FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ook leuk én in Den Haag: Kinderboekenmuseum
Oh wat veel suggesties, leuk! Ga ze vanavond bekijken, net veel te lang staan beppen bij twee van de secretaresses, dus nu snel nog wat dingen afmaken.
En Naturalis natuurlijk, in Leiden. Niet al te ver van Den Haag.

Ik ga zaterdag met Pebblo uit eten. Pebbeltjes logeren bij vrienden en Moshje gaat naar schoonouders.

Gelijk even tafeltje reserveren. Bij Spanjaard waarw wij ook eens gegeten hebben met zijn allen.

10 jaar geleden begon het ook met paëlla bij Pebblo thuis. Ik miste mijn trein en omdat we elk een fles wijn op hadden kon Pebblo me ook niet thuis of sneller naar station brengen. Dus blijven slapen, en toen hij in de nacht in bed gitaar voor me ging spelen sprong ook bij mij de vonk over. 's Morgens ging Pebblo snel naar Appie en kreeg ik supervers ontbijt op bed en hadden we klaarblijkelijk verkering.
Onze eerste bestelling in USA Onze kruk gaat naar Los Angeles, grappig hè?
lief verhaal Pebbles. Ik heb meteen zin om naar huis te gaan en mijn man te knuffelen.
anoniem_5547 wijzigde dit bericht op 28-01-2010 16:37
Reden: typte te snel
% gewijzigd
LA! Wat gaaf... las het net al op Twitter
En net weer twee UK, wat een bericht op een blog wel niet kan doen, zeg! Zo vliegt de voorraad de deur uit.

Nu maar even uitzoeken hoe we het moeten doen met betalingen. Volgens mij alleen IBAN nummer maar ik weet het niet zeker.
quote:Mille schreef op 28 januari 2010 @ 14:04:

Gefeliciteerd Pebbles!

Vanmorgen met mijn moeder in het ziekenhuis geweest, en ze heeft zich gelukkig voor niks druk lopen maken. Daarbij overigens wel helemaal op het verkeerde been gezet door suffe huisarts, die haar ging aanpraten dat het echt wel iets ergs was ook al was ze er snel bij.

Maar ten eerste bleek dat ze er niet alleen snel, maar zelfs absurd snel bij was. De techniek is veranderd, sinds een jaartje ofzo zijn de foto's digitaal ipv. analoog en daardoor zien ze bij het bevolkingsonderzoek veel meer. De arts in het zh zei dat ze sindsdien overspoeld worden met gevallen als mijn moeder, die bij de oude manier van foto's nemen waarschijnlijk gewoon nog naar huis waren gestuurd met de mededeling dat alles ok was, en die dan 4-6-10 jaar later ofzo misschien eens een keer doorgestuurd zouden worden (en er dan nog heel vroeg bij waren).

Ten tweede kan wat er gevonden is inderdaad wel een voorstadium van borstkanker zijn, maar dan kan het ook nog makkelijk 15-20 jaar duren voor ze dat daadwerkelijk krijgt dan -en het hoeft ook niet eens.

Kortom, het viel allemaal enorm mee, ze moet over een half jaartje op een extra controle en als dan alles ok is gewoon weer mee in het bevolkingsonderzoek. Een beetje hetzelfde verhaal als bij Wind's moeder dus.

Iedereen dus heel erg opgelucht, want we waren hier na het verhaal van de huisarts niet van uit gegaan. Ik heb tegen mijn moeder wel gezegd dat ik vind dat ze de ha hier echt nog wel even over moet bellen. Overdreven geruststellen hoeft niet, maar dit is wel weer het andere uiterste..Wat een enorm goed nieuws Mille. Heb er wel veel aan gedacht hoor, zelfs gisteravond (ik kon niet slapen). Ik had je eigenlijk nog sterkte willen wensen, maar achteraf is dat niet eens nodig geweest. Fijn!
Zo zeg Nath, die bestellingen van jullie, wat goed! Ik vraag me af wat voor mensen dat dan zijn die die kruk bestellen. Zou je niet graag eens bij ze gaan kijken? Hoe hij er bij staat enzo. Leuk een reportage maken van all over the world!

Ik ben vandaag bij het UWV geweest en mag van start! Het ging heel gemakkelijk. Even het ondernemingsplan doornemen, een tijd gesproken over mijn tarieven die hij te laag vond. Daarnaast nog wat tips gekregen omdat ik uitzendbureaus als mijn grootste concurrenten zie en hij bij een uitzendbureau gewerkt had. Aan het eind zei hij: Nou, wat mij betreft ga je van start, je hebt energie, je hebt een netwerk, je hebt zicht op opdrachten, ga ervoor! Heel leuk.

Ik blijf het komend half jaar ww houden. Na 1 jaar wordt er gekeken hoeveel omzet ik gedraaid heb, daarvan wordt 70% genomen. Als het meer is dan de ww die ik heb ontvangen moet ik de ww terugbetalen. Als het minder is mag ik dat verschil houden. Lijkt me prima regeling. Haast een renteloze lening.

En de coach blijft me coachen dus ik mag over een maand of 2 weer bij hem langs en tussentijds ook altijd om advies vragen. Ik vind het te mooi klinken om waar te zijn maar er zitten geen adders onder het gras.

Dus nu moet ik echt heeeeel snel een naam, want dan kan ik me inschrijven en deals gaan sluiten!
Nou dat is ook weer een opsteker zeg, Morrie! Je zit echt in een flow op het moment hè? Heel erg leuk hoor! Ik zal mijn oren en ogen ook open houden voor je.

En wat goed dat het UWV in dit geval zo met je meewerkt. Klinkt als een goed gesprek.

Ga je verder borduren op de naam die je op de SG genoemd hebt?
En dat zou wel leuk zijn om te kijken hoe de kruk staat, ja! Ik zei tegen Aap die dit weekend op zakenreis is naar Engeland: "Neem een paar krukken mee dan kun je ze bezorgen"
Nu hou ik erover op hoor. Het is anders wel erg kruk voor en kruk na. Nu lekker weekend vieren!
Hoeft niet hoor Nath, is toch leuk!

Mijn moeder heeft een keer een schilderij gekocht van een kunstenares en toen ook foto's gemaakt van hoe hij hing en die opgestuurd. Was die vrouw heel blij mee. Zouden jouw klanten ook moeten doen .

Ja, ik zit echt in een flow. Ik moet mezelf inhouden want had besloten vandaag niets meer aan 'werk' te doen. Gisteravond kon ik er namelijk allemaal helemaal niet van slapen en ik was om 5 uur alweer wakker en sliep toen ook niet meer in. Eventjes met beide beentjes op de grond komen. Maandag ga ik er weer mee aan de slag.

Tja, voortborduren op naam SG, ik weet het niet. Vind het dan een dag later toch weer niet lekker bekken.

Maar alles wat ik verder verzin bestaat al, of de url is al bezet. Moet wel een knoop gaan doorhakken anders kan ik me niet inschrijven.
We gaan toch dit jaar nog wel naar HvS he?

Ik heb er heel veel zin in namelijk!
Jaaaaa, zeker naar HVS!

Super Nathje, kruk naar LA en UK! Leuk hoor! Ik zou idd ook heel benieuwd zijn naar hoe ie er dan bijstaat daar, en in wat voor huizen.

En Morrie gaat ook al zo lekker, fijn. Lekker dat als je dan in zo'n flow zit je ook gewoon lekker door mag en bevestigd en gesteund wordt enz.

En lekker weekend vieren? Nu net terug van cursus (gebarentaal Morrie, 15 avonden en dan volgend jaar de docentencursus, dan mag ik er zelf les ingeven). Morgen nog een lange dag lesgeven en daarna nog een lange vergadering op een andere locatie. Waarover ga ik binnenkort wel eens op SG uitleggen, maar er staan vrij drastische veranderingen aan te komen op mijn werk.
lijkt me super HvS!

(ik ga volgend week weer met schoonfamilie )

Cool Mille gebarentaal, zou ik ook wel willen leren, gewoon omdat het me interessant lijkt.

Nu naar bed. Slaap lekker allemaal!
Oh, ik deelde de opluchting met Mille gisteren, maar vergeet er dan alsnog op te reageren. Fijn voor jullie Mille!

Wij vragen ook mensen een foto van lampen in interieur op te sturen, die gebruiken we dan ook op de site als sfeerfoto's. Als de foto's tenminste bruikbaar zijn en dat zijn ze nog niet.

Ik lag in bed gisteravond en kreeg een sms. Snel uit bed gesprongen, ik dacht een Windekindje, maar helaas was sms over vieren verjaardag van kindje vriendin.

Nu Moshje uit bed wippen en gaan werken. Lekker fietsen door de regen. Blegh. :(
Morning!

Verhaal UWV klinkt goed Morrie!

Echt fantastisch dat je van start kunt.

Gebarentaal is iets wat me ontzettend gaaf lijkt om te leren. Alleen heb ik niemand om het toe te passen. Dus blijft het bij gewoon interessant vinden.

HvS? Ja!!

November was het toch?

Gisteren om 16.30 uur is de verloskundige nog geweest en daarna wel weeen gehad, maar niet doorgezet. 's Avonds met GW de film 'the Reader' gekeken en Wie is de Mol... hadden echt een romantische avond met kaarsjes, filmpje, kleedje op de bank. Gisterenavond ook allebei zenuwachtig gaan slapen (door die (voor)weeen), maar vanochtend gewoon weer met dikke buik wakker geworden

Om 10.00 uur weer naar het ziekenhuis en dan ga ik weer drie kwartier aan de CTG. We zijn weer van de straat
Nog maximaal een paar dagen Wind, dat scheelt gelukkig.

Morrie, wat goed zeg! Had jij een leeg ondernemingsplan van KvK gebruikt, of een andere (en wil je dat misschien aan mij mailen?). Wil misschien toch ook even WW door laten lopen, hoewel ik het nog steeds gedoe vindt, omdat ik niet zoveel tekst heb voor ondernemersplan ("ik werk graag voor mensen die ik aardig vind en het maakt me niet uit wat ik dan doe :-]"). En tarieven, zat dat richting wat ik ooit zei? Als in: dat jij de helft zei .

Hier gisteren lekker gewerkt, niets kennismaken, gewoon meteen beginnen, dus hele middag in een Van der Valk al druk geweest. Echt leuk.

Mille, leuk, cursus en wat fijn van je moeder.

Nath, goed van de krukken en ik vind het alleen maar leuk dat je zo enthousiast bent, dus graag blijven vertellen.

Verder geen input meer voor rijtjespost geloof ik. Ik ga even wat doen, zo naar A'dam om te netwerken.
En ik ben ook heel blij voor Morrie! Je gaat lekker! En Lien ook!

Ik ook. Ben nu op de zaak en ga met frisse moed aan de slag. Pebblo en ik zijn weer een lekker team, we hebben het enorm naar onze zin. Pebblo heeft nu een kantoor boven en ik bestier de winkel en doe alle bestellingen, wekelijkse inkoop, klantvragen en wat er nog meer aan daily business is. En lach af en toe naar mnijn Moshje dat voorbeeldig naast me ligt in zijn wagen. Kefpep ligt bij Pebblo in kantoor.
Fijn Pebb. Ik hoop dat dit Pebblo de rust gaat geven en de ruimte zodat hij ook lekker in de winkel blijft en hieraan kan blijven doorbouwen.
Klinkt heerlijk Pebb! Fijn dat Pebblo het ook weer ziet zitten, hij kan gewoon niet zonder je .

Jee Wind, je bent er maar druk mee he? Wat een tijd kost dat, dat overtijd gaan. Ik wist niet dat ze je zo goed in de gaten hielden dan, wel fijn lijkt me.

En Morrie en Lien echt super dat het allemaal zo lekker loopt. Ik hoorde trouwens dat KvK geen ondernemingsplanformat meer aan mag bieden, omdat ze het gratis deden en dat oneerlijk was voor bedrijven die het niet gratis doen . Maar Rabobank heeft er ook een die goed moet zijn.

Ik ga snel rommel opruimen en tassen inpakken want we vertrekken als Dim uit school komt naar mijn moeder.
Heb trouwens jullie tips voor musea opgeslagen, het wordt zulk lekker weer morgen dat ik denk dat we gewoon de hele dag op het strand zullen zijn.
Ik heb idd die van KvK gebruikt. Die staat niet meer op de site, maar via een forum kwam ik erachter dat iemand daar hem op een andere site had gezet (dat was natuurlijk ook zijn truc, mensen naar zijn site lokken!).

Tarieven, inderdaad, ik moest meer dan het dubbele vragen voor sommige dingen volgens hem . Komt ook wel goed hoor, als ik echt iets moet gaan vragen ergens dan denk ik er nog wel een paar keer over na en spar ik nog wel wat met anderen.

Fijn om te lezen dat het weer goed gaat bij jullie Pebbles. En dit soort info (Pebblo boven op kantoor, jij beneden met een zoet Moshje kun je heel goed twitteren!).

Ik kreeg gister een mail die me ontroerde. Van een oud manager, die mij ooit overcompleet heeft verklaard. Een tijd lang ben ik daar wel boos over geweest. Nu biedt hij zijn excuses aan en zegt dat in zijn top 3 van dingen die hij zakelijk anders had willen aanpakken dit punt heel hoog staat. Vond het echt fijn om te horen, en merk ook dat ik het eigenlijk al een tijdje niet erg meer vond. Dus dat meld ik hem nog even. Het lijkt wel alsof in deze periode van mijn leven alles rechtgezet wordt ofzo. Heel apart. Misschien dwing je zulke dingen toch wel af oid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven