3000+ deel 31 alweer!
zondag 7 februari 2010 om 08:04
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 8 februari 2010 om 22:17
Ik vind het ook echt eng hoor, ben altijd zo nerveuzig.
En dan ben ik niet echt mijzelf ..hmm, of het nou zo goed is om mijzelf te zijn
Nou ja, ik ben gewoon een vreselijk onzeker iemand en weet zeker denk dat iedereen mij stom gaat vinden.
En tsja.. ik zie er op het moment heel slecht uit, dikke kringen, mijn huid ziet er slecht uit, niet echt fraai om mijzelf te laten zien.
En dan ben ik niet echt mijzelf ..hmm, of het nou zo goed is om mijzelf te zijn
Nou ja, ik ben gewoon een vreselijk onzeker iemand en weet zeker denk dat iedereen mij stom gaat vinden.
En tsja.. ik zie er op het moment heel slecht uit, dikke kringen, mijn huid ziet er slecht uit, niet echt fraai om mijzelf te laten zien.
maandag 8 februari 2010 om 22:21
Geen idee, heb *biecht* niet echt een beeld van jullie, gaat meer om de uitstraling en die laat zich moeilijk beschrijven. Fries, ik denk dat jij een open typ bent, met van de kijkers die de wereld in stralen. En Minny, jij bent voor mij het type mens-van-de-wereld-mij-maak-je-niets-wijs. Met dito uitstraling.
*hoop dat ik niemand beledig*
*hoop dat ik niemand beledig*
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 8 februari 2010 om 22:22
quote:stratego schreef op 08 februari 2010 @ 22:12:
Mocy, jij had het toch over paprika chips met mosterdsaus? Heel veel postings geleden.....?
ik vind het nu ook heerlijk, bedankt voor de tip
Ja lekker is dat he. Was toen een toevalstreffer/
Ik ga weer naar boven. Lig in bed met lap, maar ben er niet echt handig mee/
Mocy, jij had het toch over paprika chips met mosterdsaus? Heel veel postings geleden.....?
ik vind het nu ook heerlijk, bedankt voor de tip
Ja lekker is dat he. Was toen een toevalstreffer/
Ik ga weer naar boven. Lig in bed met lap, maar ben er niet echt handig mee/
maandag 8 februari 2010 om 22:23
quote:minny schreef op 08 februari 2010 @ 22:21:
En ik weet toevallig zeker dat jullie me allemaal heel erg leuk vinden en mee naar huis willen nemen en nooit meer willen laten gaan en cadeautjes voor me willen kopen en elke keer blij zijn als jullie me zien want oh zo leuk.
Dus Volgens mij ben jij om te knuffelen!
En ik weet toevallig zeker dat jullie me allemaal heel erg leuk vinden en mee naar huis willen nemen en nooit meer willen laten gaan en cadeautjes voor me willen kopen en elke keer blij zijn als jullie me zien want oh zo leuk.
Dus Volgens mij ben jij om te knuffelen!
maandag 8 februari 2010 om 22:25
Ik ben nu nog niet zenuwachtig, dat komt pas als ik erheen ga. Dan denk ik, ze zitten echt niet op me te wachten. Ze zullen me niet eens missen als ik er niet geweest ben. Ik kan vast met niemand praten. Ze vinden me heel stom.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!