Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Amalia ligt nu ergens onder de bank... O nee, dat past natuurlijk niet meer met die dikke buik

Ga de jongens badderen en daarna eten. Fijn weekend!
ik ben weg....

Voor het eten in bad? Dat heeft geen zin hier

Ik ga even patat halen, lekker voor de vrijdag. Zin in kibbeling, maar dat zit dan helaas niet naast de frietboer
Paars? Aliens.
Hel vanmorgen gesproken hoor. Alles wel daar. Maatje doet het leuk op school en BSO. Hellus heeft een enorme jetlag maar zin in zondag.
Mal, ga zo naar de super. Welke pasta had jij?
Ojee gaat Maatje ook al naar Bso? Knap hoor! Ik had hier echt een oververmoeid kind. Maar mss scheelt het dat sommigen en ook Maatje het kdv gewend zijn. Ik heb natuurlijk van die psz watjes

Eet smaklijk Compu

Patat zit erin.
quote:amalia schreef op 05 februari 2010 @ 17:15:

Ik hou idd ook niet van het felle.

Oja, mss wel een goeie om even te kijken of ze hem hebben. Als we toch afspreken in de vakantie...

Pff nu al zomerjassen? ha ha.

Ja ik heb Hel nog gesmst, maar ze is niet zo snel

Kom je niet? Jammer, wij wel.Ik zag een van jouw kinders anders toch in een oranje winterjas??
quote:amalia schreef op 05 februari 2010 @ 17:32:

6 of 27 maart gaat nu aan kop. Wie vult nog in?

Bam kan je helemaal niet Niet leuk zonder jou....

Haha daar meen je ook niks van.

Wij hebben tegenwoordig 2 agenda's. dus ik moet even in die van beneden kijken hoe het zit.

Ris komt de 27 ste.
Hoest met de lucht Amaal?
Ah, dat zijn zaterdagen die aan kop gaan, mooi
quote:bambino schreef op 05 februari 2010 @ 19:01:

[...]

Ik zag een van jouw kinders anders toch in een oranje winterjas??

Lezen, want ik meldde in een eerdere posting al dat dat een miskoop was

Ooh leuk Rissie komt. Kan ze meteen mee eten

En ik vind het wél jammer als je niet komt!

Ik vind felle jassen best leuk, maar het ligt eraan. Ik had voor B afgelopen jaar ook rood met blauw. Eigenlijk is het onzin, dat ik fel niet leuk vind ha ha.
quote:Star_2 schreef op 05 februari 2010 @ 19:08:

Hoest met de lucht Amaal? Heel donker. Bij jou ook?
haha, ja dat had ik ook bedacht.
ik heb de datums ingevoerd hoor meiden.

Ik kan helaas niet zo vaak, agenda is al veel volletjes
quote:Maleficent schreef op 05 februari 2010 @ 16:56:

Juud, ik wist niet dat die winkel bij jou zat, wij waren gisteren in de andere winkel met die bij.Die met die bij is ook leuk, hebben nieuwe collectie hangen of niet? Heb je daar het Vingino jasje gekocht? Ik had daar voor Sjors ook een hele gave van EB gezien, was ook zo stoer, maar mijn geld was op!
Ja, ze hebben al een gedeelte van de nieuwe collectie hangen. Ik zag een leuke korte broek van EB, maar die was 55 euro ofzoiets, dat vond ik een beetje te gek.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mag ik hulp van de Googlewonders onder ons?

Ik ben op zoek naar een kalender voor op een deur.

Een hele grote, waar je meteen alle maanden opziet.

Ik heb er 1, maar die is zo ongeveer stuk, dus wil graag een nieuwe, maar kan ze niet vinden.
Ik heb een vakantie geboekt! Heerlijk midweekje weg in de voorjaarsvakantie, ik heb er zin in! Daarna ook een nachtje geboekt voor Vent en mij, zo heb je niks en zo is alles weer gepland. Ik voel me net een Amalia .

Hier gaan ook best wel wat kleertjes door naar Sjimmie, alleen zijn ze niet van hetzelfde seizoen en de kleertjes die Sjors destijds aanhad vind ik nu niet altijd meer zo leuk dus er wordt toch nog wel aardig wat bijgekocht.

Star ik heb ook mot met de belastingdienst, ik moet alles van 2007 terugbetalen en dat terwijl ik al bezwaar heb aangemaakt. Nu moet het voor de rechtbank maar nu mag Vent het oplossen, ik ben er klaar mee, irritant gedoe!

Compu is je pasta gelukt? Wij hadden heel saai bolletjes met hagelslag (wel erg lekker vind ik). Sjors had met zijn tante vanmiddag al lekker een patatje gegeten.
Kokos nog een kostuum voor carnaval gevonden? Hier ook een katholieke school. Sjors wil natuurlijk als Spikerman!

Suus is je haar weer leuk? Had je nog wat opbrengst bij de Hema .

Leuk naar Dirk Scheele, zit hij dan gewoon op het podium en speelt hij gitaar? Is dat voor die kleintjes niet saai of heb ik er een verkeerd idee bij?

Naat, gek van de overblijf, zouden ze hem echt niet meegenomen hebben?
Op mijn werk heb ik er een hangen van de bobo, maar die bedoel je vast niet Bam
Ik zag wel een site met een studentenkalender, maar die site wilde niet openen.
Stressed is just desserts spelled backwards
He Mal, gewoon even interresse! Hoe staat het er bij jou voor? Superavatar trouwens weer!
Nou Juud, ik heb helemaal geen nachtjes met mijn man alleen meer ingeboekt Hij moet wel weer naar NY in maart en ik zit zwaaaaar in twijfel... nee hoor, ik ga niet mee.

Dirk Scheele haalt de kinderen er heel erg bij als hij optreedt, schijnt super te zijn. Mijn zus is er geweest met haar 3 meiden (toen 5,4 en 2) en een nichtje (4) en ook die van 2 stond helemaal te dansen!

Nou, ik weet niet zoveel van google en de goeie zoektermen. Open een topic Bam..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven