3000+ deel 31 alweer!

07-02-2010 08:04 3013 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
@Moos, de TomTom moet je erbij kopen als App. Ik heb m erop zitten en gebruikte m ook in de auto. Was haske handig.

Wat er wel standaard opzit is Google Maps, daar kun je ook een route mee uitstippelen, maar da's geen GPS systeem.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Hoi saskia
Ohja over een tomtom gesproken: Ik reed vanmiddag ergens in Nederland en kreeg een melding van tommie dat er een mobiele flits stond over 500 meter en ik zag overal voor me de remlichten aangaan.........whahaha
Welkom terug Freaky.. je hebt groot gelijk hoor.. die plaats naast je is toch leeg
Poeh geen ontgroeningsvragen hier!

Dank voor het welkom Ik zal niet zoveel schrijven denk ik, want en weinig tijd en heeeeeeel traag internet. Is dat erg?
quote:vivafreak1 schreef op 07 februari 2010 @ 19:25:

* ziet Mocy staan *

Ik ook.
Nee hoor saskia. Je bent tot niets verplicht.
*heeft een eet-deet met KK en de meiden*
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:24:

[...]

Joh, ik sta ze te bakken met rode pumps en kousen aan.
Is niet erg Saskia, we hebben meer olifanten hier. Maar we gaan wel heel snel hier. Soms in 3 dagen 3000 postings.
@Saskia, nee is niet erg. We hebben meer mensen die heeeeel af en toe s binnenwaaien.

Ben je al aan een Avatar toe? Zo'n grijs blokkie is nou ook nie alles. Met een Avatar herkent iedereen je iets gemakkelijker.
Tx No. Ik moet er nu natuurlijk één hebben, omdat ik weer ga rijden. Want man is door de mand gevallen met zijn ''kado''. Gisteravond was het al (we gingen uit) ''rij jij vanavond?"

Ik eis dus nu als kado een I-Phone. Of is dat te hebberig?
@Saskia, en daarbij, met drie berichten ben je lid hier hoor, dus pas maar op
quote:friezinnetje schreef op 07 februari 2010 @ 19:25:

Freak gooi 'm der maar in

Thanks ( ik was al bang dat het niet meer mocht )

Volgens de wet heeft de expartner recht op om de week het weekend en de helft van de vakanties

Dus ik heb mail naar ex gestuurd welk deel van de voorjaarsvakantie hij graag voor zijn rekening wilt nemen.. krijg net mail .. donderdagavond haalt hij Mini op.. neemt vrijdag vrij en dat aangesloten weekend is al papa weekend...

Duh dat noem ik niet de helft... hij 1 dag ik 4....

Nou is dat nu nog geen probleem want ik heb nog geen werk,... maar als ik straks ook weer 3/4 dagen per week werk ga ik daar echt geen noegen meer mee nemen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zo en nu hou ik er weer over op
Zitten jullie me nou allemaal uit te lachen? Haske sexy hoor.
@Mo als het je alleen om de tomtom te doen is kun je ook overwegen om een tomtom aan te laten schaffen. Een iPhone met abo kost je al naar gelang het abo wat je erbij wilt geld + dan nog 80 euro voor de app.
quote:Saskia411 schreef op 07 februari 2010 @ 19:26:

Poeh geen ontgroeningsvragen hier!

Dank voor het welkom Ik zal niet zoveel schrijven denk ik, want en weinig tijd en heeeeeeel traag internet. Is dat erg?Ontgroeningsvragen alleen op verzoek Hier is het allemaal vrijheid blijheid meisje.. alleen word je op een gegeven moment wel gemist als je even niet geweest bent.
Doen jullie co-ouderschap Freak?
Hij kan ook nog niet eens rekenen Freak.
Freak, gelijk terugmailen dat dat niet klopt. Dat soort dingen had ik ook altijd met ex (vader van de kids). Ik trok in het begin vaak aan het kortste eind, hij wilde bepalen wanneer, hoe lang en ik moest me er dan maar naar schikken. Mooi niet!
quote:mamalief schreef op 07 februari 2010 @ 19:27:

*heeft een eet-deet met KK en de meiden*Nu maar hopen dat Lief niet jaloers is?
quote:mamalief schreef op 07 februari 2010 @ 19:27:

*heeft een eet-deet met KK en de meiden*Zo dan HopperT dat regel je snel
No, ja misschien idd beter, goedkoper een tomtom.
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:30:

Freak, gelijk terugmailen dat dat niet klopt. Dat soort dingen had ik ook altijd met ex (vader van de kids). Ik trok in het begin vaak aan het kortste eind, hij wilde bepalen wanneer, hoe lang en ik moest me er dan maar naar schikken. Mooi niet!

Hihi Mocy.. dat doe ik nu nog lekker niet... want nu kan ik nog want geen werk.. en ik heb een mooie troef in handen voor de advocaten shit enzo

Gneh gneh... ben ik nu gemeen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven