Rammelende eierstokken

29-07-2009 14:18 2516 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aangepast bericht van Blont:

Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx
En april! Dat wordt jouw maand Janine. Nog even en het is zover.
@Assie: Ja, april dat wordt hem.. probeerde nog een maandje te vervroegen... maar dat viel niet geheel goed. Nu heb ik een verbod op het B-woord... Gelukkig zie ik mijn vriend aankomende week niet veel dus dan zou het makkelijker gaan... ahum.

@frutje: sterkte nog!
@janine

O lekker zeg! Dat is een korte werkweek . Ik zie een beetje op tegen de komende dagen, krijg het megadruk denk ik.

@assie

Het was even zoeken naar de verhoudingen. De oudste is een luie, hongerige donder en de jongste een schattig, speels maar ontzettend eigenwijs type. Dat gaat meestal goed, maar ze maken ook wel eens ruzie (vooral met dit weer want dan vinden ze het buiten wat minder leuk). Maar op andere momenten liggen ze weer tegen elkaar aan te slapen, dus ze vinden elkaar best lief.
@Janine: de B van Beginnen is dat? Lekker dat je even vrij bent, ga je iets leuks doen? Ik heb volgende week ook een paar dagen vrij en cursus. Dat zijn lekkere weekjes!

@Assie: en, klopte je voorgevoel? Heb je een berg werk gekregen? Hier is het rustig... En ja, ik ga het volhouden nu twee weken niet over babies praten. Ik moet zeggen dat ik wel nog steeds af en toe hint op trouwen. Maar het is niet irritant volgens mij want vriend moet steeds om me lachen. Ik had cadeaus meegenomen voor hem. Toen zei ik 'heb jij ook een bepaald iets voor mij misschien als cadeau???' Nee daar moest ik nog even op wachten -zucht-. Heb/krijg geen hoogte van hem dus wachten it is.
@pipo: baby baby baby is het B woord! haha. Ja, leuke dingen doen. naar mijn moeder (woont niet om de hoek) kapper, cadeaus kopen, en vrijdag weekendje met de vrouwen!
En jahoor.....mijn voorgevoel klopte. Heerlijke bult extra werk erbij. Echt fijn

Gisteren zagen we trouwens het interview met Edsillia (hoe je het ook schrijft) die net 3 maanden zwanger is. In het nieuws gaven ze aan dat ze 32 is (ergens anders zag ik 31) en 9 jaar bij elkaar waren. Vriend maakte er een opmerking over "kijk ze zijn al 9 jaar bij elkaar". En ik "32, dat halen wij al niet meer en de 9 jaar hoop ik niet te halen" ....

hij zei het weliswaar met een smile.....maar toch. Wachten tot we 9 jaar bij elkaar zijn, gaan we natuurlijk niet doen he......dan ben ik 38.

En leuke dingen doen is de ideale afleiding janine. Ik plan ook allemaal van dat soort leuke dingen; sowieso, maar het houdt je ook van de gedachte dat je heel zielig bent en nu kids wilt.
@assie: en toch... ben ongesteld en dan rammelt het nog harder hebben jullie dat ook? weer een weggegooid eitje..
@janine: Tuurlijk! De B van baby... Moet nog een beetje wakker worden geloof ik.

@Assie: heb het interview niet gezien maar las wel op nu.nl dat Edsilia zwanger is. Dan denk ik echt tuurlijk is ze zwanger, daar heeft ze ook helemaal de leeftijd voor (en ikzelf ook!!! denk ik dan).
ff een tussendoor berichtje... ben ff aan het kijken wanneer mijn vruchtbare dagen zouden vallen in april... en als het goed is.. tenminste als mijn cyclus zo blijft.. ben ik op mijn vruchtbaarst: op mijn VERJAARDAG..! nou, das geen toeval hoor! (tenminste hoop ik dan).. en nee, ik ben helemaal niet met baby's zwanger worden bezig.. haha
Kijk, dat klinkt als een goede eerste poging Janine.....je kan maar beter goed voorbereid zijn, toch?

En dan proberen als het moment daar is, er iets minder aan te denken.........zodat het wel "leuk" blijft en je van de seks kan blijven genieten.

Word je dan trouwens 32?
@assie: nee, dan word ik 31.. zou een leuk cadeau zijn.
Janine, ik zou het dan niet tegen vriend zeggen. Maar ehm... je verjaardag is een mooie dag om het eens te doen toch??? Waarschijnlijk ga je wel even uit eten oid, paar drankjes drinken.... Ja, dat komt goed :-) !
en het valt ook nog in het weekend hihi
*ego bericht*

Joehoeoeoeoeeo ik ben ongesteld!!!!!

ben nog nooit zo blij geweest ongesteld te zijn...

Niet dat ik me fijn voel... ben hondsberoerd...

maar toch....
Janine, ik zie mogelijkheden!!

Anayake: gefeliciteerd!
@Assie: Ik vond Avatar heel leuk. Dat 3d effect vond ik heel mooi. Maar...je moet ervan houden. Onze groep was verdeeld... Enneh....lekker dat extra werk zeg. Hoort het wel bij je functie of krijg je dat lekker op je bordje geworpen?

@ Janine en Pipo: Ik dacht heeeel eerlijk gezegd ook de B van beginnen (ja ik ben blond)

@ Janine: leuk op je verjaardag!!! Ik ben net na de kerst jarig en toen is mijn babyboef ook verwekt! Heel apart...maar na de seks op m'n verjaardag kwam er weinig tot niks van vriend's donatie weer uitlopen zeg maar. Dat is normaal wel anders.En volgens mijn ovulatietest was ik aan het ovuleren. Altijd een leuk verhaal voor later!!

@ Annayake: Olé,olé, olé olé! Nu kun je over twee weken lekker gericht aan de rol
Haha, leuk die verhalen over dames die bezig zijn met zwanger worden!

Mijn vriend en ik zijn nu 4 jaar samen en hebben het altijd al over kinderen krijgen. Eerst waren we net samen en studeerde ik nog, toen moest vriend nog even 3.5 maand alleen naar het buitenland om zijn reislust kwijt te raken (niet gelukt :D), nu wonen we in een te klein huisje en hebben we sinds een week ons huisje te koop staan. We hebben een prachtige flat gevonden met maar liefst 2 extra kamers!!! (Helaas moeten we eerst ons huisje zien kwijt te raken dus kunnen we die flat nog niet kopen...)

Nu hebben we het er over dat we in december 2 weken naar Egypte willen als gezamelijke 'laatste' reis en daarna in 2011 willen beginnen met kinderen (als we dan een groter huis hebben...). Dan ben ik op mijn 26 mama als het goed gaat en die gedachte vind ik echt helemaal geweldig. Alleen duurt het nog zo lang tot 2011...
Welkom Francisca.. ik zou zeggen tot 2011 kun je hier je ei kwijt.. want bij ieder rammelt hier haar eierstokken! (daarna natuurlijk ook wel.. maar dan hoogstwaarschijnlijk op een andere topic)

@boefje: ow.. verjaardagsbaby! super... hmmmm hopelijk vergaat het bij mij ook zo... waarschijnlijk niet! maar gewoon positief denken!

@annayake: pfffff, wel fijn dat je nog ongesteld bent geworden.. en idd je kunt er hondsberoerd van zijn.. kan ik over meepraten.. gisteren viel ik bijna van mijn stokje onder de douche.. gelukkig gaat het nu weer super goed! Succes.. en over twee weken 'klussen'...
Welkom Fransisca! Lekker hier meekletsen tot het zover is!

@janine

Ja, een verjaardagsbaby! Dat zou leuk zijn. Maar verwacht er niet teveel van, dan valt het zo tegen als het niet zo is. De kans is natuurlijk niet zo groot.

@annayake

Jippie, eindelijk, wat fijn!

@boefje

Wat gaaf! Jij dus een verjaardagsbaby. Heb je nog last van je val?

@Assie en Pipo

Ik zag Edsilia gisteren bij Boulevard. Ze was helemaal door het dolle heen, heel erg leuk om te zien. Zegt een van de presentatoren (weet even niet meer wie) dat Edsilia bang was geweest dat ze niet zwanger zou kunnen worden. Belachelijk vonden de heren, ze was tenslotte maar 32 jaar. En zo houden we de mythe (pas na 35 neemt de vruchtbaarheid af) lekker in stand...

Ik kon het niet laten om bij de bib weer een boekje over zwanger worden mee te nemen. Hoezo ermee bezig ?

Ik ga maar eens een soepje maken. Eet smakelijk alvast allemaal!
Jeetje Boefje, dat is schrikken, zo'n val. Alles goed?

Gebruikte jij meteen al ovulatietesten? Ik heb het nu nog zonder gedaan, om bij lief niet meteen de druk zo groot te maken. Maar wel op internet mijn vruchtbare dagen opgezocht

Jemig, wat duurt een maand lang! Volgens internet kan ik volgende week vrijdag testen. Deed jij dat ook meteen, Boef? Ik was het niet van plan, maar ik denk niet dat ik me in kan houden. Morgenmiddag maar even een paar testen kopen, denk ik.

Frutje: ik zou bang zijn bekenden tegen te komen bij de bieb, daarom neem ik nog maar niets mee. Wacht (hopelijk nog heel even ) tot ik zwanger ben.

Janine: een beter cadeau kun je niet bedenken!
@verkademeisje

De dagen aan het tellen... Ik zou pas gaan testen als je meerdere verschijnselen voelt: niet ongesteld, pijnlijke borsten, veel plassen. Maarja, ik heb nu makkelijk praten .

En van de bib

Ik ken niemand van mijn vrienden die lid is en zeker niemand die er op dinsdagmiddag zou kunnen zijn. Dus ik heb het risico maar genomen. De nieuwsgierigheid heeft gewonnen .
@frutje: tuurlijk ik hou er rekening mee dat de kans dat het direct lukt heeeeeeeeeeeeeel klein is maar dan nog vind ik het leuk om op die datum te beginnen (ietsje eerder misschien ligt aan vruchtbare periode)... en de vruchtbare periode ga ik (nog) niet testen aan de hand van ovulatietesten hoor.. die komen later wel..! maar ik probeer het via mijn agenda bij te houden.. of via internet.

wow, net een lekkere koek op van de ah... zow.... nu mega misselijk! tja, ongesteld en dan heb ik meestal wel zin in iets lekkers haha.. morgen weer zumba!
@ annayake: op naar de volgende ronde!

@janine: 't is in ieder geval leuk om te proberen, zo met je verjaardag, toch? Maar even geen verjaardagswijntje dan

@ de ongestelden: hup aan de chocola! Dat helpt altijd!

@verkademeisje: ik denk dat ik ook echt niet zou kunnen wachten en minimaal 3 nutteloze tests zou doen... Zo spannend!

pffff, ik heb het deze weken zo vreselijk druk op mijn werk dat ik echt even niet aan baby's moet denken! Ik slaap nu al onrustig, en daardoor ben ik erg moe, en is die berg werk nog minder leuk. Stel je voor als je elke nacht uit je slaap wordt gehuild... lijkt me nu eventjes echt vreselijk!

voordeel: ik heb het er dus ook met vent niet over...

Maar ja: ik kan me niet voorstellen dat ik deze baan (en die is zelfs maar 0,75) zou kunnen volhouden met kindje. Ben ik nou zo'n sukkel? Hoe doen die vrouwen dat toch?!
quote:orchis schreef op 02 februari 2010 @ 21:38:

Maar ja: ik kan me niet voorstellen dat ik deze baan (en die is zelfs maar 0,75) zou kunnen volhouden met kindje. Ben ik nou zo'n sukkel? Hoe doen die vrouwen dat toch?!

Maar ja, WIL je dat wel? Voor mij is de eerste vraag: wat wil ik? En dan kijk ik daarna wat er, financieel en praktisch, kan. Ik heb mezelf nooit gezien als iemand die 5 dagen werkt met een of meerdere kinderen, en gelukkig hoeft dat ook niet. Dus nee, je bent geen sukkel.

En het testen, ja wel spannend! Ik had van tevoren niet gedacht dat ik zoiets zou doen, ik wachtte wel gewoon af, dacht ik. Jaja, nou mooi niet dus! Ik wil het gewoon nu al weten

Werk ze allemaal!

Ik ga weer op naar een dagje cito en zenuwachtige kinderen.
Nou, wat moet je veel bijlezen als je een dagje mist zeg....

Moet eerlijk zeggen dat ik wat minder actief probeer te zijn op dit topic omdat ik mezelf dan alleen maar zieliger ga vinden dat we nog niet zwanger kunnen raken, een soort negatieve spiraal zeg maar... Maar goed, af en toe even lezen hoe het met jullie gaat is altijd leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven