minnaar deel 6

18-12-2009 14:03 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?

-----------------------------------------------------------------------------
Ja dat is precies wat ik me afvraag toytje. Ik word misschien binnenkort wel een wijze vrouw die zelf iemand af kan en wil wijzen
*jeetje engeltje heeft gisteravond weer een hoop gezelligheid gemist,ben ik is een mid/avond werken *

*engeltje zwaait naar iedereen en heet jasmijn welkom en ga zo de bananentruc oefenen...... *
die bananentruc vind ik ook wel erg interessant, ga ik me ook even wat meer in verdiepen.....

gisteren nog berichtje gekregen van minnaar dat we vrijdagavond een date hebben , eigenlijk zouden we elkaar pas over een paar weken zien dus dit is een leuk tussendoortje
Hee Mela, vervelend voor je, die jaloezie tav je sv1. Dat staat los van het feit dat zn projectie op een 20-jarige is gericht toch?

Althans zou je ook jaloers zijn als het om een 30-jarige ging?

Fijn dat je wel weer in beeld was.

Ik weet zeker dat als ik sc met een ander zou zien, echt zou zien dat ik ook jaloers zou worden.

Bananen, condooms whahhaa. Mijn laatste condoom met sc was chocolade geur. Smaak weet ik niet, ik gruwel ook van een condoom in mn mond.

*geur van chocola doet me for ever aan hem denken*

@petie, komt goed meid, zweef lekker verder.

@stew. vriendje kwijt ?
@ Haddock: thnx 4 understanding Ik begrijp dat ook niet, dat vage gedoe allemaal. Als ik een sms stuur met een voorstel (tot koken bijvoorbeeld), en je hebt daar geen zin in; zég dat dan gewoon! Maar om helemaal niets te laten horen vind ik dan zo'n afknapper. En totaal onnodig dus. Om dan gisteren te horen dattie met iemand anders gekookt heeft (koken is dus wederom een synoniem, zij het niet voor de hot&steamy sex waar wij hier allemaal aan denken), dan zakt mijn broek (figuuuuurlijk!) af! Toen bedacht ik me: zoek het lekker uit vriend. Ik ga me nóg meer op het hier en nu richten, en alstie wat laat weten, zal ik nog eens goed mijn agenda moeten checken of ik wel ruimte kan en wil maken.

*bkstr kan in ieder geval heel stoer schrijven! nu nog doen *

Wat een slim gevonden alternatief voor kauwgombellenblazen overigens! Vindingrijke man ben jij toch!

@ Bloem: shit, you've blown my cover Maar voor tips en weetjes, ik ben bereikbaar hoor! Heb ook mijn didactische aantekening, dus ik ben zelfs bevoegd tot lesgeven! Enneh, ook de bad days will pass!

@ Mela: lastig he; jaloezie terwijl je eigenlijk daar ook weer niet het gevoel van hebt recht op te hebben..

@ Jasmijn: welkom!

@ toy: ook in the land of the living? HOe gaat het met je?

@ Ninah: hoe gaat het met jou? goed te zien dat je iig kunt lachen om de hele bananentoestand hierzo. En de bomen werken ook prima, dat zie je wel he

@ Stew: banaan naar wens geweest vannacht?
@bkstr, had ik in alle berichten helemaal over jouw bericht heengelezen. Heeft sc wel met een ander gekookt? En jou niets laten weten? Shit zeg.

Dat stoer doen herken ik ook zo. Ook tijdens de relatie met sc trouwens. Zo mn best doen niet te laten merken dat ik steeds gekker op hem werd.

Gaat up en down. Heb hem gisteren weer gesproken, heel even op msn. Heb hem durven zeggen dat ik een soort van hartklopping voelde toen ik hem even op het werk voorbij zag flitsen.

En meteen schaamde ik me dat ik dat had gezegd (is niet stoer he) maar hij reageerde relax, voelde zich wel gevleid zei hij.

Het koe-kalf gepraat krijgt trouwens steeds meer de overhand.

En ik kan niet zo snel omschakelen.

Het zij zo; billen gebrand, blaren.

En die bomen, ja die hou ik erin. Dag voor dag.
Ik ben natuurlijk nog nieuw hier, maar heb jullie verhalen wel een beetje meegelezen op het forum de laatste tijd.

@ninah: wat een moeilijke situatie zo. ik vind het dan ook ongelooflijk knap en sterk van je dat je de beslissing hebt genomen te stoppen met je SC. Je had er ook voor kunnen kiezen om de gevoelens gewoon te negeren en door te gaan omdat je elkaar zo graag wilt blijven zien, maar daar maak je het uiteindelijk alleen maar moeilijker mee.

ik hoop dat het lukt om vrienden te blijven, ik zou het zelf niet kunnen maar zie wel in dat je er een hele waardevolle vriendschap aan kunt overhouden omdat zo iemand je toch van heel dichtbij (op alle vlakken...) heeft meegemaakt.

@bkstr: jammer van je SC, weet je ook waarom hij opeens zo doet? (ik heb niet alles gevolgd hierover....). Vaag gedoe is aan mij ook niet besteedt. ik geef de voorkeur aan iemand die gewoon zegt waar het op staat, ook al is dat soms voor de ander misschien minder leuk om te horen. En ja, stoer doen is makkelijker gezegd dan gedaan.....je hebt waarschijnlijk toch ook wel een zwak voor hem?
Jasmijn? Welkom hier. Ik heb het niet zelf afgebroken met sc helaas. Hij heeft het initiatief genomen omdat er meer gevoelens bijkwamen dan goed voor ons waren.

En toen we die uitgesproken hadden naar elkaar toe werd het moeilijker.

Ik had het zelf nog wel vol kunnen houden, een heerlijke aanvulling op mijn leven was hij. Maar hij is single, wil ook door met zn leven en dat kan niet met mij.

In contact blijven is moeilijk maar het is mn collega dus dat contact is er ook al.

Heerlijk dat je een onverwachte date hebt vrijdag. Geniet er maar van.
@ Bkstr, gewoon wachten op een uitnodiging dat hij voor je wilt koken.(laten hem nu maar even lekker in zijn eigen vet gaar smoren) Lijkt me trouwens super zo'n kokende sv.

Ennuh....de banaan was heerlijk, er heb er heel vast door geslapen.

@ Ninah, goed hoor! Beter iets dan niets.

@Jasmijn, lekker zeg vrijdag een onverwachte date. Waar spreken jullie altijd af?
@ninah: oh, dat had ik dan even verkeerd gelezen. helemaal moeilijk dan, zeker als jij er dan mee door had kunnen gaan. hebben jullie veel contact als collega's? hoe lang is hij jouw SC geweest?

@stew: eerlijk gezegd heb ik geen idee waar we nu gaan afspreken. ik dacht dat we wat zouden gaan eten, maar het sms-je van gisteren liets niet aan de verbeelding over.....niet bepaald dingen die je in een restaurant gaat doen

verder hebben we een aantal keer in een hotel afgesproken, het is voor ons allebei nog wel een beetje zoeken naar wat handig is met het afspreken (we zijn nog redelijk groen....)
Jasmijn, een aantal keren in een hotel. Dat noem ik niet groen hoor . Ik zie nu groen; van jaloezie haha.

En ja, heel moeilijk maar ik besef ook, heel ego van mij dat ik er mee door zou willen. Het is niet gelijkwaardig, wij hebben geen toekomst samen.

Als collega's hebben we redelijk veel contact en we waren echte sc's vanaf eind april vorig jaar ongeveer. De aanloop begon al eerder.
Hahaha Ninah, ik bedoel eigenlijk eerder dat we nog groen zijn in waar we handig kunnen afspreken. soms hebben we niet heel lang de tijd samen, dus daar neem je dan geen hotelkamer voor. en dan is dus de vraag nog waar we dan afspreken, een publieke plaats is wat minder geschikt omdat je toch meer wilt dan alleen praten

Het is inderdaad niet gelijkwaardig meer als de een meer wilt dan de ander kan bieden. Ik ben eigenlijk wel blij dat mijn minnaar zelf ook getrouwd is en kinderen heeft, omdat ik dan minder bang hoef te zijn dat hij meer van mij zal verwachten. Kan natuurlijk altijd nog bij 1 van ons toch gebeuren, dat weet je nooit.
Hallo allemaal.

Mag ik met jullie meeschrijven?

Ook ik lees al een tijdje met jullie mee vanwege alle herkenbare dingen waar jullie over schrijven. Ik ben zelf begin 40, 2 kids en zo'n 15 jaar getrouwd. Sinds een paar maanden een minnaar waar ik niet verliefd op ben. Nooit gedacht dit te doen, vreemdgaan altijd veroordeeld. Daar worstel ik wel mee. Ik heb een meer open relatie wel eens aangekaart bij mijn man maar hij zegt er niet aan te moeten denken.
@Jasmijn klinkt goed....klinkt alsof jullie regelmatig afspreken, dat is erg fijn toch!

@Lisannez zo ging het bij mij ook, altijd een uitgesproken mening gehad over vreemdgaan en ineens zat ik er zelf midden in. Ook hier wel eens over het meer open maken van de relatie, maar ook mijn man wil daar niets van weten.

Dus het is nu "wat niet weet wat niet deert"

Geniet!
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Genieten doe ik zeker. Het is heerlijk weer zo verwend te worden. Mag ik vragen of jij al lang een minnaar hebt? Kun je je motto "wat niet weet wat niet deert" volhouden? Mijn man zegt altijd dat hij het niet wil weten als ik sex met een ander zou hebben. En zo praat ik voor mezelf wat krom is recht. Ik wil het liefst dat, wat ik met minnaar heb, los zien van mijn "gewone" leven. Misschien wel naief.
Mijn minnaar en ik zien elkaar nu een maand of 4.

Ik snap wel wat je bedoelt, voor mij lijkt het soms ook een heel ander leven, een andere dimensie, wat voor mijn gevoel ook niets verder met mijn "gewone" leven te maken heeft.

Vandaar ook waarschijnlijk dat wat niet weet wat niet deert vol te houden is.
@Lisannez: zelf was ik ook altijd nogal moralistisch ingesteld: vreemdgaan kan niet, dat doe je je partner niet aan. totdat het je zelf overkomt. En dat "wat niet weet, wat niet deert", zo zie ik het zelf ook wel echt. Van mij mag mijn man sex hebben met een ander, maar ik hoef er niets over te weten. En andersom zie ik het dan ook maar zo: zolang hij geen weet heeft van wat ik doe, kan ik hem daar ook geen pijn mee doen. Ik heb nu niet het gevoel dat ik mijn huwelijk schade toebreng door het vreemdgaan, klinkt misschien hypocriet maar ik voel me compleet voor het eerst sinds lange tijd. en dat reflecteert zich op een goede manier binnen mijn huwelijk.

@justl: we spreken inderdaad best vaak af, heerlijk is dat! kan voorlopig nog niet echt genoeg krijgen van die man!
@Jasmijn ik heb ook het gevoel dat ik een completer en leuker mens ben geworden door mijn minnaar en dat mijn huwelijk daar vooral profijt van heeft.
Welkom Lisanne en Jasmijn.

Verder ga ik dat bijlezen toch echt opgeven, hoor, dat kost me iedere keer een halve werkdag.

Verder weinig te melden hier eigenlijk. (en nog steeds heel veel werk!)
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
@Miss Thang dat bijlezen is inderdaad bijna onbegonnen werk, als je denkt alles gelezen te hebben staan er weer nieuwe pagina's met posts

Wanneer verwacht je je privé-jet weer?
Nou Just, ik voelde me ook compleet met sc maar mn huwelijk heeft er nu wél onder te lijden.

(en tijdens overigens ook al)
Grappig, ik heb met mijn minnaar ook sinds een maand of vier/vijf contact. We zien elkaar niet veel vanwege de afstand maar mailen veel.

Het is allemaal nog nieuw voor me en weet niet altijd even goed hoe er mee om te gaan.
@Ninah het is klote als je huwelijk te lijden heeft onder wat dan ook. En nu het over is met je sc kan ik me voorstellen dat je heel verdrietig bent en dus even niet de liefste en leukste echtgenote kan zijn. Toch ben je goed zoals je bent, wees lief voor jezelf!

@Lisannez komt tijd komt raad
@Jasmijn,@ Justl, ik zou wel willen dat ik het zo kon ervaren. En op sommige dagen denk ik zo ook. Voel me vrolijker en energieker dan ooit.

@ Ninah, Ik denk ook dat het voor mijn huwelijk niet bevorderlijk is maar de spanning wint het vooralsnog.
Hier ook wat niet weet, wat niet deert. Heb ook af en toe wel last van mijn geweten. Maar aan de andere kant, het is wel goed voor het sexleven van nr.1 en mij, dus eigenlijk ook wel soort van win-win situatie (zo, is dat hypocriet of niet).

Dat jaloerse gevoel herken ik dan weer helemaal niet. Sterker nog, sv en ik 'bespreken' zijn dates met andere vrouwen ook met elkaar (en dat zijn er many, het loeder). Maakt mij niks uit. Ik zoek geen liefde bij hem. Hij is er voor de knallende orgasmes (en de geweldige humor en af en toe een goed gesprek), liefde en genegenheid heb ik thuis wel. Maar als ik het hier zo lees, is het wel een beetje afwijkend geloof ik..

@bkstr: wel vaag dat je sc nu zo doet. Ik zou er een punthoofd van krijgen. Ik ben toch wel van de duidelijke communicatie. Of geen zin of wel. En als je ergens moeite mee hebt, dan vertel je dat, dan kan je er tenminste wat aan gaan doen.

@Ninah: ik vind je een knapperd! Eerst afspreken normaal tegen elkaar te gaan doen en dat dan ook nog kunnen. En dan ook nog heel eerlijk tegen hem durven zijn over sprongetjes. Hopelijk verdwijnt dat kutte gevoel snel naar de achtergrond (of verandert hij zijn mening. Zou je hem dan weer terug nemen?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven