Verliefd op personal trainer...

12-01-2010 21:00 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik post hier voor het eerst maar volg wel al heel lang topics op het forum. Ik ben een vrouw van 23 en ik merk dus dat ik verliefd ben geworden op een man die bij de sportschool werkt.

Ik zal proberen het verhaal niet te lang te maken, ik wil namelijk graag alles neertypen wat er voorgevallen is maar dat is echt te veel.

Het begon in september; toen ik lid werd bij de sportschool kreeg ik een introductie van die man, hij werkte er toen nog maar net. In plaats van de gebruikelijke intro van een half uur hebben we twee uur lang doorgebracht.

De dagen daarna dat ik kwam sporten (ong. 3/4 keer per week) en hij daar ook aan het werk was kwam hij altijd naar me toe, meestal ook meerdere keren tijdens 1 trainingssessie. De gesprekken waren altijd heel leuk, want we hebben echt belachelijk veel met elkaar gemeen.

Hij gaf me ook wel eens complimentjes, hij merkte het bijv. meteen op toen ik m'n haar eens anders had en zei dat hij 't zo leuk vond. Ik merkte dat ik steeds vaker ging sporten en ook steeds vaker aan hem dacht als ik niet bij de sportschool was.

Op een gegeven moment moest ik een maand weg voor mijn werk. In die periode heeft hij mij via internet wel eens een bericht gestuurd om te vragen hoe het ging.

Nou, ik ben natuurlijk een sufferd eerste klas, want ik kan er niet mee omgaan dat ik hem zo leuk vind. In de tijd dat ik weg was heb ik geprobeerd om die verliefdheid maar op te geven omdat ik toch niks durfde te ondernemen en mezelf dus alleen maar gek zat te maken, maar zo makkelijk ging het helaas niet. Toen ik weer terug was werkte hij daar niet meer dagelijks...

Dus om hem vaker te kunnen zien heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij ook in het personal training programma zat en dat ik wel interesse had. Nou zo gezegd, zo gedaan en nu ben ik al een tijdje zijn 'cliënt'.

Maar wat dus mijn probleem nu is, is dat ik helemaal vast zit!

Ik weet niet of hij mij nou ook leuk vind, of dat het allemaal voor het werk is. Het is een heel aardige, sociale jongen maar komt echt niet over als een womanizer en ik heb hem vanaf het begin af aan nog nooit naar andere vrouwen toe zien gaan zoals hij altijd naar mij kwam/komt.

Ik durf ook niet te flirten, ik durf niet eens te vragen of hij een vriendin heeft! Ik probeer er wel vaak achter te komen door bij alles wat hij vertelt wat hij gedaan heeft te vragen met wie dan, maar het antwoord is altijd: 'met vrienden'.

Ik kan hem niet mee uitvragen want het kan zijn dat hij nee zegt alleen al omdat we een zakelijk verband aan zijn gegaan. En als hij nee zegt ben ik zo teleurgesteld en schaam ik me zo dat ik waarschijnlijk niet meer durf te gaan sporten daar.

Ehm ja dus wat vraag ik nu eigenlijk aan jullie? Op zich ben ik sowieso benieuwd naar jullie mening hierover.

Wat ik ook heel goed kan gebruiken zijn tips, zij het dat ik het echt moet vergeten (wat ik ook al geprobeerd heb) of misschien tips over hoe ik wat meer kan flirten zonder heel erg direct te zijn.

Nou goed alle input is meer dan welkom want ik weet gewoon niet meer wat ik met mezelf aanmoet!
En ook geen burka!

Goed dat je het hebt gezegd. Kon je met hem praten, klonk hij redelijk of freaked? Een goed gesprek kunnen voeren is altijd prettig natuurlijk en hoopvol.

Waarschijnlijk giert er van alles door hem heen. Ik snap je twijfel wel hoor, je zit in de datingfase en hij wil wat vastigheden, en dat is ook begrijpelijk, je wilt van de ander ook horen dat je iets losmaakt en een bevestiging dat die persoon ook serieus is als je dat zelf ook bent. Ik zou zeggen: gewoon alles uitspreken en zeggen wat jij wilt en hoopt. En vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als hij je begrijpt zal hij jouw tempo accepteren en ook uitspreken wat zijn twijfels en wensen zijn. Je hebt geen haast.

Je hebt je grenzen nu aangegeven en laten merken dat het incident vandaag daarover heen ging. Laat het gewoon betijen en spreek voor vrijdag of zo weer wat af, dan voel je zelf wel hoe en wat (verheugen of buikpijn). Snap wel dat je je nu rottig voelt, dus even een knuffie!
Dezelfde gedachten Tits.
Thanks margot

Badmeester; do share!

Whiskers en tits; hij is 25! en heeft 1 serieuze relatie gehad van 3 jaar was het geloof ik. Het was stukgelopen omdat zij nogal aan het rondsletten was.

Ikzelf heb een relatie van 5,5 jaar gehad, daarna heerlijk gedate en genoten. Hij heeft wel verteld dat hij op de sportschool weleens werd benaderd voor een date, maar dat hij niet ging als hij er geen toekomst in zag.

Bah ik weet het trouwens niet meer. Ik vind het echt een wereldvent, we kunnen goed praten, hij is super sexy , lief noem maar op. Het kan inderdaad gewoon een stukje onervarenheid zijn, niet dat ik zelf zoveel ervaring heb.

Het is ook een stukje wantrouwen van mijn kant, een jongen die zo hard van stapel loopt, spoort die wel? Spookt constant door mijn hoofd.
anoniem_98673 wijzigde dit bericht op 08-02-2010 22:46
Reden: Hij is 25, ik ben 23, duh, sorry ben er niet helemaal bij
% gewijzigd
Ik vind het een absurde reactie, niet van iemand die zichzelf onder controle heeft

Maar inderdaad its not the end of the world as we know it dus een tweede kans is hij waard.

Heel goed en sterk trouwens hoe je je mening verwoord naar hem: complimenten.
Tja, wat is hard van stapel lopen? Je uitnodigen voor een etentje bij hem thuis en noodgedwongen zijn moeder ontmoeten is niet hetzelfde als je ten huwelijk vragen.

Je vragen om niet meer met een ander te daten is iets hardop uitspreken wat normaal al vanzelfsprekend is.

Ik denk dat hij heel erg verliefd op je is en door zijn onervarenheid een beetje stuntelig benaderd.

Het is wel jammer dat je dat als " te hard van stapel lopen" ervaart. Maar ik snap je gevoel wel heel goed. Zou er zelf bijna plaatsvervangende buikpijn van krijgen!
Kan me goed voorstellen dat je je dat afvraagd.

Heb het er eens met hem over wanneer je hem weer ziet.

Gewoon zeggen dat je hem leuk, sexy etc vindt maar dat dit te snel gaat.

Ik denk dat hij gewoon niet zo ervaren is, is op zich niet erg, misschien best wel schattig, maar het moet wel een beetje relaxt blijven.
Ha Marla,

Ik denk dat jij heel realistisch in het hele verhaal staat. Hij gaat idd héél hard van stapel. Dat hoeft niet per definitie slecht te zijn. Mijn huidige vriend liep ook zo hard van stapel. Ik heb hem echt af moeten remmen in het begin. Ik vertrouwde het ook niet. Nu zijn we echter wel een half jaar verder en zitten we helemaal op dezelfde bladzijde

Maar die stoppen die doorsloegen... die vind ik wel echt eng. Daar durf ik ook echt geen zinnig woord over te zeggen. Denk dat Margot het wel goed zei: Spreek nog een keer af en voel hoe jij je erbij voelt. Intuitie laat mensen over het algemeen niet in de steek.
You're welcome, hoop dat het helpt! (enne... heb er meer hoor!)

ik lees trouwens wel eens bij topics als "hoe lang elkaar kennen voor samenwonen" antwoorden als "hij is na de eerste date nooit meer weggegaan", dus het kan veel sneller. Het enige van belang is of jij het prettig vindt om harder te gaan dan wat "de mensen" vinden dat moet. Als het voor jou te snel gaat: spreek het uit, en anders genieten van je kriebels.

Mannen kijken nu eenmaal in de sportschool. Maar zolang ze er niets mee doen, is er toch niets aan de hand?

Dat gedrag van hem is zeker verontrustend.

OOk nadat hij zijn excuses heeft gemaakt moet je zoals al eerder gezegd luisteren naar je intuïtie.

Doe het rustig aan. Je weet nog niet alles van hem. Je date nog maar een paar maanden met hem.

Je weet het: Hardlopers zijn doodlopers.

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Misschien is ie ineens heel bang om je kwijt te raken? Dat kun je toch hebben als je je realiseert dat je om iemand geeft en verliefd aan het worden bent, dat je ineens denkt: Shit dit kan ook weer kapot gaan.

Dat zoiets maakte dat ie even niet zichzelf was.

Of dat ie nog wat wantrouwend is omdat zijn ex hem belazerd heeft. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat een 'date' abnormaal tegen mij deed, beetje wantrouwend. Hij was flink belazerd door zijn ex en dat had wat schade aangericht.

Ik wil het niet goedpraten hoor, maar misschien is het zoiets?
Wel heel fijn dat jullie er normaal over kunnen praten en dat ie wist dat ie niet handig bezig was. Toch nog maar even een slag om de arm houden dus, en rustig aan.

Mijn man en ik gingen ook heel hard van start, we hadden vanaf dag 1 dikke verkering, maar daarna hebben we nog jaren gelat bijvoorbeeld. Dus het een hoeft echt niet razendsnel tot het ander te leiden.

Op zich kun je hem toch zeggen dat jij ook niet met andere mannen date, dat het aan is en dat je zijn familie en vrienden wil ontmoeten, als dat zo is natuurlijk. En dan verder nog niets, rustig aan aftasten of jullie wel het beste in elkaar naar boven halen. Je bent er zelf bij hoor, samenwonen, trouwen, zwanger worden, dat kan ie niet in zijn eentje.
Ik zou zelf behoorlijk afknappen op zulk gedrag, brrrrr. En dan ook nog na krap een week daten...
Hij had dat nog nooit gehad en die man daar ergerde hij zich toch al aan. En dan zeggen dat hij 'ineens de conrole' verloor.

Ok, voor nu. Als jij dat vindt dan.

Maar als hij nou nog een keer zomaar vanuit het niks uit zijn dak gaat, waar dan ook (winkel, horecagelegenheid, etc.) dan is het geen relatiemateriaal, sorry dat ik het zo bot zeg.

Het gevaar bestaat dat jij je aan gaat passen aan zijn gedrag. Dus dat je bij voorbaat al dingen niet doet omdat je bang bent dat hij anders weer 'de controle verliest'. Dan ga je op eieren lopen.

Ook dat hij je al zo snel meeneemt naar zijn moeder wijst op bezittingsdrang. 'Kijk, ik stel je voor aan mijn familie, ik ben serieus'.

Ik zou als ik jou was oppassen met vertellen over je liefdes voor hem, hij heeft er blijkbaar moeite mee en hoewel je denkt dat je alles aan hem kunt vertellen is de bezitterige man nog wel eens heel onredelijk als het om dat soort dingen gaat, omdat hij graag de eerste wil zijn met alles. Dan krijg je in alle ruzies voor je voeten geworpen dat je wel met xxx mannen naar bed bent geweest of zo. Heel erg vervelend.

Je kreeg de tip al eerder; kalm aan. Kijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt want sexy is fijn maar sexy en emotioneel licht ontvlambaar, jaloers en bezitterig, dat is echt minder hoor.....

Ik hoop voor je dat dit een eenmalige actie was want ook ik vind je verhaal te gek om te lezen!
Wat een ontwikkelingen hier. Ik zou persoonlijk trouwens ook afknappen op iemand van 25 die nog thuis woont en je dan in week 1 uitnodigt bij zijn moeder. Hmmmmm. Klinkt niet ok. Ben benieuwd hoe het afloopt.

Je reageert goed MS! Prima dat je je grenzen bewaakt.
*luchtje*
quote:misspoez schreef op 09 februari 2010 @ 07:58:

*luchtje*Poepje gelaten?
Over dat eten bij zijn moeder zou ik niet zo in zitten.

Hij vindt je gewoon leuk en hij woont nu eenmaal nog thuis.

Hij wil jou laten zien waar hij woont en hoe hij leeft.

Zijn reactie in de sportschool vind ik wel heel opmerkelijk en hij komt inderdaad nogal erg bezitterig over. Kijk het een tijdje aan zou ik zeggen.

En wat leo zegt: kijk uit dat je op een gegeven moment niet op je tenen moet gaan lopen, zodat hij niet boos wordt. Dan moet je er gelijk een eind aan breien.
IK sluit me bij Eleonora aan.

IK heb lang geleden een relatie gehad met een jaloerse, bezitterige en licht ontvlambare man. Naar verjaardagen durfde ik niet meer met hem, om over uitgaan maar niet te spreken. OP de bruiloft van mijn broer, heeft hij bijna een collega van mijn broer op zijn gezicht geslagen omdat ik met hem danste.

Als ik dit dan zo van je lees dan vliegen bij mij al mijn voelsprieten uit. Hou je kop erbij, want in verliefdheid wil je sommige dingen niet altijd zien. Maar ik kan je verzekeren dat het leven met een extreem jaloerse en bezitterige man echt niet te doen is. Dus wees allert!!!
Hoi Marla, die term 'rondsletten' over zijn vorige vriendin, komt die van jou of noemde hij het zo?

Ik zou ook op m'n hoede zijn. Jammer, maar mocht 't echt niet goed zitten dan is het wel weer prettig dat zo'n woedeuitbarsting er meteen al uit kwam.
Hee Marla, wat een ontwikkelingen weer zeg! Dit zag ik niet aankomen na je berichtje van zondag...

Zijn actie van gister kan natuurlijk gewoon niet, maar dat ziet hij zelf kennelijk ook wel (een beetje) in. Goed dat je daarvoor gewoon zijn reactie hebt afgewacht trouwens, en dat ie daar wel redelijk snel mee kwam. Maar misschien komt die jaloezie ook voort uit zijn ervaring met zijn vorige vriendin en is ie gewoon erg onzeker? Ik zou zeggen dat je het gewoon nog wat tijd moet geven, lekker elkaar beter leren kennen, maar natuurlijk wel in de gaten houden of ie niet doorschiet.

Etentje bij z'n moeder is aan de ene kant wel logisch omdat ie nog thuis woont, maar zou ik toch nog even afhouden denk ik. Doe rustig aan, volg je gevoel en blijf praten! Van één zo'n actie hoef je volgens mij niet direct in paniek te raken, maar hou het wel een beetje in de gaten. Volgens mij ben je nuchter genoeg daarvoor. Sterkte, want het is natuurlijk wel een domper op je roze wolk!
quote:yoyo2 schreef op 09 februari 2010 @ 08:00:

[...]

Poepje gelaten? Ik begin te twijfelen aan het waarheidsgehalte. Dat is het meer.
grappig misspoez, dat had/heb ik dus ook een beetje.
Ik niet. Kunnen we dus gewoon bij het verhaal van Marla blijven?

Ik zou het hem deze ene keer vergeven, maar daar blijft het bij.

Kennis maken met zijn moeder vind ik ook niet zo erg. Hij woont immers nog thuis. Als hij op zich zelf woonden en je wilde voorstellen zou ik het wel te snel vinden, maar dit is gewoon een andere situatie.
Marla, zijn gedrag vind ik niet acceptabel. Eleonora zegt het heel helder: bij zo'n man ga je op eieren lopen. Op een manier die je je nu in de verste verte nog niet voor kunt stellen.

Ook het verhaal dat zijn vorige relatie uit is gegaan omdat zij aan het 'rondsletten' is, getuigt niet echt van inzicht in de dynamiek binnen relaties. Hij legt de schuld bij haar. Beetje kinderachtig.

Je kunt je grens voor jezelf en naar hem toe duidelijk aangeven: nog een keer de controle verliezen en je bent weg. En je daar ook aan houden.
quote:MarlaSinger schreef op 08 februari 2010 @ 22:23:

straks sta ik op blote voeten, zwanger in de keuken, nee hoor!

Haha Marla! Die PT-gasten zijn ook allemaal hetzelfde he...;-)

Ik knipperde 3x met mn ogen en was ook ineens zwanger van mijn PT.....hmmzzz ik zie een patroon...;-)

Maar nu even serieus: goed van je dat je even afstand neemt want die bezitterigheid klinkt niet goed. En ook al zo snel! Jullie hebben nog niet eens echt officieel wat......

Ik denk dat als je nu goed duidelijk bent tegen hem dat het nog echt wel iets moois kan worde tussen jullie.

Mocht hij nou heel vaak dit gedag vertonen dan zou ik mezelf even achter mn oren krabben als ik jou was.

Verder trouwens geweldige ontwikkelingen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven