3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 8 februari 2010 om 09:24
maandag 8 februari 2010 om 09:26
maandag 8 februari 2010 om 09:51
In de categorie: gedemotiveerd presenteer ik u hierbij: Ananya!
Tievus wat een dag, begonnen met tweestrijd: ziekmelding of niet. Besloten toch maar te gaan werken en de dag begonnen met slechte audities van de allereerste Idols te kijken (toch voor hun tijd) en nu bij de gym gedropt.
Ik heb zo geen energie vandaag, algeheel maandaggevoel. Meer hier die er last van hebben?
Tievus wat een dag, begonnen met tweestrijd: ziekmelding of niet. Besloten toch maar te gaan werken en de dag begonnen met slechte audities van de allereerste Idols te kijken (toch voor hun tijd) en nu bij de gym gedropt.
Ik heb zo geen energie vandaag, algeheel maandaggevoel. Meer hier die er last van hebben?
maandag 8 februari 2010 om 09:55
ben sinds november al niet goed en zit in de medische molen. Maar nu gewoon echt blech, alleen absoluut geen rust in mn kont waardoor ik toch gekozen heb om maar te gaan werken.
En dan dat maandaggevoel erbij, dat maakt de eerste werkdag na het weekend weer compleet
Word bijna jaloers dat jij geen maandaggevoel hebt Appel
Peet, lees dat jij ook een blech dag hebt Beterschap!
En dan dat maandaggevoel erbij, dat maakt de eerste werkdag na het weekend weer compleet
Word bijna jaloers dat jij geen maandaggevoel hebt Appel
Peet, lees dat jij ook een blech dag hebt Beterschap!
maandag 8 februari 2010 om 09:59
Dan ben je al een hele tijd aan het sukkelen dus.. das balen!
Wel goed dat je er voor gekozen hebt om te gaan werken.. vaak is dat toch het beste als je twijfelt.. je twijfelt tenslotte niet voor niets..
Niet jaloers zijn! Ik ben blij dat mijn dag goed begonnen is. Dat kan ieder moment omdraaien namelijk want voel me niet helemaal oke.. teveel waar ik over pieker.
Wel goed dat je er voor gekozen hebt om te gaan werken.. vaak is dat toch het beste als je twijfelt.. je twijfelt tenslotte niet voor niets..
Niet jaloers zijn! Ik ben blij dat mijn dag goed begonnen is. Dat kan ieder moment omdraaien namelijk want voel me niet helemaal oke.. teveel waar ik over pieker.
maandag 8 februari 2010 om 10:08
Piekeren is naar, lichamelijk redelijk ok maar hoofd te vol?
Ook bekende ellende, hoop dat het wel op korte termijn beter gaat!
Ik kreeg ook net mail over de komende leerlingbesprekingen, of ik dit en dat en bla en blo mee wil nemen. Mensen... wees blij dat ik gewerkt heb, er voor de klas was ipv ziek thuis.. want ook dan wordt bla en blo en dit en dat niet overgenomen door anderen. Maar neeeeeee zo werkt het niet. Gatver, ben aangestoken door het huilie-virus!
Ook bekende ellende, hoop dat het wel op korte termijn beter gaat!
Ik kreeg ook net mail over de komende leerlingbesprekingen, of ik dit en dat en bla en blo mee wil nemen. Mensen... wees blij dat ik gewerkt heb, er voor de klas was ipv ziek thuis.. want ook dan wordt bla en blo en dit en dat niet overgenomen door anderen. Maar neeeeeee zo werkt het niet. Gatver, ben aangestoken door het huilie-virus!