Mode & Beauty alle pijlers

Biosilk

28-01-2010 16:15 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met Biosilk Therapie haarprodukten? En waar haal of bestel jij dit altijd?
Je hebt helemaal gelijk Biebelie, ik heb 24,50 + 1,76betaald, totaal dan 26,26 voor 150 ml.

10 x 2,00 = 22,00 + 4,40 = 26 euro, mwah... dat is dan te verwaarlozen.

Als ik het gewoon in de winkel zou moeten kopen, had ik het denk ik wel te duur gevonden.

Maar het is gewoon verslavend, dat geurtje en hoe je haar aanvoelt als je het net erin gewreven hebt.

Het is wel zo dat ik mijn haar wel iedere dag wil wassen nu, want het is sneller vettig.
Ik heb de gok gewaagd en online bij 'haar-produkten' een flesje v. 50 ml besteld omdat ze het niet bij mijn kapper verkopen. Het flesje is dan wel voordeliger dan bij de kapper maar inderdaad...je betaald logischerwijs ook nog de verzend&administratiekosten. Bij de ene webshop meer dan de andere.

Dus ben inmiddels al een hele rits webwinkeltjes tegengekomen die ook Bioslik verkopen, de een was nog goedkoper dan de andere, ook die van MP.

Ik ben niet meteen voor het goedkoopste gegaan, en kreeg meteen bericht en het is nu al onderweg. Heb wel even getwijfeld want stel je voor dat ze iets anders in de fles doen. Maar dat merk je al gauw genoeg.

Las dat het nu ook bij Douglas te koop is maar daar betaal net zoveel als online (verzendkosten meegerekend) en het scheelt je een rit naar de stad en parkeerkosten
Ik koop het al jaren bij de kapper en betaal voor een flesje van 50 ml 10,50..Nu krijg ik altijd korting omdat de eigenaresse een goeie vriendin van me is..., dus ik ben wel goedkoper uit dan op internet
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vandaag ook 2 flesjes besteld van 15 mm op die site... ben benieuwd wat het doet voor mijn haar...
Een paar drupjes is al genoeg hoor, en dan heb ik nog behoorlijk lang haar ook! En het is ook heel goed voor je huid, dus als je het per ongeluk iets langs je gezicht smeert of in je nek, verzorgd het je huid ook nog eens!

Ow en voor de gene die zei dat d'r haar er zo vet en slap van werd, je kunt het ook alleen in de puntjes smeren, en niet te veel gebruiken!

Ik gebruik het al jaren, heerlijk spul!
Vindt hairrepair serum van Andrelon nog beter werken in de punten,en je haar wordt hier niet vet van,en goedkoper ook nog.
Bedoel je Farouk?

super spul, je doet met zo een flesje wel driekwart jaar of zelfs bijna een jaar, lijkt dus duurder dat het is.Je hebt heel weinig nodig, gebruik je er te veel van wordt je haar vettig, dan gebruik je het niet goed.

ik kocht het altijd bij www.haarshop.nl

volgende dag in huis.
Ik had het zaterdag al in de bus!!

Helemaal blij mee
Geweldig spul!!!
quote:Nottie schreef op 03 februari 2010 @ 14:45:

Geweldig spul!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik koop Biosilk gewoon bij Douglas. Vaak hebben ze daar ook korting op alle haar producten. Ze hebben ook de wax, shampoo, conditioner. 2 verschillende lijnen. Vind de zijde ook het fijnst, helemaal omdat het zo lekker ruikt. Je kan het trouwens ook voor droge schenen bijv. gebruiken. Doe dat dan meestal in de sauna, omdat daar alles zo uitdroogt... Heerlijk spul, helemaal verslaafd aan.
Geniet!
Ik heb het ook gehad, vind het veels te dominant ruiken en hoe weinig ik er ook in deed toch werd het vettig, ik gebruik zelf hennaplus de repaircreme, maakt het pluisvrij ruikt zacht en er zitten ook geen siliconen in.
Heb het nu 2x gebruikt, de 1e x was het resultaat geweldig maar de 2e x niet zo. Ik wissel het nu af met Keratase creme en masker, want ook al had ik maar 1 druppel gebruikt mijn haar werd er veel minder vol en slap van, zelfs statisch. (zal wel aan het weer of hormonen liggen)
zit hier siliconen in?
Nee, het doet ook niet zoveel voor mijn haar helaas. Ik ga weer terug naar Andreol Krul crème.
t is echt heerlijk zooo verslavend

k gebruik t altijd als k mn haar stijl

maar als k t niet stijl vaak ook

de mijne is bijna op had t de laatste x van een beurs

maar weet niet of k t red tot de volgende en of ze er weer staan
www.biosilkenchi.nl is een heel betrouwbare site.

de eigenaressen ken ik persoonlijk en de producten zijn echt!

ze heeft een heel uitgebreid assortiment en krijgt er alleen maar meer producten bij.

ook weet ze veel van de producten af.

bij vragen over een product kun je gewoon even mailen en je krijgt heel snel antwoord.

je kunt de producten zelf op halen of laten opsturen.

als je het laat opsturen is het binnen een paar dagen binnen.

ik zou zeggen neem gewoon een kijkje op de site!

ze verkoopt ook heel veel mini's van 15 ml lekker goed koop en je kunt het uitproberen.
ik heb n tijdje biosilk gebruikt, maar gebruik nu van chi de silk infusion, ruikt sterk,maar trekt ook weer snel weg
Ik kocht het tot vandaag bij de kapper.....nu dus mooi niet meer :-)

Ik gebruik het echt om mijn haar te voeden. 's Avonds voor ik naar bed ga doe ik er een beetje in zodat het niet vettig wordt. Maar ik gebruik ook erg weinig hoor.
quote:xtessel schreef op 03 maart 2010 @ 22:35:

www.biosilkenchi.nl is een heel betrouwbare site.

de eigenaressen ken ik persoonlijk en de producten zijn echt!

ze heeft een heel uitgebreid assortiment en krijgt er alleen maar meer producten bij.

ook weet ze veel van de producten af.

bij vragen over een product kun je gewoon even mailen en je krijgt heel snel antwoord.

je kunt de producten zelf op halen of laten opsturen.

als je het laat opsturen is het binnen een paar dagen binnen.

ik zou zeggen neem gewoon een kijkje op de site!

ze verkoopt ook heel veel mini's van 15 ml lekker goed koop en je kunt het uitproberen.Dit is dezelfde waar ik (en meer mensen) het al eerder over hadden....
Hier ook een Biosilk-addict. Ik koop altijd de kleinste flesjes voor 2.40 bij mijn kapper. Ook makkelijk formaat voor in je tas.

Raar he, dat de grotere verpakkingen duurder zijn! Ach, dan maar 5 kleine flesjes in het badkamerkastje...
Hmmmm, donderdag een bestelling geplaatst bij een site, maar nog steeds niks ontvangen.....

Laten we het op de TNT houden.
Hoe staat het met die biosilk fans?

Ik heb ook bij de ene mevrouw 2 kleine flesjes besteld, en ook maar meteen de Chi silk infusion geprobeerd. Webwinkel is absoluut top!

Van de biosilk ben ik niet echt onder de indruk. Het ruikt lekker maar doet heel weinig voor m'n haar.

De silk infusion ben ik heel tevreden over, het is minder vet, ruikt minder sterk en werkt prima!
Hier ook een Biosilk gebruiker. Ik vind het product ok, ben er zeker niet lyrisch over (heb een fles van 150ml staan, maak het wel op).

Ik gebruik sindskort Dreamdrops van S-factor. Iemand daar bekend mee?
Zelf ben ik een ontzettende fan van de Crema Styler van Sebastian. Helaas is deze uit hun assortiment gehaald en er is geen echte vervanger voor gekomen. Nu heb ik die zijde druppels van Biosilk gekocht, maar ik vind dat dat maar weinig voor mijn haar doet. Het wordt wel heel zacht, maar ook slap.

Ik heb krullen en ben benieuwd wat voor product jullie gebruiken voor krulhaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven