Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Morgen,

Ik heb de hele nacht gehoest en amper geslapen. Vanmorgen gelijk naar de drogist gegaan en nu maar hopen dat het een paardenmiddeltje is.

Natuurlijk Mokkie, Zeeland. Zou het bijna vergeten. Welk plaatsje is het? Mooie beelden. Waren de opnamen van de zomer of al eerder?

Zeg..ik had ook een zon geplaatst hoor. Luni heeft het idee onbewust van mij overgenomen.
Ik wist het niet Compu!! We hadden wel door dat Mok het nodig had in elk geval

Ik heb jouw zon ook niet gezien

Balen dat je ziek bent

Wij hebben relaxdag,zometeen de meest noodzakelijke dingen opruimen(stofzuigen,badkamer ,wc's) en dan misschien even een stukje fietsen.Hoewel het allerminst aanlokkelijk is om naar buiten te gaan.Grauw en grijs!
Daarom onbewust Luni, je wist het niet! :-)

Hij staat al een maandje bij tikken.

Er is idd geen hol aan buiten. Je zou er toch depri van worden.

Wat vinden jullie nou van de titel???
De titel? lekker zomers!

Heb je een idee Compu?

Ik ben uitbedacht nl

We hebben lekker gegeten,biefstuk,gebakken aardappels en verse groente,beetje rode wijnsaus erbij
Ik ben er blijkbaar nogal duidelijk in, dat ik de zon mis

Vanmorgen zei MV; voor je het uit het raam kijkt wil ik even afspreken dat we ons hierdoor niet gaan laten kisten. We maken er een fijne dag van.

En toen keek ik het raam uit en zag ik; mist..... en het werd niet lichter dan dat de hele dag.

Maar de afspraak hielp wel. Wel goed om je er even bewust van te zijn dat je zelf ook kan kiezen je niet gek te laten maken. Of zoiets... Niet dat dat altijd helpt natuurlijk.

Compu, de opnamen waren in Dreischor, vlakbij Zierikzee. Annie kwam uit Kapelle, maar daar mochten ze niet opnemen (erg geroformeerd dorp)

En de titel.... Kletsgroepje zoekt wanhopig naar de zomer....
Kletsgroepje is nu wel klaar met de winter!

(we roepen hier al weken dat we er klaar mee zijn, JD neemt het ook al over )

Kletsgroepje heeft zon nodig

Eef, wat erg van je schoonzus

Bijlezen doe ik morgen even verder, beetje moe ga lekker bankhangen..
Ik denk dat we maar een meer algemene titel moeten nemen,1 topic blijft makkelijk 3 seizoenen staan.

Misschien alleen Kletsgroepje en dan het nummer erachter?

Ik hoor verder ook geen ideeen....

Goeiemorgen trouwens

Wij hebben ook bijna 10 uur geslapen,heer-lijk!
Vond je onze 'zoek de zon' ideeen niet goed Luni?

Wel een goed dagje gehad vandaag. Vanmorgen een eind wezen wandelen in mijn eentje. En vanmiddag met MB naar een kindervoorstelling. Daar kwam MB ook nog een schoolvriendinnetje tegen die nog even mee is komen spelen.
Ik heb het niet als zodanig meegekregen Mok

"zoek de zon" is een beetje achterhaald als het midzomer is denk ik

Lekker he,ff eruit!!

Wij zijn vandaag,jaja het moet niet gekker worden, op de fiets naar de sportschool gegaan,gesport en toen via een omweg weer terug

J voorop met een mopperende ik erachteraan

Ik wilde niet omfietsen

Een zonnige goedenmorgen!!!!!!! Ik ben er klaar mee met de winter jullie ook he. Het verpest mijn humeur;-((. Gister bij mijn broertje en schoonzus geweest. Wat een geweldige vrouw door haar tranen heen blijft ze positief.....
Goeiemiddag

Erg druk! Er lag ook nog veel meuk van vrijdag,ik heb collega gezegd dat ze een oplossing moet vinden,dat ze niet dingen voor mij moet laten liggen omdat het maandags al druk genoeg is.

Puh
Hallo,

Wat lief dat je zo'n respect hebt voor je schoonzus, Eef. Dat moet haar steunen. Jullie hebben gelukkig een goede familieband!

Kouhoud buiten zeg!!! Was ik even niet op bedacht. Beginnen weer weer van voren af aan??

Kletsgroepje met cijfers (LIIII toch?) is o.k. Gaat iedereen ermee akkoord? Zoja, dan mail ik de hotemetoot.
Ja hoor doe maar ik vind t goed hoor Compu :-)))

Goed zo Luni, om dat te zeggen tegen je collega, is ook niet leuk toch om de maandag zo te beginnen.

Vandaag ff met mijn oudste de stad in geweest, afgelopen zaterdag vierde ze haar verjaardag (morgen is ze jarig)en ze had douglas bonnen gekregen, en natuurlijk vandaag ingewisseld :-)))

O ja helemaal vergeten te melden, hebben jullie x-factor gezien? De zoon van mijn vriendin doet ook mee, ze zijn bad-boyz en een leuk weetje, ze weten deze week of ze door gaan naar de live show. Maar natuurlijk mag ik t niet verder vertellen hahahaha.
Ik vind het ook goed hoor Compu!!

T is idd ijsberekoud,de wind staat pal op de voordeur hier dus ik heb mn vest aangehouden,brrrr
Wat een snelle actie Compu
Met dank aan de hotemetoot. Zo noemde ze zichzelf!
Hiep hoera dochterlief alweer 26 jaar!!!! we hadden t natuurlijk al zaterdag gevierd maar nu is ze echt jarig:-)))

Zielig EM ligt nu op bed, weet niet wat t is hoesten, koud enzo :-((

Vandaag maar proberen wat op te ruimen, zover t lukt. Ik moet wel zeggen dat het me beter af gaat dan de eerste keer met 1 hand.

nog een fijne dag :-))
Goeiemorgen

Misschien een griepje Eef,beterschap voor hem!!

Van harte met D. Mijn neefje is vandaag 10 geworden,ik ga er vanavond even heen.

Wij lagen lekker vroeg op bed gisteren en vanmorgen uit mezelf wakker geworden,heerlijk
Gefeliciteerd met je dochter, Eef! En beterschap voor EM.

Ik was gisteren ook niet op de kou bedacht, bah, ik heb het er helemaal mee gehad!.

Compu, heb je nu alle onderzoeken en testen gehad en overal de uitslag van?

JD heeft een vriendinnetje van het kdv te spelen, erg leuk. Haar moeder is even geweest, maar is nu naar huis, vriendinnetje wilde graag alleen hier spelen. Ze komt straks ook bij haar in de klas, hebben we speciaal gevraagd.
Leuk Juultje,is zij ook een prinsesje?

Ik ben er ook klaar mee,het is toch niet normaal...snijdend koude wind!
Haha, ja, ook gek van rose enzo. Zo lief, toen ze wegging werd er uitgebreid geknuffeld en gekust. Was ook wel gezellig, samen eten met 2 (bijna) kleuters. Tijdens het eten kwam de glazenwasser de ramen wassen, hij heeft volgens mij extra hard zijn best gedaan, hij werd goed in de gaten gehouden door 2 kleine meisjes
quote:compu schreef op 08 februari 2010 @ 18:09:

Met dank aan de hotemetoot. Zo noemde ze zichzelf! Ja zeg! Jij begon hoor!
quote:Viva Angel5 schreef op 09 februari 2010 @ 16:19:

[...]

Ja zeg! Jij begon hoor! Kijk daar komt een aap uit de mouw!
Morgen :-)) ik lach wel maar ben niet blij t is weer heeeeel koud.

Wat gezellig gister Juultje met die 2 peutermeiden, er zullen nog veel van die dagen komen :-))

Weet je idd al meer Compu? Sorry ik dacht dat je het al had gehad.

EM nog steeds ziek, het hoesten is vooral erg, ik ga proberen of t lukt met autorijden, dan toch maar naar de apotheek.
Goeiemorgen

Het was weer glibberen vanmorgen!!

Ondanks dat ik te laat was,was ik toch de eerste hier vandaag dusseeeeeeeeh...niet verder vertellen he

Eef,hoe is het met je hand???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven