Koekje erbij?
vrijdag 29 januari 2010 om 09:37
Goedemorgen allemaal.
Iedereen lekker geslapen?
Wat een weer buiten he?
Ik heb medelijden met de mensen die er doorheen moeten!
Bal Gehakt is idd vriend ja, soms is het ook echt een bal gehakt!
Maar hij is wel lief!
@Lindaaatje, broodbakmachine van AFK kost geen drol en bij de Appie hebben ze heerlijk kant en klaar brooddeeg.
Poeder en water er 's avond in mikken, instellen en 's morgens vers warm brood!
Iedereen lekker geslapen?
Wat een weer buiten he?
Ik heb medelijden met de mensen die er doorheen moeten!
Bal Gehakt is idd vriend ja, soms is het ook echt een bal gehakt!
Maar hij is wel lief!
@Lindaaatje, broodbakmachine van AFK kost geen drol en bij de Appie hebben ze heerlijk kant en klaar brooddeeg.
Poeder en water er 's avond in mikken, instellen en 's morgens vers warm brood!
vrijdag 29 januari 2010 om 09:58
Oh ik heb vannacht heerlijk geslapen.. Zou zo terug willen kruipen tegen vriend aan! Jij ook?
Is vers brood bakken niet duurder dan gewoon brood? Wij hebben het niet zo breed (lichtelijke understatement), dus moet met zulke regelmatige uitgaven wel opletten. Doe nu de meeste boodschappen bij de Lidl, daar kost een brood 80ct.
Is vers brood bakken niet duurder dan gewoon brood? Wij hebben het niet zo breed (lichtelijke understatement), dus moet met zulke regelmatige uitgaven wel opletten. Doe nu de meeste boodschappen bij de Lidl, daar kost een brood 80ct.
vrijdag 29 januari 2010 om 10:55
Het is dan idd veel duurder dan gekocht brood.
Jammer is dat, het is zo lekker.
Die van ons is vorig jaar overleden, erg jammer.
Terug naar bed?
Ik ga nu iets ergs vertellen.
Ik lig alweer in bed!
Dochter krijgt BV dus ik lig meerdere malen per dag gezellig met haar onder de dekens.
En ondertussen lig ik te forummen.
Zijn er trouwens ook nog mensen aan het werk?
Jammer is dat, het is zo lekker.
Die van ons is vorig jaar overleden, erg jammer.
Terug naar bed?
Ik ga nu iets ergs vertellen.
Ik lig alweer in bed!
Dochter krijgt BV dus ik lig meerdere malen per dag gezellig met haar onder de dekens.
En ondertussen lig ik te forummen.
Zijn er trouwens ook nog mensen aan het werk?
vrijdag 29 januari 2010 om 13:04
Vind ie niet erg Heb een functie waarbij ik mezelf ook bezig moet kunnen houden. Soms is er niks te doen en zit ik er alleen om de telefoon te kunnen beantwoorden en dingen te kunnen regelen mocht dat nodig zijn.
Ja, baan is super!! Communicatiefunctie, junior. Hoop echt dat ik een kansje maak! Het is ook een groot bedrijf wat voor mij een pré is.
Ja, baan is super!! Communicatiefunctie, junior. Hoop echt dat ik een kansje maak! Het is ook een groot bedrijf wat voor mij een pré is.
vrijdag 29 januari 2010 om 13:15
Gaaf!
Ik hoop voor je dat het lukt!
Je moet zeker de hele dag werken?
Het scheelt dat de ochtend alweer voorbij is.
Morgen gaan we de verjaardag van vriend vieren dus eigenlijk moet ik heel hard hier in huis aan het werk.
Maar ja, Toet wil niet slapen, dus ja, dan moet ik maar een beetje forummen.
Wat vervelend!
Ik hoop voor je dat het lukt!
Je moet zeker de hele dag werken?
Het scheelt dat de ochtend alweer voorbij is.
Morgen gaan we de verjaardag van vriend vieren dus eigenlijk moet ik heel hard hier in huis aan het werk.
Maar ja, Toet wil niet slapen, dus ja, dan moet ik maar een beetje forummen.
Wat vervelend!
vrijdag 29 januari 2010 om 14:15
Jep, tot kwart voor vijf... Daarna een uurtje sporten.
Oh leuk, alvast veel plezier morgen! Wat gaan jullie doen? Krijgen jullie bezoek? En heb je een leuk cadeautje?
Ik ben over een maandje jarig en ben heel benieuwd wat vriend voor me in petto heeft haha. Hij is daar zo slecht in dat het schattig is. (Hij doet namelijk wel ontzettend zijn best.) Vorig jaar kreeg ik een dagje sauna (net als het jaar daarvoor) en datzelfde kreeg ik ook nog van mijn beste vriendin. Lol.
Oh leuk, alvast veel plezier morgen! Wat gaan jullie doen? Krijgen jullie bezoek? En heb je een leuk cadeautje?
Ik ben over een maandje jarig en ben heel benieuwd wat vriend voor me in petto heeft haha. Hij is daar zo slecht in dat het schattig is. (Hij doet namelijk wel ontzettend zijn best.) Vorig jaar kreeg ik een dagje sauna (net als het jaar daarvoor) en datzelfde kreeg ik ook nog van mijn beste vriendin. Lol.
vrijdag 29 januari 2010 om 15:08
Haha, wat lief!
Misschien mag je dit jaar wel weer naar de sauna!
Ik was de verjaardag van vriend vergeten!
Kip had me nog helpen onthouden, maar het mocht niet baten.
Ik heb gisteren nog snel bij Bol 2 dvd's besteld.
Gomorra en nog een oorlogsfilm.
Morgen krijgen we veel visite, dus ik ga nu gauw verder met opruimen en schoonmaken!
Misschien mag je dit jaar wel weer naar de sauna!
Ik was de verjaardag van vriend vergeten!
Kip had me nog helpen onthouden, maar het mocht niet baten.
Ik heb gisteren nog snel bij Bol 2 dvd's besteld.
Gomorra en nog een oorlogsfilm.
Morgen krijgen we veel visite, dus ik ga nu gauw verder met opruimen en schoonmaken!
vrijdag 29 januari 2010 om 16:04
Ja want ik ga heel erg kruimelen. En dan is al dat werk voor niks.
Ja ik eet elke dag vers brood. Als het nog lekker warm is. Zo heeft elke baan z'n voor en nadelen. Ik heb helaas geen tijd om op het forum te zijn. Gelukkig ook maar best verslavend dit.
Zo nu even een uurtje slapen. Fijn weekend alvast. Sportse straks en nog veel schoonmaak plezier whiskers.
Ja ik eet elke dag vers brood. Als het nog lekker warm is. Zo heeft elke baan z'n voor en nadelen. Ik heb helaas geen tijd om op het forum te zijn. Gelukkig ook maar best verslavend dit.
Zo nu even een uurtje slapen. Fijn weekend alvast. Sportse straks en nog veel schoonmaak plezier whiskers.
zondag 31 januari 2010 om 01:13
zondag 31 januari 2010 om 09:09
Hey Allemaal,
Heeft iedereen een leuke Zaterdagavond gehad?
Verjaardag was echt geen bal aan!
Het enige leuke was dat Kip er even was!
Gelukkig zijn we er weer een jaar vanaf!
Linndaatje, naar welke film ben je geweest?
Schaken, ik zou helemaal niet weten hoe dat moet.
Hebben jullie geen Jenga of zo?
Heeft iedereen een leuke Zaterdagavond gehad?
Verjaardag was echt geen bal aan!
Het enige leuke was dat Kip er even was!
Gelukkig zijn we er weer een jaar vanaf!
Linndaatje, naar welke film ben je geweest?
Schaken, ik zou helemaal niet weten hoe dat moet.
Hebben jullie geen Jenga of zo?
zondag 31 januari 2010 om 11:11
Oh dat is jammer! Meestal zijn verjaardagen wel leuk...toch?
Ben naar Avatar geweest. Was wat ik ervan verwachtte: mooi gemaakt, weinig origineel verhaal. Maar toch fijn om gezien te hebben.
Haha ik ben ook helemaal niet van het schaken. Maar vriend en beste vriend vinden zoiets leuk, komen sowieso wat interesses betreft wel overeen, dus ik vind het wel leuk om ze dan samen wat te zien doen. Hebben vriend en ik toch ook een beetje gezamenlijke vrienden (die hebben we niet veel).
Jenga heb ik overigens niet nee, maar een paar spellen. Stratego, Monopolie, Party&Co, Twister, Kolonisten en nog 1 of 2 wat onbekendere spellen.
Ben naar Avatar geweest. Was wat ik ervan verwachtte: mooi gemaakt, weinig origineel verhaal. Maar toch fijn om gezien te hebben.
Haha ik ben ook helemaal niet van het schaken. Maar vriend en beste vriend vinden zoiets leuk, komen sowieso wat interesses betreft wel overeen, dus ik vind het wel leuk om ze dan samen wat te zien doen. Hebben vriend en ik toch ook een beetje gezamenlijke vrienden (die hebben we niet veel).
Jenga heb ik overigens niet nee, maar een paar spellen. Stratego, Monopolie, Party&Co, Twister, Kolonisten en nog 1 of 2 wat onbekendere spellen.
zondag 31 januari 2010 om 12:28
zondag 31 januari 2010 om 12:29
Wij zijn een paar weken geleden ook naar Avatar 3d geweest.
Ik vind het een geweldige film!
Helemaal voor saaie fictie.
En verjaardagen vind ik niet zo heel leuk.
Je bent de hele dag met drinken, hapjes en de baby aan het slepen, en 's avonds lig je half dood op de bank.
En dan heb je niet eens lekker met je gasten kunnen praten.
Verjaardagen bij een ander zijn leuker!
Kip, jullie vieren dit jaar toch wel jullie verjaardag??
Verjaardagen bij Kip en Haan zijn echt relax!
En gezellig!
Ik vind het een geweldige film!
Helemaal voor saaie fictie.
En verjaardagen vind ik niet zo heel leuk.
Je bent de hele dag met drinken, hapjes en de baby aan het slepen, en 's avonds lig je half dood op de bank.
En dan heb je niet eens lekker met je gasten kunnen praten.
Verjaardagen bij een ander zijn leuker!
Kip, jullie vieren dit jaar toch wel jullie verjaardag??
Verjaardagen bij Kip en Haan zijn echt relax!
En gezellig!
zondag 31 januari 2010 om 12:48
Uiterraard gewoon weer op het terras zoals gewoonlijk. Dan hoef ik niet met hapjes en drankjes te sjouwen en heb je lekker de tijd om bij te kletsen.
Nou maar ik vond je verjaardag wel gezellig hoor!
Lekker veel geklets over kinderen/baby's
Er is geen ontkomen meer aan he.
Ik moet nu toch wel is een datum gaan prikken om naar die film te gaan.
Nou maar ik vond je verjaardag wel gezellig hoor!
Lekker veel geklets over kinderen/baby's
Er is geen ontkomen meer aan he.
Ik moet nu toch wel is een datum gaan prikken om naar die film te gaan.
zondag 31 januari 2010 om 13:07