Ik ben de kluts kwijt

22-01-2010 13:29 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
I.v.m privacy verwijderd
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 12:56
Reden: over and done
% gewijzigd
Maar mijn probleem is, dat ik met al deze dingen zit en hij mij het gevoel geeft dat ik hier alleen in sta. Hij doet alsof het hem niet interesseert, ik krijg nergens respons op. Een normaal gesprek dat mensen hebben als ze uit elkaar gaan is blijkbaar niet mogelijk en dat is echt heel heel erg frustrerend!
Sjongejongejonge Pari... lees nou al je eigen berichten hier nog eens door?

Het enige wat ik eruit haal is... ik wil niet meer, maar ...

ik stop ermee, maar...

Stop met dat gemaar!!!

Bel hem op: zeg: Het is uit!! Gooi vervolgens zelf de hoorn erop, zet zn spullen voor de deur. Bel hem nog 1 x op en zeg: Je spullen staan voor de deur!!

Klaar!
@ Bianca40: Ik wil WEL, maar het is niet alsof het zo makkelijk is! Het gaat om een spelletje dat hij al jaren speelt..
misschien moet je dat dan maar accepteren. Hij is duidelijk niet in staat om kritiek te incasseren. Vertel hem, sms hem, stuur een kaart met de tekst HET IS UIT!!. en als hij het niet uit wilt praten, dan niet. Move on.
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:32:

Maar mijn probleem is, dat ik met al deze dingen zit en hij mij het gevoel geeft dat ik hier alleen in sta. Hij doet alsof het hem niet interesseert, ik krijg nergens respons op. Een normaal gesprek dat mensen hebben als ze uit elkaar gaan is blijkbaar niet mogelijk en dat is echt heel heel erg frustrerend!

Je staat er ook alleen in! Het interesseert hem ook niet!

Nou en?? Des te meer reden voor jou om hier radicaal mee te stoppen en vervolgens enorm trots op jezelf te zijn en verder te gaan. Meid wat moet het een opluchting zijn voor je om te weten dat het daarna niet meer om HEM draait.
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:05
Reden: ..
% gewijzigd
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:34:

@ Bianca40: Ik wil WEL, maar het is niet alsof het zo makkelijk is! Het gaat om een spelletje dat hij al jaren speelt..

het gaat om een spelletje dat jij al jaren met je laat spelen!!

En jij bent de enige die dit spelletje kan laten stoppen!
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:36:

Ik ben gewoon heel erg bang voor hoe ik me ga voelen als ik er eenmaal een punt achter heb gezet. Omdat ik weet dat hij dingen gaat doen om me nog meer te kwetsen dan dan het einde van de relatie alleen al zou doen. En ook omdat ik het gevoel heb dat het hem niets doet.

Geloof me, ik wil wel, je weet niet hoe ongelukkig ik ben..Ik lees echt wel ongelukkig je bent... maar je kiest er keer op keer voor om ongelukkig te blijven.
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:05
Reden: .
% gewijzigd
Wat voor dingen zal hij gaan doen dan? Tegen iedereen zeggen dat je een K(zijn favoriete K-woord)-wijf bent?
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:37:

Juist dat gebrek aan respons doet me zo'n pijn. Als ik zou weten dat het ons allebei iets doet, zou ik het achter me kunnen laten. Juist de wetenschap dat ik de enige ben die straks door een kutperiode gaat kwetst me nog meer, want dan voel ik me helemaal een clown die jaren van haar leven heeft weggegooid..En dus blijf je er maar in hangen?? Als je met je voeten op vuur loopt, blijf je er dan ook in staan vanwege de angst voor de pijn die je daarna gaat voelen? In het vuur blijven staan zorgt er voor dat het pijn blijft doen. Eruit stappen zorgt er voor dat de boel kan genezen!
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:37:

Juist dat gebrek aan respons doet me zo'n pijn. Als ik zou weten dat het ons allebei iets doet, zou ik het achter me kunnen laten. Juist de wetenschap dat ik de enige ben die straks door een kutperiode gaat kwetst me nog meer, want dan voel ik me helemaal een clown die jaren van haar leven heeft weggegooid..Of je kiest ervoor om je geen clown meer te voelen, maar juist de troste Pari die deze onhoudbare en onmenselijke gedragingen heeft onderbroken!
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:06
% gewijzigd
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:41:

Bianca.. Nee, aan zijn favo woord ben ik al gewend. Ik weet alleen dat hij meteen een nieuwe Hyves gaat aanmaken en volop andere meisjes gaat regelen.. Juist datgene waar ik altijd bang voor ben geweest dus.So what?? Dan ben jij er van af!! Hoe sneller hoe beter!
Heeft iemand je al gevraagd waarom je nog steeds bij die hufter bent?

Djezus... wat een eikel.

Wegwezen zou ik zeggen.
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:06
% gewijzigd
Ben ik nou de enige die zich boos maakt? Of heb je zelf ook nog eigenwaarde??
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:07
% gewijzigd
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:44:

Maar dat doet echt pijn!!!! Als ik me kut voel om hem en ik weet dat hij gewoon alweer lekker rondneukt alsof ik nooit iets heb betekend!

Hallooo... wakker worden!!! Hij neukt nu ook rond, én je betekent niks voor hem, én je wordt uitgescholden.

Laat hem lekker rondneuken!

En dat het pijn doet? Nou en? dat gaat over hoor. Heb je mn post gelezen over het met je voeten in het vuur staan?
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:09
% gewijzigd
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:45:

Waarom iknu nog bij hem ben? Omdat ik me de afgelopen jaren heb laten isoleren door hem, kortom; ik heb alleen hem nog.

Je hebt hem niet! Je hebt de ellende van hem, dat wel.

En uit die isolatie kom je ook wel weer, maar dan happy en gelukkig en trots op jezelf.
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:45:

Waarom iknu nog bij hem ben? Omdat ik me de afgelopen jaren heb laten isoleren door hem, kortom; ik heb alleen hem nog.Nou dan wordt het tijd dat je daar verandering in gaat aanbrengen!
quote:pari schreef op 30 januari 2010 @ 13:46:

Ik ben ook boos, en nee die eigenwaarde ben ik geloof ik al kwijtgeraakt.

En dus blijf je alles accepteren?? Dan is het aan jou de keus en stop ik met me boos maken.

Ik heb mn best gedaan, je wilt gewoon niet!
..
anoniem_99499 wijzigde dit bericht op 30-04-2010 13:09
% gewijzigd
Sjongejongejonge... ik kan hier echt met mn pet niet bij!

Wat ben ik verschrikkelijk blij met mijn egoistische, eigenwijze gevoel en karakter dat niemand, maar dan ook niemand mij ooit ongelukkig zal maken, simpelweg omdat ik me niet ongelukkig LAAT maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven