** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnetje: je hoort het: luchthaven

Goeie vlucht vandaag!

En Succes!!

Fille: weeeeeeeeeeeer verhuisd, pfff, zou er moe van worden, maar blij dat je er bent!!

Moest echt lachen om Es haar opmerking. En ook even achter mn oor krabben: "Altijd een deur openlaten, altijd nog het goede zoeken in de mens (man). Je komt vast een keer iemand tegen die dat waardeert en niet over je heenloopt. " Aan de ene kant denk ik: altijd het goede zoeken in de mens = goed. Maar dan het laatste stukje OEF... doet toch een beetje pijn. Vooral omdat je zo gelijk hebt Es

Goed, nog ff Mr Lek dan.

Had echt gedacht dat ie niet zou reageren omdat ie gewoon zou denken wat Marg eerder scrhreef over die foto (ze wil blijkbaar laten zien wat ik mis) leek me een logische reactie. Dus als ie al zou reageren zou dat een vaag mailtje zijn wanneer ie geil was ofzo.

Ik zat re weer naast. Kreeg gewoon een sms gisteren!!!

"Hoi! Ik ben heel de dag aan het klussen bij een vriendin. Net gegeten en zo even film kijken. Heb je mail wel gelezen... laat mij niet koud.. je laat me nooit koud. Misschien spreken we elkaar straks nog. Anders, tot snel. Ook als het alleen jou uitkomt. Wellicht kan ik ook eens ruimte vrij maken. X"

En nu?????

Ik heb nog niks teruggestuurd. (ben zowaar trots op mezelf). Vind het ook nog niet echt overenthousiast ofzo als ik het nog eens overlees. Wel terug smsen/ niet terugsmsen? Ik ben dus voor de optie wel omdat ik nog steeds wil dat ie hier komt. Maar wat dan?

Heb studiedag vandaag. daarom ben ik ook zo achterlijk vroeg op. Moet om 7.30 in Antwerpen staan (of had ik dat al gezegd?) Zal dus sowieso vandaag overdag niet terug smsen (is alweer trots op zichzelf ) Dus Nemo-advies-meiden-bureau: wat o wat moet ik doen????
Ok, Nemo je weet onderhand een beetje hoe ik ben. Ik ben van het wél contact opnemen, van het gewoon bellen, van de: doe niet ouderwets neem eens initiatief.

Maar zelfs ik zeg nu: NEE

Het stroomt nou niet echt over van enthousiasme en initiatief! Ik lees: misschien, anders, wellicht, eens.

Oftewel: Mr.Lek wil helemaal niet afspreken, Mr. Lek wil precies zo doorgaan als het gaat en een beetje de mogelijkheid open houden om af en toe leuke foto's te krijgen - want die laten hem niet koud. Als je hier nu weer op ingaat begint het hele gedonder opnieuw. (denk ik - maar ik ben ook geen orakel)

Fille, alwéér verhuisd inderdaad! En dan de barman tegen het lijf lopen, dat is inderdaad een giga toeval. Maar ja, wat heb je aan toeval?

Vriendin van Nemo, goede vlucht en heel veel succes in de liefde! Ik hoop dat we het vervolg van dit verhaal te horen krijgen!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Niets meer aan toe te voegen aan wat al gezegd is eigenlijk. Niet meer reageren op Mr. Lek. Hij houdt je gewoon aan het lijntje en ook alleen voor de "sex" verdien je beter dan dat. Dus ik zou denk ik niet meer reageren. Moeilijk. Ik weet 't want aandacht is leuk, maar zo is het toch ook niet fijn?

Als je zijn telefoonnummer toch graag wilt houden, zet er dan een soort code-woord achter. Sukkel ofzo. Vond ik altijd goed werken, want ik wil ook neit graag overvallen worden, maar zo'n woordje erachter helpt me wel beter beseffen waar ik mee bezig ben mocht ik dan alsnog in de mood komen voor contact op nemen...
Nemo, ik ga effe harde dingen zeggen, maar niet om te kwetsen hoor, uit tough love

Waarom zou je überhaupt contact willen met iemand die "wellicht ook eens ruimte voor je vrij kan maken" ??????

Wat Es zei vond ik keihard, ik weet zeker dat ze het niet bedoelt om te kwetsen, juist niet, maar ik moest er ook even van slikken! Jij ook dat geloof ik graag. Waarom je dan toch weer twijfelt snap ik niet. Ook voor de seks kan je omgaan met iemand die helemaal wild van je is of je in elk geval zo laat voelen niet met iemand wiens aandacht je moet trekken met blootfoto's voor hij teken van leven kan geven, en dan ook nog zo lauwtjes. Ik vind er niets meer aan aan die hele Mr. Lek niet.

(en mijn moeder zou zeggen: als je jezelf respecteert zou je hem ook niet meer hoeven) - dat je nog zegt dat als hij contact opneemt hij toch met je mag komen neuken, vind ik echt erg. Ik zeg het maar even platvloers hoor, om het duidelijk te maken.

Beter wat voor onbekende kerel dan ook die je oppikt in welke kroeg dan ook, dan iemand die je zo aan het lijntje houdt.
Lieve, lieve Nemo. Zet Mr. Lek uit je hoofd, wis z'n nummer en z'n smsjes. Je bent veel te leuk voor hem. Hij houdt je aan het lijntje totdat het hem wellicht een keer uitkomt en jij hebt daar toch wel last van (niet ontkennen, hoor!). Richt je op andere mannen, die wél oprecht belangstelling hebben en wél moeite voor je willen doen. Dat verdien je.
Ik las hier een mooie trouwens "Maak geen prioriteit van mensen die jou zien als optie"
Eens met Margaretha, en datzelfde geldt ook totaal voor de buurman. Ook al gaat het alleen maar om seks, dan nog kan je wel attent naar elkaar doen en een beetje moeite voor elkaar doen.

(Dus de buurman vliegt er hier ook uit, maar geef me nou eens goed advies? Van fb afgooien of niet, en dan wel of niet met begeleidend schrijven?)
Zonder schrijven, gewoon eruit flikkeren. Als je er nooit op zou kijken kan je hem wel laten staan. Bij hyves staat een ex van mij, maar ik check zijn hyves nooit, misschien een keer per jaar als ik denk 'goh hoe zou het met Pietje Puk zijn', dan gewoon lekker laten staan.

Je bent een paar keer met elkaar naar bed geweest, that's it toch?
Zolang je nog met de buurman of Mr. Lek of andere mannen bezig bent van wie je zelf ook wel weet dat het eigenlijk niks is, sta je niet open voor je echte prins op het witte paard!
Hé Marg, Pietje Puk heb ik eerder voorbij zien komen deze dagen.

Nemo, ik zeg ook nee. Desnoods gebruik je het volgend trucje: als ik hem over zoveel tijd (zeg een week, twee weken) nog steeds wil antwoorden, dan mag het. En dan gaan wij hier allemaal bidden dat jij dat niet wilt, jij gaat lekker op zoek naar andere mannen en met een beetje geluk hoef je dan al niet meer te smsen. Of heeft hij je huilend opgebeld en dan is het ook goed.

Spijker, bekijk je zijn facebookprofiel vaak? Zo nee, lekker laten staan. Je hoeft toch niet elk spoor uit te wissen? Mocht je er enorm mee bezig zijn kan je hem wel wissen of gewoon proberen om er niet obsessief mee bezig te zijn.

We zijn van een topic over langeafstandsrelaties naar een topic over de kapper en brazilians naar een topic over 'wat doe ik met mijn (potentiële seksscharrel' gegaan! Is dat niet knap?
Is wel leuk voor de afwisseling

Maar inderdaad, het is zonde om zoveel tijd en moeite in iemand te steken die je toch niks opleverd (als ik zo vrij mag zijn om me ermee te bemoeien)

Om maar weer een beetje over LDR te praten dan:

Mijn lover zei gisteren voor de grap dat ik maar Canadees moest worden, en hij Nederlands, zodat we kunnen verhuizen naar het land waar we dan zin in hebben Vond het wel lief van m, ik denk dat ie doorheeft dat het best een moeilijke keuze is

Soms is het tijdsverschil trouwens wel handig Zo belde hij me gisteren avond toen ik naar bed ging (etenstijd daar), en vanochtend belde hij me toen ik opstond! (toen ging hij naar bed)

Lieeeeffffff!
Ok das duidelijk.

Heel duidelijk

Ik ben weggesneakt bij de bijscholing met mijn klasgenootje zodra we zagen dat er bij al het papier werk een bewijs van aanwezigheid zat. Heerlijk student zijn, ik ben gewoon aan het spijbelen Het was ook veel te ingewikkeld voor ons.

We gaan nu Antwerpen in en shoppen.

Het nr wel of niet wissen maakt niet uit. Ik geloof niet dat ik een zwak moment nog ga smsen. Ik weet het wel zeker van niet. Want dronken ben ik nooit. Ach weet je, kan het ook net zo goed wel wissen het maakt niet uit.Alhoewel ik wel nog graag een antwoord zou sturen, dus mss is wissen dan toch een goed idee...

Ik wilde eigenlijk terugsmsen: "overtuig me maar, ik heb lang genoeg achter jouw reet aangelopen." Maar het is wel duidelijk wat jullie daar van vinden

Overigens roep ik wel altijd dat ik zo hopeloos ben maar dat vind ik niet echt helemaal ,anders kon ik wat gaan veranderen. Ik hou gewoon niet van spelletjes en ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik graag wil. Ook al is dat 10x bellen. Ik bel liever 10x en dat ik me er ok bij voel dan dat als ik als een mongool op mn handen moet gaan zitten. En tuurlijk zit daar ook een middenweg in. Het nadeel is wel dat als ik voor iemand ga, dat ik voor iemand GA. Dan zijn al mijn pijlen daarop gericht en dan ga ik misschien soms te ver. Fout of niet? Ik weet het niet. Ook een vorm van loyaliteit. Overigens spreek ik nu bv over Habibi en niet over Mr Lek. Want ik hoef natuurlijk niet loyaal te zijn naar hem.

Daarnaast krijg ik altijd wat ik wil. Heel erg. Ben nog nooit afgewezen voor een baan die ik wilde en heb in mijn leven nog nooit een her gehad of gezakt voor welk tentamen (tot nu toe denk ik dan) ook. En... de mannen die ik wilde heb ik -tot deze fase in mijn leven - ook altijd "gekregen" Ik kan denk ik gewoon niet tegen nee. En ik moet weten wanneer het genoeg is. Wil dan toch kosten wat kost bewijzen(?) dat ik het wel kan krijgen? Ach nee, dat slaat ook nergens op. Ik ben dus enerzijds verwend en anderzijds ook echt loyaal, als ik voor je ga dan ga ik voor je. En schijnbaar doe ik dat ook bij mannen die dat helemaal niet verdienen of waar ik ook prima zonder kan.

Nou ik zal mijn best doen in geen antwoord te sturen op zijn sms.Van hyves/ FB en Paiq is ie in elk geval af.

Spijker wbt de buurman: ik zou hem wissen. Zonder begeleidende mail. Maar ja, na mijn relaas van hierboven is dat wss super stom om te zeggen. En zelf zou ik het vast anders doen Maar toch vind ik niet dat hij een mail "verdiend"
Whahahahah Fille:

Ja wij zijn briljant!

En ik ga voor jouw optie. Ik ga niet smsen en als ik dat over 2 weken nog wil dan mag het.

Goed.

Deal.
Als je over twee weken sms-t dan is het bij hem ook wel net zo duidelijk als helemaal niet sms-en: Niet Geintereerd meer.

Goed dat jullie die mannen van facebook af gaan pleuren. Een begeleidende brief vind ik ze echt niet verdienen.

Maar goed, eigenlijk vind ik Nederlandse jongens toch maar een stelletje boeren hoor. Een man moet me wel het gevoel geven dat hij mij echt leuk vind, anders komt hij er bij mij niet in. (De Belg doet dat in ieder geval wel goed :D)

En wat jij zegt, punica, tijdsverschil kan ook wel grappig zijn, want ik lees s ochtends vaak lieve sms-jes van hem, die hij dan s avonds stuurt en dan is mijn dag weer goed. Alleen wel jammer dat we het deze week beiden druk hebben en er van doordeweeks skypen niets meer terrecht komt, maar zaterdag gelukkig weer!!!
Nee, ik check zn facebook niet maniakaal, ik ben alleen op mn pik getrapt! Ongeveer zoals jij denk ik Nemo

We hadden een paar heel leuke dates. Daarna een vage ontmoeting in de kroeg, daarna nog een vage chat en daarna totale oorverdovende stilte. Ik ben gewoon een beetje pissig. dat ie t gewoon even had kunnen zeggen als er wat tegenviel of dat ie me niet meer wilde zien. Ik hou niet van die onduidelijkheid!

Wees dan man genoeg me gewoon even af te wijzen, tjee.
Tja, of misschien heeft hij het wel geprobeerd maar heb je de signalen niet helemaal goed begrepen. Weet ik veel. Maar dat maakt nu toch niet meer zo uit? Want nu heeft ie er nog een dikke afknapper bij opgelopen, als hij je wel meteen duidelijk had afgewezen was ie er misschien alleen nog maar leuker voor jou op geworden. Beetje vage redenering eigenlijk. Maar goed: NEXT (en die volgende man is misschien alleen maar leuker! :D)
Nemo, ik vind je ook niet wanhopig overkomen hoor, en ik denk ook niet dat je wanhopig bent. Je hoeft niet te bewijzen dat je hem kan krijgen, jij kan zowat elke man krijgen als je daar je zinnen op zou zetten. Alleen niet door je maar platweg aan te bieden (denk ik). Als je dat wel graag doet gewoon omdat het makkelijk er isen je geen zin hebt in spelletjes of gezeik en gewoon platte neukseks wilt, dan zullen al vrij snel ook een hoop mannen afvallen, nou who cares, jij was toch niet op zoek naar 'alle mannen kunnen krijgen' maar naar seks. Zo zit het toch eigenlijk in elkaar?

Alleen als je er dan nog achteraan blijft gaan en blijft proberen of hij toch alsjeblieft niet een keer met je wil komen neuken, dan is dat hele bovenstaande verhaaltje dus onzin; dan gaat het je dus wel om hém (en niet om 'een lekkere minnaar' want die zijn er zoveel). En dat laat je hem op die manier luid en duidelijk weten.
Eh.... wacht. Ik denk dus dat het meer het eerste gedeelte van mijn post is, alleen door nog achter hem aan te lopen wek je de indruk dat het om het tweede gaat. En dat je die indruk bij hem wekt is dan nog één ding, maar voor jezelf voel je je daar toch zeker wel veel te goed voor!

Filles tip werkt trouwens als een trein!
Nee hoor Fille, ik ben niet alleen in de meeleesmodus.

Heb al mijn mening gegeven over onderstaand vrijgezellenproblematiek, waarbij de focus zodanig geirriteerd op mij geplaatst werd, dat ik me geschikt heb en met dit onderwerp wel klaar ben.

Wat je moet met een vaatwasser?

In mijn beleving god op de blote knietjes danken.

Es ook al in de kou. Bah. Wel weer beter nu?

Wat een heerlijk verhaal, to do or not to do Kopenhagen.

En geweldig detective ben je TR/RP.

Vanmiddag gaat Kjongen voor het eerst alleen met het openbaar vervoer.

Ik heb er pijn in mijn buik van.

Wat is dat ouderschap toch moeilijk: eeuwig loslaten.

Maar ja. Over anderhalf jaar zit hij op de fiets dwars door de grote stad, of, naar gelang de school die hem wil (we hebben er al een aantal uitgezocht), gaat hij al overstappend van bus naar bus.

Ik had een verjaardagskado gezien, een step die eindelijk ook voor zijn lengte ok is, en voor ik hem koop, moet hij maar zijn goedkeuring geven. Want hoe ouder, hoe specifieker de smaak.

Maar ja, dan komt hij wel alleen met de tram.

Natuurlijk zijn alle safety procautions genomen: opgeladen mobiele telefoon mee, ik sta op het station op hem te wachten, kruisje op de strip die hij moet afstempelen...

Maar toch.

Pijn in mijn buik dus.
Ik bedoelde het natuurlijk niet kwetsend wat ik zei over Nemo (toch weer verhelderend dit forum, je kunt altijd heel goed zien hoe mensen verschillend op opmerkingen kunnen reageren). Ik bedoelde juist dat zij zo moet blijven wie ze is. En gewoon wachten op de man die deze houding woest aantrekkelijk vindt, maar alle anderen links laten liggen. Geen energie insteken in mannen die je toch alleen maar gebruiken (al dan niet bewust).

En een looser of wanhopig vind ik je al helemaal niet.
Nee verwarming hier nog niet beter. Ik heb het vanochtend eerst nog aangezien. Nog een keer gereset, kijken of waterdruk gecontroleerd en toen wist ik het ook niet meer, dus nu komt straks een monteur langs. Die waarschijnlijk iets simpels gaat doen wat ik zelf had moeten doen zodat ik alsnog voorrijkosten en dergelijke moet betalen. Maar daar komen wij ook wel overheen. 15 graden binnen vind ik toch wat te koud voor de rest van de winter.
Ik kan me voorstellen dat dat lastig is Kjongen helemaal alleen in de tram. En dat terwijl hij het natuurlijk best kan.
Zal ik altijd drie posts op een rij doen vanaf nu?
quote:kjong schreef op 28 januari 2010 @ 13:42:

Wat je moet met een vaatwasser?

In mijn beleving god op de blote knietjes danken.

He-le-maal eens.

Voor Kjongen is het waarschijnlijk ook een grote dag en hij voelt zich waarschijnlijk mega stoer en komt straks glimmend van trots aan!
Toch fijn dat jullie me niet wahnhopig vinden

Ik weet het nog niet.

Ook niet wat ik wil.

Maar goed.

Net terug uit Antwerpen. Heb een paar leuke pumps gescoord voro 19 euro in de uitverkoop (leer!!) dus ben blij

Nu nogal gaar, ga maar even mn reflectieverslag maken van een scholing waar ik niet heen ben geweest.

Kjong: Kjongen goed aangekomen? Ik vind dat je je mening mag geven en dat mensen daar ook weer op reageren. Daar is een forum voor. Beetje flauw om dan er wel op terug te komen (2x), maar er niet echt op terug te komen. Je mag toch zeggen wat je wilt? Maar das mijn mening.

Jullie hebben me in elk geval weer goed terug op de wereld gezet en Margh mss heb je gelijk, ik wilde wel heel graag hem. vanaf het begin al. Vond hem meteen leuk en vond het heel bijzonder dat het eerste telefoongesprek ook meteen zo heerlijk relaxed liep. had hem graag ontmoet en ben er mss te ver in gegaan.... En zelfs nu zit ik toch nog een beetje op mn handen. Maar ja, als ie echt wilt laat ie zelf wel wat horen toch...?

Ja, dus hij wilt niet echt.

Ok.

Reflectieverslag

Vriendinnetje vliegt vanavond. Mega zenuwachtig. Ik geloof dat het de optie luchthaven wordt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven