Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Hij heeft overigens nog nooooit zoiets gezegd, maar hij heeft me daarna weer laten weten me later, als ie weer alleen is, te bellen.

Hoe dan ook, ik ga me niet op de oppervlakte houden.

De dingen die me dwars zitten blijven me dwars zitten, en als hij steeds de luiken blijft sluiten dan komen we dus nergens.

Als je elkaar in een relatie telkens kwijtraakt als het ook maar een beetje moeilijk wordt, hoe moet dat dan als er echt lastige dingen gebeuren?
quote:frizzy schreef op 31 januari 2010 @ 22:05:

...... Wat je zegt ("dat er iets wat jou blokkeert om met een open blik naar je zelf te kijken"), dat is denk ik hetgeen wat Pom ook beschrijft.

Toch is, denk ik, openheid ook niet perse de norm hoor Sam.

Als jij je lekkerder voelt bij dingen voor jezelf houden dan is dat toch ook prima? .....

Euhm dat bedoelde ik niet.

Tja lieve Frizz, wat een gedoe zit je nou weer in. Geniet maar eerst even van je joint...
Oh ja, joint.

Nog niet gedraaid.

Oh, bedoelde je dat niet?

Ik zag wel wat raakvlakken...

Maar dat stukje aan Sam hoorde er niet bij hoor.

Ach het komt wel weer goed hoor, hier met mij.

Weet niet waarom maar ik ben best rustig eigenlijk.

Alsof ik die joint al heb gerookt.
Man, man, man, ik heb me nu toch een partijtje trek! Maar ik ga niet eten, ben nog geen gram afgevallen terwijl ik vroeger meteen resultaat zag. Afvallen als je weer wat ouder bent wordt steeds moeilijker
Oh Pompiedoe, ik zit hier ongegeneerd te schransen en ik moet eigenlijk ook echt 5 kilo kwijt...
Niet doen hoor Pom, hou vol!

Poets anders vast je tanden, dat helpt bij mij weleens.

En kan jou die kilo's schelen, kijk naar je taille!
Ik heb geen avondeten gegeten, alleen een paar tumtummetjes en een klein gebakje.
quote:Charlotte69 schreef op 01 februari 2010 @ 00:05:

Oh Pompiedoe, ik zit hier ongegeneerd te schransen en ik moet eigenlijk ook echt 5 kilo kwijt... Zucht....5 kilo kwijt klinkt hemels in mijn oren . Ik moet er nog 13....
quote:Pompiedoe schreef op 01 februari 2010 @ 00:17:

[...]

Zucht....5 kilo kwijt klinkt hemels in mijn oren . Ik moet er nog 13....

Bij de Havettes sta ik bekend om mijn kennis van de spesjale diejeten, daar blijf je best wel slank bij. In andere topics noemen ze dat dan weer heel lang en diepgaand vergaderen.

Which reminds me... ik ga naar bed dames! Weltrusten!
Moet toch maar eens binnenkort weer een vent scoren

Slaap lekker Charlotte, ik ga ook koezen. Frizz maak je het niet te laat? Droom zacht..
Charlotte dit kan écht niet!

Eerst vertellen dat je zit te schransen en daarna ons nog even laten weten dat je gaat seksen (zo noemen we het hier).

*besluit alle overbodige info maar gewoon te negeren*

Oh Char, je gaat slapen.

Weltrusten meid.

Pommetje joh, hou je taille in de gaten en niet die kilo's.

Echt zonde, helemaal een prachtjoint gedraaid, maar na 3 hijsjes denk ik: lamaar.
Frizz gaat wel ff douchen.

Slaap lekker Pom!
Ik ben gewoon heeeuuul slecht, Frizz!

Geef die joint dan nog maar even aan mij door Frizz... ik hou van roken!

We horen morgen wel weer wat MX nog te melden had (hoe laat is ie alleen en belt?).

Voor later: lekker slapen!
Zo zo, jullie lusten er wat van op dit topic!

Nou ineens denk ik: straks belt ie helemaal niet!

Maar ja, dat zien we dan ook wel weer.

Slaap lekker!

x
quote:frizzy schreef op 31 januari 2010 @ 22:10:

Nou ja Sum, ik denk dan nu van: Als dit reden genoeg is voor MX om er een punt achter te zetten dan zegt dat ook wel weer genoeg toch?

En ik heb wel eindelijk eens gezegd wat ik al een tijdje op mijn hart had.

Dus OF dit betekent het einde en dan is dat blijkbaar goed (beter nu dan over een eeuw), OF het opent nieuwe deuren voor ons en dan is het ook goed.

Of zit ik nu een beetje te erg in de positieve modus?

Maar eehhmm... je hebt trouwens wel gelijk hoor, het had ook anders gekund.

Ik hash gekregen van mijn collega, echt het beste wat ik in eeuwen in handen heb gehad.

We hebben het van de week samen gerookt en de smaak was zo lekker zacht (en ik apestoned).

Als het goed is heb ik ook wel ergens nog een sigaretje.

*duikte de kast in*

Beste Frizzy, wat doe je jezelf aan? Als ik het zo lees ben jij een hele ondergeschikte rol aan het aannemen nu. Je doet wel 'stoer' maar ondertussen jank je de ogen uit je kop als die MX van je zo doet, en hij blijft je maar lekker afblaffen. Op mij komt dit heel slaafs over, en blijf jij maar achter hem aanhobbelen. Je kunt er nog 20 lach smileys achter zetten, achter ieder stukje wat je post - maar dat is alles behalve de waarheid heb ik het idee. Hoe luchtig je ook over komt, hoe hard je ook altijd roept: Ja maar ik hoef geen zorgzame man, ik zou gek worden als..., Nee hoor, ik hou niet van zus of zo...Je draait het altijd wel zo, alsof je het niet erg vindt dat hij zo doet tegen je - tov je werk en vrienden kom je zo standvastig over. WAAROM dan niet met die MX?

En joints roken, mag dat wel in je geloof?

Sterkte, en dat meen ik - echt waar - oprecht want ik gun je een man die er voor je is. En waarbij jij niet als een volgzaam type alles alleen hoeft te doen, en met wie je alles kunt bespreken. En niet zo een gesloten niet-prater waardoor JIJ je vaak klote voelt.

En dit is een bericht vol met goede bedoelingen, ben geen relschopper en ook niet uit op stoken. Ik wilde je alleen 'waarschuwen' dat je echt jezelf niet moet verliezen...
Hey Confused, ik dacht dat jij hier niet meer zou meelezen, omdat de toon hier je niet aanstaat.

Ik heb op mijn beurt dan wel weer moeite met jouw toon.

N.a.v. jouw vorige post schreef Sum een heel treffend stukje. T zou je sieren om daar op te reageren, ipv je nu te gaan bemoeien met Frizz d'r leven.

Oh ik lees nu je toevoeging, je wilde even waarschuwen... hmmm wat nobel. Sorry hoor, meelezers zijn wat mij betreft ten alle tijden welkom om mee te schrijven, maar ik vind het oprecht vreemd dat je die behoefte nu ineens wel hebt, zeker na je eerdere post richting Frizz.
Zo ik ben weer bij gelezen. Veel goede posts gezien, ga er inhoudelijk nu even verder niet op in... later hopelijk.

Heerlijk weekend in Maastricht gehad, daar zou ik ook wel kunnen wonen. Heerlijk in de kroeg gezeten, gekletst, gegeten. Heel relaxed. Een stadswandeling gedaan, wat gewinkeld. Gisteren was ik vreselijk moe, lag om 20u al in mijn bed. Zodra ik thuis was sloeg de stress alweer toe, ik moest nog van alles doen. Moet vooral echt beter voor mezelf gaan zorgen, dus daar ga ik nu echt mee aan de slag. Ik heb echt even een schop onder mijn kont nodig.

Sum wat balen van je voet, hoop dat t snel beter wordt. Voeten zijn lastig, ik ben inmiddels al 8 maanden aan het klungelen met mijn voet. Iedere keer als ik denk dat t beter gaat, krijg ik weer een terugslag.

Pom heb je je puist onder controle

Frizz ik hoop dat je weer een beetje bij bent gekomen van de emoties van gisteren.

Sam fijn om je hier weer wat vaker te lezen... lastig om je helemaal los te maken van die leuke man in je leven he!

Kym fijn dat je hier nog eventjes een berichtje hebt achter gelaten. Alle goeds daar!
Het is niet mijn bedoeling om te stoken, echt niet. Dit is wat mij zorgen baarde, en is ook geen sneer.

Ik zal me nu echt terugtrekken aangezien er op dit soort reacties niet goed gereageerd wordt zie ik alweer.

Meiden, succes met alles
Hoi Sneezeweasel,

Ik heb nog aan je gedacht, hoe het was in Maastricht. Heerlijk gehad. Fijn!

Ik wil er nog even terug op komen. Ik kan Frizzy heel goed begrijpen. Sterker nog, ik heb precies het zelfde gehad. Te lang achter een man gelopen. Te intens. Steeds kijken naar de gemengde signalen dat hij afgaf. Steeds in de verwarring als hij verliefd was en dan weer niet. En dat komt alleen maar voort uit het feit dat ik mij zo graag GEZIEN wilde worden door hem. Van hem erkenning wilde krijgen dat ik er mocht zijn en oke was. Dat gebeurde niet een keer, nee. Dat gebeurde twee keer in de heftige mate!

PAS toen ik er aan begon te werken (omdat ik er anders onder door aan ging) door in therapie te gaan, door te proberen begrijpen waarom ik zo ver ging, begon ik de oorzaken te kunnen zien. En zelfs dat ging maar drupsgewijs omdat het heel pijnlijk was om te erkennen. En daarna was het nog een hele lange weg om een beetje meer zuinig te zijn op mijzelf en te zien dat wat betreft relatiegebied ik nog niet klaar voor ben. Ik daarvoor eerst moet helen en niet meer te zoeken bij een man wat ik eigenlijk bij mezelf moet zoeken. En nu gaat het beter met mij. Zorg ik beter voor mezelf en kan ik meer gemakkelijker mannen weren die absoluut fout zijn voor mij. Ga ik niet meer in de zee met iemand als ik merk dat mijn patroon (en daarmee zijn patroon ook) opspeelt.

Dus ja, nog steeds een grijs gebied voor mij en ik leer er ontzettend veel van. Het maakt mij tot een compleet persoon.

Vaak is het wel goed om te zeggen als buitenstaander dat het trekken is aan een dood paard. Maar uiteindelijk ligt het besef bij je zelf en raak je beetje bij beetje meer bewust van dat er iets anders achter ligt dan gewone verliefdheid en aangetrokken voelen tot elkaar. Dat kan hier gewoon. En ik ben blij dat Frizzy zich niet afgefikt voelt, daar neem ik dan weer mijn pet voor af!
I am Spaaartaaacus.
Hello ...

Alles gelezen hier jeetje wat een hoop bij te lezen,

ik ga er ook heel even inhoudelijk niet op in,heb ook weinig toe te voegen eigenlijk aan wat sum zegt en pom , en sam ook natuurlijk.

Ik vond de "discussie"wel leuk om te lezen.

Vandaag veelte druk op mijn werk om van alles hier neer te tikken.

Pom wel grappig dat jij ook met Evy rent,daar ben ik toen ook mee begonnen ik vond dat erg prettig.Wil haar nu gaan gerbuiken voor de 10 km ,

maar daar start ik pas mee als het weer beter is en minder koud, zodat ik ook wel echt ga drie keer per week ipv het me alleen maar voor te nemen..

Ik ga weer wat doen..
Goedemorgen!

Als ik dat opschrijf realiseer ik me wéér dat het echt tijd wordt dat ik mijn ritme weer wat ga veranderen, ik ga zo laat naar bed dat ik ook veel te laat opsta.

Twaalf uur was het vandaag.

Wat heerlijk Sneeze dat je het zo naar je zin hebt gehad.

Zat gisteravond nog aan je te denken.

Eerst dacht ik: 'Goh, ze is zeker laat thuis', maar later realiseerde ik me dat je waarschijnlijk rechtstreeks door was gegaan naar bed.

Ontspannende dingen kunnen ook vermoeiend zijn!

Wat heb je een mooi stukje geschreven Sam!

De kans is vrij groot dat jouw verhaal ook op mij van toepassing is.

Niet dat ik bij deze zeg dat MX nou perse zo'n foute man is, maar ik merk wel dat ik...

Nou ja, ik vond het stuk van Pom erg herkenbaar.

Stroll joh, ook weleens lekker om het druk te hebben!

Heb je wel een lekker weekend gehad?

Confused als jouw bedoelingen écht zo goed zijn, dan denk ik dat je nog wat te leren hebt wat betreft het overbrengen daarvan.

De toon van jouw posts, zowel gister als vandaag, als het het feit dat je je niet lijkt te realiseren wat (on)gepast is als je ergens 'nieuw' bent maken dat ik geen enkele behoefte heb om inhoudelijk in te gaan op je boodschap.

Verder sluit ik me graag volmondig aan bij Sneeze.

Nu ga ik even gauw douchen, straks rijles!
quote:Confused_86 schreef op 01 februari 2010 @ 10:51:

Het is niet mijn bedoeling om te stoken, echt niet. Dit is wat mij zorgen baarde, en is ook geen sneer.

Ik zal me nu echt terugtrekken aangezien er op dit soort reacties niet goed gereageerd wordt zie ik alweer.

Meiden, succes met alles

Ik denk inderdaad dat je een beetje confused bent.

Je schreef toch dat je hier niet meer mee zou lezen?

Was je dat alweer vergeten?

Maar ik lees het nu, je wilde even waarschuwen

Wat attent, maar zo niet nodig

Frizz is een grote meid en geloof me ik kan het weten, heb haar gezien en prima in staat zelf te bepalen wat ze wel en niet doet met wie en wie niet en al helemaal wat ze daar bij rookt!

Je waarschuwing slaat dan ook als een tang op een varken...

En meer heb ik er niet aan toe te voegen!

O jawel, nog 1 dingetje

Doe geen moeite te reageren op mijn post

Ik was namelijk niet van plan om nog maar op enige post in te gaan verder

Pommeke, hoest met de puist?

Frizz, is het echt bij die drie trekjes gebleven?

Kan jij draaien trouwens?

respect, al jaren probeer ik het te leren, tot op heden zonder succes.

Haaaaaaaaaaaai Sneez, Pom en Stroll....

*rookt nog snel even een peukie en gaat dan weer aan het werk*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Neehoor, het waren denk ik wel 9 trekjes in totaal!

Het heeft me goed gesmaakt.

Ja ik kan draaien, het heeft destijds wat moeite gekost, maar het gaat me goed af.

Zo goed, dat men altijd aan mij komt vragen of ik een joint voor ze wil draaien.

Ik heb overigens nog wél een toevoeging voor onze Confused: het mooie van het geloof is, dat je daarover aan niemand behalve jezelf verantwoording hoeft af te leggen.

Dus, als ik ook nog even -met alle goede bedoelingen, écht- een adviesje mag geven: spreek een ander niet aan op zijn/haar gedrag in het licht van zijn/haar geloof, dat zijn jouw zaken niet.
Goedenmorgen zegt ze dan om 13:00 uur smiddags hahaha.....

Dat ritme van jou hield ik twee weken vol denk ik .. ik ben echt iemand die wel dr slaap nodig heeft ,en ben standaard moe rond een uur of 23:00

Ja weekend was helemaal goed,erg gezellig gehad. Donderdagavond was ik naar de vrienden van Amstel Live geweest was zo leuk.. super gezellig en ben helemaal verliefd op Jan Smit.. haha.

Vrijdag lekker vrij geweest en thuis gerommeld, zaterdag een verjaardag , en opzondag eten ze bij vriendlief thuis altijd met het hele gezin ( ook de uitwonende leden ) en hebben we daar gegeten ,erg gezellig ook. Hij heeft twee broertjes en drie zussen dus gezellig druk daar dan.

En verder vrij weinig gedaan en is het alweer maandag middag 14.00 bijna
* dubbel*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven