Welke buggy?

08-02-2010 21:28 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naast onze kinderwagen willen wij een buggy ivm makkelijker meenemen. Ik wil een 5-standen buggy dus dat maakt dat de Quinny Zapp die ik eigenlijk heel leuk vindt, afvalt. Daarnaast zou het handig zijn als ik de buggy ook kan meenemen op de fiets. Welke buggy is een aarader, en welke moet ik echt niet hebben omdat ie om wat voor reden ook, helemaal ruk is? Ik hoop gebruik te kunnen maken van jullie ervaringen, alvast dank! (Ik heb hier wel al wat topics gevonden over buggy's maar die zijn uit 2007 en 2008 dus ik denk dat ik daar niet veel aan heb ivm modelwisselingen.)
Wij hebben een Maclaren. Die bevalt prima. Stevig maar toch licht en makkelijk inklapbaar. En door de schouderband die er tegenwoordig aan hangt ook makkelijk te vervoeren.
Prenatal.

Lichtgewicht, meerdere standen, rijdt prima.

minder dan 100¤
de light buggy (zilver) is nu in de aanbieding voor 76,49.
Koop er geen van de blokker oid. Wat een rampenplan!

We hebben u het huismerk van prenatal, en die doet het prima. Ik weet niet of ie op de fiets kan.

(we zijn er bijna klaar mee: kopen? )
Maclaren. Die is onshet beste bevallen. We hebben in totaal al 4 buggies versleten de maclaren was veruit de beste.

Meestal zijn die 5 standen buggy's niet heel handig voorop de fiets. Ze worden weer wat zwaarder. Ik had een goedkope 1 standenbuggy die heel weinig woog voor de fiets.
Dank voor jullie reacties! Op de oude topics had ik al het idee dat Maclaren en Prenatal toen het beste bevielen en dat is nu dus nog steeds zo. Een zilveren buggy klinkt leuk, daar ga ik eens naar kijken!
Maxem welke had jij voor op de fiets?
Een hele goedkopen van plaatselijke babywinkel. Hij was 20, 30 of 40 euro zoiets. Die goedkope zijn vaak het lichtste. En ze zitten er dan vaak geen uren in. En al zou dat gebeuren nog geen ramp. Maar de maclaren was voor mij echt te zwaar voor op de fiets.
Wij hebben ook een heel goedkope buggy gekocht met het idee "wat kan er mis mee zijn", maar dat is echt de miskoop van de eeuw geweest. Het ding stuurt voor geen meter, je moet voortdurend twee handen gebruiken en dan nog stuurt hij heel zwaar. Zorg dus echt dat je proefrijdt met je dreumes erin! Dat hebben wij dus dom genoeg niet gedaan.
Wij hebben ook 2 MacLarens en die bevallen prima. Sturen lekker licht en zijn makkelijk in te klappen. Volgens mij kunnen ze ook aan de fiets met een "buggy mee" oid......
Kan je geen tips geven maar hier de ervaring: geen buggy in ons bezit. Dochter is inmiddels al 16 maanden en ik mis het nog steeds niet. Als ik naar de supermarkt ga dan ga ik of met de kinderwagen of op de fiets en dan zit zij toch in het zitje van het boodschappenkarretje. Die enkele keer dat ik de stad in ga om te winkelen heb je vaak dermate veel spullen/aankopen nodig dat je toch met de auto moet en dan kan de kinderwagen er ook in. Ik vind de kinderwagen gewoon heerlijk lopen. Zodra we hem toch lijken te missen die buggy is hij gauw genoeg aangeschaft.
Hier idd de Quinny Zapp

Heel handig, lekker klein op te vouwen,stevig, wendbaar

Kortom: heel tevreden
Ik heb een koelstra, Echt een geweldig ding.

Mooi zwarte bekleding en ook het frame is zwart.

Ik gebruik hem elke dag. Idd zo`n goedkope van de blokker of kruidvat nooit doen. Vreselijke buggys!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven