Koekje erbij?

28-01-2010 13:26 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die lekker wil kletsen onder het genot van een koekje.

*Denk hier maar even een koekje want plaatjes plakken met de aaifoon lukt niet*
Nee het is niet alleen de bevalling, tot kort geleden woog dat nog niet eens mee. Ik heb gewoon niks met kinderen. Niet zo zeer dat ik ze niet lief vind maar ik hoef ze zelf niet.Ik heb totaal niet zo'n drang. Volgens mij moeder zei ik vroeger als klein kind dat ik al geen kinderen wou.

Vind het nou ook niet bepaald een leuke wereld om kinderen op te zetten.

En daarbij, ik heb al een half kind. M'n vriend heeft er 1 die is hier de halve week. En dat vind ik leuk zat.

Hij is 10 en ik ken hem al vanaf z'n 2de. Kuiken is ontzettend lief hoor maar ook heerlijk als ie weer naar z'n moeder gaat.
Oh en ik denk dat mijn werk wat lopen betreft wel op mc donalds lijkt. De eenige keer dat ik zit is in mijn pauze (3 keer 10 min.) Verder is het alleen staan, lopen en rennen
Hey Kip, voel je je al wat beter?

Toet heeft net de eerste inentingen gehad!

Zo zielig!

De verpleegster vroeg of het wel ging, met mij!

Ik nu zo even de stad in en daarna bel ik je even.

Linndaatje, ik ben ook 27 in mei word ik 28.

Oud he?
Hoho hoezo oud, 28?

Dat is nog hartstikke jong! Laat mij even nog in de waan.

Boven de 30 das pas oud. En tegen de tijd dat we 30 zijn is 40 oud ga zo maar even door.

Oooh wat zielig voor Toet. Moest ze hard huilen? En jij?

Nou ach er komen er nog veel meer aan toch. Nog even en dan kun je je schuldgevoel af kopen met kadootjes.
Nou, als ik jou oud zou vinden, dan zou ik mezelf ook oud vinden vreemd genoeg vind je jezelf nooit oud...

Ik word over een kleine 4 weken 26, dus we zijn allemaal redelijk van dezelfde leeftijd. Leuk!

Ik vind boven de 30 ook niet oud Kip! Maar, dat ligt ook weer heel erg aan hoe iemand zich gedraagt. Mijn mams is 52 en gedraagt zich ook nog jong (op een leuke manier, van alles willen ondernemen, sporten, enz).

Als je op je 30e achter de geraniums gaat zitten wachten tot de dagen slijten, dan ben je oud ja.

Zo, tot zo ver mijn statement

Kip, kreeg jij vandaag niet de uitslag van je onderzoek? Niks ernstigs, hoop ik??
He lin was je weer terug? Heb je nog leuke dingen gekocht?

De uitslag kwam niks uit. Ben helemaal kern gezond.

En nu moet je nog oppassen? Nou veel plezier en een fijne avond alvast
Hey Lin, vertel vertel, wat heb je gekocht?

28 valt idd wel mee ja, 30 is pas erg!

Toet moest vreselijk huilen ja!

Ik niet hoor, nog net niet.

Ze heeft er wel echt last van, is jengelig en bleekjes.

We houden haar vandaag lekker dicht bij ons.

Arm popje.

Kip, ja wat balen he dat ze niks kunnen vinden!

Net alsof je het allemaal verzint of zo.

Dus Crohn hoef je ook niet te testen, dat hadden ze dan wel aan je bloed gezien.

Ik heb ook gekocht!

Slofjes, rompers, pyama's, een vestje, sokjes een speeltje voor aan de maxi cosi en een papa is the best speen.

Kon het niet maken om weer een I love mama speen mee te nemen.

Morgen komt schoinmoeders op visite, daar wilde ik over de telefoon over klagen maar dat kan nu dus niet.

Als Toet morgen maar een keer jengelt dan kan ik afbellen!

Ze zit hier momenteel weer 1 à 2 keer per week en ik ben haar echt helemaal zat! Bah!
Joehoe schoonmamma komt weer langs. Kun je Toet weer in bad doen omdat ze stinkt. Ha dan heb ik het wel beter voor elkaar die van mij komt maar 1 keer per jaar. Alleen op de verjaardag van kuiken omdat ze niet tegen de katten kan.

Ach ja ik geef het op ik ben gewoon kern gezond.
Moest eigenlijk oppassen, maar dat gaat niet door. Ga zo lekker sporten en dan de avond met vriendje doorbrengen.

Whis, vind je schoonmama echt alleen zo erg omdat ze zo stinkt? Of zijn er nog andere redenen?

Kip, waar heb je last van dan?
Haha, nee hoor.

Er zijn wel 100 dingen waar ik me aan erger.

Ze weet alles beter, vooral wanneer het om Toet gaat.

Maar ze vergeet dat het al 37 jaar geleden is toen haar jongste werd geboren en dat de dingen nu anders gaan.

Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, ik wil haar best vertellen hoe het nu gaat maar ze luistert gewoon niet.

Ik ben 's nachts bevallen en heb nog bijna ruzie met m'n moeder gehad omdat ze met z'n allen naar het Z'huis wilden komen.

En wie stond er 's morgens aan m'n bed?

Juist ja, zij weer.

Op de verjaardag van Vriend zat haar zus onwaarheden te vertellen en ze reageerde er

niet eens op, zat een beetje schaapachtig te lachen.

Dat was de druppel want ze had voor ons op moeten komen.

En als je haar er wat van zegt dan laat ze haar lip hangen.

Dat doet ze ook wel om niks.

Maar goed, ik heb er de afgelopen dagen over nagedacht en heb besloten dat ik niet meer naar verjaardagen ga.

Slecht voor m'n hart en vrolijk wordt je er ook niet van.

Het is gewoon klaar en morgen ga ik haar dat meedelen.

Vriend denkt er ook zo over, gelukkig.
En nu genoeg gezeikt/gezeken??

Wat heb je nu gekocht Lin?

Ik ben nieuwsgierig hoor!

En Kip ook denk ik?!
Ik moet dit echt even kwijt!

Het lijkt wel of m'n hersenen er tijdens de bevalling ook uit zijn getrokken!

Zo stom!

Ik ging voordat ik naar bed ging de speentjes van Toet nog even uitkoken, en ja, ook de nieuwe mooie papa is the best speen.

Ondertussen zette ik de laptop nog even uit, ging ik kleertjes uitzoeken, in het babyboek van Toet schrijven, tanden poetsen en naar bed.

Komt Vriend de slaapkamer binnenstormen en vraagt wat er op het vuur stond!

Kuuuuuuuuuuutt! Die speentjes dus!

De katten waren bang van de bank af gesprongen waardoor hij ook schrok en ging kijken, de hele keuken blauw!

Mèn, als Vriend nu aan het werk was geweest dan was het hele huis afgefikt!

Pffff, ik kook die dingen niet meer uit!

Levensgevaarlijk!
Ja die hormonen nog steeds he. Maar goed jullie leven nog. Kunnen die dingen niet in de vaatwasser?

Nou ik heb dus wel wat gemist op de verjaardag. Zat er volgens mij bij toen ze er waren. Ben morgen thuis bel maar als je tiet hebt. (Das geen spelfout maar dialect )
Oh, ohja, was je vraag vergeten omdat mijn antwoord niet boeide Ik heb dus helemaal niks gekocht. Schoonzusje wel: kleren. Maar ik kwam gewoon niks leuks tegen. Is ook niet heel erg, heb een leuke middag gehad.

Je schoonlmoeder klinkt als een engeltje hahaha. Ik hoor vaak dat schoonmoeders zo bemoeizuchtig zijn. De mijne is echt een lief mens, maar ik weet niet hoe ze als oma is. Ik denk wel fijn. Mijn eigen mams ook, die is iets afstandelijker. Ik ben heel zelfstandig opgevoed, misschien zelfs wel iets te, maar ja. Nobody's perfect.

Enniewee, ik geloof dat vriend en ik een mooie balans in onze relatie en ook voor de opa's en oma's van onze kinderen later hebben

Heb wel met je te doen hoor, Whis, dat het je echt zo aangrijpt. Hopelijk verandert er ooit iets; het gedrag van je schoonmams / haar zus, je gevoel daarbij, wat dan ook... Maar kan me voorstellen dat dit geen fijne basis is.

Gaat je vriend dan nog wel naar die verjaardagen?

Oeh, ben maar blij dat je vriend er gisteren was! Nou ja, iedereen maakt wel eens zo'n blunder, dat kan gebeuren. Maar het is wel schrikken ja!!

(Kip, ik ken het dialect )

Kip, gaat het met jou nu weer wat beter?
Wat is dat nou Lin?

Niks gekocht??

Hoe krijg je dat voor mekaar!

Dan doen wij wel anders he Kip?

Dan is de kofferbak vol!

Enne, vriend gaat ook niet meer naar verjaardagen omdat hij het helemaal met me eens is, dit gaat nergens over en we willen ze niet de ruimte geven om tussen ons te kunnen stoken.

Kip, Vriend gaat straks boodschappen doen en dan bel ik je.

Heeeeeel erg bedankt voor het pakje!

Ik vind het heel mooi!

@Lin, Kip heeft een heel leuk sjaaltje, mutsje en wantjes opgestuurd voor Toet, dan weet je waar ik het over heb.

Vriend moet nog speentjes kopen! Hihi!

Toet is ook weer de oude, ze ligt voluit naar me te lachen!

Aaaah, smelt!
Oh soms kan ik er ook wel wat van hoor Maar ik vind die nieuwe mode niet zo, al die pasteltinten... Ik hou meer van felle kleuren of juist zwart / grijs / bruin.

Klinkt schattig Toet mag blij zijn met zo'n lieve tante Kip
Zijn het pasteltinten?

OMG!

Dat betekent dat ik dan geen kleren ga kopen voorlopig!

Bij The Sting hebben ze toch wel leuk spul?

Nog heel even en dan is het weer Lente!
Daar ben ik eigenlijk niet naar binnen geweest. Over het algemeen past me dat minder goed. Ik koop het meeste bij Esprit, maar alle leuke dingen heb ik daar al opgekocht

Jaaa lente! Daar kijk ik zo naar uit! Vind het altijd jammer dat ik net niet in de lente jarig ben. Wil wel graag trouwen in de lente.
Ja, heerlijk he?

Ik ben in Mei jarig en de afgelopen jaren was het bloedheet.

Helemaal geweldig!

Esprit had je al leeggekocht?

Wow!

Winkel je vaak?

Hebben jullie al trouwplannen?

Wil je hier in Nl trouwen?

Met witte jurk en receptie?
Ik ben 1 maart jarig, dan is het bijna altijd koud.

Haha niet zo vaak hoor. Maar kom dus vaak bij dezelfde winkels... En aangezien de wintercollectie er nu al een half jaar hangt... zomercollectie moet nog komen.

Overigens is leeggekocht wel een overstatement hoor

Nah, we hebben het wel eens over trouwen. Zie het wel over 1,5-2 jaar gebeuren. Maar wel raar idee dat ie me dan al over een jaar zou moeten vragen Vooral raar omdat vriend jonger is dan ik... Hij is nu 22, dus echt nog een jonkie.

Wil het vrij klein houden dan. Dicht bijstaande familie en beste vrienden op feest, alleen gezinnen en getuigen bij officiële gebeurtenis op het gemeentehuis. Wel met witte jurk Maar niet erg klassiek, ik denk aan een simpele jurk, zoiets maar dan in het wit:

Ik ben even aan het wegdromen

Moooooi:

Mooie bruidsjurk

Maar dan zonder baby Er van uit gaande dat het jasje los is en ik die dus alleen aan doe als ik het koud heb.

Edit: heb even een link gemaakt ipv een plaatje, omdat het plaatje te groot was en dat is niet fijn bij het laden van deze pagina.
Die 'zwangere' jurk is mooi!

Heel netjes en niet truttig.

Dus je vriend is jonger?

Wat leuk, in mijn vriendenkring zijn de mannen allemaal ouder.

Mijn vriend en ik schelen 9 jaar.

Pfff, ik lig nu te voeden en te forummen en hoorde net de bel. :(

En dan hoor ik die stem...

Jaaaa, daar is ze weer!

En nu maar hopen dat Toet heeeel veeel honger heeft!

Nog even over trouwen.

Lijkt het je geen raar idee dat je dan een man hebt?
Goed ik voel me nu zo'n zeik wijf maar okee. Trouwen nee sorry daar heb ik echt niets mee. Maar wel een mooie jurk idd.

Oh dus je bent echt heel snel jarig. Ik ga heel erg m'n best doen om het te onthouden maar ja... vroeger was Wish altijd van die dingen onthouden maar ja je las het al haar hersens hebben een flinke opdonder van die zwangerschap gehad.

Schoonmamma is er nu arm kind
Aan mijn vriend zie je qua uiterlijk wel dat ie jonger is, maar qua gedrag niet. Hij heeft in zijn pubertijd het nodige meegemaakt waardoor hij heel vroeg volwassen is geworden. Heeft zijn voor- en nadelen... Maar dat doet er nu niet toe. Maar vandaar dus dat hij het ook al leuk vindt om zich daar nu mee bezig te houden

Ja raar idee is het wel. Zo definitief. Maar wel op een prettige manier. Ik heb zelf meer wilde haren dan vriend, daar maak ik me nog wel eens zorgen om, maar ik geloof er heilig in dat ik nooit een leukere man dan hem tegen kom en dat ik met hem oud kán en wil worden.

Kip, je bent geen zeikwijf alleen omdat je niet van trouwen houdt Je bent gewoon waarschijnlijk iets minder traditioneel, niks mis mee hoor.

Haha je hoeft het niet te onthouden hoor Zo lang mijn vriend dat wel doet ben ik tevreden!
was het niet de sauna

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven