** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, meer de zinsconstructies.

"dat is spijtig" en ... ff kijken hoor, waaraan dacht ik het nu nog? Oh ja "enkel nog bij elkaar"

Dat soort dingen ;)

Ik woon ook in het zuiden des lands (zeeland) en studeer in Antwerpen, Viel me op
quote:findingnemo schreef op 25 januari 2010 @ 13:27:

Nou ja, meer de zinsconstructies.

"dat is spijtig" en ... ff kijken hoor, waaraan dacht ik het nu nog? Oh ja "enkel nog bij elkaar"

Dat soort dingen ;)

Ik woon ook in het zuiden des lands (zeeland) en studeer in Antwerpen, Viel me op

Ah ja, ik hoor het wel vaker

Ik praat ook zoals ik schrijf xD vandaar
Hmm, mijn soort van ex(-scharrel) (van voor Australie) belde net en ik had dat eigenlijk niet verwacht en ik heb eigenlijk niet zo zin meer in contact want denk dat hij met een versierpoging komt (hij bleef ook mailen nadat ik had gemaild dat ik een vriend heb en dus niet op die manier in hem geintereerd ben).

Is het nu raar dat ik 't allemaal raar vind?
Hm, ik had 't er niet uitgehaald hoor dat je uit de grenstreek komt en ook niet dat nemo ergens in zeeland zit, waar in zeeland zit je?

Zeeland is trouwens leuk! Maar man oh man, wat vond ik dat zeeuw moeilijk om te verstaan (heb er een tijdje gewoond).

Nemo, die studie van jou klinkt verschrikkelijk met wat je allemaal moet leren. Is de rest wel leuk en wat doe je eigenlijk? D8 eerst iets van verpleekunde-achtig, maar nu 't hebt over rechtbanken etc...
*ik moet eigenlijk aan de studie voordat ik 't hele topic overneem*

Maar is Toronto niet harstikke koud in de winter? Dat is eigenlijk het grote voordeel van Oz; 't is er niet koud (op Tas uit gezonder dan)

*En nu ga ik echt verder typen..*
O MZ, je hebt gewoon een Belg! Heb je hem al eens op de man af gevraagd hoe hij zijn toekomst ziet (en waar)?

Punica, welkom!

Zo Nemo, ga er maar ff aanstaan, pff.

Ah, zat ik toch in de goede richting met de pannetjes van de gourmet. Dat van die kaas etc. wist ik weer helemaal niet, maar klinkt best lekker. Misschien ooit ook maar eens aan de raclette.

Fille, essay over De Muur is dus af? Zat me net nog te bedenken dat ik hier nog een hele paper heb liggen over Berlijn (maar dan over de discussie rond de wederopbouw van het Stadtschloss). Is ook alweer 3 jaar oud zag ik nu, maar als je nog eens iets moet schrijven, misschien heb je er wat aan?

En hier gaat het goed hoor. Voel me nog steeds beter worden. Niet meer ziek, zwak, misselijk. Het is wel een luxe dat ik de mogelijkheid heb iedere dag uit te slapen, want 's nachts slaap ik niet echt geweldig. Ben gewend op m'n buik te liggen, maar dat ligt dus echt niet lekker meer. Daarnaast moet ik er iedere nacht een keer of drie-vier uit om te plassen en voordat ik daarna weer eens in slaap kom...

Geloof dat ik hier een paar weken geleden zei dat je nog niet veel aan m'n buik zag, maar die is echt vooruit 'geplopt' sindsdien. Morgen zit ik op 20 weken, dus dat is alweer de helft!
Foto's!!!!
Haha, daar was ik al bang voor

Zal zo even kijken als E. zo thuis komt, of ie even een foto kan maken. Moet er wel een mooie tussen zitten, dus onder voorbehoud he! (ik ben heel erg, E. heeft eens fotos van me gemaakt voor mn cv, geloof dat ik de 93e 'wel aardig' vond).
Dat heb ik ook eens gedaan, maar dan bij de fotograaf in het dorp (die ik kende uit de kroeg enzo), die blik van haar, het was ook nog zo'n nuchtere meid die daar echt niet over kon piekeren Ik probeerde nog uit te leggen dat het echt hartstikke belangrijk was want emigreren, daar-gaat-het-anders, hahaha. Geen indruk gemaakt geloof ik
Ja foto's

En dat van dat plassen gaat goed samen met wat ik heb geleerd. Dat moet binnenkort over zijn. Voor even dan , want later krijg je het weer!
Waarom gaat het dan over? Ik dacht dat de baarmoeder op de blaas drukt, dus hoe groter de baby hoe meer druk? Dat is dus bullshit?
Je moet gweoon alleen je buik doen

kan niet fout gaan...
In het begin duwt de baarmoeder op de blaas omdat ie onder de symfyse uit moet komen (schaambot zeg maar), Dan in het tweede trimester is het prima en dan in het 3e trimester gaat de baby er weer lekker op duwen
Kijk dat is nou handig, Nemo weet er al alles van af!

Wel beetje raar bij mij dan, want eerste trimester had ik er nog niet zo heel veel last van, maar nu in het tweede dus meer.

Fotosessie is al gedaan hoor! Was niet meteen goed, maar geen 93 foto's. Ga ze nu even op mn laptop zetten en ga dan richting AK.
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 25 januari 2010 @ 14:44:

*ik moet eigenlijk aan de studie voordat ik 't hele topic overneem*

Maar is Toronto niet harstikke koud in de winter? Dat is eigenlijk het grote voordeel van Oz; 't is er niet koud (op Tas uit gezonder dan)

*En nu ga ik echt verder typen..*

Nou, het KAN heel koud zijn. Maar deze winter valt het wat tegen

Ik had op veel sneeuw VEEL sneeuw gehoopt, maar helaas, het weer was er ongeveer hetzelfde weer als hier (en nu ligt er ook geen sneeuw, ten minste, waar mijn vriend woont )
hmmm. lang leven de theorie dan.

Not.
Ik zal de uitzondering wel zijn, Nemo.

Er staan 2 foto's in de AK, maar hoop dat jullie ze kunnen zien, want ik ben een kneus op dat gebied.
Nemo bij Lijf en Lijn is een topic gestart over de Vierdaagse. Misschien vind je daar medestrijders?

Moon, fotos zijn niet te zien. Mij lukte het laast ook al niet maar ik weet niet meer waar het an lag.
Nou, alsof er nog niet genoeg ergernis geweest was, is vandaag echt de alleruiterste grens van fatsoen bereikt. Ik houd er mee op. Met aardig doen en dingen regelen.

Vanmiddag had ik au pair een planning gestuurd voor morgen. 8 uur controle vd kamer, 9 uur naar het station en om 9.26 gaat de trein. Einde drama. Opluchting.

Maar nee. Gaat mevrouw publiekelijk moeilijk doen. Of ik wel de juiste trein regel en niet die met heel veel overstappen. Ja, zei ik, het liefst gaf ik je een reis met 40 overstappen, maar ik ben nog wel fatsoenlijk en doe dat niet. Natuurlijk boek ik een normale rit met minimale overstappen. Voor het laatste stukje moet ze zelf een lift regelen, verder niks.

Maar goed, had ze dus even uitgezocht met hulp van de eigenaar van de skihut en ze vroeg zich af of ik het wel goed zou regelen. Nou, mijn broek zakte af!!!! Ben woest weggelopen, afgekoeld en ben terug gegaan om te zeggen dat ze kan kiezen. Of ik regel het op mijn manier of ze regelt het lekker zelf. Dat kon ze niet, zei ze. Nou, dan niet. Kies maar en laat het me vandaag nog weten.

Wat een ... Ik heb er niet eens meer woorden voor!!!!! Wat denkt ze wel!! Na alles wat er gezegd en besproken is, toch nog weer een grote bek opzetten.

Nou, nee. Het is nu afgelopen. Ik heb haar loon uitgerekend en doe daar ietsje bij voor de reis. De rest betaalt ze zelf maar. Ik zet haar op het station af, mik die koffers eruit en ga weg. Dat kaartje gaat ze ook maar zelf halen. Als ze zo precies weet hoe het werkt, kan ze dat ook zelf doen. Ik doe het niet meer.

Jee. Ben nog steeds witheet. Weg ermee! En naar haar ouders stuur ik een brief met mijn verhaal. Onvoorstelbaar.
Ik kom zo uitgebreid reageren maar ik moet even wat leuks vertellen! Ik heb een superleuk cadeau gekregen van mijn vriend:

Er kunnen twee simkaarten in, ik heb ook twee telefoons, één privé en één voor werk. Je kan er mee internetten, radio luisteren, al die dingen. Hoe leuk is dit!!!! De kleur is echt, suikerspin-kauwgomballenroze. I'm in love!

Op die telefoon dus en ook op de gulle gever uiteraard maar dat was geen nieuws.
quote:Leni schreef op 25 januari 2010 @ 18:27:

En naar haar ouders stuur ik een brief met mijn verhaal. Onvoorstelbaar.

You go Ine!
Ine: Oh MIJN GOD!

Dat ze zo nog bestaan!

Weg ermee!!!

En een telefoon waar 2 simkaarten in kunnen! Die wil ik ook! Hoe fantastisch is dat?! En de kleur is fantastisch! I love your new phone!
Heb je trouwens in de tussentijd uberhaupt iets van die ouders gehoord??
whow marg! Vet gave telefoon en mooi roze :D

Ine.. jeetje.. misschien wel beter dat je nu van die au-pair afbent.

Ik houd vanavond een rustig avondje thuis. Ben nog steeds gaar van 't weekend...
quote:La Moon schreef op 25 januari 2010 @ 15:17:

O MZ, je hebt gewoon een Belg! Heb je hem al eens op de man af gevraagd hoe hij zijn toekomst ziet (en waar)?

Jaaah! En daarvoor ben ik dus naar Australie te gaan, om met een belg terug te komen :D Maar ja, hij heeft zo'n sexy accent, dus hoe kan 't dan ook anders.

Oh ja, zijn toekomst: dat weet ie zelf niet. En ik dus ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven