Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@Jady: Wat een lastige situatie met je ex! Net nu je zo lekker je eigen plan aan het trekken bent! Kan je dan helemaal weer in verwarring brengen..al die gevoelens die dan weer opspelen.Het is net of ze ruiken dat jezelf je leven weer lekker op de rit aan het krijgen bent! En nu,hoe sta je er verder in?

@Prinsesje: Hoe ist nu weer een beetje opgeknapt? Ja,het blijft nog wel ff met ups en downs gaan.Niet leuk, maar als het maar vooruit gaat.Al is het maar met little babysteps....

@ Miss Silver:Goed,dat je voor jezelf nu zeker weet dat je met ex geen relatie meer wilt.Geeft rust lijkt me.En ja,als er uiteindelijk vriendschap mogelijk is kan dat ook waardevol zijn.Ja,het is een heftige weg om dit allemaal te verwerken.Één groot leerproces,althans zo ervaar ik het.En dat is het positieve wat je eruit gaat halen!Mag ook wel na al die shit...

Geniet lekker van date,lekker rustig opbouwen en gewoon zien waar het toe leidt!

@ Samsam:Goed dat je aan jezelf gaat werken met die therapie,respect.Heb zelf geen ervaring met zoiets via internet,hoe kwam je hierbij?Misschien dat je middels therapie de rust vindt om de juiste beslissing te nemen.En aan jezelf werken is altijd goed! Bovendien,je hoeft nu ook nog niet te kiezen,toch? Neem je tijd....

@ Sanne: Fijn dat het weer beter gaat! Hoe was het op het werk?

Iig weer afleiding,das ook goed na een paar "pieker'' dagen.

Wat je ex betreft,echt jammer dat hij het zo oppervlakkig houdt.

Snap dat je je afvraagt wat je dan uit dit contact haalt...het voegt niets toe dan.Ben blij dat de gynaecoloog je een beetje gerust kon stellen,dat geeft ook weer moed! Enneh...je bent zelf ook een kanjer!

Ik ben nu vrij na 5 dagen werken,ben echt moe door die wisseldiensten maar nu tot maandag vrij,lekker! Het gaat hier best goed,al kwam er afgelopen dagen nog veel verdriet los,in golven.Maar dat vind ik niet erg,moet eruit en wat weg is,is weg! Zodat het straks ook goed "opgeruimd" is en ik zonder onverwerkte issues verder kan...Het verdriet zal nooit helemaal weggaan, denk ik maar het zal steeds meer slijten en naar de achtergrond verdwijnen...

Dames voor jullie allemaal een big hug en head up! Lees jullie!

@ Mirre; thanks meis!! je bent lief! het gaat goed, werk was heerlijke afleiding zit meteen weer beter in mn vel, vasthouden dus!! Lekker dat jij vrij bent!! Heerlijk even tijd voor jezelf en natuurlijk ook met je meiden. Ik vind het zo goed van jou dat jij al in het acceptatie proces zit, vooral het verdriet accepteert en zo lekker positief dat wegredeneert.. Je bent heel ver!! en ik volg je op de voet, ik ga daar ook voor!!

Dus hug terug!! en geniet van je vrijheid, hopelijk ga je leuke dingen doen?
@ Miss Silver: Ik was/ben vandaag ook nog steeds boos op hem. Maar het gaat gelukkig weer wat beter dan gisteren. En idd de emoties van boosheid, eenzaamheid, verdriet enz. ik lijk er wel elk uur met eentje te maken te hebben. En je hebt gelijk. Ik moet ook eigenlijk alleen maar met mezelf bezig zijn. Heb mijn telefoon voor vanavond alvast weer uit gezet. Een vriendinnetje smste me vandaag nog dat ik niet zo met mijn ex bezig moet zijn want dat doet alleen maar verdriet en daar heeft ze natuurlijk helemaal gelijk in.

Spannend hoor dat je vrijdag weer een date hebt. Vind het knap van je dat je je gedachten over je ex accepteert en lekker doorgaat met je leventje. En als het zo moet zijn dat je een goede vriend overhoudt aan je ex, dan is dat heerlijk natuurlijk. Dat heb ik gelukkig ook overgehouden maar dan aan mijn vorige ex haha.

Heel veel plezier in ieder geval met je date! Geniet ervan!
Ow en ik dacht nog aan dat smsje. Misschien kan ik het wel volhouden om lekker niets te sturen voor zijn vakantie. Zo niet, dan wens ik hem een fijne vakantie en zal zeggen dat ik dat gesprek van van de week wel wil vergeten, maar dat ik niet kan vergeten dat hij alweer met haar heeft afgesproken. :S Pannekoek!
@ Mirre: Geniet lekker van je vrije dagen! Hopelijk net zoveel zon als vandaag. Dat was wel even lekker. Met mij gaat het dus ietsje beter, maar ben nog steeds boos op hem. Maar dat hoort er geloof ik ook allemaal bij.

Ik vind je in ieder geval heel sterk!

Liefs Prinsesje
Sann, eigenlijk is dat een enorme vooruitgang, toch? Je hebt je beslissing genomen een tijd geen contact te hebben en ziet heel duidelijk waarom het niet werkt.

Met mij gaat het goed. Het gesprek vorige week donderdag heeft goed gewerkt voor mij. Ik ben me gaan realiseren dat ie op cruciale momenten gewoonweg niet gecommuniceerd heeft... en de vraag is dan: wil ik überhaupt wel bij zo iemand zijn? Nee dus. Nu scheelt het natuuriljk dat we ook 0 contact meer hebben gehad, als ik hem zie/ spreek is het wellicht toch even lastig. Maar nu gaat het (door het zo rationeel mogelijk te bekijken) eigenlijk erg goed!
Zo ladies! ik had gister een heel bericht geschreven, maar hij staat er nie op! stom...Maargoed, nog een xdan maar. Eerst ff een update: ex stuurde een heel lief mailtje dat ie me vreselijk hoog heeft zitten maar dat ie t gewoon niet voor elkaar krijgt om over zn gevoel te praten enzo. Prima ook, dat wist ik wel. Nu ist ook weer goed gewoon, ben allang blij dat alle boosheid, frustratie en verdriet weg is. Mis alleen mn maatje soms.

Dan die date...hahaha. Hij mailt steeds, en voorheen mailde ik altijd heel snel terug (zit de hele dag op de pc) maar na dat stomme verhaal dacht ik: laat maar! Nou mailt ie steeds dat ie mn mailtjes mis. Ik laat steeds 3 dagn niks horen gewoon, en dan mailt hij rustig 3 x of het wel goed met me gaat enzo. Beetje aandacht nodig denk ik, de ziel. Hij wil afspreken zondag, hij wil graag wat gaan drinken in de stad. Vroeg ie of hij bij me mocht slapen: "Ja op de bank!" Nog geen reactie...:-)

T is echt te bizar, maar ik kom ineens allemaal leuke mannen tegen gewoon! Dr komt ineens een kerel op mn pad, waar zo'n onwijze klik mee is. Niet normaal, kon hem 5 minuten en sindsdien mailen/sms/en bellen we de hele dag door. Hij doet de zelfde studie (andere uni alleen) en hij is een soort van mij, maar dan met een piemel. Echt alsof we elkaar al jaren kennen. Gisteravond was hij hier want ik moest hem helpen met zn scriptie, maar we hebben de hele avond onder de tafel gelegen van het lachen. Hij komt zaterdag ook en hij wil naar de dierentuin met mij. Hahaha. Te grappig.

Mir! Ik vind het toch wel zo knap hoe jij gegroeid ben de afgelopen weken! Die wanhopige gevoelens lijk je nou heel prima te kunnen handelen, je doet het echt goed! En tuurlijk slijt het, tijd heelt wonden. Zolang je beseft dat jij de enige bent die een positieve draai aan je leven kan geven dan kan je alleen maar verder omhoog klimmen. Echt trots op jou!

San: goed bezig lady! Ook jij groeit gewoon met de dag. Het valt allemaal niet mee, maar heel knap dat je gewoon beseft wat wel en niet voor jou werkt en daar dan naar handelt. Volg Mirre indedaad maar, want die gaat echt als een speer!

Prinses! Echt een pannenkoek ja...maar een hele vieze aangekoekte, dus die moet lekker de prullenbak in! Heb je m nog gesmst? Tuurlijk ben je boos, terecht! Maar heej, het is wat het is. Wat er allemaal voorvalt det natuurlijk zeer, maar vind de kracht in jezelf om te beseffen dat het zo ontzettend GEEN zin heeft om te blijven malen om een kerel die je pijn heeft gedaan (en doet). Het verandert niets aan de situatie. klink allemaal heel makkelijk, maar echt: je hebt gewoon controle over je emoties. Zolang je maar beseft dat de situatie hetzelfde blijft, of je nou jankt of lacht. Komt goed meis, beloofd! :-)

MissSilver! Goed om van je te horen! Heerlijk die krachtige verhalen...En inderdaad, het is een zure appel als de liefde er wel is, maar als dat niet genoeg is. Zo knap dat je je erbij neelegt dat hij je niet 100% gelukkig kan maken, en dat je dus voor jezelf kiest! Beter juist joh, positieve verhalen! Als we hier allemaal tegen elkaar aan blijven huilen dan trekken we elkaar alleen maar naar beneden. We kunnen een hoop van je leren, want je bent echt stoer gewoon!

Tang: dat is een hele goede stap, dat je nu beseft dat ie op cruciale momenten zn mond heeft gehouden. Als er iets belangrijk is in een relatie is het wel communicatie. Als dat niet (meer) gaat dan komt er onvermijdelijk stress in je relatie. Mannen hebben daar een handje van "ik kan niet over mn gevoel praten" maar heej: daar nemen we dus mooi geen genoegen meer mee he! Ze leren het maar, anders zoeken we gewoon een kerel die wel kan communiceren. Je bent goed bezig, stijgende lijn, hou vol he! Rationeel denken is inderdaad het beste wat je kunt doen, dat maakt je alleen nog maar sterker.

Lev! hoe ist?

Over anderhalve maand begint de lente! De zon, groen, fris briesje...grote voojaarsschoonmaak, zowel thuis als tussen de oren! Kan niet wachten, ben dit zure weer nou wel weer beu gewoon.

Kreeg laatst echt een mooie opmerking van iemand, waar ik echt wel wat aan had. Een vrouw zei dat ik de deur uit moest, naar buiten om me heen kijken om te zien dat de wereld zo ontzettend groot is. Dat ik dat op me in moet laten werken. En inderdaad, na een fikse boswandeling bsefte ik ineens dat ik af en toe zo'n klein leventje creeer. En daarmee dus beperkingen. Dr zijn zo vreselijk veel inspirerende mensen om je heen, de wereld heeft zo onwijs veel te bieden, dat vergeet ik wel eens als ik alleen thuis op de bank zit t sippen. Klinkt misschien een beetje kneuzig, maar gewoon de wereld zien als 1 hele grote speeltuin, waar van alles te beleven is geeft mij een goed gevoel. Wat ik daarmee wil zeggen...niks eigenlijk: je moet dat ervaren. Weg uit je kleine vertrouwde iniminiomgeving en open staan voor alles wat op je pad komt. Want we zijn vaak geneigd om ons terug te trekken als we ons rot voelen, maar potdomme wat is het gewoon heerlijk als je buiten op straat loopt en beseft dat er overal kansen liggen. Ik kan zo genieten van gewoon met de hond door het bos lopen, van de natuur, van de kleine dingetjes in het leven. Heerlijk!

succes vandaag allemaal!
@ Jady: Grappig idd dat je nu ineens zulke leuke mannen tegenkomt.Maar zal vast je uitstraling van dit moment zijn,als je weer beter in je vel zit,trek je ook weer leuke(re) mensen aan.Dat geloof ik echt! Wel bijzonder dat je met die jongen direct zo'n klik hebt,wie weet...En dat je dat gevoel hebt van je maatje missen,vind ik heel herkenbaar..dat doet missch nog wel het meeste pijn.Die verbondenheid en alles kunnen delen,ja dat mis ik echt.Maar goed,tis zoals het is..

En die date van je heeft wel lef hoor,hahaha.Ben benieuwd of en hoe hij reageert op je voorstel van op de bank slapen,hahaha

Thanx voor je compliment,ben ook heel blij dat ik steeds meer uit dat dal klim! Was het ook zo zat...wil weer leven! De momenten waarop ik soms nog even zo'n golf verdriet voel ,worden gelukkig steeds minder.Ik laat het dan ook gewoon even toe,wetend dat het dan ook weer voorbij gaat.En dat geeft rust...De ratio keert terug,kan er veel objectiever naar kijken nu de ergste emoties onder controle zijn.Heb veel aan jouw adviezen en tips gehad,dank daarvoor! Lees je stukjes ook graag!

Liefs,mirre
Hey Jady wat goed man! leuke kerels om je heen, zo hoort het!! Iemand waar je zo mee kunt lachen dat is enorm belangrijk! geniet maar lekker van de aandacht, die heb je verdient! Hou je ons beetje op de hoogte van de ontwikkelingen van zaterdag? Leuk hoor, dierentuin

En helemaal waar, verruim je blik.. gedachten kunnen je soms echt beheersen en beperken, zo zonde.. misschien mijn kat ook maar 's een halsband aanmeten en een flinke boswandeling maken.. haha.. **ik wil ook een hond**

En idd ik volg braaf.. en uiteindelijk kom ik ook waar jij staat en is daar ineens.. zucht.. mr right! positive thinking!!
quote:tangerine schreef op 03 februari 2010 @ 22:38:

Sann, eigenlijk is dat een enorme vooruitgang, toch? Je hebt je beslissing genomen een tijd geen contact te hebben en ziet heel duidelijk waarom het niet werkt.

Met mij gaat het goed. Het gesprek vorige week donderdag heeft goed gewerkt voor mij. Ik ben me gaan realiseren dat ie op cruciale momenten gewoonweg niet gecommuniceerd heeft... en de vraag is dan: wil ik überhaupt wel bij zo iemand zijn? Nee dus. Nu scheelt het natuuriljk dat we ook 0 contact meer hebben gehad, als ik hem zie/ spreek is het wellicht toch even lastig. Maar nu gaat het (door het zo rationeel mogelijk te bekijken) eigenlijk erg goed!

Heel fijn dat je inziet dat dat niet werkt. Helemaal geen contact is inderdaad toch wel het beste inderdaad. Helaas moet ik over 2 weken nog naar hem toe om de financien te bekijken en we moeten ook nog naar de notaris om wederom te tekenen, maar nu omdat het huisje niet meer van mij is.

Je kunt het wijffie!
@ Jady: Dat is toch ook helemaal niet raar dat je je maatje mist. Dat is vrees ik uiteindelijk het ergste gemist. Een maatje waar je je verhaal tegen kunt doen en die je zo nu en dan eens ff lekker een knuffel geeft. En fijn dat alle boosheid weg is. Ik hoop dat jullie gewoon met elkaar om kunnen gaan, mocht het zo lopen dan.

Wat betreft je date. Ik denk als ik het zo hoor dat ik voor die van zaterdag naar de dierentuin zou kiezen. ;)

Zeker een hele grote pannekoek haha. Ik heb me nog steeds in kunnen houden en heb niets gesmst. Kijken en hopen dat ik dat ehm zijn hele skivakantie ofzo vol kan houden. Maar geloof dat hij morgenavond vertrekt dus we zullen zien of ik het kan. En anders stuur ik gewoon wat ik al zei. Fijne vakantie, ik wil dat gesprek wel vergeten, maar zal niet vergeten dat je met haar hebt afgesproken en we spreken elkaar na je vakantie weer. Iets in die geest. Maargoed ik ga proberen of ik mijn contactstilte vol kan houden. Geen idee of hij die ook aan het houden is, maar we zullen zien.

En je hebt gelijk. Ik moet ook niet malen om een gozer die me pijn heeft gedaan en gewoon nog steeds doet, maar ja. En komt dus ook bij dat we nog de financien moeten regelen wat dat huis betreft dus ik moet over twee weken toch echt heen. :S Maargoed daarna kan ik het hopelijk echt los gaan laten. Enne aan de andere kant. Laat hem nu maar lekker met iemand anders gaan. Dan hebben we dat ook maar weer gehad. Krijg nu alles in 1x op mijn dakkie lijkt wel, maar ja dan kan het straks alleen maar beter gaan.

O, en voor het weekend eigenlijk nog helemaal geen plannen. Word nu al gek van dat idee! Aahhh!

En je hebt nogmaals gelijk. We moeten genieten van de mooie dingen! Ga morgen uit mijn werk ff leuke lingerie kopen en eh mijn haartjes laten doen bij de kapper. Mijn zusje zei al nu hoef je niet meer je langere haar te houden, want XX heeft er toch niets meer over te zeggen hahaa.

Fijne avond! Liefs Prinsesje
@ Mirre: Ik vind het echt knap van je dat je die gevoelens van verdriet enzo gewoon accepteert. Hoop dat ik dat ook snel krijg want soms... Geen plannen voor het weekend, nou ik word nu al langzaam aan gek. Aan de andere kant. Ik zie wel weer wat het brengt en misschien moet ik gewoon ff mijn rust pakken. Ik zeg dit wel, maar word nu al gek bij het idee haha.
@Prinsesje: Weet je,het is ook nog maar sinds kort dat ik dat kan hoor...er zo instaan. Mag ook wel na bijna 5 maanden...Maar kwam gewoon niet verder,was alleen druk met loslaten,doorgaan,vergeten.Tuurlijk is dat het doel uiteindelijk..maar hoe sneller ik het wou hoe moeilijker het werd.Het draaide 24/7 om die gedachtes...toen besloot ik dat het anders moest.Gewoon het verdriet toelaten als het komt,ff janken en weer verder.Moet er wel bij zeggen dat de "lessen" van Jady over gedachtes sturen/ombuigen me ook super hebben geholpen! Het werkt echt..ook die site;positievegedachten.com heeft me geinspireerd tot de omslag.Je moet het wel echt willen natuurlijk.Maar wie wil er nu niet uit dat tranendal komen? Sinds ik de gedachte heb losgelaten dat ik zo snel mogelijk MOET loslaten heb ik zoveel meer rust gekregen en gaat het bergopwaarts! Ik mag van mezelf de tijd nemen om dit goed te verwerken,zonder dat ik er in blijf hangen.En das een kado aan mezelf,dit werkt voor mij...Amen hahaha

Prinses,probeer wat dingen (leuke) in te plannen voor het weekend,ga lekker je gang en probeer te genieten...Op ex en zijn eventuele liefdesleven heb je geen vat meer...ga hier ook geen (negatieve) energie insteken.Nee,tis niet leuk..moet er ook niet bij stil gaan staan dat mijn ex met iemand anders is....word ik niet blij van! Probeer ik ook bewust niet te doen.Ben ook realistisch genoeg om te weten dat het gaat gebeuren (of al is).Maar kan er niks mee...Wij gaan nu voor onszelf en onze tijd komt ook! Omdat we het willen...liefs,mirre
ff update snel voor t slapen...date heeft spijt, hij had t toch eigenlijk wel hartstikke leuk met mij, dus hij gaat niet op zoek naar anderen. Of hij het nog kan herstellen...

hahahaha, doorzichtig...mannen zijn zooooo grappig...

trusten!!
haha Jady.. hij heeft spijt.. snuggere henkie.. ik zeg toedeledoki! wel weer strelend voor jou denk ik? toch leuker om hem zo af te kappen dan zoals hij eerder reageerde..

hier gaat het ok, kijk met gemengde gevoelens naar het weekend, ga zaterdagavond wel weer 's voor een borrel de stad in (das lang geleden) en ik heb me voorgenomen maar wel even veel plezier te maken en veel te lachen!

Ik zou wel heeeeeeeel graag van dat nare gevoel af willen komen wat eigenlijk altijd in mn lijf zit, elk moment van de dag. acceptatie is er nu wel en het is goed zo dat realiseer ik me ook maar het verdriet zit toch als een pit in mn lijf en dat raak ik niet kwijt.. dat heeft dus waarschijnlijk tijd nodig maar ik wil dat het nuuuuuuuuuuu ophoudt! ik laat genoeg de traantjes de vrije loop dus dat wil ik nu eigenlijk niet meer het is klaar, goed zo.. maar elk moment van de dag zit hij nog in mn hoofd! pff.. gister had ik het er met een vriendin over, ik heb al onze vakantie foto's weggegooid (digitaal) waarom die momenten bewaren terwijl het niets meer betekent?! heb wel een aantal foto's bewaard van ons maar heeft het zin om mappen vol te bewaren? hij heeft ze wel op stick staan, zou tzt kunnen vragen of hij ze wil branden op cd dan kan ik die wegstoppen. maar kijk je later de foto's van je ex? heeft dat nog zin om alles te bewaren?! pff dan kan ik daar wel helemaal over nadenken, blehh! het is echt een achtbaan.. ik wil weer vrolijk wakker worden .. misschien toch ff naar die website surfen, www.positievegedachten.com wie weet helpt het..

Hoe is het met de anderen vandaag?? al beetje zin in het weekend? leuke plannen?? x
en de eerste is binnen!

" God, geef mij de zielsrust om dingen te accepteren die ik niet kan veranderen, de moed om aan te pakken wat ik wel kan veranderen, en de wijsheid om het verschil te weten. "
Kijk daar krijg ik dan weer even tranen van in m'n ogen...blegh,ben 's morgens nog niet op m'n best als ik net uit bed ben.Herken heel goed wat je zegt Sanne,dat constante rotgevoel in je lijf..zo naar! Heeft bij mij ook zolang geduurd en dan wil je er alleen maar van af! Ik werd er dan ook soms opstandig van,dacht;rot op met je accepteren en loslaten,ik wil nu van dat rotgevoel af! Je wilt zo graag weer vrolijk zijn en genieten..i know. Maar Sanne,je doet het super,echt! Je gaat echt vooruit! Knap dat je die foto's weggegooid hebt...is toch ook moeilijk! Weer een stukje afscheid en afstand..ben trots op je!

Goede site he? Vind dit ook een goeie; Kijk eens van een afstand naar je gedachten.Ze zijn slechts een film en je kunt ervoor kiezen om een andere film op te zetten...

Liefs,mirre
Hey Mirre!! lotgenootje..

das idd ook een hele mooie, staan goede dingen op die site hoor!! en ik geloof erin, gedachten maken wie je bent.. en je hebt daar invloed op..

als je vervelende gedachten in je hoofd hebt, denk dan aan een meer.. zonder rimpeltjes!! en als je dat doet, dan raken je gedachten idd even leeg!

en ik ga aan de affirmaties.. vanaf vandaag word ik gelukkig met mezelf!! dat schrijf ik op een geeltje en hang ik op verschillende plekken in mijn huis.. als je dat namelijk maar vaak genoeg zegt, ga je er ook in geloven en wordt het waarheid! en daarna als ik het geluk weer terug heb, dan schrijf ik weer de volgende op.. misschien ook tip voor jou?

dikke knuf!! x
Denk ook idd dat je je gedachten kunt sturen,vind dat van dat meer ook wel een goeie...Die affirmaties gebruiken ze ook aan het eind van een reiki-sessie,ken het.Heb zelf ook een keer zo'n doosje gekocht.Maar missch is zelf bedenken idd nog wel beter en dan in het zicht hangen.Goede tip!

Het komt wel goed met ons,Sanne! Dikke knuf terug!
Hey meiden,

Ik lees nog steeds druk met jullie mee, maar jullie schrijven zoveel, ik houd het nauwelijks bij joh:p!!!

Maar jullie maken wel allemaal kleine stapjes vooruit volgens mij! Echte powervrouwen zijn jullie!

En dat van die briefjes ophangen enzo goed plan!!!

Jullie komen er inderdaad wel, daar ben ik van overtuigd. Jullie laten het verdriet toe maar gaan niet bij de pakken neerzitten. En jullie zijn echt goed op de weg! Even nog kort een paar reacties op jullie;

Mirre: je bent echt goed op weg en je reageert zo lief op iedereen! En wat je zegt dat je het idee dat je MOEST loslaten nu hebt losgelaten is goed!! Rust is nu belangrijk, het heeft allemaal zijn tijd nodig en volgens mij doe je het echt goed. Je laat het verdriet toe maar je laat het niet je leven controleren.

Jady: Ex die je ergens wel terug wil geloof ik, je date die je toch misschien leuker vind dan alleen als sekspartner en dan nog eens een jongen die vreselijk veel op jou lijkt, toe maar:p!!!!! Maar die jongen klinkt goed, ik zou zeggen geniet daar lekker van! En wat je met je ex en je date aanmoet dat weet alleen jij!! Maar ik kan me voorstellen dat het behoorlijk onrustig in je hoofd is af en toe! Mannen zijn me af en toe ook een stelletje he:p

Sann: goed bezig!!! Met die positieve gedachten bezig zijn klinkt goed! En dat weer vrolijk wakker worden komt ook echt wel! Maar je verdriet moet er toch ook uit! En dat ben je nu ook aan het doen|! Het gevoel is echt vreselijk !@#@#!@, maar ik zou me zorgen gaan maken als je je niet zo voelde!:p Klinkt stom, weet ik. Maar jij maakt als ik zo je beginposts en nu je posts lees ook al goede stapjes hoor! Je mag best trots op jezelf wezen:)!!! Men zegt niet voor niks dat liefdesvedriet een van de zwaarste dingen is die er zijn. Maar ga zo door! En van het weekend lekker bezig, leuke dingen doen!

Prinsesje: Ik zou zeggen hou deze contactstilte nog vol, je bent echt goed bezig! En dat je ex met iemand anders afspreekt, niet teveel aan denken. Ik heb me met dat soort gedachten ook helemaal lopen kwellen, niet doen! Dan had je het verdriet dat je hem kwijt was en vervolgens was ik zo bang dat ik weer een klap zou krijgen als ik te horen kreeg dat hij iemand anders zou hebben. Die angst daarvoor kan zo kwellen, niet mee bezig zijjn! Het heeft geen nut! Wees lief voor jezelf in ieder geval, je bent echt goed op weg!!

Verder met mij gaat het heel goed:$ Ex is geen ex meer:$:$:$. Afgelopen maandag was ik bij mijn ouders, belt mijn ex naar mijn moeder, geklets en gelach aan de telefoon, mijn vader die grapjes loopt te schreeuwen. Nja iets met een verrassing dinsdag. Ik dacht het zal wel. Savonds wordt er aangebeld ja hoor, is hij helemaal naar mij toe komen rijden ( ouders wonen in het zuiden des lands). Hij had gegrapt dat die me de eerste van de maand zou vragen en inderdaad dat heeft die gedaan. Hij heeft met mijn ouders gepraat. Ik heb vervolgens de volgende dag nog met een goede vriendin van hem gepraat die alles meegemaakt heeft en veel met hem gepraat heeft. Die zei dat het al die tijd wel duidelijk was dat die van me hield en voor me wilde gaan, maar het was telkens die laatste stap die die zo eng vond. En waarom die vluchtte. Maar goed we gaan het weer proberen. Het voelt helemaal goed, geen buikgevoelens meer.

Sorry als jullie er niks over willen horen haal ik het weg!

Maar weet dat regen altijd zonneschijn komt! Jullie komen er echt wel en namens mij jullie allemaal een hele dikke knuffel
Hey Raiden doe niet zo gek!! dat vinden we natuurlijk harstikke leuk voor je!! Dat wij verdriet hebben wil niet zeggen dat we een ander niet het geluk gunnen.. dat doe ik juist wel aangezien ik niemand de verdrietjes gun die ik voel en het is altijd goed om te lezen dat positieve dingen uiteindelijk weer op je pad komen! bedankt voor je lieve woordes meis!! en ik vind het super fijn voor je dat je het weer met je nu weer lieve vriendje gaat proberen!! was de breuk toch ergens goed voor!! :-)

knuf! x
Ow,raiden...tuurlijk zijn we blij voor je! Vind het fijn dat je het met ons deelt,positieve verhalen zijn goed om te horen! Klinkt echt goed hoe je vriend het nu aanpakt,denk echt dat hij er nu voor wil gaan! En je buikgevoelens zijn weg,dat zegt ook genoeg toch? Lekker genieten,meis! Je verdient het! Wij,allemaal en dat gaat ook vroeg of laat goed komen! (LIEVER VROEG NATUURLIJK HAHAHA)
Het GAAT VROEG goedkomen Mirre.. schrijf maar op een geeltje en hang aan je spiegel, moet jij 's zien hoe snel de ware Jacob komt aankloppen.. zullen we wedstrijdje doen wie de eerste is (en dan uiteraard wel vlak achter elkaar) en dan openen we een nieuw topic over de bloemetjes en de bijtjes en het huisje boompje beestje.. :-) :-) :-)
Jaaaaaa! Liefst tegelijk Sanne...dat zou wat zijn! En dan gaat dat nieuwe topic er komen,hahaha
Dankjewel,

jullie reageren lief!!! En ik kon me ook voorstellen dat jullie het liever niet wilde lezen. Ik vond toen ik zelf nog midden in het verdriet zat, het af en toe best moeilijk om te lezen als exen het weer gingen proberen. Dus jullie moeten aangeven als ik teveel zeiver:p!!!

En ja hij is nu denk ik echt volwassen geworden en gaat er vol voor:)!!!! Soms kan een breuk ook goed zijn! Stomme is mijn ouders hebben al vrij vroeg gezeg dat we waarschijnlijk een keer een jaartje uit mekaar moesten, vooral voor hem.

En verder die mister right komt nog wel hoor! Vaak op een moment dat je het niet verwacht:)!!! En we worden hier allemaal sterker van! Jullie zijn het al!!!!!:)!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven