Moderator Relaties

04-01-2010 17:54 366 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Bij een nieuw jaar hoort een nieuw moderatortopic voor Angel 5.

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien, ben ik bereikbaar op het volgende emailadres:

vivaangel4@gmail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, of over genomen beslissingen dan kun je die posten op het topic "Vragen aan Vivamod" op de Overig-pijler.

Offtopic berichten zullen zonder aankondiging verwijderd worden.

Vriendelijke groet,

Angel 5
Nee Frizzy,

ik bedoelde dat jij het topic moest checken, dan kon je zien dat er al actie was ondernomen!

Groet,

Angel 5
Hahahahaha oh sorry!

Dankjewel 5!
Wat is 'hengelen'? Zag het staan hier ergens in het forum.. :-)
Beste Nies,

hengelen is aansturen op achter-de-schermen-contact. Oftewel je mailadres overal posten, uitnodigingen versturen voor de vriendenfunctie of 'vragen' om mailadressen van anderen.

Groet,

Angel 5
Hoi Angel,

Misschien verstandig om in de reactie van tbm op 'saunabezoek binnen relatie' de echte naam van topicstartster Lynn te verwijderen? Pagina 16. Sowieso lijkt mij het hele feit dat hij komt reageren niet heel prettig voor haar, maar daar zal niet zoveel aan te doen zijn...
Oh, ik kwam hier hetzelfde melden, maar Moos was me voor
Peas on earth!
Ja en ik had ook al op het toverstafje geklikt
Huh, iets heel raars. Weet niet of ik dit hier moet melden, maar elke keer als ik f5 op pijlers waar ik gereageerd heb zie ik mijn reacties en de laatste pagina's niet meer.

Zoals bij trouwen in 2010. Ik zie alleen de postings tot 15.00 uur van vandaag.

En als ik weer reageer zie ik pas de nieuwe postings.

Open ik 'm opnieuw, dan weer bovenstaand verhaal.

Hoe kan dit?
Ik wilde het ook al komen doen...

En... Er is gewoon nog iemand met mijn avatar! (Gelukkig is die van mij ooit aangepast door Maleficent, dus we zijn niet helemaal tweeling. Pfieuw. Want hoe vaak ik hem al heb moeten veranderen... Ik ben er zo aan verknocht nu.)
Dit is de link. Ring1981 in "saunabezoek binnen relatie"
Beste allemaal,

het is inmiddels aangepast en user is geband omdat het forum niet is om privé-issues uit te praten.

Beste Sterretjee,

dit is een bug, je kunt het eventueel nog melden op het bugtopic, op de overigpijler.

Groet,

Angel 5
Fijn, Angel5.

Ik had er ook echt niet een fijn gevoel bij dat hij ook nog even kwam reageren in haar topic.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Mag het topic over de sauna aub helemaal verwijderd worden? Weet dat je tbm geband hebt, maar hij kan nog steeds alles lezen. En aangezien het allemaal toch niet zo anoniem is zou ik het op prijs stellen dat het niet meer op het internet staat voor anderen mensen die mij of tbm zouden kennen...

Ben echt dankbaar voor de reacties, maar dit moet geen publieke discussie worden over sauna of relaties of hoe slecht hij wel niet is... Ik weet hoe het echt zit en kom er zelf wel uit.
Beste Lynn,

topic is verwijderd.

Groet,

Angel 5
H Hele Mooie Jasje is verplaatst naar mode & beauty.
Five, zou je eens willen kijken naar ene Melis 100.

Geen seks voor het huwelijk. Deze enge figuur helpt een leuke discussie om zeep.

Heb ook al met de staf gezwaaid
Beste Yasmijn,

actie is ondernomen, bedankt.

Groet,

Angel 5
Mod, ik kan het topic Verliefd op personal trainer niet openen en krijg de volgende melding. Het is duidelijk dat ik Chrome gebruik maar komt dit vaker voor?

De website op forum.viva.nl bevat elementen van de site www.msnmessengeremoticons.info, die malware lijkt te hosten. Dat is software die uw computer kan beschadigen of zonder uw medeweten acties kan uitvoeren. Als u een site die malware bevat alleen al bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.

Ga voor meer informatie over de problemen met deze elementen naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google voor www.msnmessengeremoticons.info
Beste allemaal,

Het oproepje voor Karin uit Groningen is verwijderd.

Groet,

Angel 5
Jammer.
Beste Huppel,

ik heb het plaatje ge-edit wat je melding veroorzaakte, als het goed is kan je het topic weer gewoon openen!

Groet,

Angel 5
Hi Moderator,

Ik kan het topic "zoek Karin uit groningen" niet vinden.

Via zoeken is het er wel, maar kan er niet naar toe.

Ligt het aan mij of niet?

Groetjes ErEr
quote:Viva Angel5 schreef op 06 februari 2010 @ 22:27:

Beste allemaal,

Het oproepje voor Karin uit Groningen is verwijderd.

Groet,

Angel 5

Verwijderd dus.

Overigens kan ik het nog wel vinden hoor: Karin uit groningen
Angel 5,

Jammer dat je het oproepje Karin.... hebt verwijderd.

Als ik de zoek machine gebruik bleek er reacties op gekomen te zijn.

Het staat ook bij contact, maar daar kijken minder mensen.

Weet je of het waardevolle reactie waren?

Gr. ErEr
Beste Erer,

nee, sorry daar heb ik niet naar gekeken. Oproepjes zijn simpelweg niet toegestaan op het prikbord dus ik heb het verwijderd.

Groet,

Angel 5

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven