minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
@Justl, ik heb gisteren al gezegd: volgende keer neuk je me gewoon punt uit.

:-)

maar of het indruk heeft gemaakt.. ben toch klein jong blond meisje he... Weet niet eens maar wat ie terug smste dus het was in ieder geval geen volmondig ja... hij begon volgens mij over gebrek aan goede locatie, maar ja, dan kunnen we een eeeeuwigheid wachten.. Ik heb gewoon honger
@ Crea, jij woont toch op jezelf? Kun je hem niet bij jou thuis uitnodigen?
welkom nieuwelingen!

Inderdaad hebben we een aantal pagina's (fora?) de discussie al gehad of je leven 'goed genoeg' is, de welbekende tevredenheid, of dat je echt gelukkig moet zijn en dat dan ook ten alle tijden moet nastreven. Vond het een interessante discussie, waar niemand gelijk of ongelijk in heeft. Ook erg confronterend wel. Succes allen die in dat schuitje zitten.

*bkstr gaat gauw weer door met de boom waar ze mee bezig was*
Stew, it's getting old, maar ik ben het weer eens helemaal met je eens.

Verder helaas echt geen tijd me in deze discussie te mengen, ik heb echt teveel werk op het moment (of zal ik het omdraaien, en zeggen dat ik te weinig tijd heb?? hahahahah)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
quote:stewardess schreef op 27 januari 2010 @ 13:04:

[...]

Ja, dat klopt, dat is ook egoistisch. Mits je een open relatie hebt. Maar ik blijf er nog steeds bij dat je niet aan jezelf durft toe te geven dat er iets niet goed zit in je relatie, als je een sv hebt. En als je dat dan ook nog eens een kadootje noemt......Je zou jezelf eerst goed af moeten vragen waarom je het doet. Je kunt bv zeggen mijn man geeft mij te weinig aandacht, maar je kunt het ook omdraaien. Ben ik misschien wel verslaafd aan de aandacht, op welke manier dan ook. Ik vind het alleen maar goed om te lezen dat bv Jasmijn erover na gaat denken. Want dat meningloze 'meekletsen' is zo zinloos.

Tja, dat ben ik dus niet met je eens. De sexbeleving van mijn nr.1 en ik lopen niet meer helemaal gelijk. Hebben we over gediscussieerd tot we een ons wogen maar komen daar tot op heden niet echt uit. Maar voor de overige 99% is mijn nr.1 helemaal perfect voor mij (nou ja, 98% dan, hij heeft nog wel meer irritante trekjes maar ach, die neem ik voor lief, ik ben ook niet perfect). Dus het ligt niet zozeer aan mijn relatie dat ik een egoist ben, het ligt aan mijzelf. Dat ik mijzelf een kadootje geef door eens in de zoveel mezelf te trakteren op een genadeloos geile middag, zegt wat over mij en niet zozeer over mijn relatie. Dat een open relatie de oplossing is voor mij, dat weet ik ook wel. Maar dat is voor nu een utopie. Iets wat ik nog wel nastreef (in die zin dat het dan maar gedoogd wordt), tot die tijd ben ik een loeder.

En bovendien, constateren dat er iets mis is met je relatie en dan afvraagt of je daar wat aan moet doen en er vervolgens niets mee doet is naar mijn mening ook niet eerlijk zijn naar jezelf toe..

Kon het blijkbaar toch niet laten..

*gaat in de meningloze voorgeniet stand*
Bkstr toch! Forummen terwijl je met een boom bezig bent.

MissT, leuk dat je ondanks je drukte af en toe je gezicht laat zien
@ look, wie schrijft hier dat er iets mis is met zijn/haar relatie en doet er vervolgens niets mee?

Je kunt stellen dat jullie seksbeleving niet gelijk loopt, maar als je dan buiten medeweten van je partner er een sv op na houdt, dan loopt de communicatie toch ook niet gelijk op, dan schort er toch wel meer aan je relatie?
moet je toch beter lezen stew. Ik communiceer erover tot ik een ons weeg, maar als de wil er bij de ander niet is, kan ik communiceren tot sint weetikveel (te moeilijk om te spellen haha), het verandert geen zak. Mijn lief weet van mijn wensen en gaat bij zichzelf te rade. Tot die tijd deug ik niet.

Ik meen te hebben gelezen dat het 'goed was maar niet goed genoeg'. En of je niet weet of je het daar voor wilt doen. Ik benijd je voor geen meter met deze situatie, want dat lijkt me meer dan zwaar, zeker als er ook nog kinderen meespelen. Maar dit is juist het moment om dan heel eerlijk naar jezelf te zijn.

Maar goed, voor mijn gevoel is het nu wel besproken. Laten we het er over eens zijn dat wij het op bepaalde punten niet eens zijn.
@stew, woon samen met een vriendin, die weet wel een en ander maar wil er niet mee geconfronteerd worden (want zij is ook goed bevriend met nr 1).. En sowieso, vind thuis afspreken beetje off limits eigenlijk... daar ligt mijn grens weer beetje denk ik

Gelukkig ga ik binnnekort weer bij bedrijf sc werken voor tijdje en daar zitten ook buitenlandtripjes bij
@Crea dat is goed nieuws
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
quote:Lookolook schreef op 27 januari 2010 @ 13:32:

moet je toch beter lezen stew. Ik communiceer erover tot ik een ons weeg, maar als de wil er bij de ander niet is, kan ik communiceren tot sint weetikveel (te moeilijk om te spellen haha), het verandert geen zak. Mijn lief weet van mijn wensen en gaat bij zichzelf te rade. Tot die tijd deug ik niet.

Ik meen te hebben gelezen dat het 'goed was maar niet goed genoeg'. En of je niet weet of je het daar voor wilt doen. Ik benijd je voor geen meter met deze situatie, want dat lijkt me meer dan zwaar, zeker als er ook nog kinderen meespelen. Maar dit is juist het moment om dan heel eerlijk naar jezelf te zijn.

Maar goed, voor mijn gevoel is het nu wel besproken. Laten we het er over eens zijn dat wij het op bepaalde punten niet eens zijn.

@ Look, ik vind dat ik best heel openhartig hier ben maar sommige dingen, en dan bedoel ik bv wat er zich precies in mijn huwelijk afspeelt, hoef ik niet op het forum te plempen.

En wat jij schrijft over jullie communicatie is precies wat ik bedoel, ook daar zitten jullie dus niet op 1 lijn. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het heel erg bewonderingswaardig dat je het al aankaart (de meesten durven dat niet eens) maar dat je het dan stiekem moet doen zegt daar natuurlijk wel iets over. En om eerlijk te zijn, ik zou in jouw geval precies hetzelfde doen.
Mijn huwelijk is zeker niet perfect. In mijn ogen is er voor een sv geen plaats bij een perfecte relatie. Maar, eerlijk gezegd, denk ik niet dat de perfecte relatie bestaat. Mijn nr 1 en ik verschillen in veel opzichten. Ik hou van uitgaan, hij zit liever thuis. Dus ga ik met vriendinnen uit. Hij heeft minder behoefte aan sex dan ik. Hij neemt nooit het initiatief. Een open relatie is voor hem, tot nu toe, geen optie. Dus heb ik sex met een ander......

Zo simpel als het hier staat is het natuurlijk niet. We hebben eindeloze gesprekken gehad maar komen er niet echt uit. En dit speelt al vele,vele jaren.

Het zijn excuses om mijn gedrag goed te praten, dat snap ik wel.
@ Look, we kunnen het ook niet overal over eens zijn natuurlijk. Ieder zijn mening, en als je die goed kunt onderbouwen, ga ik zo'n 'discussie' nooit uit de weg. En misschien, als ik Lisannez post lees, streef ik wel teveel naar perfectie. Ik merk gewoon steeds meer aan mezelf dat ik moeite krijg met het niet eerlijk kunnen zijn, op welke manier dan ook. En vertrouwen en eerlijkheid zijn bij mij toch wel de basisvoorwaarden voor een relatie, dan maken verdere verschillen ook weinig meer uit.
Iedereen heeft volgens mij zijn eigen excuses voor het hebben van sex met een ander. Maar wat je reden ook mag zijn, volgens mij komt het wel altijd voort uit een bepaald gemis binnen je relatie.

Stew, ik ben het helemaal met je eens: ik zie een SV ook niet als een kadootje voor mezelf. Maar het is wel zo dat ik alleen aan mezelf denk wat dit betreft.

Ik wil niet vanalles over mijn huwelijk hier op het forum gaan gooien, dat vind ik niet goed. Wat ik me wel besef door bv. de post van stew is dat het niet zozeer aan mijn man ligt, het "probleem" ligt meer bij mezelf. ik ben inderdaad op zoek naar aandacht, bevestiging, en uiteraard naar spanning en lekkere sex. En dat heb ik gevonden!
Niemand is 100% perfect en ook geen enkele relatie is uiteindelijk 100% perfect in welke vorm zo'n relatie ook gegoten is.

Tot een jaar geleden was ik compleet tevreden met het leven wat ik had ondanks alle vervelende omstandigheden.

Toen er een sv in beeld kwam kreeg mijn leven er een plusje bij.

De extra aandacht, de lekkere sex en de extra complimentjes zijn heel mooi meegenomen.
Ik ga ook niet snel een discussie uit de weg maar deze is denk ik voor iedereen anders en persoonlijk in te vullen.

Feit is; liegen is liegen en als het uitkomt is het vooral voor de onwetende partner erg pijnlijk (heel zacht uitgedrukt).

Keuze is; voor degene die hem maakt, to vreemdgaan or to not vreemdgaan.

Soms; moet je als vreemdgaande vrouw op de blaren zitten, zoals ik (en dan weet mijn partner het nog niet eens). En daar moet ik het gewoon mee doen. Heb het er zelf naar gemaakt, eraan begonnen en te ver laten komen.
@Ninah, ik ben het met je eens dat liegen liegen is en blijft en dat het veel pijn kan veroorzaken.

sterkte met je blaren
@jasmijn: ik denk dat het in veel gevallen niet zozeer om excuses gaat als wel om redenen. In jouw post lees ik je redenen: "aandacht, bevestiging, en uiteraard naar spanning en lekkere sex". Als jij zou suggeren dat het door je man komt dat je een sv hebt, of als je zou zeggen dat je er niets aan kan doen dan zou er sprake van excuses. Nu is dat denk ik niet het geval.
@MDR, Excuses ik bedoel inderdaad redenen. zat nog een beetje te lezen in de post van lisannez en heb dat woord gewoon overgenomen.
quote:stewardess schreef op 27 januari 2010 @ 13:59:

@ Look, we kunnen het ook niet overal over eens zijn natuurlijk. Ieder zijn mening, en als je die goed kunt onderbouwen, ga ik zo'n 'discussie' nooit uit de weg. En misschien, als ik Lisannez post lees, streef ik wel teveel naar perfectie. Ik merk gewoon steeds meer aan mezelf dat ik moeite krijg met het niet eerlijk kunnen zijn, op welke manier dan ook. En vertrouwen en eerlijkheid zijn bij mij toch wel de basisvoorwaarden voor een relatie, dan maken verdere verschillen ook weinig meer uit.Hier ben ik he wel weer heel erg met je eens. Ik worstel ook met mijn oneerljk gedrag. En wens dat hij verandert. Maar is dat wel eerlijk van mij? En wat als ik het nou eens gewoon zeg? Ik heb al wel een soort van toestemming tot op bepaalde hoogte. Lastig, enorm lastig. Eigenlijk zou ik dit gewoon niet moeten doen. Maar ja...
Hoe kom je aan een sv?
quote:qwertqwert schreef op 27 januari 2010 @ 17:12:

Hoe kom je aan een sv?Ga hardlopen, je komt ze tegen in alle soorten en maten, met of zonder schoenen aan
Haha, die Ninah.

Ik hoorde laatst van iemand; hoe kom ik van mijn sv af.

Misschien een leuke ruilhandel voor jou, Qwertqwert?
Ben nog niemand tegengekomen hoor tijdens het hardlopen hahaha
Komt vanzelf, je herkent ze onmiddelijk.

Of woon je op een onbewoond eiland .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven