Good Luck
donderdag 28 januari 2010 om 16:09
donderdag 28 januari 2010 om 16:12
Nee hoor Star, dat valt niet op.
Compu, CG wil bediend worden.
Hier zet de zeehondencreche aardig door en ik ben benieuwd hoe L klinkt als ik hem straks haal. Gisteren had ik een schor mannetje, klinkt dan wel weer heel schattig als hij lacht en super zielig als hij huilt
Star, ben je al uit het kleding dilemma?
Hebben jullie het door dat ik geen zin meer heb om te werken. ben ook nog werk voor collega aan het doen want die is met zijn vrouw naar de 12 weken echo.
Compu, CG wil bediend worden.
Hier zet de zeehondencreche aardig door en ik ben benieuwd hoe L klinkt als ik hem straks haal. Gisteren had ik een schor mannetje, klinkt dan wel weer heel schattig als hij lacht en super zielig als hij huilt
Star, ben je al uit het kleding dilemma?
Hebben jullie het door dat ik geen zin meer heb om te werken. ben ook nog werk voor collega aan het doen want die is met zijn vrouw naar de 12 weken echo.
donderdag 28 januari 2010 om 16:16
quote:Star schreef op 28 januari 2010 @ 16:13:
Schorre kindjes klinken heel aandoenlijk inderdaad Enka.
Nog wel leuk werk aan het doen op het moment? Of alweer bezig met Sinterklaas? Mwah, ik zit op het moment in de keukens- meubelen (van KEX en Budget Wonen) en speelgoed (voorjaar). Maar gewoon geen zin meer.
Schorre kindjes klinken heel aandoenlijk inderdaad Enka.
Nog wel leuk werk aan het doen op het moment? Of alweer bezig met Sinterklaas? Mwah, ik zit op het moment in de keukens- meubelen (van KEX en Budget Wonen) en speelgoed (voorjaar). Maar gewoon geen zin meer.
donderdag 28 januari 2010 om 17:16
Dilemma;
een vriend van mijn man zijn baas had 2 matsauto's voor me staan.
1 fiat puncto en een volkswagen polo.
Puncto is eind 96 en heeft 88.000 op de teller
Polo is eind 97 en heeft 110.00 op de teller
Omdat het allemaal een stuk duurder was het rijbewijs dan verwacht zit er niet zoveel meer aan en de Polo is eigenlijk boven het budget wat ik nog heb. Ik vind de Puncto leuker van kleur en ik kwam net een vrouw tegen die er 1 had en die zei dat ze er heel blij mee was. De polo heeft wel weer een wat zwaardere motor. Gevoelsmatig zeg ik dat VW wat degelijker is en dat ik er misschien langer plezier van heb... Maar dat drukt enorm op de spaarrekening. Twijfel, twijfel.
Ik zal anders wel even foto's op de groep zetten met de prijzen erbij.
een vriend van mijn man zijn baas had 2 matsauto's voor me staan.
1 fiat puncto en een volkswagen polo.
Puncto is eind 96 en heeft 88.000 op de teller
Polo is eind 97 en heeft 110.00 op de teller
Omdat het allemaal een stuk duurder was het rijbewijs dan verwacht zit er niet zoveel meer aan en de Polo is eigenlijk boven het budget wat ik nog heb. Ik vind de Puncto leuker van kleur en ik kwam net een vrouw tegen die er 1 had en die zei dat ze er heel blij mee was. De polo heeft wel weer een wat zwaardere motor. Gevoelsmatig zeg ik dat VW wat degelijker is en dat ik er misschien langer plezier van heb... Maar dat drukt enorm op de spaarrekening. Twijfel, twijfel.
Ik zal anders wel even foto's op de groep zetten met de prijzen erbij.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 januari 2010 om 17:36
Polo is veel leuker Mal. Puncto is zo.. niet stoer. En VW is superdegelijk. Wij hebben een golf gehad en ik voelde me daar echt veilig in.
Overigens een keer een puncto gehuurd voor vakantie, reed geloof ik wel fijn. Maar ik vind die hele rij achterlichten niets en als het regent en er staat er 1 voor het stoplicht voor met de voet op de rem denk je dat je op de wallen bent beland.
Gooi nog maar een hengeltje uit hoor Star
Overigens een keer een puncto gehuurd voor vakantie, reed geloof ik wel fijn. Maar ik vind die hele rij achterlichten niets en als het regent en er staat er 1 voor het stoplicht voor met de voet op de rem denk je dat je op de wallen bent beland.
Gooi nog maar een hengeltje uit hoor Star
donderdag 28 januari 2010 om 17:46
Ik moet er ook in rijden, ook wel belangrijk. Straks rijdt 1 van de 2 echt niet lekker. Ik ben gewend aan Diesel en dit is allebei benzine, dus dat is ook wel anders. Geen idee of er wel airbag inzit, beetje oude modelletjes.
Ik neig een beetje naar Puncto vanwege de prijs. Kan ik even een jaartje klungelen, hoef ik me niet schuldig te voelen als er een kras of deuk in komt, en ondertussen de spaarrekening weer spekken. Qua grootte ontlopen ze elkaar niet zoveel.
Ik neig een beetje naar Puncto vanwege de prijs. Kan ik even een jaartje klungelen, hoef ik me niet schuldig te voelen als er een kras of deuk in komt, en ondertussen de spaarrekening weer spekken. Qua grootte ontlopen ze elkaar niet zoveel.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 28 januari 2010 om 18:28
Qua grootte zullen ze elkaar niet echt ontlopen idd maar belangrijk is wel hoe de ruimte ingedeeld is. Mijn Audi is verrot ingedeeld als je een maxicosi hebt bijvoorbeeld. Moet op achterbank want airbag kan niet uit (daar doet Audi niet aan ) en das dus proppen. Achterbak daarentegen is mega. De Bugaboo past zeer eenvoudig. Kijk ook even naar Mr J. Jeetje hier zit niet heel erg ruim achterin. Kortom: de achterbank is ruk
Maar denk eerst maar eens een proefrit idd. Wel cewl dat je dat al helemaal gespaard hebt zeg!
Maar denk eerst maar eens een proefrit idd. Wel cewl dat je dat al helemaal gespaard hebt zeg!