Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
OH Coffeepot, daar heb ik nog nooit van gehoord, nou misschien ga ik dat eens doen dan, als het nog dagen duurt hier!

Inadje, dus het is nu echt extreem hier die nesteldrang, dan zou de baby dus zomaar echt heel gauw kunnen komen. Nou ik weet het allemaal niet meer hoor... Heb net 2 uur aan de telefoon gehangen met een vriendinnetje, heerlijke gesprekken en leuk gekletst en zomaar weer 2 uur voorbij op deze dag, dat vind ik best fijn!

Ik heb de Azijn van de Aldi MV, maar dan 'natuur azijn' het is niet eens echt schoonmaakazijn, maar ik noem het zo omdat ik er mee schoonmaak. Maar het is natuurazijn van de Aldi, super goedkoop, werkt goed en stinkt als de neten...
DTEEZ!
Hihiihi nou Djoels als die baby nu niet gauw komt dan weet ik het ook niet meer. Jeetje wat een poetsmanie heb je
Nou Djoels,

ik ben terug van het weekend en nog niks, je stelt me teleur!

Ik lees wel over nesteldrang dus wie weet gaat het nu snel komen... ik blijf lezen!
Geweldig!

Ik kon het hele weekend niet kijken of 'het' nou al was begonnen en helaas is dat nog steeds niet zo...

Maar al die verhalen en HET gedicht! Die maken alles goed!

Djoelz voor nu dan maar weer sterkte met wachten en voor straks heul veel succes met de bevalling! Er vanuitgaande dat die toch echt nog komt dit jaar...
een twee drie vier komt er nog wat van

vijf zes zeven we wachten al zo lang...

acht negen tien we hebben nog niets gezien

elluf twaalluf het is toch schandalig!
Het is kouhoud. Als ik die kleine was zou ik er vandaag niet uitkomen. Vandaag zou ik nog even blijven zitten .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
@mv je weet toch dat antivries tot de standaarduitrusting van de doorgewinterde verloskundige behoord? Als de boel dichtvriest, gewoon even sprayen....
Hoe lang heeft ze nu niet gepost?

Houden we dat wel even in de gaten?

Voor hetzelfde geld is ze vannacht in de baring gegaan en hebben we alles gemist!
We verwachten hier uiteraard een beeldverslag inclusief fotomateriaal en liefst close-ups van de kokosnoot.... ( trouwens bij nader inzien, laat die kokosnoot maar zitten )
quote:eleonora schreef op 09 februari 2010 @ 09:05:

Hoe lang heeft ze nu niet gepost?

Houden we dat wel even in de gaten?

Voor hetzelfde geld is ze vannacht in de baring gegaan en hebben we alles gemist!Laatste post is van 20.28 gisteravond. Al ruim 13 uur niks dus.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:mylenevalerie schreef op 09 februari 2010 @ 08:45:

Het is kouhoud. Als ik die kleine was zou ik er vandaag niet uitkomen. Vandaag zou ik nog even blijven zitten .MV, het gaat nog veul kouder worden, dus vandaag dan misschien toch wel slim van hem/haar om niet langer te blijven zitten.
Zojuist, om 9.36 is Djoels weer gespot.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
KIEKEBOE!

Daar ben ik weer! Gisteravond had ik een raar gevoel in mijn onderbuik. Deed een beetje zeer, maar ja daarna ging het weer weg... heb voor de verandering heeel goed geslapen vannacht en dat is zo heerlijk!

Vanmiddag naar de verloskundige, eens kijken wat zij te zeggen heeft hierover. Vermoedelijk over 2 dagen terugkomen of naar gynaecoloog en dan inleiden. Of ze laat me echt tot na het weekend wachten, kan ook, ben zondag natuurlijk pas echt 2 weken 'te laat'.

Ik weet het niet...

Maar ja, een goede nachtrust heeft er wel voor gezorgd dat ik me nu weer hartstikke okee voel en dat ik het allemaal wel zie.....

Maar in ieder geval, nog geen donder te melden dus.

@Nijnsel, dat plaatje!
DTEEZ!
Oh Djoels, ik hoop voor je dat het nu toch wel snel gaat beginnen hoor! Wat wil je zelf eigenlijk, inleiden of afwachten?

Ik las laatst ergens dat inleiden toch ook wel voordelen heeft, en dat 'we' daarmee in Nederland best wat eerder zouden mogen beginnen. Maar betekent inleiden ook dat je naar een ziekenhuis moet of kan dat ook gewoon thuis? (tjee, ik weet er echt weer geen donder van - laat maar ik trek me wel weer terug in mn hoekje bij de drankkast. Die overigens na dit lange wachten al wel weer aangevuld mag worden)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Spijker, is er voor mij ook nog een klein plekje over in dat hoekje bij de drankkast? Die termen ken ik allemaal niet hoor. Ik zorg wel voor de hapjes en de drankjes als die kleine er is.

Zal ik de Jagemeister al koud zetten?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het kan nog Djoels. Ik ben bevallen met 41 weken en 6 dagen

Heel goed slapen kan ook een voorteken zijn.
Stressed is just desserts spelled backwards
we wachten af :-)
*
owwwwwwwww dat klinkt goed Djoels, dat klinkt veelbelovend!

Wat het leegschijten betreft, dat heb ik ook vier keer gedaan voor de bevalling
*wacht, en wacht verder*

Denk aan je, Djoels!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:mylenevalerie schreef op 09 februari 2010 @ 09:57:

Spijker, is er voor mij ook nog een klein plekje over in dat hoekje bij de drankkast? Die termen ken ik allemaal niet hoor. Ik zorg wel voor de hapjes en de drankjes als die kleine er is.

Zal ik de Jagemeister al koud zetten?

Gezellig! Zit er alweer een 4 in de klok? (of moest t een 5 zijn?)

Nou ja, ehm, wijntje bij de lunch om te beginnen dan maar? En de Jagermeister kan niet koud want de koelkast ligt vol champagne.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Djoels toch, nu wordt het wel echt te gek hoor. Bevallen jij
Zo, ik ben even lekker met vader en moeder op stap geweest.

Even naar de drogist, naar de Blokker en naar de Bruna.... dat is mijn uitje van de dag! 3 x verkeerde pin gebruikt en ik kon ook nog even naar de Rabobank, mijn hemel, wat een feestje zeg!

Over een half uurtje ga ik naar de verloskundige en dan hoor ik wel hoe of wat.

Inleiden betekent automatisch ziekenhuis Spijker. Liever wil ik thuis bevallen, maar ik ben me ondertussen toch al aan het voorbereiden op een ziekenhuisbevalling. Het begint nu toch te korten. En ik weet niet of ze me voor het weekend willen inleiden of dat dat pas na het weekend is, dat zal ik ze straks vragen.

En in het ziekenhuis is niet zo'n leuke drankkast en gezellig hoekje, dus liever ben ik gewoon thuis, met jullie allemaal beneden en een aantal boven.
DTEEZ!
Djoels vraag haar of ze je wil strippen. Dat kan de bevalling opwekken ( zoals je ondertussen wel weet) en dan kun je gewoon thuis aan de bak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven