minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Dat filmpje Mac

Keurig gedaan crea

Op blote voeten hardlopen?! Die was vast op de vlucht

@Bkstr, jammer hoor, dat sc niks meer heeft laten horen en dit aan zijn neus voorbij heeft laten gaan! Ben benieuwd wanneer en wat hij laat horen.
@crea, bedankt voor je antwoord ! Ik kon me idd herrineren dat hij geen condooms wilde gebruiken. Maar had gehoopt dat de passie nu zo hoog was opgelopen dat hij toch voor het volledige menu is gegaan .

Vind het oprecht jammer voor je, denk dat het voor mij wel een deal-breaker zou zijn eigenlijk. De rest is ook lekker maar ja om een gegeven moment wil ik toch wel heftig geconsumeerd worden .
@ crea, als d emogelijkheid er al een aantal x is geweest dan kan ik me er wel wat bij voorstellen dat je denkt ennuhhhhh wanneer???;). Aan de andere kant, wellicht dat hij wacht op een absolute bevestiging van jou. Dus wie weet doet het wonderen om te zeggen, en nu ga je me hier ter plekke nemen. Mannen zijn gevoelig voor vrouwen die zeggen waar het op staat;)

Hoewel zijn eventuele verklaring van het vertrouwen en het risico op een zwangerschap of erger ook wel plausibel klinkt. Daar zou ik na zo'n ervaring ook huiverig mee zijn denk ik.
Crea, misschien is dat wel een idee, om hem gewoon te bevelen je nu ter plekke te consumeren.

Heb idd gemerkt dat sommige mannen heel gevoelig zijn voor vrouwen die niet om de hete brij heen draaien (no pun intended)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@ careca, ik vind 'die verklaring' ook wel plausibel klinken maar daar zijn dingetjes voor in de handel, om die zorgen weg te nemen.

Ik ben het met bloem eens, voor mij zou het uiteindelijk ook een dealbreaker kunnen worden, hoe lekker al die amuses ook zijn.

Alhoewel ik wel laat weten waar ik zin in heb houd ik zeker ook van vrouwen die niet om de hete brij heen draaien. En dat geld voor veel meer mensen, dus misschien is het een idee om je verlangens uit te spreken Crea.

Maar doe waar jij je goed bij voelt, laat je niet door 'ons' opnaaien!

En thanks voor je lange bericht voor de nieuwsgierigen onder ons, Crea!
@haddock, Helemaal mee eens. Maar eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk. Of een condoom gebruiken of geen sex. Verder weinig smaakjes in mijn perceptie. Hoewel ik absoluut onderschrijf dat "zonder" lekkerder is, is de gezondheid van mijn (sex)partner en van mijzelf mij veel meer waard.

@crea, succes!!!!;)
* crea oefent in de spiegel om met een stalen gezicht te zeggen: ik wil dat je me consumeert, HIER NU *

of is deze tekst beter:

ik wil dat je hier voor me kookt

ik wil dat je hier met me klust

ik wil dat je hier met me hardloopt

mmmm keuzes keuzes....

ik denk dat ik hem gewoon geen keuze meer laat :-)
je kunt het ook gewoon dóen crea. Knoop gewoon zelf zo'n ding er omheen bij hem en consumeer hem. Action speaks louder than words :-)
Oh Look, dat vind ik wel een hele goeie!

Crea, wat dacht je van: Ik wil dat we hier en nu gaan boarden?

Het zou voor mij overigens ook echt wel een afknapper zijn, hoor, vind dat Haddock dat mooi zegt 'hoe lekker die amuses ook zijn'. Ik heb honger en wil gewoon een bord warm eten (sorry, dat schoot me ter plekke te binnen, uitspraak van Theo Maassen - dan overigens wel echt over een bord warm eten).
quote:careca schreef op 26 januari 2010 @ 12:20:

@ crea, .....

Hoewel zijn eventuele verklaring van het vertrouwen en het risico op een zwangerschap of erger ook wel plausibel klinkt. Daar zou ik na zo'n ervaring ook huiverig mee zijn denk ik.Ja maar, ja maar, daar zijn toch die rubbertjes voor uitgevonden ?? Dan zou je zeggen dat hij die juist zou willen gebruiken. Maar Crea schrijft dat hij het met condooms minder lekker vind. Al heeft hij wel gelijk op dat punt maar beter iets consumeren dan helemaal niets lijkt me..
quote:creabea85 schreef op 26 januari 2010 @ 13:11:

...ik denk dat ik hem gewoon geen keuze meer laat :-)Tie him down to the bed and then ...
quote:Bloem456 schreef op 26 januari 2010 @ 13:51:

[...]

Tie him down to the bed and then ...

Bij mijn weten hebben ze de laatste tijd ook niet echt op een bed gelegen.

En bang zijn voor een zwangerschap...dan zou ik helemaal altijd condooms gebruiken als ik hem was.

Crea, je kunt ook heel spannend een condoom vanuit je mond bij hem omdoen. En daarna ga je gewoon op hem zitten, en dan kom je er voorlopig niet meer af
*vraagt zich af wat voor trucjes Stew nog meer beheerst*;)
crea ook, want dat lukt me toch niet, met mn mond

ben ondertussen sc even aan de tand aan het voelen over consumeren.. of zou hij consuminderman zijn?
Gewoon veel oefenen Crea, desnoods op een banaan.
hahaha, dat vind ik dan wel weer een leuk trucje, een condoom om een banaan omdoen met je mond.

Moet je mee op de markt gaan staan, Stew!
En dan reclame voor Chiquita maken zeker? Ik ga nu naar de supermarkt om een tros te kopen, kan ik vast oefenen
heel pakje condooms er doorheen gejast, lamme tong.. maar nog steeds geen succes..
@ crea, als hij een consuminderman is dan houd wij waarschijnlijk wel van boarden, koken, of hardlopen. Kijk trouwens uit met hardop oefenen voor de spiegel. Voor je het weet gooi je dat er uit waar je andere collega's bij zitten.

@ stew, waarom heb jij een hele tros nodig om te oefenen? Denk je dat er een paar stuk gaan voordat je het onder de knie hebt? Zo ja, dan is het inderdaad een goed plan om te oefenen voordat je het in de praktijk gaat brengen. Arme sv!
quote:stewardess schreef op 26 januari 2010 @ 14:04:

[...]

Bij mijn weten hebben ze de laatste tijd ook niet echt op een bed gelegen.

Crea, je kunt ook heel spannend een condoom vanuit je mond bij hem omdoen. En daarna ga je gewoon op hem zitten, en dan kom je er voorlopig niet meer af

Beetje creatief is Crea toch wel ? Vastbinden kan ook prima in de auto .

Enne, ben ik nou de enige die van de smaak van een condoom moet kokhalzen ?

Bloem is meer van het betere vastbindwerk in combi met het manueel aanbrengen van het condoom en dan het betere neukzitwerk
Mijn 'probleem' maakt wel een heel hoop los... vast...

zal het morgen eens bij sc in zn oor fluisteren...
quote:creabea85 schreef op 26 januari 2010 @ 14:55:

heel pakje condooms er doorheen gejast, lamme tong.. maar nog steeds geen succes..Vergeet de rubbersmaak niet...
quote:Enne, ben ik nou de enige die van de smaak van een condoom moet kokhalzen ? Nee dus.
Hahaha, ik wilde er al niet over beginnen, maar condooms is bij mij niet zo'n heel goed onderwerp, geloof dat ik op dat gebied ook niet zo heel netjes ben.

Stew, ja reclame voor Chiquita, maar dan wil ik je wel in zo'n hularokje zien
quote:haddock schreef op 26 januari 2010 @ 15:01:

@ crea, als hij een consuminderman is dan houd wij waarschijnlijk wel van boarden, koken, of hardlopen. Kijk trouwens uit met hardop oefenen voor de spiegel. Voor je het weet gooi je dat er uit waar je andere collega's bij zitten.

@ stew, waarom heb jij een hele tros nodig om te oefenen? Denk je dat er een paar stuk gaan voordat je het onder de knie hebt? Zo ja, dan is het inderdaad een goed plan om te oefenen voordat je het in de praktijk gaat brengen. Arme sv!

Bananen zijn wat moeilijker dan een sv. Een banaan blijft namelijk niet uit zichzelf staan. Bij een sv kan ik het met mijn handen op mijn rug.

En ook ik vind condooms smerig smaken/ruiken. Maar je hebt ze toch ook met een bananensmaakje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven