minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
maandag 25 januari 2010 om 18:58
@ crea, las ik dat gister niet, dat je je afvroeg of het misschien aan jou ligt?
Zijn het praktische dingen die in de weg staan? Ik denk niet dat het aan jou ligt hoor crea. Ik snap ook niet hoe je sv dat volhoud. Ik zou er al lang een paar maaltijden van 7 gangen op hebben zitten!
wat suggereer jij stew, dat er met sigaren gewerkt wordt?!
(ik hoop voor crea dat sv niet op Bill lijkt)
ninah, fijn voor je dat je sv hebt en nu iig ook de v kan gebruiken!
Zijn het praktische dingen die in de weg staan? Ik denk niet dat het aan jou ligt hoor crea. Ik snap ook niet hoe je sv dat volhoud. Ik zou er al lang een paar maaltijden van 7 gangen op hebben zitten!
wat suggereer jij stew, dat er met sigaren gewerkt wordt?!
(ik hoop voor crea dat sv niet op Bill lijkt)
ninah, fijn voor je dat je sv hebt en nu iig ook de v kan gebruiken!
maandag 25 januari 2010 om 19:05
@crea: mijn minnaar is verslaafd aan mij en ik aan hem heerlijk toch!
vind het knap van je dat je het zo volhoud met sv,had hem allang aan zijn haren meegesleurd ,ergens opgesloten en all the way met hem gegaan .
waarom wil/doet die dat nu niet ??
weet zeker dat het niet aan jouw lig,snap niet dat die zo'n mooie meid kan weerstaan ?
jammer dat het tripje zo saai gaat worden.
vind het knap van je dat je het zo volhoud met sv,had hem allang aan zijn haren meegesleurd ,ergens opgesloten en all the way met hem gegaan .
waarom wil/doet die dat nu niet ??
weet zeker dat het niet aan jouw lig,snap niet dat die zo'n mooie meid kan weerstaan ?
jammer dat het tripje zo saai gaat worden.
maandag 25 januari 2010 om 19:09
Crea, welke andere dingen precies, hahahahaha!
Goed Mac, van je sv, lekker eten, hoor!
Heb net nog een heet msn-gesprek gehad met mijn psv. Hmmmm, hij is ook lekker, we hebben inmiddels wilde plannen 'het te gaan consumeren' (om maar in stijl te blijven)
Goed Mac, van je sv, lekker eten, hoor!
Heb net nog een heet msn-gesprek gehad met mijn psv. Hmmmm, hij is ook lekker, we hebben inmiddels wilde plannen 'het te gaan consumeren' (om maar in stijl te blijven)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 25 januari 2010 om 19:18
quote:Miss thang schreef op 25 januari 2010 @ 19:07:
I did not have sexual intercourse with that woman....
@ Haddock, zie hierboven het vergelijk met Bill.
@ MissT, loeder nog een psv ook Wil je er meer over vertellen?
Ik weet nog wel waarom de relatie tussen Crea en haar sv nog niet geconsumeerd is. Hij wil zonder condoom vrijen en volgens mij ook geen test doen. Zo was het toch Crea?
I did not have sexual intercourse with that woman....
Ik weet nog wel waarom de relatie tussen Crea en haar sv nog niet geconsumeerd is. Hij wil zonder condoom vrijen en volgens mij ook geen test doen. Zo was het toch Crea?
maandag 25 januari 2010 om 19:23
quote:Miss thang schreef op 25 januari 2010 @ 10:56:
Oh Bindi, weet niet wanneer je weer meeleest en of je dit dan leest: Maar da's kut, van die vriendenfunctie. Ik zal de moderator bij Thuis wel even vragen of ze naar aanleiding van dat onderwerp mijn e-mailadres aan jou kan sturen!Perfect!
Verwijnt nu weer geruisloos in de meelees-modus... Heb gewoon geen spannende verhalen die ik met jullie kan delen. Maarrr, geniet meiden , al met al vind ik het een positief topic
Oh Bindi, weet niet wanneer je weer meeleest en of je dit dan leest: Maar da's kut, van die vriendenfunctie. Ik zal de moderator bij Thuis wel even vragen of ze naar aanleiding van dat onderwerp mijn e-mailadres aan jou kan sturen!Perfect!
Verwijnt nu weer geruisloos in de meelees-modus... Heb gewoon geen spannende verhalen die ik met jullie kan delen. Maarrr, geniet meiden , al met al vind ik het een positief topic
maandag 25 januari 2010 om 19:32
quote:stewardess schreef op 25 januari 2010 @ 19:18:
[...]
Ik weet nog wel waarom de relatie tussen Crea en haar sv nog niet geconsumeerd is. Hij wil zonder condoom vrijen en volgens mij ook geen test doen. Zo was het toch Crea?Ja dát zal het zijn! Dat zou ook de enige reden zijn waarom ik niet zou consumeren zeg, wat een opgave!
[...]
Ik weet nog wel waarom de relatie tussen Crea en haar sv nog niet geconsumeerd is. Hij wil zonder condoom vrijen en volgens mij ook geen test doen. Zo was het toch Crea?Ja dát zal het zijn! Dat zou ook de enige reden zijn waarom ik niet zou consumeren zeg, wat een opgave!
maandag 25 januari 2010 om 19:36
Maar waarom wil die sc van Crea dan niet met condoom?
Psv is er al een tijdje, viavia leren kennen, veel msn, mail, af en toe bellen. Goeie klik (bah, wat een woord) maar nooit de gelegenheid af te spreken. Allebei te druk. Maar afgelopen donderdag deed er zich plotseling onverwacht een mogelijkheid voor, en dat smaakte (van beide kanten) naar meer!
Some girls just have all the luck, dit exemplaar is lekker!!
Psv is er al een tijdje, viavia leren kennen, veel msn, mail, af en toe bellen. Goeie klik (bah, wat een woord) maar nooit de gelegenheid af te spreken. Allebei te druk. Maar afgelopen donderdag deed er zich plotseling onverwacht een mogelijkheid voor, en dat smaakte (van beide kanten) naar meer!
Some girls just have all the luck, dit exemplaar is lekker!!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 25 januari 2010 om 19:53
@ stew & miss T, ik had 'm door, van Bill (gaan), maar ik denk dan ook meteen aan die sigaren (en die rode neus).
Tja miss T, indien lekker en in de gelegenheid, dan consumeren, die psv. Eet smakelijk zou ik zeggen.
Hoe kan een rubbertje je van een lekkere maaltijd afhouden. Zonder die bescherming is het nogal een zelfkastijding in sv-land, lijkt me.
Stew, trouwens nog last/spierpijn van aanrijding?
Tja miss T, indien lekker en in de gelegenheid, dan consumeren, die psv. Eet smakelijk zou ik zeggen.
Hoe kan een rubbertje je van een lekkere maaltijd afhouden. Zonder die bescherming is het nogal een zelfkastijding in sv-land, lijkt me.
Stew, trouwens nog last/spierpijn van aanrijding?
maandag 25 januari 2010 om 20:59
zo hey 1 dag dronken en ik loop 4 pagina's achter.
zaterdagavond een heel leuk feest gehad, zonder dates zonder sex maar wel erg leuk. Zojuist het dorp onveilig gemaakt op mijn hardloopschoenen, het is denk ik te koud....ben niet eens een hardlopende man tegengekomen
@stew ik ben blij dat je aanvaring met de auto geen vervelende gevolgen heeft gehad.
Na alle vergelijkingen met Bill moet ik zeggen dat ik een glimlach niet kan onderdrukken.
@crea...hoe hou je het vol?
@bkstr...het lijkt me niet dat je zo beroerd kookt toch?
zaterdagavond een heel leuk feest gehad, zonder dates zonder sex maar wel erg leuk. Zojuist het dorp onveilig gemaakt op mijn hardloopschoenen, het is denk ik te koud....ben niet eens een hardlopende man tegengekomen
@stew ik ben blij dat je aanvaring met de auto geen vervelende gevolgen heeft gehad.
Na alle vergelijkingen met Bill moet ik zeggen dat ik een glimlach niet kan onderdrukken.
@crea...hoe hou je het vol?
@bkstr...het lijkt me niet dat je zo beroerd kookt toch?