Komt er een 2de date?

30-01-2010 01:09 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forum leden, graag jullie advies over de volgende kwestie,

Via een datingsite heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Na ruim 2 weken super leuk mailen, bellen en sms’en hebben wij afgelopen zondag een eerste date gehad, hij vroeg mij netjes als eerste uit. En hij stelde voor om naar mijn woonplaats te komen voor een drankje. De date ging erg goed. Hij was grappig, beleefd, geïnteresseerd in mij en stelde de juiste vragen. Zijn lichaamshouding was goed en naar mij gericht, hij heeft zelfs mijn hand een paar keer aangeraakt. De tijd vloog voorbij, na 3 uurtjes heb ik een einde aan de date gemaakt en hij rekende netjes af.. Met 3 zoenen op de wang en een bedankje namen wij afscheid. Hij zei gelukkig geen ‘ik bel je nog wel’, maar meer een misschien tot de volgende keer. Na 10 minuten kreeg ik een lief smsje van hem in de trant van of ik het gezellig met hem heb gehad en of hij niet was tegengevallen en dat hij mij een hele mooie vrouw vindt en dat hij zich daardoor wellicht wat ongemakkelijk voelde, met een knipoog en een kus erbij. Ik heb pas de volgende ochtend een reactie terug gestuurd met een bedankje en dat het heel gezellig was. De Maandagavond erop sprak hij mij gelijk aan op msn hij zei dat hij net wakker was en ging douchen en hij vroeg hoe mijn dag was verlopen. We hebben maar heel even gekletst ik denk 10 minuten bij elkaar. Ik heb geen hints gegeven voor een nieuw date of iets dergelijks. Omdat ik vind dat het van de man af moet komen, zeker in het beginstadium van daten. Ik zei fijne avond nog en ik spreek je snel weer.

De dagen vliegen weer voorbij vol gedachten en twijfels. Gaat hij mij bellen voor een 2de date?? Ik besluit om geen contact met hem op te nemen what so ever, dus geen e-mail, belletje of sms, helemaal niks, om zo mijn kansen niet te verkleinen en hem hopelijk naar mij doen verlangen. Totdat ik Vrijdag weer online kom op msn, waarbij hij mij weer gelijk aanspreekt. Hij groet mij en ik feliciteerde hem met een gewonnen voetbalwedstrijd en vroeg hoe het met hem gaat. Ging allemaal goed. Ik kwam net binnen en wilde wat gaan eten en hij was aan het werk. Ik zei fijne werkdag en dat ik even wat ging eten. Hij maakte daarna een opmerking over mijn foto en zei dat hij mij in het echt veel en veel leuker vindt. Met kusjes. Ik moest blozen en zei ciao met een kusje en smiley en ik zei ook tot snel. Het is nu in totaal 5 dagen geleden en hij heeft mij nog niet echt gebeld om een nieuwe afspraak te maken, wij hebben tot op heden alleen contact gehad via msn na onze eerste date. De grote hamvraag is: Gaat hij mij bellen voor een nieuwe 2de date?

Alvast bedankt voor het advies!

Groetjes,
weetikhet maar wel veel succes!
hoezo bel jij hem niet voor een 2e date?
Ik ga nu eerst even slapen maar morgen ochtend zal ik mijn thee blaadjes eens raadplegen voor je, goed?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 30 januari 2010 @ 01:13:

Ik ga nu eerst even slapen maar morgen ochtend zal ik mijn thee blaadjes eens raadplegen voor je, goed?zal ik dan koffie gaan lezen?
Ja doe ik de glazen bol.... drie op een rij... dit gaat goed komen TO
je hebt teveel romannetjes gelezen. daar is het heel normaal dat de vrouw kwijnend zit te wachten. In het echte leven schijnen toch de vrouwen het initiatief te nemen.

Maar och, als je op elkaar blijft zitten wachten, weet je zeker dat geduld hebben bij de wederzijdse eigenschappen hoort:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
eh... ik heb al patent op het glazenbollentopic hoor
yoyo dan doe jij de pendel, ik de tarot

niet te kleingeestig doen he ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nee, ik doe de glazen bol dus.....
ow.....euh....Jomanda dan? offeu die Derk Olvaritdinges ...die weet het ook misschien...
en trouwens jij bent van de thee hier....hoezo heb jij patent op die bol?
haha ik lees nu pas dit:

http://www.viva.nl/2009/12/31/glazen-bol/

maar de link is niet zo leuk, het vorige topic was veel leuker
Ik heb je openingspost niet gelezen, maar als er een 2de date kwam had je dat aan het eind van de 1e zeker wel geweten.

Of jullie moeten gaan flingen (ik begreep dat er nogal wat mensen struikelen over het woord scharrelen).
Aha....Yoyo ik ontdek dat je de glazenbol legster hier bent

....ok. Ik ga voor Derk O.
dat vorige topic was veel leuker, maar die is denk ik nog vant oude forum en niet terug te vinden..
Het is potjandikkeme 2010!!! Je mag zelf bellen hoor!
AAAHHHHH!!!!!!!!!!!!! waarom bel je zelf niet..

Misschien denkt hij wel..( en eigenlijk hoop ik dat wel) ik heb de vorige keer het initiatief genomen dus nu is zij aan de beurt, dus laat ik maar afwachten...

wat een moeilijk gedoe..
Tja, als ik het zo lees heb je je (onbedoeld) niet heel enthousiast opgesteld... Misschien heeft hij meer respons van jou nodig voordat hij (opnieuw!) het initiatief neemt tot een afspraak. Beetje onzin dat alle initiatief van hem moet komen. Inclusief 'hij rekende netjes af'. Ik weet dat de meningen over dat laatste verschillen, maar hier krijg ik een beetje jeuk van... (maar goed, ik ben jouw date niet :-))
Nee, inderdaad. Het klinkt allemaal heel "netjes", maar niet spontaan en gezellig en enthousiast. Tis maar wat je het belangrijkst vindt.

Tip voor je volgende slachtoffer: laat zelf ook wat van je gevoelens blijken, denk dat ie dan sneller tot actie overgaat.

Met zo weinig respons had ik ook al afgehaakt. Al is dat niet "netjes".
In de jaren 50 hadden ze toch nog geen datingsites of msn?
Neem zelf het initiatief. Punt.
Wij mannen vinden het wel leuk als we na zelf initiatief genomen te hebben, te zien dat zij ook initiatief neemt.

Bel hem gewoon, vind ie leuk!
Ach jee, "hard-to-get" spelen. Vaak kom je dan van een koude kermis thuis. (en terecht)
Gut, bel de beste man op en vraag of hij het leuk vindt nog eens af te spreken! Je hebt wellicht teveel bladen gelezen (of wat dan ook) waarin staat dat je niet te happig moet zijn. Happig en gewoon-geïnteresseerd zijn 2 verschillende dingen. Hij vindt je duidelijk leuk genoeg voor een 2e date maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij nu even afwacht.. vooral gezien het feit dat je wat hard-to-get speelt nu. Mannen kennen al die trucjes niet hoor.. grote kans dat hij het juist hartstikke leuk vindt als het initiatief voor een 2e date van jou af komt.

Gewoon normaal doen, niet meteen over trouwen, kinderen en het ontmoeten van zijn ouders beginnen.. dan jaag je hem echt niet zomaar weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven