Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Djoels dat gedicht, daar moet je een fijn borduurpatroontje van maken, voor op de babykamer, briljant!
Gedicht verdient een ereplaats

Eensch met Dushi. Djoels, dit voorspelt niet veel goeds voor de peuter-, kleuter- en uiteindelijke echte puberteit van JBG
Wat een stilte, geniet er maar van
Oh god ik lach me de tering om die verhalen van Dangeensuus.

Die nagellak!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Djoels, geweldig gedicht

nog even volhouden

t einde is in zicht

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
.
Vinnik ook! Gedicht moet in een lijstje aan de muur in de babykamer.
Die nagellak inderdaad ook van de dochter van Suus,

Q, jij vindt het heerlijk om mij gerust te stellen of niet? Volgens mij werk jij voor stichting Cor-Relatie (Kor-Relatie?) Afijn, zo'n lijn waar je naar toe mag bellen en dat ze je altijd liefdevol te woord staan en je positief adviseren?

Afijn..

Just another Manic Monday!

JG is naar zijn werk.

Ik lig in bed met beschuitjes, thee en de laptop.

Geen donder aan de hand hier.

DTEEZ!
Wanneer ben je twee weken overtijd dan?
Vraag voor Q van Q-relatie:

Hoe erg is het als je je verkneukelt over iets wat je (nogal onvriendelijke) ex-geliefde gebeurt in het leven?

Ik wil het niet maar ik doe het toch, kneukelen.

Is dat zondig?
Djoels, ik heb ongekende krachten, die ook via het www effect hebben.

Stel jezelf open (benen wijd dus) en ik kom met wat kracht binnen.

Zet je schrap!
*bookmarked topic*

Al heb ik bijzonder vreemde plaatjes in mijn hoofd bij Leo die met kracht binnenkomt bij Djoels terwijl laatstgenoemde zich met de benen wijd openstelt... (head first, Leo? Kan dat wel met dat kapsel?)
Kneukelen mag, mits je het met ons deelt....wat voor stoms doet ie?? geen groter vermaeck dan leedvermaeck zeg ik altijd maar

Djoels jee het schiet niet op meid. Rest ons niets anders dan het maar uit te zingen vrees ik....Ik heb het wel met je te doen hoor, hoe oneerlijk om al 1 week over de datum te lopen...

*brengt Djoels een virtuele fruitsalade en een voetmassage*
(ik ben er zo een die stampij gaat maken bij de vlos, ga stampij maken Djoels, zijn net een paar onderzoeken uit, waar uit blijkt dat overtijd lopen, niet goed is voor de baby, ga stampij schoppen)
Djoels! Jij gaat nu de verloskundige bellen en vragen of ze je net zo lang wil strippen totdat je weeen hebt. Het is voor ons ook niet leuk meer hoor!
Leo, delen!

Dan ga ik wel met mijn benen wijd!

Ik ben pas 1 week over tijd dus dat is helemaal nog niet zo lang en ik moet ook gewoon niet zo zeiken want ik voel me verder gewoon prima. Gisteren had ik gewoon even een rotmiddag..
DTEEZ!
Weet je Djoels, zolang je je goed voelt is het toch ook prima. Natuurlijk liever gisteren dan vandaag, maar het is zoals het is

Kun je nog wel een beetje dingen doen, rommelen in huis, een boodschapje, dat soort ongein of is het echt waggelen van bank naar wc naar badkamer ondertussen?
Djoels, heb je stumble al geïnstalleerd op je computer? (Google). Goed tijdverdrijf!
Oh nee joh Suus, ik rijd gewoon nog auto hoor en ga gewoon naar vrienden / vriendinnen / supermarkt etc. Moet er alleen niet aan denken om b.v. uren door de stad te slenteren, dat wordt 'm even niet. Die +32 kilo die zo lekker hangt is net even too much zeg maar.

Ga zo lekker douchen, moet even naar de drogist wat dingen kopen. Helemaal prima. Rijd misschien vanmiddag even naar een vriendin die thuis is, en vanavond heb ik nog een vergadering van mijn sportvereniging waar ik bestuurslid ben.... dus tja.. Ik houd me wel bezig!

En rommelen in huis en poetsen, joh dat doe ik gewoon, maar het is niet nodig. Het is echt niet nodig. Gisteren weer de hele bovenverdieping gepoetst. Het vluchtkoffertje leeggehaald en alles weer gewassen, het zat er immers al 3 weken in en dat vond ik goor!

Dus ik vermaak me wel, dat wel. Maar ik ben dat poetsen (lees: dwangneurose) ondertussen ook wel een beetje zat!

Wat is Stumble coffeepot?
DTEEZ!
Dat poetsen is een goed teken Djoels, zodra je van mening bent dat de plinten echt vies zijn aan de achterkant en nodig gekuist moeten worden, is het einde in zicht lol. Gelukkig kun je nog een beetje aankloten, ik verveelde me echt stierlijk op het laatst....en had geen auto, fietsen ging niet ivm mijn bekken, en ook lopen was geen pretje. Saai saaierdesaai dus.
Ik ben al dagen in de weer met schoonmaakazijn in de badkamer sinds ik heb ontdekt dat dat écht helpt tegen kalkaanslag. Ik zie de kalk nu als sneeuw voor de zon verdwijnen en overal lagen doeken met azijn op plekjes, de champagnekoeler stond in de douche met de kop erin.... afijn.... en dat steeds een paar dagen lang.

JG zei gisteren 'ik kan goddomme die lucht van schoonmaakazijn niet meer ruiken. Iedere keer als ik dat nog ruik in de toekomst denk ik aan onze baby die bijna komt'

En hij heeft gelijk. Mijn handen stonken er echt naar!

Mijn bekken doen het wonderbaarlijk goed, heb een maand of 3 geleden bij de fysio gelopen, oefeningen gekregen en gedaan en het is weggetrokken en dat is zo fijn. Dus dat bedoel ik dat ik niet zo mag klagen. Ben wat moe af en toe en kots iedere dag zo nu en dan dat maagzuur weg en ik slaap hoerig, maar verder valt het allemaal wel mee.
DTEEZ!
*Check, moet dus schoonmaakazijn kopen vandaag. Gewoon bij de supermarkt?*

Kan Djoels hier bij mij nog even verder schoonmaken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Schoonmaakazijn is extreem nesteldrangerig. Volgens mij kan die JBG elk moment komen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Djoels, Stumble is een Add-on voor je internetbrowser (IE of Firefox, Chrome doet ie nog niet geloof ik) met een knop waarmee je naar een 'willekeurige' site surft. Je kan van tevoren je interesses aangeven, zodat je op jou afgestemde sites krijgt. Als het niet leuk is druk je weer en ga je gewoon weer naar de volgende site. Je komt vanalles tegen en het is zéér verslavend . Goed tijdverdrijf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven