Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 28 januari 2010 @ 10:11:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Gefeliciteerd Malletje!!!

Jin, kom jij binnenkort deze kant nog op? Er moet natuurlijk een forumetentje komen om dit te vieren!Waarvan de helft dan weer afzegd
Dat hou je toch altijd, het moet ook geen verplichting zijn.
Dat hoor je mij toch niet zeggen.
JOEHOE!!! Gefeliciteerd Mal!!!! Geen wonder dat er tranen kwamen hoor, het is zo'n spanning dat van je af valt.

Wat zul je je straks lekker onafhankelijk voelen als je zo wegrijdt!

Wanneer kun je je rijbewijs ophalen??

Geniet er lekker van!
quote:bambino schreef op 28 januari 2010 @ 10:12:

[...]

Waarvan de helft dan weer afzegdIkke niet hoor! Ik kolf me de tandjes dus ik ben er gewoon bij!
Dat ophalen gaat niet zo vlot meer tegenwoordig kom ik nu net achter een spoedje gaan we niet meer redden voor het weekend.

Baas van Malman is nu al zijn contacten bij garages aan het bellen voor een autootje
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik wil ook wel mee, zet het wel even op Hyves.

Doet hij goed Mal!
quote:bambino schreef op 28 januari 2010 @ 10:12:

[...]

Waarvan de helft dan weer afzegd
Ik wil ook nog steeds een lekkere carpaccio
quote:mamax schreef op 28 januari 2010 @ 10:22:

Dat hou je toch altijd, het moet ook geen verplichting zijn.

Goed, wil ik hier toch even iets over kwijt: ik zie onze meets helemaal niet als verplichting en zo is het ook zeker niet bedoeld. Ik vind het alleen wel jammer als er veel mensen aangeven te zullen komen dat er dan last-minute zoveel afzeggers zijn. Natuurlijk zijn er situaties waarin er sprake is van overmacht, ziekte etc. Maar als je twijfelt, bijvoorbeeld door afstand of omdat het toch al op een druk moment is, is het gewoon slimmer als je dat direct aangeeft ipv direct te zeggen dat ze komen.

Geen verwijd dus, zo is het echt niet bedoeld! Meer een tip om teleurstelling bij een ander te voorkomen, snappen jullie wat ik bedoel?
quote:Maleficent schreef op 28 januari 2010 @ 10:32:

Dat ophalen gaat niet zo vlot meer tegenwoordig kom ik nu net achter een spoedje gaan we niet meer redden voor het weekend.

Baas van Malman is nu al zijn contacten bij garages aan het bellen voor een autootje

Cewl! Eigen auto, echt tof!

5 werkdagen wachten zeker?
quote:Suze2 schreef op 28 januari 2010 @ 10:37:

[...]

Goed, wil ik hier toch even iets over kwijt: ik zie onze meets helemaal niet als verplichting en zo is het ook zeker niet bedoeld. Ik vind het alleen wel jammer als er veel mensen aangeven te zullen komen dat er dan last-minute zoveel afzeggers zijn. Natuurlijk zijn er situaties waarin er sprake is van overmacht, ziekte etc. Maar als je twijfelt, bijvoorbeeld door afstand of omdat het toch al op een druk moment is, is het gewoon slimmer als je dat direct aangeeft ipv direct te zeggen dat ze komen.

Geen verwijd dus, zo is het echt niet bedoeld! Meer een tip om teleurstelling bij een ander te voorkomen, snappen jullie wat ik bedoel?Helemaal en woord voor woord mee eens. Zeker als iets al maanden van tevoren is afgesproken, is het niet altijd even leuk zoals het gaat.
Gosje, heb ik gewoon vrij tot 15:15 uur. Zalk es gaan doen?
quote:Star schreef op 28 januari 2010 @ 10:36:

Ik wil ook nog steeds een lekkere carpaccio Dat tentje waar Jinny toen mee kwam, had hele lekkere
In Jinny's oude stad? Toen waren wij toch drachtig?
Mal is geslaagd

ghe ghe
Ik snap het helemaal, en woord voor woord mee eens Suze.

En ik ben gek op Meetings, dus kom maar op met je voorstel Mamax!
Mijn draak komt thuis voor broodje gewoon zo.
Ik snap het ook wel, maar ik zie het niet als reden om maar niet meer af te spreken. Dat mensen af zeggen hou je toch, dat bedoel ik meer.
Nee, toen was ik niet mee, ben 1 van die mutsen die steeds afzegt . Nee, vorig jaar toen Suus en jij alleen drachtig waren.
quote:mamax schreef op 28 januari 2010 @ 10:45:

Nee, toen was ik niet mee, ben 1 van die mutsen die steeds afzegt . Nee, vorig jaar toen Suus en jij alleen drachtig waren.Ja maar toen kon Suze toch geen carpaccio eten?
De enigen die ik nog niet live heb gezien zijn Mamax en Crazydesi bedacht ik me laatst. Jinny vind ik ook al weer te lang geleden trouwens. Maar aangezien we zelf naar Jinnyplaats willen gaan komt dat ook wel goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
CD ga je ook denk ik niet zien.
Malman z'n baas heb ik dan weer wel gezien

Suus niet nee, Star, maar ik wel.

Staat op Hyves, nog zonder data, want ik hoop dat Jinny binnenkort deze kant nog op komt, kunnen we daar rekening mee houden.
Jinny komt helaas niet zo vaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven