Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom ik even spieken of het een Desteny of Mitchel wordt, moeten we weer wachten tot zondag

Jullie hebben wel veel geschreven. Als ik ziek ben dan zou er eigenlijk een forumverbod moeten zijn, want ik kan het niet bijhouden

Suus, we hebben even gebeld naar de Efteling want Malman had deze week vrij gevraagd voor de winterefteling maar dat gaat hem niet worden. Kijken of we de kaartjes kunnen omzetten naar zomerkaartjes. Nu moesten we dat mailen en dan zouden we bericht terug krijgen (gaat vast wel lukken).

Ik voel me gelukkig al wel beter dan zondag en maandag. Jonathan is wel vrolijk, maar die wil nog niet zo goed eten en heeft nog diarree. Vannacht werd hij wakker en heeft hij lekker tegen me aan geslapen nog tot half 9. En Malman heeft nog behoorlijk last en hoge koorts erbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jullie hebben het wel alledrie flink te pakken zeg!
quote:mamax schreef op 26 januari 2010 @ 10:03:

Jullie hebben het wel alledrie flink te pakken zeg!

Nou, het komt wel van het KDV weg, ik belde om Mr J af te melden en toen zei zijn juf al dat zei het ook allemaal al hadden gehad, en heel veel kindjes en ouders ook.

Zeg dat dan eerder
Jee mal, alle 3 ziek? Das niet fijn. Hier ook veel zieken in het dorp. Allemaal kinderen die spugen en diarree hebben, maar wel vrolijk, typisch hè? Ik moet zeggen dat Brendon ook rare luiers heeft, en ook zo;n 3 op een dag (zoooo fijn als vent NIETS kan verschonen grrr. Ben blij dat ik er nog maar 1 in de luiers heb). Maar hij is wel heel vrolijk. Raar griepig gevalletje dwaalt er rond. Sterkte en beterschap bij jullie.

Ojee pesten... hou op zeg. Ik werd niet gepest gelukkig. pestte ook niet echt maar nam het ook niet op voor de gepesten. Vreselijk.

Lorenzo is wennen. Ik ben even naar de juf gelopen. Had haar wel vaker gezien in de wandelgangen toen ik er werkte, maar nu even officieel. Leuk mens. Hij heeft er 2 en volgens mij is zij de leuke zeg maar. Nou heb ik een veel beter gevoel dan vrijdag. L had ook wel zin om te gaan gelukkig.

Ik heb net voor een vermogen boodschappen gedaan voor de verjaardag. Pffff. Nu eerst koffie en dan maar eens alles een plekje zien te geven zucht Ach goed doel zal ik maar zeggen.

Ja schoonvader komt gezellig ook. Maar er zijn genoeg mensen om hem te negeren hoor. Op de verplichte 3 kussen bij komst en weggaan na is het te doen. Denk altijd; ik geef gewoon een hand maarja, dan is het alweer gebeurd. Ach het is opa, en die hoort er voor L natuurlijk wel bij. Die heeft er niets mee te maken.
Hoera voor Cee!!!!! Welkom bij de kleuterclub

Lorenzo en Brendon

vroeger wel gepest, tot op de mavo aan toe... tja vaak verhuist, altijd de vreemde eend in de bijt. Ik vond school pas leuk toen ik de reclame-opleiding ging doen. Allemaal vreemde eenden in de bijt dat was weer heel gezellig.
Hiep hiep hoera, Ceetje is vier jaar!!!!!

Beterschap Mal!

Ik zit hier te werken tussen slingers, bloemen en een hele leuke cadeaubon en kaarten. Wat een feest!
Wat een feest Jin! Klinkt heel gezellig!

Lorenzo, Brendon, Mitchel/Desteny, we houden het erin
quote:Suze2 schreef op 25 januari 2010 @ 22:42:

Kan ik niet kwijt Jin

Werk ze morgen!Waarom geloof ik daar nou niks van?
De forumnamen voor kinderen van Amaal zijn geboren zo te lezen

Zo, net lekker taart gegeten met mijn mopje en mijn mamsje. Ceetje nog een letterdoos en een Jip en Janneke boekje gekregen (kon het niet laten om haar op haar echte verjaardag niks te geven ). Van mijn moeder kreeg ze een vaasje bloemen, vindt ze echt prachtig

Vanmiddag maar even de Noordpool hier betreden.
Tsssssk, krijg net de Linda van mijn moeder en zie dat Eetje girafje erin staat. Stom, lopen straks al die babies met zo'n ding
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 12:14:

[...]

Waarom geloof ik daar nou niks van? Is toch zo. Huis is niet bizar groot, geen slaapkamer over en ik hou van een lege slaapkamerT.
Ja dat ken ik.

Maar Haiti, naar wie zal ik mijn centen eens overmaken?
Gewoon naar 555 hebben wij gedaan.
Mijn voorkeur gaat uit naar kleinere toko. Zal eens even gaan rondzoeken.
Goed, help eens mee met een jurk voor Ceetje voor doop van haar zussie? Ik ben een beetje uitgewinkeld geloof ik
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 12:26:

Tsssssk, krijg net de Linda van mijn moeder en zie dat Eetje girafje erin staat. Stom, lopen straks al die babies met zo'n ding Hebbuhhhh.... welke winkel... ( Voor bandy he, voor dat iedereen denkt dat ik zwanger ben ) X-
quote:Star schreef op 26 januari 2010 @ 13:06:

Goed, help eens mee met een jurk voor Ceetje voor doop van haar zussie? Ik ben een beetje uitgewinkeld geloof ik Ik moet werken skat. Vraag Bridge maar, die is shoptechnisch goed bezig de laatste tijd
Zow, ik heb tijd teveel, hahaha.. al is dat niet helemaal waar, maar loop wel met een ietwat leeg gevoel nu Juul naar school is.

Vanochtend moest ie weer huilen, het arme apie...

Nu was manlief ook mee, dus dat zal wel extra zuur zijn geweest voor hem misschien..

Toen we gingen zwaaien voor het raam, wat gebruikelijk is. waren de tranen alweer gedroogd gelukkig.
quote:bambino schreef op 26 januari 2010 @ 13:10:

[...]

Hebbuhhhh.... welke winkel... ( Voor bandy he, voor dat iedereen denkt dat ik zwanger ben ) X-

Ik zoek het thuis even voor je op

Haai Bam!
Ohh en hij wilde opzijn fiets naar school, hij fietste zo weg, en die fiets is echt enorm, vergeleken met zijn vorige fietsje 12 inch, nu 18 inch.
Haiii Suze
www.sophiedegiraf.nl

Of le petit tom.
quote:bambino schreef op 26 januari 2010 @ 13:15:

Ohh en hij wilde opzijn fiets naar school, hij fietste zo weg, en die fiets is echt enorm, vergeleken met zijn vorige fietsje 12 inch, nu 18 inch.

Had hij zin in school?
O, tranen dus:-(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven