Koekje erbij?
zondag 31 januari 2010 om 17:41
Hahaha ik moet lachen om je stukje whiskers. Misschien denk ik er ook zo over, over een paar jaar. Nu nog veel vrienden, weinig kinderen en al helemaal geen kleine kinderen. Kan mijn aandacht dus goed verdelen op verjaardagen
Kip, ik hoop dat je niet ziek wordt! Er zijn er nu wel veel ziek en ik voel me ook niet super, maar goed... Gewoon gezond eten en goed bewegen, meer kun je niet doen om evt ziekte te voorkomen.
Toet stinkt naar schoonmoeder? Is je schoonmoeder zo'n onguur mens dan?
Kip, ik hoop dat je niet ziek wordt! Er zijn er nu wel veel ziek en ik voel me ook niet super, maar goed... Gewoon gezond eten en goed bewegen, meer kun je niet doen om evt ziekte te voorkomen.
Toet stinkt naar schoonmoeder? Is je schoonmoeder zo'n onguur mens dan?
zondag 31 januari 2010 om 17:50
Haha! Nee Linndaatje, mijn schoonmoeder heeft de hele nare gewoonte om van die goedkope, smerige stinkzeepjes tussen haar gewassen kleren te leggen!
Te ranzig!
Als ze Toet vast heeft gehad stinkt het hele kind naar haar.
Ook lekker als je dan ligt te voeden, dan lijkt het net of ze naast me zit. Yak!
Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag, Linndaatje?
Te ranzig!
Als ze Toet vast heeft gehad stinkt het hele kind naar haar.
Ook lekker als je dan ligt te voeden, dan lijkt het net of ze naast me zit. Yak!
Heb jij nog wat leuks gedaan vandaag, Linndaatje?
maandag 1 februari 2010 om 08:07
maandag 1 februari 2010 om 08:48
Ik denk dat ik halverwege Maart weer begin, moet even kijken.
Heb er nog niet heel veel zin in, als ik eerlijk moet zijn.
En het weer is ook 3x niks, laat het maar eersteen beetje warmer worden!
Wat lekker dat je gisteren echt helemaal vrij was!
Ik kan niet wachten totdat ik weer kan gaan sporten!
Nog suggesties?
Welke sport is nu echt leuk?
Heb er nog niet heel veel zin in, als ik eerlijk moet zijn.
En het weer is ook 3x niks, laat het maar eersteen beetje warmer worden!
Wat lekker dat je gisteren echt helemaal vrij was!
Ik kan niet wachten totdat ik weer kan gaan sporten!
Nog suggesties?
Welke sport is nu echt leuk?
maandag 1 februari 2010 om 09:03
Wat voor werk doe je?
Ik sport bij de sportschool, puur omdat ik een hekel heb aan vaste tijden. Doe daar fitness (cardio+kracht) en spinnen, vooral. Soms wat anders, maar dat is per uitzondering.
Waar houd je van qua sporten? Gezelligheid of uitdaging? Fanatiek sporten of juist op je gemak, er de tijd voor nemen?
Ik sport bij de sportschool, puur omdat ik een hekel heb aan vaste tijden. Doe daar fitness (cardio+kracht) en spinnen, vooral. Soms wat anders, maar dat is per uitzondering.
Waar houd je van qua sporten? Gezelligheid of uitdaging? Fanatiek sporten of juist op je gemak, er de tijd voor nemen?
maandag 1 februari 2010 om 15:03
Zooo, was ik weer.
Ik ben Pedicure, op zich wel lekker omdat ik nu zelf kan bepalen wanneer ik weer aan het werk ga.
Naar de sportschool, tja, ik ben niet zo van de fitness, ik word er niet fit van maar doodmoe.
Mijn kraamhulp doet Zumba, ken jij dat?
Wel eens gedaan? Is dat leuk/stom?
Kip, voel je je al wat beter?
Ik ben Pedicure, op zich wel lekker omdat ik nu zelf kan bepalen wanneer ik weer aan het werk ga.
Naar de sportschool, tja, ik ben niet zo van de fitness, ik word er niet fit van maar doodmoe.
Mijn kraamhulp doet Zumba, ken jij dat?
Wel eens gedaan? Is dat leuk/stom?
Kip, voel je je al wat beter?
maandag 1 februari 2010 om 15:18
Pedicure... Toevallig in Eindhoven eo? Liep een aantal jaren geleden ook bij de pedicure, op doktersadvies... Nogal snel last van eelt en andere dingen wat betreft mijn voeten (iedereen heeft wel iets zo he). Maar dat werd te duur.. Zij vragen nu ¤ 32 meen ik, voor 40 min
Heb ondertussen wel wat rond gekeken, maar ik weet het niet...
Heb ondertussen wel wat rond gekeken, maar ik weet het niet...
maandag 1 februari 2010 om 19:08
dinsdag 2 februari 2010 om 07:21
Hey meiden!
Jeetje, jullie maken me nieuwsgierig hahaha. Kan het zijn dat het Vibrator topic niet meer bestaat? Kan het zo 1-2-3 niet vinden.
Kip, voel je je alweer kiplekker wat beter?
Helaas inderdaad geen vrienden die pedicure zijn, ook geen masseuse of kapster ofzo... Maar wel een scheikundige, bioloog en vriend wordt later psychiater. Daar kun je wat mee... not. Hooguit psychiater, maar dat mag dan weer niet ivm persoonlijke banden.
Jeetje, jullie maken me nieuwsgierig hahaha. Kan het zijn dat het Vibrator topic niet meer bestaat? Kan het zo 1-2-3 niet vinden.
Kip, voel je je alweer kiplekker wat beter?
Helaas inderdaad geen vrienden die pedicure zijn, ook geen masseuse of kapster ofzo... Maar wel een scheikundige, bioloog en vriend wordt later psychiater. Daar kun je wat mee... not. Hooguit psychiater, maar dat mag dan weer niet ivm persoonlijke banden.