3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.

woensdag 27 januari 2010 om 15:22

woensdag 27 januari 2010 om 15:46
Lieverds ik kom even een teken van leven geven.
Ben zwaar overstuur geweest vannacht, sjonge zeg.
Wat kunnen de issues van en met je kinderen je zwaar vallen.
En als je zelf al erg aan het strijden bent. en issues heb die je al zo goed mogelijk voor jezelf probeert te houden.. nou dan gaat het licht even uit.
Vandaag doet de wereld het even zonder mij (niet dat de wereld dat wat kan schelen, moeten we het zonder Iry doen vandaag ? boeiuh!!! ) .
Altijd houd ik alle bordje hoog, vandaag even niet, ik heb ze allemaal op de grond gesmeten.
Vriend is naar huis gekomen (heel lief, en noodzaak)
En nu lig ik zen en rustig in mijn slaapkamer even afgesloten van alles.
Heerlijk gedoucht, in een comfortabel schoon jogging broek en shirt, in een schoon en fris ruikend bed
Met thee, mandarijnen, boek, lap, tv,alles bij de hand.
Ik hoef niets, maar ik mag wel alles doen wat mij oplucht of goed doet.....ik ben alleen.
Ben zwaar overstuur geweest vannacht, sjonge zeg.
Wat kunnen de issues van en met je kinderen je zwaar vallen.
En als je zelf al erg aan het strijden bent. en issues heb die je al zo goed mogelijk voor jezelf probeert te houden.. nou dan gaat het licht even uit.
Vandaag doet de wereld het even zonder mij (niet dat de wereld dat wat kan schelen, moeten we het zonder Iry doen vandaag ? boeiuh!!! ) .
Altijd houd ik alle bordje hoog, vandaag even niet, ik heb ze allemaal op de grond gesmeten.
Vriend is naar huis gekomen (heel lief, en noodzaak)
En nu lig ik zen en rustig in mijn slaapkamer even afgesloten van alles.
Heerlijk gedoucht, in een comfortabel schoon jogging broek en shirt, in een schoon en fris ruikend bed
Met thee, mandarijnen, boek, lap, tv,alles bij de hand.
Ik hoef niets, maar ik mag wel alles doen wat mij oplucht of goed doet.....ik ben alleen.