Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed Juud! CG is nu een week ziek thuis, woensdag weer beginnen. Ze gaat nog maar 3 ochtenden. De klas kijk ik nog een paar weken aan, wil het de tijd geven.

De onderbouw heeft daar 3 groepen, niet geselecteerd op leeftijd, maar op handicaps.

Heb net de avondwinkel leeggekocht, heb niet echt lekker gegeten (eigen kookkunst ).
Ehm Compu, wat heb je dan zoal gegeten? Ik frieten met broccoli en appelmoes. En nu heb ik vreetzin. Ik hoop dat het snel wat beter wordt op school, .

Mal, al Bob geweest?
Hello,

Dank voor alle felicitaties en de leuke kaartjes! Enka bedankt voor het leuke cars boekje + pen. Helemaal geweldig!

Tobias zn verjaardag was helemaal leuk. Hij is erg verwend met voornamelijk Cars spullen ( dekbed.pyama, sokken, fietsbel,knutselspullen, champagne , handdoek, wii spelletje) en Thomas de trein rails + treintjes.

Vandaag was dus zn eerste schooldag en na 3 dagen wennen en hysterisch weggaan, had ik vandaag ook zoiets verwacht.

Maar hij ging gewoon naar binnen en ging op zn stoel zitten. Ik kon zwaaien en dat was het. Geen traan,niks niet.

En toen moest ik bijna huilen Zo trots op mn grote vent!

Even bijlezen.

Mare gefeliciteerd met je verjaardag

(Oeps, sorry, ik dacht dat de grote meid morgen jarig was, dus het kaartje komt morgen pas.)

Mamax, wat een hoge koortsm, beterschap voor Mini. En wat een stoere boxer ( met een opening erin om te plassen )

Oh Amalia, hier gelijk ook al de eerste schooldag. Wat heb je gedaan? Weet ik niet, of geen idee zijn de favorieten

Juud, door het bed gezakt? Mhh.. als het maar gezellig was

Haha, fijn zo'n praatgraag kind. Hier op het werk af en toe ook hele verhalen.Maar ook verhalen die je af en toe ook echt niet wilt horen. ( weet je, ik was met papa in bad en weet je,papa heeft echt een hele grote piemel, met haartjes... en als ik groot ben, krijg ik ook zo'n grote

Star wat klote van school zeg. Daar zou ik ook heel hard om huilen en héél boos om worden. Arme kleine Ceetje, want als ze daar dan zo staat, is ze ineens nog er klein op zo'n grote school

Compu, ook vervelend dat er zoveel leeftijdsverschil in zit.

Is CG al weer helemaal beter?

CD, fijn dat het verhuizen bijna klaar is, succes nog even.
Ik had vanmorgen gelukkig een verjaardag dus even wat afleiding

Maar mijn telefoon binnen handbereik!

leuke verjaardag dus ook voor T! Knappe man dat hij zonder huilen gewoon ging zwaaien. Ik zie op tegen morgen...
Hieperdepiep Hoera voor Mare!!!!! Hopelijk heb je fijne dag met enorm veel knuffels van mama en zo!!!

Hier vandaag weer "gewone"dag. Heb het naast me neergelegd. Wil me er niet druk over maken en het gaat gewoon goed komen. Vind ik. Dus.

Ties zit op freinet. Daar hebben ze iedere dag vergadering aan begin en eind van de dag. Even kort hoor. Doen ze felicitaties, klachten en nieuwtjes. Ties liep vandaag de hele dag tegen vriend dat hij een klacht had, haha!

(hmmm klonk in mijn hoofd grappiger dan het hier staat )

Star: morgen meteen praten met leerkracht en desnoods ook directie. Zeggen dat je dit niet oké vindt en hier een heel vervelend gevoel bij hebt. Overstappen kan dus nu nog niet, maar zij moeten er wel voor zorgen dat jouw kind op de plek zit. Nu het beste ervan maken. Als je wel weggaat maakt het geen ruk uit of ze je een zeikouder vinden of niet, als je toch nog onverhoopt blijft, komt dat dan omdat ze naar je luisteren en er iets aan doen. Ik vind het echt niet kunnen! (en dat zeg ik niet snel over onderwijsdingen...)

Haha die praatjes: ook al zoveeeel gehoord! Geweldig wat die kinderen allemaal vertellen! (Maar ik vertel in de klas ook best veel, en dat hoor ik dan ook weer via ouders terug. ai...)

Amalia: Ties vertelt ook niets hoor. Ongeveer zelfde conversatie als Lorenzo! Lekkere vent heb jij haha! dappper hoor, geen tranen bij jou!

Mamax: hè gets, koorts. Er wordt maar gekwakkeld bij jou hè? Balen. Ah! Doe boxer! geweldig!!! (bedenk me: mag binnenkort allerliefste snoezige roze ondergoed kopen voor meisje...)

Juud: ah niet leuk voor Sjors! Ah en door het bed, fijn! Nieuw bed dus nu? leuk!

CD: succes!

En voor wie zin heeft: ik zoek nog leuke schoenen voor Fieke onder kleding voor het trouwen. Jullie een idee? En is voor Ties onder zijn nette kleding All-stars of Palladium leuker?
Ah Amalia, ik kan met voorstellen dat je erg op ziet tegen morgen. En vooral als je je dan bedenkt dat hij de hele week moet! Ik hoop dat het snel beter gaat!

Bellen ze van school ook echt? Als het echt niet gaat?
Bridges, heftig zeg van het overlijden van die man. Het zit allemaal ook niet mee Ik hoop voor jullie dat het een spetterend feest wordt!
Goodmeurning madels!
Compu, om 18.45 zat hij op 40.5 dus toch de HAP maar even gebeld. Hij had ook nergens pijn zei hij en dan vind ik 40.5 wel erg hoog. Zij raadde ons de paracetamol af omdat hij toch geen pijn had en koorts ook een functie heeft. Daarbij heb je kans op een koortsstuip als de koorts zo hoog is en je brengt hem kunstmatig omlaag. Lekker in ons bed gelegd. Nu is hij nog steeds wel warm, hopelijk wordt het in de loop van de dag niet weer zo hoog.

Juud, we hebben hier een kadowinkel die alleen Idare ondergoed verkoopt. Kon niet mis gaan dus

CD, succes met de laatste dingen over brengen!

Amaal, hoe ging het wegbrengen?

Bridge, gaan jullie meteen de dag erna op huwelijksreis? Blijven Ties en Fieke tot het einde, of neemt iemand ze mee naar huis?

Star, arme C! Ik dacht dat alle Montessorischolen een continurooster hadden? Hier zijn er 2, die hebben het allebei wel. Heb je juf er nog op aangesproken net?
Raar dan die hoge koorts maar geen pijn. Hopelijk knapt hij snel weer op.

Jouw dorp net even te ver weg om Ceetje op school te doen

Heb de juf gisteren al telefonisch gesproken, maar heb vanmorgen nog even aangegeven dat ik het er ook met Ceetje over heb gehad dat ze wel bij de juf/in de klas moet blijven, want juf zei dat ze er een handje van heeft tussendoor bij andere klassen te gaan kijken.
Hoezo moet jij Ceetje daar op aanspreken dan? Het lijkt mij toch dat als zij er vandoor gaat dat juf dan tegen haar zegt dat dat niet de bedoeling is? Ik ga er ook vanuit dat wanneer ik Maxi naar school breng dat juf hem terecht wijst als hij dingen doet die niet kunnen/mogen en dat ik dat dan niet nog een keer moet doen.

Bij Maxi op school was vorige week ook zoiets gebeurt, één van de oudere kleuters was tussen de middag zelf naar huis gelopen. Moeder was iets later en meisje was vast weggegaan. Toevallig stond ik toen net met juf te praten en alle kinderen lopen een andere kant op richting alle moeders. Is dus ook lastiger te zien. Neemt niet weg dat ik not amused zou zijn als dat bij mijn kind zou gebeuren.
Dat moet niet, maar dat lijkt me toch wel handig als ze dat ook van ons hoort, dat ze in de klas moet blijven. Wellicht blijft er dan iets hangen als ze het van meerdere personen hoort.

Oei, daar zou ik ook niet blij mee zijn zeg, heeft de juf ook niet goed opgelet dat de moeder er dus niet was?

Hier geven ze het kind echt af. Valt me alweer mee
Nee, dat had ze dus niet gezien. Het is wel een heel lang schoolplein met 3 ingangen. Kinderen komen buiten en stormen allemaal naar hun moeder (of vader of oma) toe. Behalve Maxi dan, die moet ik echt bij juf ophalen

Staat bij Cee d'r school de deur de hele dag open dan? Hier gaat de deur gewoon dicht. Alhoewel, bedenk me nu dat er op de gang wel speeldingen staan waar ze naartoe kunnen. Maar dan moeten ze hun naam ophangen dat ze in de gang gaan spelen.

Maxi net: Ik heb honger in m'n buikje

Ik: zal ik een appeltje voor je maken?

Maxi: nee, liever chippies, daar zitten ook vitamientjes in.

Niet dus.
De deuren zijn open, het hek buiten is wel dicht tijdens schooltijd.

Whahahahaha dat heeft ie dan vast ergens gehoord dat er vitamientjes in chippies zitten.
Denk dat hij dat zelf bedacht had

Net m'n kinderen opgemeten. Mini is 95 cm en Maxi 102.
En ze bleven braaf stilstaan?
Keurig hè? Ze zaten het Zandkasteel te kijken en daar werden Sassa en Toto ook opgemeten, dus toen wilden zij het ook.
Wow, hoe pedagogisch aangepakt
Dat Zandkasteel is echt goed. Zo heb ik gisteren Mini z'n spinazie laten eten. Hij wilde alleen z'n roerei eten tot ik zei dat Toto ook goed ging eten om groter te worden. Toen ging het er allemaal in
Mal, het felbegeerde roze kaartje al in je bezit? Las op je andere topic dat je hem vandaag kon halen. En dan morgen voor een auto kijken toch? Ga je naar die Polo en Punto kijken?
Ja, even een update!

Ik moest gisteren weer naar de kliniek en had de hele dag kramp en ook wat bloedverlies, dus vandaar dat ik wat rustig was. Gaat nu beter. Vanmorgen pasje gehaald en meteen auto's gekeken, maar ik moet nog wel heel erg wennen aan het rijden in andere auto's. Malman is heel streng want ik moest meteen inparkeren enzo, en onze auto is zo lang! En hij schakelt anders enzo (veel stroever) dus ik zit na de hele morgen rijden wel een beetje te shaken nog (herkenbaar?? ) maar goed. Meteen auto's gekeken en die Punto was echt vele malen beter voor mij dan de Polo. Hij was ruimer, luxer, meer opties, kon ook de buggy in de Polo niet kwijt achterin, en in die Polo zat ik helemaal opgevouwen met mijn benen en die koppeling was heel naar. Dus het wordt de Punto!

Ik heb in mijn bravour gisteren al afgesproken dat ik vanavond op bezoek ga bij vriendin. Dus. Maar ik kan me er de hele dag op voorbereiden

Star, wat een stom gedoe dat Ceetje daar zo alleen stond!!! ben je wel wat opgeknapt?
Stressed is just desserts spelled backwards
Wanneer krijg je je Punto Mal?

Mwa, het gaat Mal, heb er last van mijn darmen van
Het kan nog wel anderhalve week duren. Hij moet RDW gekeurd, nieuw kentekenbewijs erop, dan wordt hij nog helemaal gereinigd zodat alles mooi is (hij was al mooi hoor) ik krijg van die man een radio-cd speler erbij in. Dus het wordt die jouw naam krijgt zeg maar
boehoe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven