Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Suze ging naar SP, niet ik. Maar wil wel shoppen hoor
Oh: Tobias vergeten te feliciteren! Alsnog gefeliciteerd!!!!!

Hier beetje rare dag. De eigenaar van de locatie waar we nu het trouwen gaan vieren is overleden... Heb gebeld en ze zeiden vandaag dat het doorging maar we hebben alletwee wel een heel naar onderbuik gevoel... (Vorige keer zeiden we ook dat het doorging...) Straks wil/kan niemand die zaak overnemen en dan hebben we alsnog een probleem... Dus zijn er beiden beetje raar onder vandaag.
Haai,

Tobias en Lorenzo nog van harte! kaartjes liggen al klaar, kon alleen de weg naar de brievenbus niet vinden (schaam, schaam). Wat heeft Tobias gekregen?

Hellus wat fijn dat je weer thuis bent! Wat een reis zeg, nog leuke souveniers meegebracht?

Amaal gefeliciteerd met jullie dochter! Leuk hoor, eindelijk roze shoppen!

Mal al een auto gekocht?

Thanks voor jullie complimenten. Woensdag weer naar het ziekenhuis voor een gesprek over de narcose, je kan van te voren ook en kalmerend pilletje krijgen heb ik gelezen. Suus wil jij ook? Wat is jou cup nu (als je het kwijt wilt hoor?) Ik zie er echt naar uit. Ik moet twee nachten blijven Jin. Heerlijk 2 dagen rust .

Oh ja Suus was jij op zoek naar een grijs rokje van shoeby? Welke maat ook alweer? Ik zag hem laatst hangen maar ik wist het niet meer zeker. Ik hoor het wel van je.
quote:Jinny schreef op 31 januari 2010 @ 19:50:

Hehe, eindelijk een kind in de bumbo! Ik vind het stomme dingen, mijn jongens hadden te dikke stampertjes voor die stoel.Cee dus ook, daarom wilde ze er niet in
quote:amalia schreef op 31 januari 2010 @ 19:51:

Oooh dat is de bumbo, is ook zo! Ik zat al te denken. Is dat okee voor de rug? Lijkt me zo raar.Ja men zegt van wel, schijnt speciaal voor kleintjes ontwikkelt te zijn. Op kdv hebben ze ze ook, vandaar dat ik wist dat Eetje er weg van is. Raar kind.
He Bridges, wat een pech rust daar op zeg! Het wil maar niet onbekommerd lukken he? Kun je niet alsnog op zoek gaan naar een andere lokatie? Ik zou bijna zeggen bummer....

Hel, wat een enorme reis heb je achter de rug zeg, bah. Gelukkig ben je weer bij Mare.
Naaaa Bridge wat naar zeg! Ik zou er ook een naar gevoel bij hebben, straks heb je weer een probleem
Compu beterschap voor je meisje!

JEetje Bridge het zit jullie niet mee. Krijgen jullie veel gasten, anders maar steengrillen thuis??? Is het een klein restaurant dat het misschien niet door kan gaan?
Hel, wat een reis inderdaad zeg, fijn dat je zo blij met je kind bent weer
Juud, het komt nu wel erg dichtbij hè? Stoer ben je hoor
Juud, moet je lang in het ziekenhuis liggen, anders kom ik nog wel even bij je op bezoek

Bridge, jemig wat een pech steeds. Niet leuk.

hel, beetje bijgekomen van de reis?

Amalia, leuk dat de dag zo goed geslaagd was.

Star, ben je al druk met de voorbereidingen voor de doop?

Bummer, dat zeg ik ook heel vaak volgens mij
Stressed is just desserts spelled backwards
Wij zijn vanmiddag bij mijn omaatje geweest, maar ik schrok er van dat ze zo snel achteruit gaat nou wordt ze deze week ook 88, dus raar is het niet. Maar moest toch even huilen toen we weggingen.
Andere lokatie wordt lastig en willen we eigenlijk ook gewoon niet. Kaarten zijn al verstuurd met dit adres erop. WEn ze zeggen dat het doorgaat. restaurant is t/m vrijdag dicht, hopelijk hebben ze daarna meer duidelijk. is gisteren gebeurd dus ook nog vers natuurlijk. Is geen klein restaurantje. We hebben 's middags borrel met familie en 's avonds eten dus past ook niet overal. Dus afwachten is enige wat kan...
Vond oma het wel fijn dat jullie er waren?

Gosje, Bam vroeg ook al naar de doop net

Nou ik heb me net vannacht bedacht dat het een high tea gaat worden.
Mal:
Dat is altijd naar om te zien Mal, hoe oud ze ook is. .
Gezellig Mal, jij wilt gewoon mijn eigen Mc Steamy bekijken . Binnenkort nog even afspreken voor de herkansing van J. z'n feestje? Sneu van oma, is ze nog wel een beetje bij?

Thanks Star!
Waar wordt ze gedoopt, in Starmansland? Je hebt het vast wel geschreven Star, sorry ik heb het even gemist.
Sneu Mal.. Niet prettig om te zien voor je, dus traantjes niet gek.

Bridges, heb je gemaild op je thuismail.
Nee Jin, in A'dam

Schoonmoeder komt 12 feb.
Bridges wat vreemd joh, nu dit weer. Weet je, dan kan alles alleen nog maar meevallen en krijgen jullie een prachtig huwelijk!!!! Maar niet leuk zo in de voorbereidingen

Juud, maak je geen zorgen over die narcose. Je krijgt van tevoren een slaapachtig middeltje. Het enige wat je dan nog wilt is slapen. Ik ben nog nooit zo relaxt geweest, heerlijk! En dan die narcose, nou als het je lukt to 7 te tellen is het knap. Nee joh, geen zorgen gaat helemaal goed. En idd daarna 2 dagen rust hi hi heerlijk.

Ik heb nu een D cup en vind het prima. Ik heb er nooit last van qua rugpijn ofzo en het past goed bij me. Maargoed, ik heb een slanke taille ofzo. Als je verder heel slank bent vind ik D soms wat overdreven (kijk, als je toch kan kiezen... ) Ik denk dat de arts jou hierover wel goed adviseert hoor, over wat bij je past.

Ga je na de operatie lekker shoppen? Mooie lingerie, nieuwe kleding? Leuk leuk!!!

Oooh Suze naar Signapore? Wanneer, alleen? Hoe lang? Hotel, vrienden? Vertel vertel!

Ach Mal, het arme mensje. Tja, kan hard gaan dan, en hard aankomen. Mag je best wat traantjes voor laten

Heb jij gereden naar haar toe? Heb je al gereden na Het Examen of rijbewijs nog niet binnen? Ook zo stom dat je daar op moet wachten.

Tss té dom dat Charlies Angels
Aha Star, Amsterdam, nou ja, dat is ook een soort land . Oh wat snel al! Waar logeert schoonmamma dan?
Star doet B en B jin
Ik vind die cups altijd zo raar, want ik heb ook een D cup, maar ben helemaal geen Pammie
quote:Juud_ schreef op 31 januari 2010 @ 20:12:

Gezellig Mal, jij wilt gewoon mijn eigen Mc Steamy bekijken . Binnenkort nog even afspreken voor de herkansing van J. z'n feestje? Sneu van oma, is ze nog wel een beetje bij?

Thanks Star!

Ja, als er dan toch ergens een knappe dokter in ons ziekenhuis is, dan wil ik dat met eigen ogen aanschouwen (eerst zien dan geloven, zeg maar).

Oma is wel bij maar erg in de war. Ze eet slecht dus de verpleging vroeg of we even wilden blijven (samen eten is gezelliger toch). Deze week moet ze opnieuw bloed prikken voor de nierfuncties, dat gaat niet zo goed, zei de verpleegster. Maar ze genoot erg van lieve Jonathan, die steeds haar hand pakte en de kamer aan het herinrichten was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven