Mode & Beauty alle pijlers

zweeling na botox ogen:-(

25-01-2010 18:23 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal

ik ben afgelopen vrijdag voor de 2de x naar Antwerpen geweest voor botox voor mn kraaiepootjes maar de 1ste x ging t prma maar afgelopen zaterdag werd ik met dikke ogen wakker!

T leek wel of ik enorme wallen had onder mn ogen..geen pijn gelukkig en dus gelijk maar koelen en smeren met Arniflor

Vanmorgen gelijk gebeld en ze wilden meteen n receptje tegen allergische reacties faxen maar dit heb ik niet aangenoemn omdat de zwelling vanmorgen gelukkig nagenoeg weg is maar ik denk ik bel toch even om t te zeggen.

Ik kreeg na de receptioniste ook gelijk diegene die mij geprikt had en zij heeft allerlei vragen aan mij gesteld maar ze vond t ook een vreemd verhaal want n allergische reactie komt volgens haar pas voor wanneer de botox begint te werken en dat is pas na een paar dagen volgens haar..anyway ik heb flink gegoogled vh weekend maar nergens lees ik ervaringen van mensen die t zelfde hebben meegemaakt dus hoop ik dat er mss hier op dit forum iem is die er ervaring,helaas, mee heeft.

grtjes
zwelling moet t natuurlijk zijn!!
Oh, ZWELLING . Ik dacht dat je zwanger was geworden van een tweeling

Maar reeel gezien is het inderdad mogelijk om allergisch te reageren op botox, is een bijwerking die zelden voorkomt, maar je kunt hem treffen... Ik zou er dus mee uitkijken en me niet nog eens laten injecteren, je hebt kans dat je dan een heftiger reactie krijgt.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Botox = botulisme

Ik zou dat niet in mijn gezicht spuiten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vind het niet zo raar als er een reactie komt na het inspuiten van een vreemde (niet lichaamseigen) stof...je lichaam protesteerd.

Wees blij dat het afzakt nu..
quote:Maleficent schreef op 25 januari 2010 @ 18:31:

Botox = botulisme

Ik zou dat niet in mijn gezicht spuiten.Dat vraag ik ook NIET
Lieve mensen

ik vraag om een reactie van iem die dat ook gehad heeft...ik weet waarom ik t doe en ik vraag niemand om dat ook te doen

vrijheid blijheid!
Dat is toch de bedoeling van Botox? Dat je een tikkie een opgepompt hoofd krijgt?
Bel de arts die het heeft ingebracht nog een keer
Heb k vanmorgen al gesproken,zie boven!
Persoonlijk zou ik ook meerdere artsen vragen of je het nog eens kunt laten doen, ipv de ene arts die geld aan je verdient. Serieus, je moet niet te licht denken over allergische reacties.....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Bianca40 schreef op 25 januari 2010 @ 18:37:

Dat is toch de bedoeling van Botox? Dat je een tikkie een opgepompt hoofd krijgt?Volgens mij ben je in de war met het spul wat in opgespoten lippen zit. Dat is geen botox dacht ik, botox is voor spierverlamming.
Spierverlamming??

*kuch*hoe-dom-ben-je-als-je-dat-in-je-lijf-laat-spuiten*kuch*
Oke ik hou er mee op, sorry TO, ik ben weg hier
Geen ervaring mee.

Misschien dat Sarah2ndlife er meer van weet...

Wellicht komt ze later nog langs wapperen hier.
quote:toppiejoppie schreef op 25 januari 2010 @ 18:23:

hoi allemaal

ik ben afgelopen vrijdag voor de 2de x naar Antwerpen geweest voor botox voor mn kraaiepootjes maar de 1ste x ging t prma maar afgelopen zaterdag werd ik met dikke ogen wakker!

T leek wel of ik enorme wallen had onder mn ogen..geen pijn gelukkig en dus gelijk maar koelen en smeren met Arniflor

Vanmorgen gelijk gebeld en ze wilden meteen n receptje tegen allergische reacties faxen maar dit heb ik niet aangenoemn omdat de zwelling vanmorgen gelukkig nagenoeg weg is maar ik denk ik bel toch even om t te zeggen.

Ik kreeg na de receptioniste ook gelijk diegene die mij geprikt had en zij heeft allerlei vragen aan mij gesteld maar ze vond t ook een vreemd verhaal want n allergische reactie komt volgens haar pas voor wanneer de botox begint te werken en dat is pas na een paar dagen volgens haar..anyway ik heb flink gegoogled vh weekend maar nergens lees ik ervaringen van mensen die t zelfde hebben meegemaakt dus hoop ik dat er mss hier op dit forum iem is die er ervaring,helaas, mee heeft.

grtjes

oei valt mij tegen dat hier alleen maar negativiteit ten tonele komt

jammer!

nogmaals ik vraag of iem hier ervaring mee heeft

meer niet,geen wat vinden jullie ervan of moet ik hier mee doorgaan...
bij wie ben je geweest?? (gewoon nieuwsgierig, zoek nog een goede)
Je kunt altijd een zwelling krijgen of een allergische reactie.

Meestal is die zwelling binnen 24 uur,is je dat niet verteld?

Met een icepack kun je de zwelling verminderen en anders even contact opnemen met de desbetreffende arts die je geprikt heeft.

Balen hoor,vooral als je nog over straat moet...
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
En niks van de reacties aantrekken,je moet gewoon doen wat jij wilt!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
probeer es andere artsen te bellen wellicht dat zij er meer over kunnen zeggen. wel balen hey! good luck
Zou het niet zomaar nog eens laten inspuiten! Bij een allergische reactie zie je bijna altijd dat deze steeds heftiger terugkomt naarmate je vaker in aanraking komt met hetgeen waar je allergisch voor bent, kan zelfs zo hevig zijn dat je in shock raakt en in het allerergste geval overlijdt.

Zou dus zeker informatie inwinnen over wat dit geweest is, en het absoluut niet nogmaals laten inspuiten
Ik ben bij Carpe geweest,1ste x was er niks aan de hand maar nu de 2de x dus helaas wel:-)

alles wordt uitgelegd en je kan van alles en nog wat vragen aan de artsen

je moet ook een medische verklaring invullen en ook de nadelen worden naast de voordelen verteld dus daar ligt het niet aan

ik zal wel gewoon pech hebben gehad, de arts die ik vanmorgen sprak zei volgende keer niet na 3 maanden terug komen maar na 4 maanden en minder botox inspuiten en niet onder de ogen als ik dat niet wil.
Maar als de arts aangeeft dat je opnieuw kan laten inspuiten (ook al is het minder) dan gaat hij dus niet uit van een allergische reactie? Maar wel van een 'normale zwelling'? Vraag dit aub goed na, laat je informeren door andere artsen.

Stel dat het wel allergisch is, dan is het de volgende keer vele malen erger dan nu. Is het om een andere reden gezwollen, waardoor komt het dan? Je eigen arts zal natuurlijk altijd een iets verzachtender verhaal ophangen, omdat jij klant bent bij hem/haar. Vraag een second opinion.
Ik ben zelf al door meerdere artsen afgeraden om bij Karavani (Carpe) te gaan! Zij vinden het fabriekswerk.
zwelling zal niet door de botox komen, maar kan een samenloop van omstandigheden zijn geweest.

je mag met botox niet onder de zonnebank

geen sauna, niet masseren, geen pijnstillers nemen vooraf,was er iets bijzonders met je gestel?

Medicijnen?

Ik zou niet teveel masseren met die arnica, gewoon een beetje koelen en afblijven en beetje extra drinken.Ff geen caffeine een dag of 2.

geen zorgen hoor, botox is een heel oud middel waar nagenoeg geen bijwerkingen van bekend zijn behalve dan dat je rimpelvrij geraakt,

Ik heb het tot vorig jaar 5 jaar gebruikt en ik leef nog.

nu al een jaar niet omdat de rimpels maar niet terug komen en ik kan zowaar gewoon lachen en fronsen

De werking wordt naarmate je het gebruikt dus steeds beter en duurzamer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven