* 183 * Bar Too Much * 183 *

18-01-2010 22:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom!!!
quote:yette schreef op 03 februari 2010 @ 23:26:

Het is gelukkig voor de meeste scholen helemaal niet belangrijk hoe je kind de cito doet. Dan telt het advies van de basisschool veel zwaarder. En terecht.

Weet je Yet, dat vind jij misschien terecht, maar ik weet van mijn zoon, dat hij het advies kreeg voor LBO ondanks z'n goede cito-toets en een hoog IQ. Maar de onderwijzer zag in hem toch niet een hoger- of middelbare scholier.

Nu zit hij op de universiteit van Tilburg in ziojn laatste jaar, maar door het advies van de basisschool, heeft hij veel langer moeten doen, over zijn middelbare school, omdat hij niet werd aangenomen in de brugklas van HAVO, VWO, vanwege het advies van de onderwijzer.

Terwijl ik dit hier neerzet, kan ik er nog razend om worden......
Gelijk heb je Dat laatste jaar op school is ook een heel bijzonder jaar.

Ik merkte vandaag wel dat Dochter eigenlijk best aan een uitdaging toe is. Ze heeft ook al besloten dat ze mee wil doen aan het uitwisselingsprogramma en dan over een 3-4 jaar in Engeland wil zitten Maar eerst dus nog anderhalf jaar op de basisschool

Ik duik mijn nest in. Tot kijk
Dag lieverd, slaap lekker

En dat geldt ook voor Winxje
Wat een afschuwelijke blunder Wies! Hier wordt het advies van de leerkracht netjes onderbouwd met de behaalde resultaten. Daarbij gaan ze dus niet uit van de momentopname van zo'n toets, maar van het niveau over een langere periode.

En nu ga ik echt plat

truste
Koffie

Goeiemiddag dames......

Ik ga zo weer een eindje fietsen, dus zal ik aan het eind van de middag vast weer vreselijke dorst hebben, vooral als die vijf weer in de klok zit, tot strakkies......
Ik ga om 5 uur borrelen met de buuv.

Schenk vast een heel bijzonder portje in voor Wies...

En nee, da's geen waterpijp, maar een 'port sipper set'. Dan drink je je portje door een rietje
Zo zeg, wat een rust weer hier. Ik kom weer es ff ouwerwetsch een biertje halen.
Be yourself, but maybe not always.
Week 28 van de Extremely Demotivational Calendar
Zooooooooo da bin ich wieder.
Hoi
Jeee, wat een timing, net was je er nog niet
nou he, ben net een duveltje in een doosje

zit aan de kaas met knoflookmosterd, lekkerrrr
Nog nooit van gehoord, knoflookmosterd. Klinkt wel goed Wij hebben nogal laat gegeten. Dus ik buik nog even uit.
ooooh dat is zo lekker. Bij oil en vinegar, moet je echt eens proberen.
Oil en Vinegar hebben we hier al eeuwen niet meer, was niet echt besteed aan de plaatselijke bevolking, denk ik.

Ik kieper zowat van mijn stoel, maar vind het te vroeg om te gaan slapen. Wat vind jij?
Om eerlijk te zeggen kieper ik gewoon met je mee. Maar ik keek net op de klok en dacht ook, hm beetje vroeg haha.

nou, gaan we hier gezellig samen zitten gapen.

....

Jeetje, ik kan dat woord niet eens tikken zonder het te doen
Hoi, kom ook nog even langs
Welja, we hangen gewoon tegen elkaar aan, vallen we niet van de kruk.

Hey Caylinn, hoe is het?
Hé Kee
Nog even erg spannend, in z-huis waar kijkoperatie zou plaatsvinden is nog een plek gevonden, dus die is eerst onderzocht, maandag uitslag. Als plek schoon is, dan volgt de kijkoperatie wel, anders gaat het vervolgtraject van bestralingen in.

Pffff....

Maar goed, hoe'st bij jou?
Zenuwslopend he al dat wachten

Hier gaat het wel hoor.
Best wel.. Mens ben gestopt met roken, nog geen gram aangekomen, komt vast van al die zorgen...
afschuwelijk. Linn.

Ik ga in bed verder slapen. Truste :
Truste Yet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven