Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Hahaha ik moet lachen om je stukje whiskers. Misschien denk ik er ook zo over, over een paar jaar. Nu nog veel vrienden, weinig kinderen en al helemaal geen kleine kinderen. Kan mijn aandacht dus goed verdelen op verjaardagen

Kip, ik hoop dat je niet ziek wordt! Er zijn er nu wel veel ziek en ik voel me ook niet super, maar goed... Gewoon gezond eten en goed bewegen, meer kun je niet doen om evt ziekte te voorkomen.

Toet stinkt naar schoonmoeder? Is je schoonmoeder zo'n onguur mens dan?
Haha! Nee Linndaatje, mijn schoonmoeder heeft de hele nare gewoonte om van die goedkope, smerige stinkzeepjes tussen haar gewassen kleren te leggen!

Te ranzig!

Als ze Toet vast heeft gehad stinkt het hele kind naar haar.

Ook lekker als je dan ligt te voeden, dan lijkt het net of ze naast me zit. Yak!

Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag, Linndaatje?
Oh van die geurtjes met de chemische rozengeur enzo? Haha. Kan er me wat bij voorstellen.

Gisteren was ik lekker vrij-vrij; helemaal geen verplichtingen. Heb wat huishouden gedaan en 1:45 uur gaan sporten. Heerlijk!

Wanneer begin je eigenlijk weer met werken? Kijk je er naar uit of er tegenop?
Ik denk dat ik halverwege Maart weer begin, moet even kijken.

Heb er nog niet heel veel zin in, als ik eerlijk moet zijn.

En het weer is ook 3x niks, laat het maar eersteen beetje warmer worden!

Wat lekker dat je gisteren echt helemaal vrij was!

Ik kan niet wachten totdat ik weer kan gaan sporten!

Nog suggesties?

Welke sport is nu echt leuk?
Wat voor werk doe je?

Ik sport bij de sportschool, puur omdat ik een hekel heb aan vaste tijden. Doe daar fitness (cardio+kracht) en spinnen, vooral. Soms wat anders, maar dat is per uitzondering.

Waar houd je van qua sporten? Gezelligheid of uitdaging? Fanatiek sporten of juist op je gemak, er de tijd voor nemen?
Zooo, was ik weer.

Ik ben Pedicure, op zich wel lekker omdat ik nu zelf kan bepalen wanneer ik weer aan het werk ga.

Naar de sportschool, tja, ik ben niet zo van de fitness, ik word er niet fit van maar doodmoe.

Mijn kraamhulp doet Zumba, ken jij dat?

Wel eens gedaan? Is dat leuk/stom?

Kip, voel je je al wat beter?
Pedicure... Toevallig in Eindhoven eo? Liep een aantal jaren geleden ook bij de pedicure, op doktersadvies... Nogal snel last van eelt en andere dingen wat betreft mijn voeten (iedereen heeft wel iets zo he). Maar dat werd te duur.. Zij vragen nu ¤ 32 meen ik, voor 40 min :-o

Heb ondertussen wel wat rond gekeken, maar ik weet het niet...
Oh trouwens, Zumba ken ik wel ja. Ben er geen fan van omdat ik dingen niet goed na doe; ik kan niet kijken en uitvoeren tegelijkertijd

Maar het is heel populair, dus zal vast ook iets leuks hebben! Denk wel dat het echte een trend is.
Hoezo waarschuwing?
Oh en hoe ik me voel. K*T zeg maar. Ben nu echt ziek. Maar we slapen er ons wel door heen.
Je mag niet off-topic gaan. Dan krijg je een waarschuwing!

Maar keigeil is het wel!
@Linndaatje, kijk ff topic Vibrator, dan weet je waar we het over hebben.
Pedicures in de grote steden vragen veel meer dan hier in het Oosten.

Voor een behandeling van 45 min vragen wij 22 euro.

Zumba is stom?

Ik had al zo'n vermoeden!

Ik ga maar eens rustig rondkijken wat er allemaal te doen is.
Gewoon zorgen dat je een vriendin krijgt die dat doet, dan is het veel goedkoper.
Haha, Kip, dat is wel dè oplossing!

Ik lig nog te grinniken over dat ei!
Ja sorry hoor maar iedereen weet toch wel wat je daar mee moet doen. Das toch een natuurlijk instinkt. Of ze moet een jaar of 10 zijn
InSTINKT?? Geweldig! Die moet naar het quote topic!
Okee en waar is dat quote topic te vinden.

Zou mezelf graag even terug willen lezen, en hoe grappig dit dan wel niet was. Zeg, je kent me toch al langer. Hoe vaak was je nog van plan me te gaan quoten? Anders hou ik het gewoon bij mijn oude vertrouwde tekst: koekje erbij
Haha, maak je niet dik joh!

Je kent mij toch ook al langer?!

In het eausm, weet ik veel wat topic, staat in deze pijler.
Ja heel duidelijk dit, snap meteen wat je bedoelt. Pijler is neem ik aan dan overige? Ben jij hier 12 per dag?
Ja gevonden. Gelukkig geen reacties. Zo grappig was ie toch niet.
Je weet toch dat ik niet grappig ben?!

Chill. Koekje erbij?
Hey meiden!

Jeetje, jullie maken me nieuwsgierig hahaha. Kan het zijn dat het Vibrator topic niet meer bestaat? Kan het zo 1-2-3 niet vinden.

Kip, voel je je alweer kiplekker wat beter?

Helaas inderdaad geen vrienden die pedicure zijn, ook geen masseuse of kapster ofzo... Maar wel een scheikundige, bioloog en vriend wordt later psychiater. Daar kun je wat mee... not. Hooguit psychiater, maar dat mag dan weer niet ivm persoonlijke banden.
Ah. Een Psych kan wel handig zijn.

Als je even niet meer spoort.

het vibrator topic hebben ze opgeschoond, ik weet niet waar het nu is, ben net wakker.
"even" niet meer sporen... Dat heb ik wel vaker Voor hem dan haha. Het verschil tussen mannen en vrouwen is bij ons overduidelijk te merken.

En, nog wilde plannen voor vandaag? Of gewoon lekker kalm aan doen met je kleintje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven