Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
quote:Sarah Scott schreef op 26 januari 2010 @ 17:03:

Goldie; http://www.samarium.nl/info/watisbdsm.php Hier staat veel info.

Oke dank je, geen jip en Janneke-taal, maar deze site is nog wel te begrijpen.

Ik weet alleen nog steeds niet of het 'mij past'.
Ik snap je best Pips, maar kijk je wel uit dat je straks niet weer een ban te pakken hebt wegens provoceren of wat voor excuus ze dan ook verzinnen??
Ik zeg ook verder niks GL. In dat bewuste topic ben ik keurig gebleven en ook op mijn posts in het mod topic is niks aan te merken.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Proficiat voor alle jarige jobben!

Allis, ik kreeg als tip mee om activia toetjes te eten. Ben eigenwijs en dus niet zo lang gedaan, maar door de week zijn mijn darmen veel regelmatiger dus niet nodig. Oh, en 5 tot 7 volkoren boterhammen per dag. 5 tot 7

Misschien groeit je buik opeens ook flink, dat leidt ook wel tot spanningen, dat idee heb ik nu bij mezelf.

mooi dat poezenvrouw weer naar huis kan. Nu ons Jonna nog!

Vandaag nog ontzettend lang gewerkt, maar dat moest even. Nu zit ik lekker op de bank en wacht tot Zoon terug is van judo. Lief komt laat. Ach, we eten verse pasta met pesto dus hoe moeilijk kan het zijn

Vanavond lekker in bad! En daarna slapen, vannacht was weer niet zo geweldig, al deed de Bach Rescue het wel! En daar ben ik blij mee!
hpl, ik zou t lekker laten gaan. Je weet zelf wel beter toch? Ik kan me ook enorm druk maken over dat soort dingen, gewoon omdat het onrechtvaardig voelt. Maar uiteindelijk heb je alleen jezelf er mee. En zij leren er echt geen reet van.

Hier dus niet echt htk seks, maar ook geen ingewikkelde benamingen en andere fratsen. Zou t misschien best eens willen uitproberen, maar dan wel met Brit. En daar hebben we gelukkig nog jaren de tijd voor .

Goldie, neem gewoon de stukjes er uit die je wel passen, en de rest laat je lekker zitten. Als jij geen zin hebt in Dom-sub lijsten of balletjes in je mond of opdrachtjes, maar wel in een wat ruigere vorm van sex, of vastgebonden worden, of een pets op je billen... nou dan doe je dat toch? De een vind het onderdanige leuk, de andere de pijn, en weer een ander wil gewoon een beetje ruig stoeien. Gelukkig mag je in je eigen bed hélemaal zelf bepalen wat je wel en niet doet. Of bank. Of keukentafel...

Ik ben emotioneel een beetje op, merk ik. Brit vroeg wat er aan de hand was omdat ik stil was, en ik begon spontaan te huilen. Ik wil eigenlijk gewoon vakantie, even geen stervende oma's, werk, verbouwingen, scheidingen, exen, babies die dwars liggen, huishouden, kraamzorg... effe gewoon een alcoholvrije cocktail op een tropisch eiland, met zon en goede seks op t strand.
Jonna welkom thuis. Fus ja hoor ze is weer thuis als het goed is. En mevrouwtje Poes ook.

Ik eet ook 7 volkorenboterhammen per dag en ik val af als ik weet niet wat. (NOu ja buikomvang is al 6 cm minder. En dat voelt heerlijk al is dat bij Fus en Allis natuurlijk juist niet de bedoeling.
fuss, dank voor de tip, ik vind die dingen niet te eten maar als ik t als meducijn zie wil het er misschien nog wel in.
Oh, pagina gemist En wat voor één

Allis, ik zou best nog veel durven, vind alleen een orgasme doodeng omdat daarbij je maarboeder samentrekt. En dat wil ik nou juist niet teveel, die moet mooi ontspannen blijven. Wil ik het bij de gyn ook nog over hebben, of dat kwaad kan (als ik het durf te vragen )
oh, en pips, voor mij is de naam Pippi toch wel onlosmakelijk met de andere pippi verbonden, maar dat wist je allang van me he? Daarom schrijf ik dat ook niet aan je, maar verbaster ik het tot van alles
Och Fus, natuurlijk weet ik dat. En als er iemand begrip heeft voor verdriet die daarbij hoort ben ik het. En mij mag je noemen hoe je wilt, al noem je me Karel

Tegelijk heb ik er geen seconde bij stil gestaan toen ik die op die titel kwam. Niet omdat ik een gevoelloos kreng ben, maar omdat dat gewoon niet in mijn systeem zit, ik heb die associatie niet.

Voor mij is het één van de vele verbasteringen van mijn nick, niet meer, niet minder.

Maar dat hoef ik jou dan weer niet uit te leggen
Uhu. Karel zou ik ook wel leuk vinden. Misschien moet ik eens een topic openen "HPL moet haar naam in Karel veranderen"
Denk je nog aan een boodschappenbriefje voor zaterdag, Fuss?
Zie hyves Gold
En ik ben lekker thuis, zit prinsesheerlijk in mijn stoel en word verwend door Happy. Wij zijn blij!
oh, en had ik al gezegd dat Skippy d'r naam eer aan doet? Ik voel van alles en overal in mijn buik
fuss, het kan absoluut geen kwaad. Als je wilt zal ik het morgen nog wel even aan de verloskundige vragen hoor. Heeft ze vast vaker gehoord!
Jonnax, heerlijk! Doe je wel voorzichtig?
quote:JonnaX schreef op 26 januari 2010 @ 19:59:

En ik ben lekker thuis, zit prinsesheerlijk in mijn stoel en word verwend door Happy. Wij zijn blij!

*breekt in*

Fijn voor je Jon!

Hoe is het met de pijn?
Hoi Maissies!

Jonna, fijn dat je weer thuis bent. Laat je maar weer flink verwennen!

Ik ben een beetje ziekjes. Keelpijn, spierpijn, loopneus. Mijn weerstand is momenteel ook erg slecht. Ik slaap slecht, heb het continue koud en ben moe. Bovendien heb ik van de 9 weken sinds de bevalling nog maar 2 weken geen bloedverlies gehad, de ene bloeding gaat over in een tussentijdse bloeding en die weer in een menstruatie (steeds met een paar droge dagen ertussen). Dat ben ik dus ondertussen ook helemaal beu.
Is Skippy een ze.. of is 'ze' een werktitel?

Karel, ik weet ook niet hoe de mods te bewegen tot direct ingrijpen.

Feestmuis ligt op bed, Middelste ook, en Oudste probeert zijn snor te drukken maar helaas, doordat ik deze post maak mislukt dat.

En ik ben best moe. Waarvan eigenlijk, want zo veel heb ik niet gedaan.
Helleu,

Wat fijn Jonna! Rustig aan hè!

Balen MissM, klinkt niet lekker allemaal. Ook maar rustig aan, voor zover dat kanmet BabyM.

Haai Sterretjee!

Klinkt gaaf Boro, jullie nieuwe badkamer.

Ben ik nou de enige hier die een bed niets vind?

Wij hebben het bad er een jaar of 3 geleden uit gehaald.

Ik gebruikte het alleen voor het sorteren van de was.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
OHJAA.

Mamz, gefeliciteerd met Muis!!

En Coe, gefeliciteerd met Vriend!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Coe, nog gefeliciteerd met vriend!

Hier ook een bad, heerlijk! Vooral James ligt er veel in, ik de laatste tijd helaas niet. Eerst omdat ik er niet meer uit kon komen met mijn dikke buik en nu vanwege de bloedingen, dat vind ik niet fris.
Mamz, ik denk steeds maar dat jij drie jongens hebt, is dat ook zo?
Zeg Nik, jij bedoelt een bAd denk ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven