Zooo geen zin-topic :)
dinsdag 9 februari 2010 om 14:13
Je kent het vast wel; je moet iets gaan doen wat best nuttig is, maar je hebt er zó geen zin in! Deel het hier met ons, dan kunnen we je moed inpraten of een schop onder je kont geven
Ik begin;
Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.
Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
Ik begin;
Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.
Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
dinsdag 9 februari 2010 om 14:15
Geen idee hoe je zin kunt krijgen om naar buiten te gaan. Ik zou het gewoon niet doen. Lekker eten laten bezorgen vanavond. Laat die bezorger maar door de kou gaan voor je
Mijn geen zin van vandaag: Ik moet zo naar de tandarts voor een kies die 2 weken terug een hele mooie nieuwe vulling heeft gehad en nu héééél zeer doet
Mijn geen zin van vandaag: Ik moet zo naar de tandarts voor een kies die 2 weken terug een hele mooie nieuwe vulling heeft gehad en nu héééél zeer doet
dinsdag 9 februari 2010 om 14:18
Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.
Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)
Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)
dinsdag 9 februari 2010 om 14:18
quote:Lunax schreef op 09 februari 2010 @ 14:15:
Geen idee hoe je zin kunt krijgen om naar buiten te gaan. Ik zou het gewoon niet doen. Lekker eten laten bezorgen vanavond. Laat die bezorger maar door de kou gaan voor je
Mijn geen zin van vandaag: Ik moet zo naar de tandarts voor een kies die 2 weken terug een hele mooie nieuwe vulling heeft gehad en nu héééél zeer doet
Haha ja maar ik heb jammer genoeg alleen mijn pinpas! Bezorgers nemen hier alleen contact aan. Helaas..
En he bah, jouw geen zin kan ik me echt heel goed voorstellen. Sterkte!
Geen idee hoe je zin kunt krijgen om naar buiten te gaan. Ik zou het gewoon niet doen. Lekker eten laten bezorgen vanavond. Laat die bezorger maar door de kou gaan voor je
Mijn geen zin van vandaag: Ik moet zo naar de tandarts voor een kies die 2 weken terug een hele mooie nieuwe vulling heeft gehad en nu héééél zeer doet
Haha ja maar ik heb jammer genoeg alleen mijn pinpas! Bezorgers nemen hier alleen contact aan. Helaas..
En he bah, jouw geen zin kan ik me echt heel goed voorstellen. Sterkte!
dinsdag 9 februari 2010 om 14:19
quote:phoehee schreef op 09 februari 2010 @ 14:15:
Je heel lekker warm aankleden met een majo onder je broek. En een muts op en je skihandschoenen.
Ik moet gaan werken thuis maar forummen is veel makkelijker
Haha dat is inderdaad wel een goed idee... een lekker dikke trui enzo, hmmm
Overigens moet ik ook studeren maar die hoop heb ik voor vandaag al opgegeven.
Je heel lekker warm aankleden met een majo onder je broek. En een muts op en je skihandschoenen.
Ik moet gaan werken thuis maar forummen is veel makkelijker
Haha dat is inderdaad wel een goed idee... een lekker dikke trui enzo, hmmm
Overigens moet ik ook studeren maar die hoop heb ik voor vandaag al opgegeven.
dinsdag 9 februari 2010 om 14:20
quote:zusenzo schreef op 09 februari 2010 @ 14:16:
Ik moet stofzuigen, maar de schoonmaakster komt morgen, maar toch moet ik van mijzelf stofzuigen.
Zo geen zin in...
Het zonnetje schijnt trouwens en als beloning koop je voor jezelf een heerlijke maaltijd met dito toetje.
Waarom moet je dan van jezelf stofzuigen? Kun je niet iets anders verzinnen dat óók goed is maar wat je minder vervelend vindt?
En een lekkere maaltijd plus toetje is inderdaad wel een goed idee, iets wat ik normaal niet zo snel zou halen ofzo..
Ik moet stofzuigen, maar de schoonmaakster komt morgen, maar toch moet ik van mijzelf stofzuigen.
Zo geen zin in...
Het zonnetje schijnt trouwens en als beloning koop je voor jezelf een heerlijke maaltijd met dito toetje.
Waarom moet je dan van jezelf stofzuigen? Kun je niet iets anders verzinnen dat óók goed is maar wat je minder vervelend vindt?
En een lekkere maaltijd plus toetje is inderdaad wel een goed idee, iets wat ik normaal niet zo snel zou halen ofzo..
dinsdag 9 februari 2010 om 14:21
quote:Schravelvot schreef op 09 februari 2010 @ 14:17:
Ik heb zelfs geen zin om te typen Gisteren niet zo heel laat naar bed maar ik heb het gevoel alsof ik een flink feestweekend achter de rug heb..Zo voel ik mij dus ook! Heel moe en hangerig en niet-lekkerig enzo. Gek hoor.. (typen lukt overigens nog redelijk enthousiast)
Ik heb zelfs geen zin om te typen Gisteren niet zo heel laat naar bed maar ik heb het gevoel alsof ik een flink feestweekend achter de rug heb..Zo voel ik mij dus ook! Heel moe en hangerig en niet-lekkerig enzo. Gek hoor.. (typen lukt overigens nog redelijk enthousiast)
dinsdag 9 februari 2010 om 14:22
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 14:18:
Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.
Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)
Hahaha! Het zou wel handig zijn...
*kijkt weemoedig naar de enorme stapel rotzooi die in haar kamertje ligt*
Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.
Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)
Hahaha! Het zou wel handig zijn...
*kijkt weemoedig naar de enorme stapel rotzooi die in haar kamertje ligt*
dinsdag 9 februari 2010 om 14:24
quote:phoehee schreef op 09 februari 2010 @ 14:20:
Stephanietje iets verzinnen waar je zoveel trek van krijgt zodat je wel naar de supermarkt wil.Ja ik ben aan het nadenken... maar ik voel me niet zo lekker dus ik heb nergens echt zin in. Alleen in waterijsjes, maar om die nou als avondeten te nemen...
Stephanietje iets verzinnen waar je zoveel trek van krijgt zodat je wel naar de supermarkt wil.Ja ik ben aan het nadenken... maar ik voel me niet zo lekker dus ik heb nergens echt zin in. Alleen in waterijsjes, maar om die nou als avondeten te nemen...
dinsdag 9 februari 2010 om 14:24
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 14:18:
Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.
Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)Daarom heb ik nou een huishoudster Kost wat, maar van deze ergernis ben ik in ieder geval af!
Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.
Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)Daarom heb ik nou een huishoudster Kost wat, maar van deze ergernis ben ik in ieder geval af!
dinsdag 9 februari 2010 om 14:25
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 14:20:
Flans wat in elkaar met de ingrediënten die je wel thuis hebt. Een boterham kan ook heel goed avondeten zijn Oooh, boterhammen! Ik moet morgen de hele dag naar school en dan moet ik natuurlijk ook boterhammen hebben, dus ik moet sowieso naar de winkel...
Flans wat in elkaar met de ingrediënten die je wel thuis hebt. Een boterham kan ook heel goed avondeten zijn Oooh, boterhammen! Ik moet morgen de hele dag naar school en dan moet ik natuurlijk ook boterhammen hebben, dus ik moet sowieso naar de winkel...
dinsdag 9 februari 2010 om 14:25