3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
dinsdag 2 februari 2010 om 00:16
quote:mocy schreef op 02 februari 2010 @ 00:13:
[...]
zo schattig
Mijn kleuter is echt iel: hij weegt net aan 19 kilo, maar is wel gemiddeld qua lengte voor een 5 jarige, zo'n 1.10/1.15. Dun dus, maatje 92 past nog qua korte broek.
Dus dat er model in komt vind ik wel grappig en verwonderlijk Tis geen lange lat
[...]
zo schattig
Mijn kleuter is echt iel: hij weegt net aan 19 kilo, maar is wel gemiddeld qua lengte voor een 5 jarige, zo'n 1.10/1.15. Dun dus, maatje 92 past nog qua korte broek.
Dus dat er model in komt vind ik wel grappig en verwonderlijk Tis geen lange lat
dinsdag 2 februari 2010 om 00:18
dinsdag 2 februari 2010 om 00:20
quote:iry schreef op 02 februari 2010 @ 00:18:
Oei Cay..
Mijn frummel weegt net 15 kilo
Kan wel janken soms als ik hem onder de douche zet.
Ier, hoe oud is frummel? En ziet ie er gezond uit?
Knul hier is wel iel, maar ziet er gewoon gezond uit dus ik maak me nergens druk om. zeker niet als ie nog een uur aan een stuk kan rennen en vliegen
Gewicht is maar een nummertje joh. Zeker bij die ukjes. MAms kreeg bij mij altijd te horen dat ik te licht was, nou ja dat is goed gekomen hoor, heb zeker 15 kg overgewicht opgebouwd in 14 jaar
Oei Cay..
Mijn frummel weegt net 15 kilo
Kan wel janken soms als ik hem onder de douche zet.
Ier, hoe oud is frummel? En ziet ie er gezond uit?
Knul hier is wel iel, maar ziet er gewoon gezond uit dus ik maak me nergens druk om. zeker niet als ie nog een uur aan een stuk kan rennen en vliegen
Gewicht is maar een nummertje joh. Zeker bij die ukjes. MAms kreeg bij mij altijd te horen dat ik te licht was, nou ja dat is goed gekomen hoor, heb zeker 15 kg overgewicht opgebouwd in 14 jaar
dinsdag 2 februari 2010 om 00:21
quote:mocy schreef op 02 februari 2010 @ 00:20:
Ik heers alleen in huis (al begint man steeds meer inspraak op te eisen).
Ik laat inrichten gewillig aan man over, trek alleen mijn scheur los als ik het echt niet mooi vind en heb dan een huis waarin meubels qua stand en meest voordelig in ruimte tov mooi perfect zijn X-D\
Hei mij hoor je niet klagen
Ik heers alleen in huis (al begint man steeds meer inspraak op te eisen).
Ik laat inrichten gewillig aan man over, trek alleen mijn scheur los als ik het echt niet mooi vind en heb dan een huis waarin meubels qua stand en meest voordelig in ruimte tov mooi perfect zijn X-D\
Hei mij hoor je niet klagen
dinsdag 2 februari 2010 om 00:27
Jongste lust ook heel weinig, kleine eter (van gezonde dingen) maar is van kleins af aan echt gek op chips (heeft die van mij). Zeurde daar dus altijd om. Moest die eerst fruit eten voordat hij chips kreeg. En bij hem werkte dat.
Nu hij op zichzelf woont eet hij echt heel ongezond, maar dan denk ik altijd maar, hij heeft iig een goede opbouw gehad.
Nu hij op zichzelf woont eet hij echt heel ongezond, maar dan denk ik altijd maar, hij heeft iig een goede opbouw gehad.
dinsdag 2 februari 2010 om 00:28
Oh zoveel zorgen maak ik mij ook weer niet om het getalletje hoor
Maar er mag wel wat aandacht aan besteed worden.
Bij frummel moet ik al jaren veel moeite doen om er genoeg eten in te krijgen, is een ramp.
Maar hij is niet ziekelijk, wel vaak moe enzo, tsja kind heeft niet veel te verbranden zeg maar.
Wel praatjes genoeg hoor
Maar er mag wel wat aandacht aan besteed worden.
Bij frummel moet ik al jaren veel moeite doen om er genoeg eten in te krijgen, is een ramp.
Maar hij is niet ziekelijk, wel vaak moe enzo, tsja kind heeft niet veel te verbranden zeg maar.
Wel praatjes genoeg hoor