Forummer van de Maand - Brainstormtopic

02-02-2010 13:51 543 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers!

Naar aanleiding van herhaaldelijke klachten en opmerkingen over de 'zichtbaarheid' van de Forummer van de Maand-verkiezingen is er nu dit topic om al jullie ideeën te inventariseren.

Dit topic is geopend in overleg met Sheila, omdat jullie altijd creatief zijn met ideeën, het een verkiezing is voor jullie en omdat Viva jullie er graag in wil betrekken.

Dit topic is de komende maand open, mochten er goede ideeën geopperd worden waar Viva ook enthousiast over is, dan neemt Viva die gelijk mee in de volgende ronde (dus de FvdM Maart).

Kortom; kom maar door!

Ook namens Sheila, alvast bedankt!

Angel 5
quote:amarettocola schreef op 03 februari 2010 @ 23:01:

[...]

Je mag eerlijk zijn,alleen krijg je mijn stem dan niet

En zou ik daar wakker van liggen, denk je?

Ik schijn toch uitgesloten te worden ; ik ben het al eens geweest.

Maar snap je écht niet dat het niet erg netjes overkomt, ook al is het naar de regels van de wet eerlijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:amarettocola schreef op 03 februari 2010 @ 23:05:

[...]

haha,alleen bij gebrek aan beter.....maar da,s een heel verhaal Volgens mij dronk ik dat vroeger ook in de dorpsdisco waar de tractors en de klompen buiten stonden
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:En volgens mij begon dit gedoe ná de reacties op de uitslag,vind daar ook hele kinderachtige reacties tussenzitten. Nee hoor, het viel mij al veel eerder op, toen de tussenstand was doorgegeven, ik heb daar toen al wat van gezegd. Inderdaad, kijk maar naar de tussenstand-blog. Toen begon het mij ook ineens te dagen dat de verkiezing blijkbaar zinloos aan het worden was.
@qwertu, je laat het overkomen alsof we daar de hele maand met z'n dertigen zitten af te spreken op wie we nu weer gaan stemmen zodat er niemand anders kan winnen. Stemmen kopen, stemafspraken maken, het lijken de verkiezingen van Georgie wel! En je zegt hiermee eigenlijk dat, omdat ik schrijf op dat forum, ik zelf niet meer zou kunnen beslissen op wie ik wel of niet stem?? Sorry hoor, beetje lagere school mentaliteit. misschien is het beter om met een oplossing te komen om de FvdM verkiezing wat spannender en leuker en meer levend te maken onder de weet ik hoeveel andere forummers dan steeds maar te blijven steken in het vingerwijzen naar de (r)emigranten. En anders om het inderdaad maar af te schaffen.
quote:meds schreef op 03 februari 2010 @ 23:05:

Goh ik wist niet dat dat er nog wasSterker nog ; je bent het al drie keer geworden maar je hebt je prijs nooit opgehaald. Er liggen dus drie roestige triljongens op je te wachten; heb je daar nog ergens een plekkie voor?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2010 @ 22:54:

[...]

Jawel, ik ben een paar jaar geleden FVDM geweest .Echt? Jeetje waarom herinner ik me dat dan niet meer
quote:mylenevalerie schreef op 03 februari 2010 @ 23:05:

[...]

Lees mijn posting dan maar. Want dat klopt niet. Zucht. Als 30 er op 1 stemmen, dan kan je er nog vijftig hebben, maar als die niet zoals een groepje op 1 stemmen, dan maakt het niets uit. Als er tussen die vijftig een aantal zijn die toevallig op dezelfde stemmen, kunnen die nooit op tegen dertig stemmen van een groepje op 1. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?

Tja,dan is het afwachten tot alle deelnemers van het emigrantentopic aan de beurt zijn geweest,en dan de regel veranderen dat iemand maar 1 keer FVM kan zijn

Sorry,moet ineens aan de rijdende rechter denken van gister,ook zo,n non-probleem,maar het blijkt dus dat er mensen werkelijk last van hebben
quote:Dushi74 schreef op 03 februari 2010 @ 23:08:

[...]

Echt? Jeetje waarom herinner ik me dat dan niet meer Onzinnig veel masturberen schijnt invloed te hebben op je lange termijn geheugen.
*Is nu iedereen van het ene topic al langs geweest? Dan kan dit topic wel gesloten worden volgens mij*
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou Lotje en AmerettoCola, ik heb net in het andere meedenktopic geschreven dat ik jullie groep leuker vindt dan voor de doorgeefblog, want het is wél leuk om te lezen hoe het forummers in het buitenland vergaat.
Ik neem aan dat het issue van de kaping van de verkiezing door de remigranten na deze maand wel is opgelost. Of zijn er nog remigranten die graag zo'n tas vol on-felicitaties ontvangen als er nu op de blog worden uitgedeeld?
quote:Maleficent schreef op 03 februari 2010 @ 23:11:

Nou Lotje en AmerettoCola, ik heb net in het andere meedenktopic geschreven dat ik jullie groep leuker vindt dan voor de doorgeefblog, want het is wél leuk om te lezen hoe het forummers in het buitenland vergaat.Euh,ik woon in nederland en ik zit NIET in een groepje hoor
quote:amarettocola schreef op 03 februari 2010 @ 22:58:

Kun je op je eigen favoriet stemmen... Dat doe ik elke maand netjes, maar mijn stem is kansloos aan het worden
quote:LotjeCZ schreef op 03 februari 2010 @ 23:07:

@qwertu, je laat het overkomen alsof we daar de hele maand met z'n dertigen zitten af te spreken op wie we nu weer gaan stemmen zodat er niemand anders kan winnen. Maar toch moet het zo zijn dat jullie allemaal dezelfde persoon kiezen. Als jullie er geen afspraken over maken dan zouden jullie bijvoorbeeld random mensen kiezen uit je eigen topic en dan zouden die net zoveel kans maken als alle anderen. Jullie kiezen niet allemaal toevallig per ongeluk dezelfde persoon?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 februari 2010 @ 23:09:

[...]

Onzinnig veel masturberen schijnt invloed te hebben op je lange termijn geheugen.DAT is het
quote:amarettocola schreef op 03 februari 2010 @ 23:08:

[...]

Tja,dan is het afwachten tot alle deelnemers van het emigrantentopic aan de beurt zijn geweest,en dan de regel veranderen dat iemand maar 1 keer FVM kan zijn

Sorry,moet ineens aan de rijdende rechter denken van gister,ook zo,n non-probleem,maar het blijkt dus dat er mensen werkelijk last van hebben

Ik heb er net als BGB geen last van. Maar moet wel lachen dat het hele topic netjes achter elkaar alles komen verdedigen terwijl de feiten voor zich spreken.

Ik vind het leuk om mee te denken hoe dit weer leuk te maken. Vroeger speelde het echt, was het leuk en spannend. Ja nu niet meer. Dus ik sta open ervoor om met Viva mee te denken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:delphicat schreef op 03 februari 2010 @ 23:11:

Ik neem aan dat het issue van de kaping van de verkiezing door de remigranten na deze maand wel is opgelost. Of zijn er nog remigranten die graag zo'n tas vol on-felicitaties ontvangen als er nu op de blog worden uitgedeeld? nee hoor, ik las al dat volgende maand het spinnetje moet worden. Maar dat was misschien een grapje?
Dit topic gaat op slot, je kan verder nakletsen in het napraattopic, of meepraten met het nieuwe brainstormtopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven