FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Het zoeken op Twitter ligt plat. Ze zullen wel merken dat wij het ontdekt hebben
Ooh Bloemen op zolder! Dat was ook een van de eerste 'grote-mensen boeken' die ik las. Heb daarna alles van Virginia Andrews verslonden, maar was het alweer helemaal vergeten.

Morrie, die reply die jij naar Wind hebt gedaan zien andere mensen niet als ze Wind niet volgen.

Ben je er al uit hoe je moet zoeken in tweetdeck Wind? Want ik heb al zolang niet getwitterd dat ie eerst bijgewerkt moet worden, dus duurt even.
Maar ik zag een reply van 1 van mijn contactpersonen op een tweet van Marketingtribune, terwijl ik Marketingtribune toen nog niet volgde.

Ik heb ook alles van Virginia Andrews gelezen, het was zo'n hele serie. Ik las dan stiekem onder de dekens met mijn bureaulamp. Zo heb ik een keer een gat in mijn onderlaken gebrand!
quote:Morrie schreef op 27 januari 2010 @ 20:06:

Wind, je zag dat ik op jouw tweet gereageerd hebt he? Volgens mij zien al mijn volgelingen dan ook dat ik dat heb gedaan en kunnen op die manier bij fantasie-rijk uitkomen.Maar wat ik niet snap (jaja...) is dat ik jouw tweet over de vogel alleen op tweetdeck zag en niet op mijn eigen twitteraccount. Jij wel?
Ja, ik zag hem wel op mijn home pagina.

En die tweet over die geboorte. Waren dat twee vrouwen?
Nee, nog niet gevonden, maar word helemaal gek van dat Tweetdeck (alle tweets die binnen komen).

Ik las vroeger alle boeken van Roald Dahl. Is dat wat voor dochter of is dat voor op oudere leeftijd?
Of doet diegene dan een retweet ipv reply
quote:Morrie schreef op 27 januari 2010 @ 20:19:

Ja, ik zag hem wel op mijn home pagina.

En die tweet over die geboorte. Waren dat twee vrouwen?Huh?!? Welke bedoel je?
quote:Morrie schreef op 27 januari 2010 @ 20:16:

Maar ik zag een reply van 1 van mijn contactpersonen op een tweet van Marketingtribune, terwijl ik Marketingtribune toen nog niet volgde.

Oh dat is gek, maar weet je zeker dat de tweet begon met @ Want dan hoor je het niet te kunnen zien als je diegene niet volgt. Anders word je ook gek van al het geneuzel tussen mensen onderling denk ik .

Wind, zoeken in tweetdeck doe je door op het rondje met een plusje erin te klikken linksbovenin (add collumn), dan creeer je een extra kolom waar je een zoekterm voor op kunt geven. Je krijgt dan iedere keer een melding als er een tweet met jouw zoekterm verschijnt.
Ik kan ook wel voor mezelf beginnen, als twitter-goeroe .
quote:lilalore schreef op 27 januari 2010 @ 20:21:

Wind, zoeken in tweetdeck doe je door op het rondje met een plusje erin te klikken linksbovenin (add collumn), dan creeer je een extra kolom waar je een zoekterm voor op kunt geven. Je krijgt dan iedere keer een melding als er een tweet met jouw zoekterm verschijnt.

Gelukt!

LLL, maar wat zien mensen nou als ze FR openen?

Welke tweets? Alles of alleen wat ik gepost heb en de mensen die zij ook volgen?
Wind, jij had een Tweet waarin je twee mensen feliciteerde met de geboorte van hun zoon. Dat waren twee vrouwen namen, dus vandaar dat ik dacht dat het 2 vrouwen zijn die een zoon hebben gekregen.

Ik zie alle tweets van FR. Denk ik tenminste. Allemaal reacties op de vogel.

LLL, ik weet niet of er @ voor stond eigenlijk. Misschien niet nee.... Ik zie hem nu ook niet meer maar heb mezelf ook op MarketingTribune geabonneerd nu.
Als ze naar jouw persoonlijke pagina gaan zien ze alles. Ik ben even gaan kijken en zie dat je goed bezig bent , met al 193 followers en heel vaal thanxx berichtjes. Maar naar je persoonlijke pagina gaan doen niet veel mensen, omdat als je iemand followt je zijn/haar tweets op je eigen pagina te zien krijgt.

Maar wat ze dus wel doen is je verwelkomen. En meestal zeggen ze dan: welkom @FR, zodat hun followers jou ook even te zien krijgen. En die kunnen er dan voor kiezen jou ook te volgen, snap je. Als ze zouden zeggen @FR,welkom, dan is het bericht voor mensen die jou niet followen niet zichtbaar, tenminste, niet bij hun eigen berichten.
Zo, dit is echt hogere natuurkunde . Morrie, heb je al je linked in adressen geimporteerd ofzo? Ik wil dat geloof ik niet, heb niet zo'n zin in followers die ik misschien 3 keer per jaar spreek. Wel weer beter uit commercieel oogpunt, maar goed.

Roald Dahl allemaall voorgelezen, maar zal idd eens zeggen dat ze die ook kan lezen.
En Annie M.G. Schmidt? Of is ze daar alweer te groot voor? Ik was echt dol op Pluk en Otje en Floddertje vroeger, en mijn moeder las niet veel voor dus denk dat ik het zelf gelezen heb. Ik was ook zo'n lezer, zat echt het liefste de hele dag met mijn neus in een boek. Ik vond mijn eindexamenjaar ook geweldig, lezen als huiswerk, wat een grap!
Ik vond Mathilda zo leuk van Roald Dahl!
Wat bedoel je Lien, zoveel followers heb ik toch niet?

Daarnaast zou ik er overigens geen moeite mee hebben hoor. Het is geen hyves waar je persoonlijke dingen op zet. Ik wil het juist zakelijk gaan gebruiken.
Ja, Pluk enzo is prima, maar inderdaad meer voor Kiloknaller toch dan voor dochter. Maar zit ineens te denken dat Dolle Tweeling enzo misschien wel leuk is? En de vijf wellicht, of is dat allemaal te ouderwets (en o jee, misschien wel eng, want ze is echt nog steeds wel doodsbenauwd voor enge dingen, de schat).
O, ik dacht dat LLL dat zei, maar ik zie nu dat Wind zelf zoveel mensen volgt.
Ja, en steeds meer mensen volgen ons!

Ik kan het niet meer bijhouden....
Ik ga naar bed.

Trusten!
Slaap lekker he, een paar uurtjes dan en daarna gewoon 'ns bevallen .
Afgesproken!

Nu echt weg...
Goedemorgen!

Ik kwam even kijken voor jeweetwel
Ik ook, zitten we dan weer.... te wachten... Tralalla.... Tomtietom. Zal ze twitteren als baby er is ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven