3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Was het een lekkere meterman Straat?

@Jacky... het probleem Hiero is een beetje dat ie dik een uur moet reizen om op school te komen. Dus ik probeer altijd goed uit te kienen hoe hoog het percentage van nuttig is zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
en nu wel mega moe dus slapen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Morgen ga je bellen voor de solli toch Freak??
Trusten freak!
Freak lekker slapen
Truste Freak Had ik al gezegd dat je lief bent?
quote:Bianca40 schreef op 01 februari 2010 @ 22:08:

Was het een lekkere meterman Straat?

@Jacky... het probleem Hiero is een beetje dat ie dik een uur moet reizen om op school te komen. Dus ik probeer altijd goed uit te kienen hoe hoog het percentage van nuttig is zeg maar.

hahahaha JIJ weer!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Zit ondertussen op de wc.. Idd vol spanning..
Nou moe... wat een tempo hier zeg
quote:stratego schreef op 01 februari 2010 @ 22:10:

[...]

hahahaha JIJ weer!Ja nou... mijn volgende vraag zou zijn geweest: Waarom heb je hem dan niet gezoend??
Daar heb je gelijk in Bianca.. een goede afweging tussen het aantal reisuren en het aantal lessen.. soms wel heel moeilijk.. jongste zat in de tweede kleuterklas toen ik hem 'schoolziek' van school moest halen.. Hij zag altijd wat wit.. meester had aan hem gevraagd of hij ziek was? Ja, zei hij.. heb buikpijn.. meester was bang dat hij moest ruimen.. dus belde hij mij.. Ik zag het al toen ik een handdoek over hem neerlegde in de auto.. neeeeejjj he.. en in de auto begon hij al of hij met die en die mocht spelen.. Thuis thee met koekjes gedronken en 's middags zat meneer weer veilig op school
Weltrusten Freak,
Dat word een lap tekst geloof ik..
quote:Bianca40 schreef op 01 februari 2010 @ 22:11:

[...]

Ja nou... mijn volgende vraag zou zijn geweest: Waarom heb je hem dan niet gezoend?? Zoenen sla ik altijd over
Truste lieve Freak
Ghè... Gaat Choco op d'r flikker geven!

Meid, wordt wakker morgen! Sowieso wees al blij dat je wakker wordt! Dat is niet iedereen gegeven immers....

Maar goed.... het sneeuwt! Kut! Best jammer, maar het sneeuwt wel vaker in de winter!

Geen zin om de deur uit te gaan?

Ik ook niet! Ik moet wel!

Het is niet anders en als je er eenmaal uit bent gelopen valt het best mee en is het zelfs leuk.

Ben je er toch even uit.

Kom op wijffie, fff aanpakken! De juiste snaar vinden, vallen, opstaan en weer doorgaan!
quote:friezinnetje schreef op 01 februari 2010 @ 22:06:

Weet iemand of Bam in het echt wel lief is?? Bam is in het echt heel lief!
Pff gelukkig Floor, een hele geruststelling
Floor is back!!

Jack... is hier ook weleens hoor... vooral op vrijdag (weinig lesuren) heeft ie elke keer wel wat

En dan als ik thuiskom heeft ie heel veel te babbelen en denk ik: Pffff heb ik me weer in de maling laten nemen!!
Ik heb nog zin in iets lekkers, maar weet niet wat. Mmm
Soms ben ik niet blij dat ik nog wakker word.. En dat is mijn probleem: wil ik nog wel leven? Ik vind het leven echt kut.

En dan zegt iedereen kom op meid, doorgaan. Ik doe mijn best maar nuet voor mezelf. Doe het voor vriend. Dus lief en goed bedoeld maar ik moet eerst die keuze maken. Ik vecht maar vecht liever niet.
quote:friezinnetje schreef op 01 februari 2010 @ 22:16:

Ik heb nog zin in iets lekkers, maar weet niet wat. MmmJe geeft jezelf het antwoord al: Mmm Dat is een M & een M & een M
Ik ben te vaak gevallen. Laat mij maar liggen.
Choco... ik kan me dus werkelijk niet voorstellen dat iemand het leven zo kut vindt als jij zegt.
Waarom vecht je dan nog Choco? Echt alleen voor vriend? Of denk je zelf dat het ergens ook nog wel eens lollig gaat worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven