Werk & Studie alle pijlers

Studieontwijkend Gedrag

27-01-2010 17:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een tentamen, wil iemand me een schop onder mijn hol geven zodat ik stop met forummen en aan de slag ga?
Ik heb morgen ook een tentamen, als ik jou schop wil jij mij dan schoppen?
*kick*

Wat voor tentamen heb jij?
Ik heb ook tentamen morgen! Heb er zo geen zin in :(

Schop aan jou!
Ik heb geen tentamen, maar moet wel een opdracht inleveren. Dus verder hetzelfde verhaal hier... Ik wou dat ik het VIva forum nóóit had ontdekt!!!

()
Ow ja, ik moet nog een takehome tentamen maken die ik 2 weken geleden moest inleveren.

Daar heb ik nu echter geen zin in, omdat ik vannacht maar 2,5 uur geslapen heb...had om 9 uur tentamen die ik MOEST halen omdat ik anders van mijn studie gekickt kon worden. Heb hem wel gehaald, heb 16 fout en de norm is 22!
Liever elitair dan een pauper!
en jullie zijn onze toekomst???? mijn god waar gaat het naar toe met deze wereld....
Helaas wel Suus
Ik heb overmorgen een tentamen, ga het wel halen maar moet dan echt aan de slag

Heb net al even het nodige studievoer ingeslagen (zak drop, zak chips, reep chocola) koffie heb ik nog dus het móet goed komen.
Ik was helemaal naar de LIDL gefietst voor een zak fatsoenlijk snoep (woon in het buitenland) kan ik het nu niet meer vinden.... aaaaaargh.
quote:ArtemisDCS schreef op 27 januari 2010 @ 17:59:

Ik was helemaal naar de LIDL gefietst voor een zak fatsoenlijk snoep (woon in het buitenland) kan ik het nu niet meer vinden.... aaaaaargh.Je boeken?
pfff same here! Moet ook leren, maar heb zo geen zin erin! Ik blijf het maar uitstellen!

Nu ga ik echt weer aan de slag..

of toch niet..

ja wel..
Ach, door twee wekkers heengeslapen en je tentamen hebben gemist is ook een optie (helaas vandaag gebeurd). Maar goed, ik ben dan ook officieel ziek etcetera, maar toch had ik het tentamen willen afleggen.

SCHOP, werken jullie, als ik met maaglboedingen op gore blikjes koffie tentamens kan halen dan kunnen jullie 't ook! Studeren, geef acht!

Suus
Oh, studie-ontwijkend gedrag! Dat is al een poosje geleden!heb er hele leuke dingen aan beleefd. Ik had 2 huisgenoten op dezelfde verdieping. We gingen dan met zn drieen studeren, ondertussen msn wanneer het volgende kopje thee klaarstond, de meest lekkere recepten opgezocht en daarna gekookt en een van mn huisgenoten heeft tijdens het studie-ontwijkend gedrag een date opgedaan via internet (datingsite/forum? Ik weet het niet meer).

Dus toen moesten we uitzoeken wat ze aan moest trekken, haar haar doen, nagels lakken, hapje eten.

Ik geloof niet dat ik het tentamen erna gehaald heb..

Maar goed, dit is dus heel erg slecht voor jullie studie-ontwijkend gedrag.

Succes met studeren!
quote:Digitalis schreef op 27 januari 2010 @ 18:14:

Ach, door twee wekkers heengeslapen en je tentamen hebben gemist is ook een optie (helaas vandaag gebeurd). Maar goed, ik ben dan ook officieel ziek etcetera, maar toch had ik het tentamen willen afleggen.

Ik heb een keer een tentamen gemist doordat ik dacht dat het 's middags was . Best wel ernstig eigenlijk .

Jij doet toch filosofie Digi?
quote:Ik heb een keer een tentamen gemist doordat ik dacht dat het 's middags wasIk een omdat ik dacht dat die om 14uur begon. Toen ik er om kwart voor 14 bijna was, bedacht ik me opeens dat het om 13 uur begon.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Puntje schreef op 27 januari 2010 @ 17:43:

Ik heb geen tentamen, maar moet wel een opdracht inleveren. Dus verder hetzelfde verhaal hier... Ik wou dat ik het VIva forum nóóit had ontdekt!!!

()Helaas had je dan wel iets anders gezocht waarmee je de middag kon verkloten Ik baal ook van mezelf. Net zo lang uitstellen met beginnen te werken totdat je denkt, ik begin morgenochtend gewoon vroeg. Right.
Ik ben zo jaloers op die mensen die zich niet kunnen voorstellen hoe je zo doet. Mensen die zich kapot ergeren aan de zwakkeren die zich zo gedragen ten koste van zichzelf.
Digi! Ben je nog hier? Ik heb je nml gemaild!

Heb morgen tentamen en ook een schop nodig! En moet ook nog tig verslagen schrijven...*zucht*
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Sagrera schreef op 27 januari 2010 @ 18:37:

[...]

Helaas had je dan wel iets anders gezocht waarmee je de middag kon verkloten Ik baal ook van mezelf. Net zo lang uitstellen met beginnen te werken totdat je denkt, ik begin morgenochtend gewoon vroeg. Right.Heb ik ook ernaast gezocht ja... Maar mede om dit soort dingen ben ik voornamelijk meelezerT. Als ik begin met op topics te reageren kom ik helemáál nergens meer aan toe. Hoe graag ik ook zou willen... Maar nu ga ik dus weer verder! Morgen na elven ben ik er weer vanaf, héérlijk idee!
Heb me eens een hele week vergist Arthemis

Ik zal eens kijken na het opstarten van m'n pc opnieuw want dat ding loopt vast, Yath. Succes iig alvast!
quote:Digitalis schreef op 27 januari 2010 @ 18:45:

Heb me eens een hele week vergist Arthemis

Een week in je voordeel of in je nadeel?
quote:Kalliope schreef op 27 januari 2010 @ 17:45:

Heb hem wel gehaald, heb 16 fout en de norm is 22!
Hier nog een met morgen een tentamen. Wij hebben tentamens waar alle vakken in 1 tentamen zitten. Ik heb pas 1 vak (ongeveer) geleerd van de 7 ...

En succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven