aargh spannend! Vriend komt deze week terug van wereldreis!

26-01-2010 12:59 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zoals in de topictitel gezegd dus, mijn vriend komt vrijdag terug van 2 maanden reizen. We wonen samen en ik was dus 2 maanden lekker in mijn eentje, met hond.

Kerst en oud op nieuw helemaal alleen gevierd, de kou getrotseerd terwijl hij in de hitte in een hangmatje lag te chillen. 2 maanden hebben bij mij nog nooit zo lang geduurd!

Ik heb al heel veel gezien, foto's die hij stuurde en verhalen.. totaal andere wereld waar hij is/was. En ik was gewoon thuis, heb niks bijzonders meegemaakt, behalve dan dat ik erg trots op mezelf ben dat ik me alleen ook heel goed kon redden. (vanzelfsprekend)

Ik ben zo benieuwd hoe het is als ik hem weer in zijn ogen kan kijken, niet meer alleen sms en een beetje msn als het uitkwam. Nu begin ik dus een beetje bang te worden.. Kan ik wel tegen zijn verhalen en foto's en alle dingen die hij heeft meegemaakt en waar ik niks van weet. We wonen nu twee jaar samen, maar ik voel me echt alsof ik hem nauwelijks ken nu.

Hij totaal nieuwe ervaringen, heerlijk weer, mooiste plekken gezien en mensen ontmoet, cultuur gezien. En ik.. lekker thuis, gewoon normaal dagelijkse dingen en door de sneeuw geschuifd met onze hond..

Ik ben zo zenuwachtig voor Vrijdag! (help)
quote:maia schreef op 26 januari 2010 @ 13:19:

[...]

Maar jij hebt vast ook wel iets nieuws gedaan in deze afgelopen maanden. Voor hem zijn er misschien ook wat nieuwe dingen nu hij terug komt, een geverfde muur, een nieuwe vriendin waar je mee omgaat, wat nieuwe jurkjes. Ok, dat is geen -drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot- geweest, maar wel wat ook voor hem dingen zijn waar hij niets van af wist. Dus extra leuk om allebei weer op de hoogte te raken.

Als dit topic van 2 maanden terug was geweest had ik dat ook aangeraden, doe iets nieuws, een cursus, dansen, een nieuw kapsel, gewoon om zelf ook het gevoel te hebben dat je niet stil hebt gestaan.

Hoe dan ook is het vast geweldig om elkaar weer te zien straks! Niets heerlijker dan je vriend na zo'n tijd plat te zoenen!

Hele waardevolle post maia! Dankjewel. Ik heb ook absoluut niet stilgezeten. Inderdaad veel meer contact gehad met vrienden. Ik ken ineens alle lunchcafeetjes van de stad, heb mezelf weer wat meer leren kennen en voel me hartstikke goed. Dat was voor deze tijd wel eens anders. (depressie)

Inderdaad, hij zal ook wel een beetje moeten wennen aan mij weer. En alles wat er anders is..
quote:zomerfreak schreef op 26 januari 2010 @ 13:27:

[...]

Hele waardevolle post maia! Dankjewel. Ik heb ook absoluut niet stilgezeten. Inderdaad veel meer contact gehad met vrienden. Ik ken ineens alle lunchcafeetjes van de stad, heb mezelf weer wat meer leren kennen en voel me hartstikke goed. Dat was voor deze tijd wel eens anders. (depressie)

Inderdaad, hij zal ook wel een beetje moeten wennen aan mij weer. En alles wat er anders is..Dan wordt het nu wel zaak om die dingen ook voor jezelf te blijven doen. Ook al is je vriend weer thuis. Blijkbaar voel je je er goed bij om (ook) dingen voor jezelf te doen. Laat dat niet weer verdwijnen
quote:Lunax schreef op 26 januari 2010 @ 13:22:

Viel het mee of tegen die twee maanden?

En tuurlijk ken je hem nog. Jullie lichamen gaan elkaar gewoon herkennen. De geuren weer aansluiten. En ja, hij zal de eerste dagen veel aan het woord zijn waarschijnlijk maar dat geeft toch niet? Gewoon luisteren naar zijn enthousiaste verhalen en blij zijn dat hij er weer is. Niet te druk maken

Dankje! Het viel eigenlijk toch tegen.. en ook wel mee. Dubbel gevoel, alleen zijn is wel lekker maar af en toe had ik echt iemand nodig om tegen te spuien. En nu ben ik geloof ik éindelijk gewend aan alleen zijn, komt ie weer terug! Haha.. Weer opnieuw aanpassen.

Ik heb er wel een heel goed gevoel over hoor. Hij heeft me ook heel erg gemist. (smste gisteren nog dat hij niet kon wachten tot hij me de kleren van mijn lijf kon scheuren )

Aaah.. zenuwen!!
Ja, dat merk ik dus wel. Ik ga dat wel houden zo. Lekker met mensen afspreken ook zonder hem. Zo heb ik nog wel meer dingen weer opgepakt die ik eigenlijk al lang had laten varen. Ik zong altijd in een band en was daar compleet mee gestopt. (mede door mijn depressie van een jaar geleden) Maar ik ben nu weer begonnen. Andere band, nieuwe mensen. Vriend zal wel even verbaasd zijn. (en trots!)
quote:zomerfreak schreef op 26 januari 2010 @ 13:22:

Haha! Maliboo.

Ik ga hem gewoon heel hard knuffelen als ik hem zie. Nu krijg ik er wel echt een beetje zin in zeg!

Mooi zo! Kijk er maar lekker naar uit. Ik vond het ook erg spannend maar was zo blij. Mijn ouders zeiden de dag dat ik hem ging halen je lijkt wel een verliefde puber. haha.

En hij zal een hoop verhalen hebben maar ik vond het juist heel leuk die enthousiaste verhalen.
quote:zomerfreak schreef op 26 januari 2010 @ 13:36:

Ik zong altijd in een band en was daar compleet mee gestopt. (mede door mijn depressie van een jaar geleden) Maar ik ben nu weer begonnen. Andere band, nieuwe mensen. Vriend zal wel even verbaasd zijn. (en trots!)Goed zeg! En terecht dat hij trots zal zijn. Meer dan genoeg ook van jouw kant dus om te vertellen, laten horen, laten zien, kennismaken met nieuwe mensen. Leuk!
thanks Lunax, je bent lief
Ik zeg het niet om lief te zijn hoor (al is het natuurlijk wel mooi meegenomen ). Ik meen het echt heel serieus. Ik vind het super goed als mensen een periode die eigenlijk niet zo leuk is om weten te draaien naar iets super postitiefs. En dat heb jij, als ik het zo lees, op meerdere vlakken gedaan. Daar mag je best trots op zijn!
Meid, wat zal jij een kriepbels in je buik hebben deze dagen. (tenminste, dat zou ik hebben...) Ik zou me er juist op verheugen al die verhalen! Wat zullen jullie een hoop te bepraten hebben, heerlijk! Wijntje erbij, en laat de gezelligheid maar komen. Ik denk dat het je relatie weer nieuw leven in zal blazen. Enne.. jouw verhalen zijn net zo belangrijk hoor!

Lekker genieten! ( Ook van het "welkom thuis wipje" )
Oh zeg zijn die 2 maanden al(tenminste voor mij is het al) weer om,ik weet het nog dat 1e topic van je.

Goed van je dat je dingen hebt opgepakt om alleen te doen!

Veel plezier vrijdag als hij weer thuis is!
Ik kan me je eerdere topic ook nog herinneren, en inderdaad wat gaan 2 maanden snel dan he!

En deze laatste daagjes lijken waarschijnlijk 4 maanden te duren...;-)

Lekker van zijn thuiskomst gaan genieten meid, het komt allemaal helemaal goed!

Ik was ook zenuwachtig toen ik mijn vriend na 4 maanden weer zag.

Haal een paar lekkere flessen wijn in huis en allemaal lekkere hapjes en genieten maar.....

p.s. waarom wordt hier eigenlijk zovaak de vraag gesteld aan TO waarom ze niet meegegaan is? Alsof je altijd alles samen moet doen in ee relatie. Wel opmerkelijk aangezien in haar eerdere topic veel reacties kwamen in de trant van: pfff nou 2 maandjes maar? Je hebt toch wel een eigen leven? Kun je jezelf niet vermaken? etc. etc......
Jouw verhaal zou mijn verhaal kunnen zijn, 2 jaar geleden. Toen ging mijn vriend voor zn werk 2 maanden naar Amerika.

Ik bleef achter, ook met hond en 2 paarden. Ik mocht ook mee, maar er moest iemand voor onze beestjes en huis zorgen.

We woonden net in ons nieuwe huis. Ik vond het best spannend om zolang alleen te zijn. (wonen ook nog eens achteraf, aan de bosrand) Maar ik wilde hem niet belemmeren, hij wilde heel graag gaan voor zn carriere.

Ik was super trots op mezelf dat ik het allemaal in mn eentje gered had! We hebben wel heel veel contact gehad via mail, msn en skype. Zo hielden we elkaar op de hoogte. Het voordeel was dat we na 11 jaar samen, ineens weer helemaal verliefd waren en echt ernaar verlangden om elkaar terug te zien.

Na 2 maanden ging ik hem weer ophalen van Schiphol. Was gewoon weer heel vertrouwd. Meteen helemaal goed. Maar ik was ook wel zenuwachtig toen ik in de auto zat! Raar, dat je dat gevoel na 11 jaar weer hebt.

Daarna wisten we dat we samen alles aan konden, dat het wel heel goed zit tussen ons. En ik weet dat ik me prima kan redden in mn eentje.

Geniet ervan vrijdag!
Oeh, spannend!! Ik kan me je vorige topic ook nog herinneren, wat gaat de tijd snel. Ik heb zelf ook op zo'n manier 3 jaar geleden op Schiphol gestaan. Wij hadden elkaar 6 maanden niet gezien (we hadden allebei een half jaar op een ander continent gestudeerd) en weinig gesproken, vanwege het tijdsverschil. Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als die dag. Toen we elkaar zagen voelde het vertrouwd, maar tegelijkertijd ook weer heel "nieuw/anders". Misschien ook wel omdat wij allebei zo vol andere avonturen zaten. Het was bij ons heel leuk, maar ik had van tevoren wel iets teveel van het weerzien verwacht. Ik zag hello goodbye taferelen voor me haha. We hebben de eerste weken wel echt weer even aan elkaar moeten wennen. Maarrr het goede nieuws: ook wij zijn drie jaar later nog steeds samen!

Veel plezier vrijdag!!
Wat een toffe reactie's!!!

Whoman, wat goed van je zeg, ik woon ook aan de bosrand, haha! Ik wilde hem ook niet belemmeren, uiteindelijk zal het ook alleen maar goed uitpakken. Zat toch stiekem alweer tegen vrijdag aan te hikken maar nu krijg ik er echt zin in! Ik heb wel veel contact gehad ook maar twee maanden een 'virtueel' contact is toch heel anders dan echt natuurlijk.

Op een bepaald moment in je relatie kom je tot een punt dat je elkaar voor lief neemt. (vast niet voor iedereen, maar ik had dat wel een beetje)

Het was ook wel relaxed, mijn eigen dingen doen, keihard liedjes zingen in de kamer, lekker ongestoord forummen..

Ik heb hem zo erg gemist, en hij mij ook gelukkig. Dat is wel een heel erg goed teken.

Suy en Belladonna, ook heel erg bedankt! Zo gaan 2 maanden wel snel ja.. Het is ook maar kort, weet ook wel dat er veel ergere dingen zijn maar hey, daar is het forum voor. En ik heb echt heel veel aan jullie reactie's. Ook om te horen hoe dat bij jullie ging.

Het hello-goodbye scenario! Hahaha! Daar dacht ik ook al aan. Normaal kijken we dat altijd samen, ik slik altijd mijn tranen weg. (hij ook hoor..) Pfoeh.. vrijdag naar schiphol en dan laat ik m nooit meer gaan! :-D
Suy,het was gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid hoor!! geen dubbele bodemgedachte erachter,hoor..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ok lichtbron, het viel me gewoon op;-)
Lijkt mijn verhaal wel! Mijn vriend is ook twee maanden weg en hij komt pas over een maand weer terug! Hij is ook in between jobs en zijn vrienden gingen, dus vandaar. Maar helaas kon ik geen vrij krijgen en kon ik niet mee :(

Hij is nu een maand weg en het valt me best wel zwaar eerlijk gezegd.

Aan de ene kant kan ik me zo goed vermaken in me eentje, en gaat mijn drukke leventje gewoon door, maar alles is gewoon toch ietsje minder leuk zonder hem. Hoe gelukkig je je voelt is toch in mijn geval, best afhankelijk van die ander, en dat vind ik ook wel een beetje eng.

Maar zomerfreak, ik weet dus hoe je je voelt, en wat heerlijk dat jouw vriend al weer bijna terug is!
Hey Felicity! Wat grappig zeg, succes met de 2de maand. Die gaat wel iets sneller denk ik. Tenminste bij mij wel..

Hij is weer terug! Gisteren heb ik m opgehaald van Schiphol. Was echt heerlijk om hem weer te kunnen aankijken en aan te raken. En dat was geheel wederzijds dus het zit nog helemaal goed hier. Ik denk zelfs wel beter. Hij ziet er kei goed uit en helemaal relaxed. Nu ligt hij nog te slapen. Beetje jetlag. Dus precies handig voor mij om nog even een update te geven. :-D

Ik heb echt weer heerlijk geslapen met hem langs me. Gelukkig. Het viel dus allemaal reuze mee, mijn zenuwen waren toch een beetje overdreven...

Ik voel me wel weer helemaal verliefd zeg, alleen zonder gestotter en gegiegel! Beter dus!

Gisteren heeft hij me heel veel verteld, foto's laten zien. Een armband en een ketting voor me meegenomen en hij zei wel 1000 keer dat hij me zo vreselijk gemist had. Ik ben écht zo blij nu. Jippieee!!
Jeeeej, wat fijn, Zomerfreak! Het verdere updaten komt beetje bij beetje wel, denk ik. Eerst maar gewoon lekker genieten van weer samen slapen, samen eten, samen praten en álle andere dingen die leuker samen dan alleen zijn...

Geniet er van!

Leuk! En ook leuk dat je het nog even laat weten. Heel fijn weekend verder en geniet lekker van elkaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven