Zooo geen zin-topic :)

09-02-2010 14:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kent het vast wel; je moet iets gaan doen wat best nuttig is, maar je hebt er zó geen zin in! Deel het hier met ons, dan kunnen we je moed inpraten of een schop onder je kont geven



Ik begin;

Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.

Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe je zin kunt krijgen om naar buiten te gaan. Ik zou het gewoon niet doen. Lekker eten laten bezorgen vanavond. Laat die bezorger maar door de kou gaan voor je



Mijn geen zin van vandaag: Ik moet zo naar de tandarts voor een kies die 2 weken terug een hele mooie nieuwe vulling heeft gehad en nu héééél zeer doet
Alle reacties Link kopieren
Ik helaas niet, want ik heb geen zin om na te denken
Alle reacties Link kopieren
Je heel lekker warm aankleden met een majo onder je broek. En een muts op en je skihandschoenen.



Ik moet gaan werken thuis maar forummen is veel makkelijker
Alle reacties Link kopieren
Ik moet stofzuigen, maar de schoonmaakster komt morgen, maar toch moet ik van mijzelf stofzuigen.

Zo geen zin in...



Het zonnetje schijnt trouwens en als beloning koop je voor jezelf een heerlijke maaltijd met dito toetje.
Alle reacties Link kopieren
Geeen zin in mijn stageverslag En niet in leren voor een tentamen van over 2 weken pas....
Alle reacties Link kopieren
Lunax oeh das niet fijn om terug te moeten als je denk dat je zeker een half jaar niet meer moet.



Oh ik moet ook nog internetbankieren, mijn hobby
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelfs geen zin om te typen Gisteren niet zo heel laat naar bed maar ik heb het gevoel alsof ik een flink feestweekend achter de rug heb..
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.

Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lunax schreef op 09 februari 2010 @ 14:15:

Geen idee hoe je zin kunt krijgen om naar buiten te gaan. Ik zou het gewoon niet doen. Lekker eten laten bezorgen vanavond. Laat die bezorger maar door de kou gaan voor je



Mijn geen zin van vandaag: Ik moet zo naar de tandarts voor een kies die 2 weken terug een hele mooie nieuwe vulling heeft gehad en nu héééél zeer doet

Haha ja maar ik heb jammer genoeg alleen mijn pinpas! Bezorgers nemen hier alleen contact aan. Helaas..



En he bah, jouw geen zin kan ik me echt heel goed voorstellen. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
En nu naar de winkel? Nee heb ik ook geen zin dus geen tips!
Alle reacties Link kopieren
quote:phoehee schreef op 09 februari 2010 @ 14:15:

Je heel lekker warm aankleden met een majo onder je broek. En een muts op en je skihandschoenen.



Ik moet gaan werken thuis maar forummen is veel makkelijker

Haha dat is inderdaad wel een goed idee... een lekker dikke trui enzo, hmmm



Overigens moet ik ook studeren maar die hoop heb ik voor vandaag al opgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Stephanietje iets verzinnen waar je zoveel trek van krijgt zodat je wel naar de supermarkt wil.
Alle reacties Link kopieren
quote:zusenzo schreef op 09 februari 2010 @ 14:16:

Ik moet stofzuigen, maar de schoonmaakster komt morgen, maar toch moet ik van mijzelf stofzuigen.

Zo geen zin in...



Het zonnetje schijnt trouwens en als beloning koop je voor jezelf een heerlijke maaltijd met dito toetje.

Waarom moet je dan van jezelf stofzuigen? Kun je niet iets anders verzinnen dat óók goed is maar wat je minder vervelend vindt?



En een lekkere maaltijd plus toetje is inderdaad wel een goed idee, iets wat ik normaal niet zo snel zou halen ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Flans wat in elkaar met de ingrediënten die je wel thuis hebt. Een boterham kan ook heel goed avondeten zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Schravelvot schreef op 09 februari 2010 @ 14:17:

Ik heb zelfs geen zin om te typen Gisteren niet zo heel laat naar bed maar ik heb het gevoel alsof ik een flink feestweekend achter de rug heb..Zo voel ik mij dus ook! Heel moe en hangerig en niet-lekkerig enzo. Gek hoor.. (typen lukt overigens nog redelijk enthousiast)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 14:18:

Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.

Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)

Hahaha! Het zou wel handig zijn...



*kijkt weemoedig naar de enorme stapel rotzooi die in haar kamertje ligt*
Voor jezelf chocolade (of iets anders wat je lekker vind) als je toch naar de super gaat.
Alle reacties Link kopieren
@Phoehee: inderdaad niet fijn maar ja. Ik ga zo toch maar want nu is het ook niet fijn!



@Stephanietje: Kun je niet via justeat.nl bestellen? Dan kun je via Ideal betalen
Alle reacties Link kopieren
quote:phoehee schreef op 09 februari 2010 @ 14:20:

Stephanietje iets verzinnen waar je zoveel trek van krijgt zodat je wel naar de supermarkt wil.Ja ik ben aan het nadenken... maar ik voel me niet zo lekker dus ik heb nergens echt zin in. Alleen in waterijsjes, maar om die nou als avondeten te nemen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 14:18:

Oh ik heb zo geen zin in het huishouden. Dat hellige elke dag terugkerende feit dat me steeds meer de strot uit gaat hangen.

Die was die steeds maar terug blijft komen, elke dag weer eten maken, afwassen, stofzuigen, dweilen, strijken, poetsen.... Bleggggghhhhhh! Ik wil een toverstafje! (Ben waarschijnlijk na een week ook te lui met met dat stafje te zwaaien maar goed..)Daarom heb ik nou een huishoudster Kost wat, maar van deze ergernis ben ik in ieder geval af!
Alle reacties Link kopieren
Ach ik weet het! Je laat vanavond gewoon een pizza komen!

Hoef jij je warme hok niet uit!
En waar heb ik geen zin in:

Straks kind ophalen bij school. Niet dat kind niet lief is hoor, maar het is inderdaad koud en ik heb geen zin om daar (weer) doorheen te moeten.

Maar ja, kind gaat niet zelf naar huis, dus ik moet wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 14:20:

Flans wat in elkaar met de ingrediënten die je wel thuis hebt. Een boterham kan ook heel goed avondeten zijn Oooh, boterhammen! Ik moet morgen de hele dag naar school en dan moet ik natuurlijk ook boterhammen hebben, dus ik moet sowieso naar de winkel...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lunax schreef op 09 februari 2010 @ 14:23:

@Phoehee: inderdaad niet fijn maar ja. Ik ga zo toch maar want nu is het ook niet fijn!



@Stephanietje: Kun je niet via justeat.nl bestellen? Dan kun je via Ideal betalen

Oh echt? *gaat meteen kijken*



Oei.. das gevaarlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven