Koekje erbij?
vrijdag 5 februari 2010 om 21:09
Lijkt je dat niet gaaf dan?
Ik wilde vorig jaar maar toen kwam ik er dus achter dat ik zwanger was.
Ik weet eigenlijk niet of er veel mensen zijn die zich aanmelden, lijkt me van wel.
Maar het lijkt me gewoon geweldig.
Elk jaar heb ik commentaar op de deelnemers, dat ze lui zijn en niks doen, maar dat is makkelijk praten vanaf de bank met een zak chips en cola voor je neus.
ik ben heel benieuwd of je, wanneer je daar bent, dan ook de dingen doet waarvan je thuis zei dat je ze gaat doen.
We zien wel, moet toch nog zeker een jaar wachten.
Je moet vanavond dus weer oppassen?
Zijn het lieve kinderen?
Wat leuk dat je naar Opa en Oma gaat.
Zijn ze beide nog gezond?
Ik heb nog 2 Oma's, een is zwaar dement en de ander is, tja hoe zeg ik dat netjes, een beetje gek.
Ze heeft een herseninfarct gehad en nu zegt ze alles wat ze denkt, heel vervelend.
Voorbeeld; ze zit op m'n verjaardag,zegt ze; Whiskers, wat zien je katten er goed uit! Wat zijn ze mooi! Jaaa, de katten hebben het bij jou beter dan de mannen!
Nou ja zeg!
Ik wist echt even niet wat ik moest zeggen!
Ze is verder ook wel heel lief, en gek op haar achterkleinkind.
Ik wilde vorig jaar maar toen kwam ik er dus achter dat ik zwanger was.
Ik weet eigenlijk niet of er veel mensen zijn die zich aanmelden, lijkt me van wel.
Maar het lijkt me gewoon geweldig.
Elk jaar heb ik commentaar op de deelnemers, dat ze lui zijn en niks doen, maar dat is makkelijk praten vanaf de bank met een zak chips en cola voor je neus.
ik ben heel benieuwd of je, wanneer je daar bent, dan ook de dingen doet waarvan je thuis zei dat je ze gaat doen.
We zien wel, moet toch nog zeker een jaar wachten.
Je moet vanavond dus weer oppassen?
Zijn het lieve kinderen?
Wat leuk dat je naar Opa en Oma gaat.
Zijn ze beide nog gezond?
Ik heb nog 2 Oma's, een is zwaar dement en de ander is, tja hoe zeg ik dat netjes, een beetje gek.
Ze heeft een herseninfarct gehad en nu zegt ze alles wat ze denkt, heel vervelend.
Voorbeeld; ze zit op m'n verjaardag,zegt ze; Whiskers, wat zien je katten er goed uit! Wat zijn ze mooi! Jaaa, de katten hebben het bij jou beter dan de mannen!
Nou ja zeg!
Ik wist echt even niet wat ik moest zeggen!
Ze is verder ook wel heel lief, en gek op haar achterkleinkind.
vrijdag 5 februari 2010 om 21:40
Denk ook wel dat ze veel aanmeldingen krijgen ja. Ieder jaar meer lijkt mij. Maar: niet geschoten is altijd mis. Bedenk van te voren WAT voor jou het doel van die reis is en wat je denkt bij te dragen aan de groep enzo, dan maak je in elk geval een goede statement bij het productieteam, zij selecteren de kandidaten.
Oppaskindjes zijn verwende deugnieten maar wel lieve kids Ze mogen hier zo veel! Heb de oudste net op zijn donder gegeven omdat ie eerst chips pakte zonder het te vragen en toen, nadat ik had gezegd dat ie een klein bakje mocht, hij expres de bakjes zo vol deed dat de helft er naast viel en hij die vervolgens op kon snoepen.
Dat feestje ging dus mooi niet door.
Opa is al beetje oud aan het worden fysiek, maar eigenlijk zijn ze beiden nog heel goed. Zouden ook niet gelukkig zijn als ze niet meer konden bewegen ofzo.
Ga er bijna iedere week heen omdat ik weet hoeveel dat voor ze betekent.
Haha ik zou ook verbaasd staan van zo'n opmerking van je oma ja Maar gelukkig wel op een positieve manier dan. Er zijn zoveel oudere mensen die naarmate ze minder kunnen helemaal verzuren. Erg jammer vind ik dat.
En toen werd ik meteen even weg gerukt achter de pc want is het stoeien uit de hand gelopen
Oppaskindjes zijn verwende deugnieten maar wel lieve kids Ze mogen hier zo veel! Heb de oudste net op zijn donder gegeven omdat ie eerst chips pakte zonder het te vragen en toen, nadat ik had gezegd dat ie een klein bakje mocht, hij expres de bakjes zo vol deed dat de helft er naast viel en hij die vervolgens op kon snoepen.
Dat feestje ging dus mooi niet door.
Opa is al beetje oud aan het worden fysiek, maar eigenlijk zijn ze beiden nog heel goed. Zouden ook niet gelukkig zijn als ze niet meer konden bewegen ofzo.
Ga er bijna iedere week heen omdat ik weet hoeveel dat voor ze betekent.
Haha ik zou ook verbaasd staan van zo'n opmerking van je oma ja Maar gelukkig wel op een positieve manier dan. Er zijn zoveel oudere mensen die naarmate ze minder kunnen helemaal verzuren. Erg jammer vind ik dat.
En toen werd ik meteen even weg gerukt achter de pc want is het stoeien uit de hand gelopen
zaterdag 6 februari 2010 om 08:19
zaterdag 6 februari 2010 om 15:33
Zo goeie middag.
Nou lin hier heeft de zon helaas niet geschenen. Wie weet morgen. Is dat oppassen een bijbaantje van je of doe je dat omdat het gewoon leuk is? Misschien ook wel allebei.
En hoe richt je je daar op dan als ik vragen mag? Dat is wel vervelend. Wil Toet nog steeds geen fles?
Nou hier is het heerlijk rustig. Kuiken heeft een vriendje spelen. Vriendje is auto wassen. Ben uit verveling maar cake gaan bakken. Kastjes uitruimen. Dat was ook wel nodig.
Nou lin hier heeft de zon helaas niet geschenen. Wie weet morgen. Is dat oppassen een bijbaantje van je of doe je dat omdat het gewoon leuk is? Misschien ook wel allebei.
En hoe richt je je daar op dan als ik vragen mag? Dat is wel vervelend. Wil Toet nog steeds geen fles?
Nou hier is het heerlijk rustig. Kuiken heeft een vriendje spelen. Vriendje is auto wassen. Ben uit verveling maar cake gaan bakken. Kastjes uitruimen. Dat was ook wel nodig.
zaterdag 6 februari 2010 om 16:43
zaterdag 6 februari 2010 om 17:04
Jee whis, is dat een probleem wat bij veel jonge babies voorkomt? Maak je je niet te druk? Dat is ook niet goed...
Oppassen is een bijbaantje voor de leuk inderdaad. Doe het omdat ik het leuk vind met kinderen om te gaan en om mijzelf als 'ouder' een beetje te leren kennen. Oefening voor later zeg maar
Oppassen is een bijbaantje voor de leuk inderdaad. Doe het omdat ik het leuk vind met kinderen om te gaan en om mijzelf als 'ouder' een beetje te leren kennen. Oefening voor later zeg maar
zaterdag 6 februari 2010 om 17:20
Dat de borstvoeding terug loopt is wel normaal hoor.
Kan ook door van alles komen, verkoudheidje, aankomende menstruatie, te druk etc.
Even een weekendje ertegenaan en dan is het volgende week vast weer goed.
Ik had me ook veel te druk gemaakt afgelopen week om die stomme familie van vriend.
Doe ik ook niet weer.
Kan ook door van alles komen, verkoudheidje, aankomende menstruatie, te druk etc.
Even een weekendje ertegenaan en dan is het volgende week vast weer goed.
Ik had me ook veel te druk gemaakt afgelopen week om die stomme familie van vriend.
Doe ik ook niet weer.
zondag 7 februari 2010 om 07:43
Haha, ja die rothormonen!
Echt vreselijk!
Ik moet wel zeggen dat dat ook meespeelt.
Het wordt wel steeds minder gelukkig, voor de bevalling was het erger!
Ach, het gaat wel weer over.
Toet heeft bij de voeding van 5.30 weer het hele bed ondergespuugd, stond ik net het bed weer te verschonen, en zij maar lachen!
Dan moet ik eigenlijk ook wel lachen.
Ze slaapt nu op de helft van Vriend, die is aan het werk.
Ik doe zo ook m'n ogen nog even dicht.
M'n vader komt vanmiddag op visite, dat is altijd wel gezellig!
Heb jij plannen voor vandaag Lin?
Kip, ik denk dat je moet werken he?
Werkze vandaag!
Echt vreselijk!
Ik moet wel zeggen dat dat ook meespeelt.
Het wordt wel steeds minder gelukkig, voor de bevalling was het erger!
Ach, het gaat wel weer over.
Toet heeft bij de voeding van 5.30 weer het hele bed ondergespuugd, stond ik net het bed weer te verschonen, en zij maar lachen!
Dan moet ik eigenlijk ook wel lachen.
Ze slaapt nu op de helft van Vriend, die is aan het werk.
Ik doe zo ook m'n ogen nog even dicht.
M'n vader komt vanmiddag op visite, dat is altijd wel gezellig!
Heb jij plannen voor vandaag Lin?
Kip, ik denk dat je moet werken he?
Werkze vandaag!
zondag 7 februari 2010 om 10:00
Oh tell me about it... Ik merk het de laatste 2 / 3 jaar heel erg, kan me voorstellen dat het bij zoiets nog veel erger zal zijn. Gelukkig dat het al minder wordt!
Wat doet je vriend voor werk?
Werkze, kip! En ik wens jullie beiden een leuke dag
Ik heb echt helemaal niks op de agenda staan vandaag. Ga wat huishouden doen en een klein beetje administratie, verder niks denk ik.
Wat doet je vriend voor werk?
Werkze, kip! En ik wens jullie beiden een leuke dag
Ik heb echt helemaal niks op de agenda staan vandaag. Ga wat huishouden doen en een klein beetje administratie, verder niks denk ik.
zondag 7 februari 2010 om 10:18
Lekker een dagje niks doen dus!
Heerlijk!
Vriend is productiemedewerker.
Ze hebben daar een 5 ploegenrooster, dus zo nu en dan mag hij in het weekend werken.
Vanmorgen toen Toet voor de voeding kwam stond hij op het punt om weg te gaan.
Ik was enorm chagerijnig en hij ook, lopen we zo langs mekaar zonder wat te zeggen.
Toen heb ik hem maar even gesmst.
We zijn niet zo vrolijk 's morgens.
Toet is de enige die lachend wakker wordt.
Weet iemand of Spechten weg gaan in de winter?
Ik hoorde onze parkspecht vanmorgen en ik kan me niet herinneren dat ik die 's winters hoor.
Misschien is de Lente echt in aantocht?!
Heerlijk!
Vriend is productiemedewerker.
Ze hebben daar een 5 ploegenrooster, dus zo nu en dan mag hij in het weekend werken.
Vanmorgen toen Toet voor de voeding kwam stond hij op het punt om weg te gaan.
Ik was enorm chagerijnig en hij ook, lopen we zo langs mekaar zonder wat te zeggen.
Toen heb ik hem maar even gesmst.
We zijn niet zo vrolijk 's morgens.
Toet is de enige die lachend wakker wordt.
Weet iemand of Spechten weg gaan in de winter?
Ik hoorde onze parkspecht vanmorgen en ik kan me niet herinneren dat ik die 's winters hoor.
Misschien is de Lente echt in aantocht?!
zondag 7 februari 2010 om 11:23
Maar toch was je al vrolijk om 5.30 toen je toet ging voeden Vind ik ook wel een kunst eigenlijk, hahaha.
Ik ben juist wel een ochtendmens. Ben niet vaak chagrijnig dan. Als ik te kort heb geslapen wel moe / duf / sloom, maar nog niet chag.
Ik wordt meestal eind van de middag chagrijnig, als ik na het werk thuis kom en er moet nog een hoop gebeuren. Dat komt ook omdat mijn werk zo ... tsja... "vervelend" is. Tegenwoordig ga ik meestal na het werk daarom eerst ff sporten, even die emoties eruit gooien.
Hmm over spechten weet ik helemaal niks, sorie
Ik ben juist wel een ochtendmens. Ben niet vaak chagrijnig dan. Als ik te kort heb geslapen wel moe / duf / sloom, maar nog niet chag.
Ik wordt meestal eind van de middag chagrijnig, als ik na het werk thuis kom en er moet nog een hoop gebeuren. Dat komt ook omdat mijn werk zo ... tsja... "vervelend" is. Tegenwoordig ga ik meestal na het werk daarom eerst ff sporten, even die emoties eruit gooien.
Hmm over spechten weet ik helemaal niks, sorie
zondag 7 februari 2010 om 12:10
Ik vroeg het me af.
Best een leuk geluidje dat een specht maakt.
Ik ben meestal maar heel even chagerijnig.
Kan het niet maken naar Toet toe om haar met een kwade kop uit bed te plukken.
Ik ga zo even wandelen met haar, we zijn al een poos niet meer buiten geweest door de sneeuw.
Het scheelt dat we in een park wonen, hoef ik niet zo ver te lopen.
Best een leuk geluidje dat een specht maakt.
Ik ben meestal maar heel even chagerijnig.
Kan het niet maken naar Toet toe om haar met een kwade kop uit bed te plukken.
Ik ga zo even wandelen met haar, we zijn al een poos niet meer buiten geweest door de sneeuw.
Het scheelt dat we in een park wonen, hoef ik niet zo ver te lopen.
maandag 8 februari 2010 om 10:12
Goedemorgen.
Wij hebben heerlijk geslapen.
Toet was pas om 7.30 wakker en na het voeden heeft ze weer tot 9.30 geslapen, en wij ook!
Voor jou is het weer een nieuwe werkdag he Lin?
Heb je geen hekel aan de Maandagen?
Ik had altijd een beetje last van opstartproblemen.
Gisteren ben ik heerlijk wezen wandelen met Toet.
Als het weer een beetje meezit kan dat vandaag misschien wel weer.
Kip, leuk weekend gehad?
Aan het werk geweest gisteren?
Wij hebben heerlijk geslapen.
Toet was pas om 7.30 wakker en na het voeden heeft ze weer tot 9.30 geslapen, en wij ook!
Voor jou is het weer een nieuwe werkdag he Lin?
Heb je geen hekel aan de Maandagen?
Ik had altijd een beetje last van opstartproblemen.
Gisteren ben ik heerlijk wezen wandelen met Toet.
Als het weer een beetje meezit kan dat vandaag misschien wel weer.
Kip, leuk weekend gehad?
Aan het werk geweest gisteren?
maandag 8 februari 2010 om 10:38
Nee meestal ben ik maandag juist vol goede moed. Werd vandaag alleen snel verpest door een stomme opmerking van mijn baas. Doet er verder niet toe.
Nu gaat het wel weer hoor
Hier sneeuwt het trouwens nu heel zachtjes. Vraag me af of het dus echt lekker wandelweer voor je wordt, Whis.
Ik ga in april een za+zo naar Gent en in juni een midweek naar Rome.
Nu gaat het wel weer hoor
Hier sneeuwt het trouwens nu heel zachtjes. Vraag me af of het dus echt lekker wandelweer voor je wordt, Whis.
Ik ga in april een za+zo naar Gent en in juni een midweek naar Rome.
maandag 8 februari 2010 om 10:59
Lekker!
Ben je vaker in Italië geweest?
Wat ga je in Rome allemaal doen?
Wat fijn dat je baas op Maandagmorgen al zo bezig is!
Morgen had je sollicitatie gesprek toch?
Ik ga duimen totdat ze eraf vallen!
De laatste keer dat wij een weekend weg zijn geweest was naar Emmen, 1 dagje dierentuin en een dagje beautycentrum.
Waar gaan jullie in de zomer naartoe?
Of heb je geen plannen.
Ben je vaker in Italië geweest?
Wat ga je in Rome allemaal doen?
Wat fijn dat je baas op Maandagmorgen al zo bezig is!
Morgen had je sollicitatie gesprek toch?
Ik ga duimen totdat ze eraf vallen!
De laatste keer dat wij een weekend weg zijn geweest was naar Emmen, 1 dagje dierentuin en een dagje beautycentrum.
Waar gaan jullie in de zomer naartoe?
Of heb je geen plannen.
maandag 8 februari 2010 om 11:31
Alleen Sicilië, dus niet écht Italië vind ik
Ik ga in Rome vooral heel toeristisch zijn, alle grote en bekende dingen bekijken enzo. En lekker uiteten denk ik
Jaaaa morgen het sollicitatiegesprek! Ben me al een paar uur weer aan het voorbereiden. Ga echt zo erg mijn best doen. Die functie is me echt op het lijf geschreven dus ik wíl 'm gewoon hebben (probeer mezelf ook een beetje moed en zelfvertrouwen in te spreken haha).
Ben je al zo lang niet meer weg geweest? Geen weekend en geen vakantie?
Ik ga in de zomer waarschijnlijk niet weg. Vriend wil 2 maanden stage gaan lopen in Swiss, misschien dat ik hem een weekje daar op zoek (na zijn stage, dat hij er een week aan plakt), maar dat moet ik nog zien.
Ik ga in Rome vooral heel toeristisch zijn, alle grote en bekende dingen bekijken enzo. En lekker uiteten denk ik
Jaaaa morgen het sollicitatiegesprek! Ben me al een paar uur weer aan het voorbereiden. Ga echt zo erg mijn best doen. Die functie is me echt op het lijf geschreven dus ik wíl 'm gewoon hebben (probeer mezelf ook een beetje moed en zelfvertrouwen in te spreken haha).
Ben je al zo lang niet meer weg geweest? Geen weekend en geen vakantie?
Ik ga in de zomer waarschijnlijk niet weg. Vriend wil 2 maanden stage gaan lopen in Swiss, misschien dat ik hem een weekje daar op zoek (na zijn stage, dat hij er een week aan plakt), maar dat moet ik nog zien.
maandag 8 februari 2010 om 11:53
Lekker de toerist uithangen dus.
Sicilië wilden we vorig jaar doen, maar dat werd hem even niet met de zwangerschap.
Vorig jaar zijn we dus alleen met Hemelvaartsweekend wezen kamperen.
We stonden bij m'n ouders op de camping en m'n oom en tante kwamen ook met neefje en nichtje.
Dat was wel supergezellig en als het dit jaar weer zulk mooi weer is dan gaan we weer.
Alleen niet in de tent, ze hebben daar mooie huisjes dus dan huren we er een.
Jaar daarvoor zijn we in Frankrijk geweest en het jaar daar weer voor naar Cyprus.
Dat was gaaf!
Ik ben helemaal verslaafd aan dat eiland.
Waarom gaat je vriend zo ver weg stage lopen?
Wat hebben ze daar dat hier in NL niet is?
Sicilië wilden we vorig jaar doen, maar dat werd hem even niet met de zwangerschap.
Vorig jaar zijn we dus alleen met Hemelvaartsweekend wezen kamperen.
We stonden bij m'n ouders op de camping en m'n oom en tante kwamen ook met neefje en nichtje.
Dat was wel supergezellig en als het dit jaar weer zulk mooi weer is dan gaan we weer.
Alleen niet in de tent, ze hebben daar mooie huisjes dus dan huren we er een.
Jaar daarvoor zijn we in Frankrijk geweest en het jaar daar weer voor naar Cyprus.
Dat was gaaf!
Ik ben helemaal verslaafd aan dat eiland.
Waarom gaat je vriend zo ver weg stage lopen?
Wat hebben ze daar dat hier in NL niet is?