Tetter hier over je dier

07-12-2009 19:29 3009 berichten
Voorheen heette dit topic 'Kootje de Beer is weg' want een van mijn acht poezen was verdwenen. Maar Kootje is al lang weer thuis en het werd gezellig hier met geklets over poes en ander dier. Vandaar de wijziging van OP en nu kan een ieder hier verhalen over harige (of kale) huisgenoten, foto's plakken, raad vragen en stoom afblazen.

Welkom!

Vaste posters in dit topic en hun dieren:

NaamDier(en)M/VLeeftijdNieuwsAbusu2 katten:

B.

L.

M

M

10

< 1Katten nog in NLAmandroe1 konijn:

Sjaak

M

< 6 mnd.Annetd4 katten:

Rooie

Fuzzy

Kleintje

Mamsy

M

M

M

V

4

4

8

?

Biebelie3 katten:

Isa

Biebs

Zwart Monster

V

V

M

9

9

Bijna 2Delphicat1 kat:

Poef

M

13Eleonora8 katten:

Ouwe Kees

Kleine Kees

Gijs

Hanny MC

Lotje MC

Kootje

Beertje

Lena

1 konijn:

Lola

M

M

V

V

V

M

M

V

V

18

13

7

6

2

< 1

< 1

< 1

1Kat753 katten:

Diesel

Nikki

Bailey

M

V

M

10

9

< 3 mnd.

Bailey vanaf 22 jan.Kletsmajoor2 katten:

Roquefort

Josephine

1 konijn:

Sjaak

M

V

M

3

2

4Maleficent3 katten:

V.

D.

Julius

M

V

M

14

7

< 1Miek2213 katten:

Tijgertje

Balthasar

Luna

1 konijn:

Wappie

M

M

V

V

7

8

2

1Mylenevalerie3 katten:

Floyd

Bo Ghi

Kane

M

M

M

11

2,5

1,5Olijfje_2 katten:

Fido

Puk

M

M

9

1Parasol2 katten:

Captain Jack Sparrow

Scarlett o'Hara

M

V

5

3Ratteke1 hond:

Tara

3 katten:

Maculata

Medusa

Morgana

V

V

V

V

1,5

15

16 of 17

15Robo1 hond:

Tommie

2 hamsters:

Tic

Tac

M

16Rubis1 hond:

Rubis

2 katten:

Kimmie

Amber

V

V

V

6

?

3Smulrol2 katten:

Max

Mickey

M

V

12

11Sopsie1 kat:

Jovi

M

< 6 mnd.Splinter021 kat:

Sil

M

ong. 8Talkinghead3 katten:

Olivier

Forrest

Faith

M

M

V

16,5

2,5

2,5Tangerine1 kat:

Sirius

M

bijna 2Tijgerpoes1 kat:

Boo

V

2,5Zoebie1 kat:

Siepie

1 hond:

Sedi

M

V

9

4
Alle reacties Link kopieren
Hahahah, ik word er helemaal niet goed van. Ligt ie lekker op je schoot, denk je ineens *snif, snif*, gátverdamme.

Weet ook niet of het aan het voer ligt, hij krijgt RC kitten en dat wilde ik eigenlijk wel vol houden.... Niet alleen omdat ik een enorme zak heb staan maar omdat ik RC ook gewoon fijn voer vind.

Zou ik ander voer moeten proberen dan? Lijkt mij dat die scheten op zich geen kwaad kunnen maar alleen vervelend zijn....
668, the neighbour of the Beast
Toen ik Mac hoorde zat ze aan de Alexis van de Aldi. Dat heb ik dus nooit weer gehaald.

De hond had eerst ook RC. Maar echt, echt waar, je wilt niet weten hoe allerverschrikkelijkst vies en goor ze daar van ging stinken. En dan niet één scheet op een avond ofzo, nee dat ging de hele avond door.

Nu hebben we gewoon voer van Bas vd Heijden of voer van de Lidl. En ze doet het er prima op. Ze glimt, ze stinkt niet uit dr bek. Ontlasting is goed. Maar zodra er iets als RC, Bonzo of Pedigree in gaat....

Dus het kan best zijn dat je katje er niet tegen kan. Lijkt me wel raar maar gezien de ervaringen bij mij thuis zou het kunnen.

De poezen van mij krijgen al jaren One van Purina.
Hm...Mr. B heeft ook RC kitten en inderdaad...af en toe ga ik zelf lopen van de geur die uit dat kleine frummeltje komt...
Dan zal het wel niet er aan liggen dat Billy er niet tegen kan ofzo.... Hij kreeg dat bij de fokker ook, dus het zal wel goed zijn. Maar inderdaad, het is of ik drie dagen oude chili con carne ruik af en toe
Niet te hard juichen trouwens, want dan is het vast zo weer over, maar Billy gebrúíkt de krabpaal zowaar.

Het mandje wat we voor hem gekocht hebben uiteraard niet
Leuk die verhalen over de stoute kittens:)

Morgen moet Captain Jack zijn kiezen laten trekken en verdere gebitsreiniging. Hebben jullie er ook altijd zo'n moeite mee om je beestje bij de DA achter te laten? Mensenlief, moet er niet aan denken als ik ooit kinderen krijg haha.
Mijn zusje met het vogeltje:

(Heb aan haar gevraagd of ik hem mocht posten hoor, dat ik daar geen problemen mee krijg..)

Haha, hij lijkt nep hè
Leuke foto Ste !
Nog meer poezelige engeltjes

http://www.viva.nl/2010/0 ... gel1-kat-huisdier-avatar/
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Knappe zus Ste, leuke foto met de vogel!
quote:miek221 schreef op 03 februari 2010 @ 13:39:

Mijn nijn ook, als ik in de ochtend (deze week om kwart voor 5) in de woonkamer kom, mn koffieapparaat zoek met mn ogen half dicht begint Wappie als een malloot aan die tralies te knagen en te trekken, en een megalawaai dat dat maakt. En ik kan hem dan niet loslaten omdat ik een half uur later richting werk vertrek en hij dan echt niet in zn kooi gaat vrijwillig. Propje papier erin ter afleiding, helpt 3 minuten, stukje groente, helpt ook even......gelukkig is ie verder heel lief en schattig enzo...

Ze slapen hier gewoon in de woonkamer.

En als ik 's morgens half slapend naar het koffiezetapparaat loop, word ik letterlijk aangevallen en struikel ik over datgene dat net zolang in mijn tenen hapt totdat ik ga aaien

(ohja, en ik struikel ook over hooi, wc rollen, dozen, kleedjes, speeltjes, balletjes, knuffeltjes, wasknijpers etc.. )
quote:Marels schreef op 03 februari 2010 @ 15:09:

Nog iets wat jullie vast willen weten trouwens; Billy laat enooooorme stinkscheten Heeft hij niet van een vreemde
Mooie foto Ste!

parasol succes vandaag bij de DA.
Stressed is just desserts spelled backwards
Succes Parasol.

Vreselijk je diertje naar de DA. Ga nog liever zelf als het kon. Zo zielig dat ze niet weten wat er gaat gebeuren. Hoop dat ik er lang niet hoef te komen voorlopig.

even een grapje tussendoor
Stressed is just desserts spelled backwards
succes parasol

ik zal zo even kijken of ik wat weer kan spammen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wel een heel grappig grapje....
I can do anything i want, and so can you....
Ik ben een muts om niks hoor....

Horen katten nu áltijd een natte neus te hebben? Da's bij Billy namelijk soms wel / soms niet. Hij doet het verder súper hoor, maar ik ben nogal een hypochonder, zowel voor mezelf als blijkbaar voor mijn kat

Nu hebben wij een houtkachel dus het is hier meestal warmer en de lucht is droger dan in een gemiddeld huis. Kan het daar aan liggen?
Het scheelt een beetje bij die van mij. Ik heb nu een gaskachel en daar ligt bv Tijgertje altijd voor, maar ze hebben afwisselend een nat en droog neusje.

Zijn jullie katten ook weleens zo gulzig dat ze bijna gelijk alles er weer uit gooien. Meneer Balthasar hier wel. Vreet de halve bak met brokken leeg, een een half uur later kotst hij het amper verwerkt weer uit, op 6 verschillende plekken...kots, loop, kots, loop enz. En dan mag ik het weer opruimen, nog lekker warm *ieuw*. En de bak is leeg en brokjes verspild. Maar ik vind dat zo vies he, kots

Hier verdenk ik die van mij ook weleens van

Heb even in het linkje gekeken en ga cartoons kijken.

*edit* daar gaat Balthasar weer, even een bakje eronder hangen hoor, in de tijd dat ik dit typ alweer 4 keer, pffff
anoniem_52133 wijzigde dit bericht op 04-02-2010 14:42
Reden: kotsende kat
% gewijzigd
En vergeet vooral niet het hele indrukwekkende gebeuren rondom het kotsen bij katten...het aanzetten...20 keer kokhalzen en dan net óp je kleed / bank / bed (vul maar in) het hele zaakje eruit gooien...nooit eens op je tegelvloer ofzo...
Dat klopt precies, ze kotsen het liefst op iets waar zacht is, of op de laminaat in je pad, Ik had een beetje kots over het hoofd gezien en daar gleed vriend over uit..

haha, wat een bijpassend plaatje!

Ik vond kots zoooo vies. Mijn man mag het altijd opruimen (tenzij hij niet thuis is en het nog te lang duurt voor hij er weer is, liefst laat ik het liggen). Ons monster kotst niet zo vaak gelukkig. Een vorige kat wel, dat was zo´n zenuwpees dat hij inderdaad veel te snel at en het er later weer uitgooide. Wat een beetje hielp was om de twee katten op aparte plekken eten te geven, dan hoefde hij niet bang te zijn dat de ander zijn bak zou leegroven. En kleinere beetjes tegelijk geven, dat kan misschien ook helpen.

Mooie foto´s zijn er weer geplaatst! De 2 kleine B´s zijn echt meer dan schattig. Beetje druk ook?

(geen medelijden hoor, wel jaloers!)

Onze kat kan ook zo lekker dingen omver gooien. Bij voorkeur als hij te weinig aandacht krijgt. Dan zit ie bijvoorbeeld op het hoekje van het aanrecht, kijkt om het muurtje heen de kamer in (of we hem wel zien) en gooit dan één voor één allemaal losse dingetjes op de grond. En elke keer even checken of we het wel opmerken.

Tube handcrème, hup beetje schuiven met linkerpootje, andere kant op met rechterpootje, beetje heen en weer schuiven en met een goedgemikte tik belandt het op de grond. Soms kom ik thuis en dan ligt er echt van alles: handcrème, schrijfblokje, pen, brilletje, kurk van de wijnfles, noem maar op. Hij heeft het zelfs een keer geprobeerd een volle fles wijn over het randje te schuiven! Lefgozer.
@Biebelie; Beetje laat nog, maar bedankt voor je stukje. Negeren is dus het beste. Misschien kan het bijten ook liggen aan dat ie nu mssn tandjes gaat wisselen ( hij is nu 5 maand oud)

Verder zijn kittens heerlijk en lekker puberaal he hahaha. Ik zit nu ziek thuis en ik lag vanmiddag te slapen op de bank. Jovi vond het nodig om continu met mijn handne ( onder de deken) te gaan spelen. Ik ben toen maar op bed gaan liggen Eigenlijk kan zo'n kitten er ook niks aan doen, die wil gewoon spelen en jaagt op alles wat beweegt zonder door te hebben dat ze je pijn doen.
@ parasol: succes! Of zijn jullie alweer terug? Brrr, zielig hoor....De enige troost is dat als je niks laat doen, het nog veel vervelender zal worden.

@ Ratteke, fijn dat het al beter gaat met Tara!

@ Robo, iemand vroeg het al: hoe gaat het met Tommie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven