sapcentrifuge kopen... welke en waar?

02-02-2010 21:54 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ben me nu al een tijdje aan het orienteren op het kopen van een sapcentrifuge, en hoe meer ik op internet kijk, hoe minder ik ervan lijk te weten te komen...

Heeft iemand suggesties/ervaringen/inspiratie over welke ik zou kunnen kopen? En het liefst ook waar?

Alvast bedankt!!
Philips HR 1861 is voor mij de beste.

Waar te koop? Even op een vergelijkingssite (Kelkoo of zoiets) kijken voor de beste prijs-aanbieders.
Ander topic: sapcentrifuge
Niet doen ,die komt in no time naast je broodbakmachine te staan...

Ik zou op een willekeurige verjaardag "sapcentrifuse!"roepen, en dan heeft iemand er vast nog wel een staan, onder een laag stof.Mag je vast zó meenemen .
Boss, I dont agree.. de mijne wordt regelmatig gebruikt! Met name in de zomer
quote:Quinty schreef op 02 februari 2010 @ 21:56:

Philips HR 1861 is voor mij de beste.

Ik heb de HR1865 van Philips. Bijna dezelfde . En inderdaad, fantastisch apparaat! Schijnt ook goede reviews te hebben, maar voor mij was het een cadeautje.

Hier wordt hij ook regelmatig gebruikt. Wel vaak hetzelfde recept, omdat we die erg lekker vinden
Philips HR1865.

Daarbij hoef je niks te schillen, dat doet dat ding voor je. Sapjes maken voor luie mensen dus Maar lekker!

Ik heb hem zelf niet, want ik vind het zo'n sta-in-de-weg in de keuken, maar heb hem wel een aantal keer bij anderen gebruikt.
Klopt, alleen sinaasappels moet je wel pellen, want die schil is heel bitter en dan smaakt het echt heel vies! Ananas kan er wel gewoon met schil in bijvoorbeeld. Bij mij zat er zelfs een dvd bij met recepten, gebruikstips, schoonmaaktips enz.
Ik heb ook die Philips, ideaal ding! Je kan er van alles in doen,

dus hele appels (sommige zijn wel een beetje groot, dus die snijd ik dan even), peren (hoewel dat afgeraden wordt, maar ik weet niet waarom, smaakt heerlijk, doe ik gewoon), wortel, meloen, ananas, bietjes, sla, broccoli, courgette.. nouja, praktisch alles dus! Stukje gemberwortel, schijfje citroen.. Echt heerlijke dingen kan je er mee maken!
De Solis juice fountain pro. Top ding en is niet achter in de kast beland.
Hier wordt de broodbakmachine wel elke dag gebruikt.

De sapcentrifuge nu wat minder, omdat Moppekind eindelijk fruit éét, ipv drinkt. Maar ik zou hem niet kwijt willen, heerlijke sapjes maken.

Hier ook de Philips, en ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb overigens ook een philips (Sapcentrifuge HR1854-00)

Had hiervoor een goedkope van de trekpleister om te kijken of het wat was. Dat sap was "fijner" maar kreng lekte als een tierelier, vandaar ingeruild voor een met een grotere toevoer.
Bedankt voor alle info! Weet iemand toevallig ook of ze die dingen ergens in een winkel (mediamarkt?) ook redelijk betaalbaar hebben? ik kan eigenlijk niet meer wachten tot ik er een heb... erg he
Kijk eens op kieskeurig.nl kun je zo zien waar hij het goedkoopste is!
...
http://www.kieskeurig.nl/sapcentrifuge
...
Bijv de Philips HR1865/00:

http://www.kieskeurig.nl/ ... 0/prijzen/276230/#prijzen
...
Nogmaals bedankt voor al julluie reacties, vandaag heb ik dan m'n sapcentrifuge gekocht. Een goedkoper model (Philips 1851), omdat ik eerst wil kijken hoeveel ik dat ding inderdaad ga gebruiken (en daarna wil ik een van die mooie dingen die jullie allemaal noemden!!! )

Net dan ook de eerste sapjes geprobeerd.... héérlijk!!!

Mochten jullie nog speciale aanraders hebben wat betreft mixen/sappen, dan houd ik me ook aanbevolen!
Ik zag vanmiddag een leukie op TellSell of iets in die richting. Dat was de Bullet Express...zag er wel leuk uit, maar goedkoop was het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven