High Tea omgeving Eindhoven
zondag 7 februari 2010 om 19:37
http://www.vvvheeze-leend ... 048-22ab-57d31cab3aca8742
maandag 8 februari 2010 om 13:36
Wat leuk al die reacties. Het wordt wel moeilijk kiezen
Leende had ik al gespot maar twijfel of het misschien net iets te ver rijden is, hoewel er ook 2 vriendinnen uit Weert komen dat is dan wel weer gunstig. Twee andere komen uit Veldhoven dus dat is ook een goede tip. Ik had zelf op de site van Listers nog iets gelezen in Eindhoven. Is daar al iemand van jullie geweest misschien?
Leende had ik al gespot maar twijfel of het misschien net iets te ver rijden is, hoewel er ook 2 vriendinnen uit Weert komen dat is dan wel weer gunstig. Twee andere komen uit Veldhoven dus dat is ook een goede tip. Ik had zelf op de site van Listers nog iets gelezen in Eindhoven. Is daar al iemand van jullie geweest misschien?
maandag 8 februari 2010 om 14:02
Heb net even gekeken op internet naar Brown's en Kings en Queens. Allebei leuk lijkt me. Vooral wat je allemaal krijgt bij Brown's is top! Wat vinden jullie is het leukst om te zitten? Ik vind een lange rij tafeltjes die ik zag bij Brown's op een foto niet zo gezellig. Hebben ze ook een leuke gezellige hoek? Of is het zitten bij Kings en Queens weer gezelliger?
Helaas zijn ze vandaag allebei dicht dus ik informeer nog op een ander moment.
Helaas zijn ze vandaag allebei dicht dus ik informeer nog op een ander moment.
zondag 8 mei 2011 om 20:44
Kings & Queens zou ik dus nooit heengaan, vooral nu het mooi weer is en je "lekker" buiten kan zitten. Er is plaats genoeg, maar het ligt aan een hele drukke weg, dus je kunt elkaar haast niet verstaan.
De dames die bedienen gaan ook wel, maar de gastheer is bot en onvriendelijk. Let op: als je gaat moet je op tijd weg. let op de openingstijden!!!!
De dames die bedienen gaan ook wel, maar de gastheer is bot en onvriendelijk. Let op: als je gaat moet je op tijd weg. let op de openingstijden!!!!
donderdag 21 juni 2012 om 15:55
Veldhoven is ook redelijk dicht in de buurt van Eindhoven, ik ben laatst bij Zoet!! geweest voor een high tea en dit is zeker aan te bevelen. Voor een high tea in Veldhoven kan je daar dus ook terecht.
Voor de rest zijn er ook genoeg plaatsen in Eindhoven zelf om te high tea'en. Google maar eens op high tea Eindhoven en je ziet er genoeg.
Voor de rest zijn er ook genoeg plaatsen in Eindhoven zelf om te high tea'en. Google maar eens op high tea Eindhoven en je ziet er genoeg.