kom ik te dichtbij? help!

09-02-2010 09:38 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
hij durft (nog?) niet bij ouders en vrienden over de vloer te komen.

heeft me al enkele keren laten zitten

maar verlangt anderzijds gruwelijk naar me als we niet afspreken.

ik vroeg 'm voor kerst verkering, hij zei ja

vernam vervolgens 4 dagen niets (incl kerst)

raakten toen weer aan het contact

hij was dik ziek ofzo.

zag 'm toen pas een maand later weer.

vorige week zaterdag liet ie me nog zitten

zag 'm vervolgens zondag op een festivalletje

vernam van dorpsgenoten dat ik voor 'm op moest passen

heb ik voor z'n voeten gelegd

"als ik nu met een andere jongen had gaan zoenen, had je dat leuk gevonden?" NEE was 't antwoord

"dan moet je meiden zoals mij niet zomaar rond laten fladderen want dan raak je me kwijt" -besef begon te dagen.

weer dik aan het contact.

hij vroeg of ik zaterdag voor 'm kwam koken.

waja. gezellig.

donderdag al gezien

en we kunnen zó heerlijk hangen met z'n 2

puur hangen en ouwehoeren. echt fijn. wederzijds.

dat weet ik ècht zeker.

maar sindsdien wederom niets meer van 'm vernomen.

hoewel we zaterdag dus hadden afgesproken te eten.

daar had hij nog dik 'ja' op geantwoord donderdag.

iemand ervaring met zulks?

zou 't kunnen zijn dat ik te dicht bij kwam, hij niet durfde af te bellen, nu bang is dat ik boos ben en helemaal niet meer durft?

of lul ik nu recht wat krom is.

we gaan met mekaar sinds oktober. hij is net 30. niet zeer ervaren op relationeel vlak. bewust? wil 'm niet zomaar aan de kant zetten. dat is te simpel. maar wat zou het zijn? slechte ervaringen in 't verleden? vet onzeker? of playt ie me waar ik bij sta hoe klinkt hij in dit verhaal?
Jullie gaan helemaal niet met elkaar,,,,

Hij vind je hartstikke leuk...als hij verder even niets om handen heeft

Heeft verder weinig tot niets te maken met te dicht bij komen hoor

Het is leuk, het is gezellig, maar liefde....neuh, dat zie ik niet zo
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En jij bent 16?
Sorry maar denk dat je tijdsverdrijf bent.
24
ik geloof dat we teveel contact hebben met mekaar (minus toen na kerst en nu) om te zeggen dat ik tijdsverdrijf ben.. dat is namelijk dagelijks.
Maar als jullie een afspraak hadden waarom ben je dan niet gewoon naar hem toe gegaan?
Erger u niet, verwonder u slechts!
Dit klinkt als eh... nou ja, als niks eigenlijk. Geen relatie, geen vriendschap, gewoon, iets wat af en toe gebeurt. Zonder plan, zonder verwachtingen.

Als jij dat anders wil zul je het aan moeten geven, maar een man van 30 die zich zó gedraagt... daar zou ik gillend van wegrennen!
ja hij playt je?? je bent wel tijdsverdrijf wanneer het hem uitkomt...

waarom accepteer jij dat hij niks van zich laat horen terwijl jullie een afspraak hadden is dat dik of zo???

Het is heel simpel.... maar je houdt blijkbaar van ingewikkeld?

Hou jezelf niet voor de gek.....
ik had gewoon heen moeten karren vanzelf.

stom.

nu moet hij ook vaak optreden met verschillende bands. ennn past zo'n meid dan wel in zo'n leven? ik zit mezelf wijs te maken van wel hè.

potver het is zo zonde van zo'n jongen

en voor mij, heb me nog nooit zo op m'n gemak gevoelt bij iemand.

ble
pfffffff hij vraagt of je voor m komt koken, hoe dik is dat?
Misschien eens met hem gaan praten?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Heb je hem al eens op de man af gevraagd hoe hij jullie 'relatie' ziet?
weet je wat pas zonde is.... ? je tijd verdoen aan iemand die niets met je wil en het fatsoen niet heeft afspraken netjes af te zeggen...
ja dat klinkt best pril eigenlijk nu ik het me zo besef...

ik kan wel niet accepteren dat ie zo'n afspraak cancelt.. maar wij trekken zo vaak zo hard conclusies terwijl daar vaak helemaal geen aanleiding toe is. daar waak ik wat voor. ziet u..
áls ie nog weer eens reageert zal ik zeker in een volgend gesprek eens goed vragen wat dat nou toch is met hem.en ons.

maar hoe me nu te gedragen. wachten tot hij contact? of een duwtje in de rug omdàt ie bang is dat ik boos ben?

geen zin een jongen zomaar weg te schoppen omdat er weet ik veel wat aan de hand is.
Je kunt hem toch gewoon bellen om af te spreken en dan het gesprek aangaan? Gissen en speculeren is niet zo zinvol.
quote:2florence schreef op 09 februari 2010 @ 09:56:

áls ie nog weer eens reageert zal ik zeker in een volgend gesprek eens goed vragen wat dat nou toch is met hem.en ons.

maar hoe me nu te gedragen. wachten tot hij contact? of een duwtje in de rug omdàt ie bang is dat ik boos ben?

geen zin een jongen zomaar weg te schoppen omdat er weet ik veel wat aan de hand is.

Er IS geen ons......

Of je moet ONS bedoelen als de afkorting voor One Night Stand....dan bestaat ons tussen jullie misschien weer wel...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
'zo'n jongen', klinkt alsof hij bijzonder en heel leuk en heel aardig is. Uit je openingspost komt dat echt niet naar voren dus waarom zou je hier verder nog energie in steken?
als jij het 'dik' vind allemaal excuses voor hem te verzinnen waarom jullie geen normaal volwassen contact zouden kunnen hebben ....
Toen ik de OP las dacht ik ook dat het over twee tieners ging.

Iemand die afspraken niet nakomt heeft geen respect voor jouw tijd, en indirect ook niet voor jou.

Er zijn twee mogelijkheden: Of hij is lang niet zo gek op jou als jij op hem, vind het allemaal wel leuk en gezellig, maar wil niet de tijd en moeite in jou steken omdat jij gewoon niet de vrouw van zijn dromen bent.

Of het is inderdaad een man die vooral op zichzelf gericht is, en ondanks dat ie mss wel gek op je is, betekent dat niet dat ie zijn leven wil aanpassen en dat jij dus altijd degene moet zijn die in jullie relatie de kar trekt, omdat hij gewoon niet "relatiegericht"is maar vooral op zichzelf.

In het kort: of een egocentriche eikel, of not into you.

Vraag is dan waarom jij zo je best doet voor iemand die zo duidelijk zo weinig voor jou over heeft?

maak jezelf niet wijs dat je "te dichtbij"komt en of dat het vast aan zijn "bindingsangst"of "moeilijk verleden" ligt.

Ga er vanuit dat iemand in het "prille relatiestadium" meer aandacht aan je geet dan ie ooit in zijn verdere leven gaat doen, en dat jij hem niet gaat "ontdooien"of veranderen met jouw liefde en aandacht. Zoals ie nu tegen je doet, zo gaat het blijven. Dus bedenk op dit op de lange termijn is wat JIj wilt van een partner en een relatie en of dit de investering waard is. Ik zou denken dat je jezelf op den duur alleen gaat frustreren en teleurstellen en dat je dus idd beter kunt wegfladderen.
@ kastanjez: het matcht gewoon ontiegelijk. de persoonlijkheden

@ liselore: we hèbben normaal contact, behalve rond kerst en nu zomaar weer. daar mòet toch wat achter zitten?

maar @ elynn: dit is speculeren inderdaad. moet die telefoon maar eens in klimmen.
gewoon bellen is het beste, maar daar ben ik ook een held op sokken in dus.....misschien heeft ie goede reden ;)
prima, je lult recht wat krom.....
quote:return_of_kreng schreef op 09 februari 2010 @ 10:06:

Toen ik de OP las dacht ik ook dat het over twee tieners ging.

Iemand die afspraken niet nakomt heeft geen respect voor jouw tijd, en indirect ook niet voor jou.

Er zijn twee mogelijkheden: Of hij is lang niet zo gek op jou als jij op hem, vind het allemaal wel leuk en gezellig, maar wil niet de tijd en moeite in jou steken omdat jij gewoon niet de vrouw van zijn dromen bent.

Of het is inderdaad een man die vooral op zichzelf gericht is, en ondanks dat ie mss wel gek op je is, betekent dat niet dat ie zijn leven wil aanpassen en dat jij dus altijd degene moet zijn die in jullie relatie de kar trekt, omdat hij gewoon niet "relatiegericht"is maar vooral op zichzelf.

In het kort: of een egocentriche eikel, of not into you.

Vraag is dan waarom jij zo je best doet voor iemand die zo duidelijk zo weinig voor jou over heeft?

maak jezelf niet wijs dat je "te dichtbij"komt en of dat het vast aan zijn "bindingsangst"of "moeilijk verleden" ligt.

Ga er vanuit dat iemand in het "prille relatiestadium" meer aandacht aan je geet dan ie ooit in zijn verdere leven gaat doen, en dat jij hem niet gaat "ontdooien"of veranderen met jouw liefde en aandacht. Zoals ie nu tegen je doet, zo gaat het blijven. Dus bedenk op dit op de lange termijn is wat JIj wilt van een partner en een relatie en of dit de investering waard is. Ik zou denken dat je jezelf op den duur alleen gaat frustreren en teleurstellen en dat je dus idd beter kunt wegfladderen.bedankt! ik ben in de veronderstelling zo'n gast wel even te bekeren. de saint pff. utopisch vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven