Zooo geen zin-topic :)

09-02-2010 14:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kent het vast wel; je moet iets gaan doen wat best nuttig is, maar je hebt er zó geen zin in! Deel het hier met ons, dan kunnen we je moed inpraten of een schop onder je kont geven



Ik begin;

Ik heb niet echt iets van avondeten in huis, dus ik moet naar de winkel. Maar het is koud! En om te wandelen is het te ver.

Wie heeft er een geweldig idee waardoor ik toch zin krijg?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn rechtsbijstandsverzekering aan het inschakelen en ik ben daarvoor alle mogelijk relevante documenten aan het verzamelen en inscannen. Dit is zulk kut- werk, ik heb hier zo ontzettend geen zin in.



Ik ben verdorie officieel nog steeds met zwangerschapsverlof en moet van mijn huilende kind weglopen om met mijn advocaat te kunnen bellen. Ik haat mijn werk. Was daar niet laatst een topic over, over wat je haat? Nou bij deze: ik haat mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
quote:phoehee schreef op 09 februari 2010 @ 14:15:

Je heel lekker warm aankleden met een majo onder je broek. En een muts op en je skihandschoenen.



Ik moet gaan werken thuis maar forummen is veel makkelijkerGatverdamme.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je werk haten is wel erg hoor! Ben je al op zoek naar wat anders? Lijkt me niks zo frustrerend als elke keer met tegenzin naar je werk te gaan!
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 15:37:

[...]



Volgens mij moet je terug naar de winkel... Je hebt nl nog steeds geen boterhammen gekocht om morgen mee te nemen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 15:42:

Je werk haten is wel erg hoor! Ben je al op zoek naar wat anders? Lijkt me niks zo frustrerend als elke keer met tegenzin naar je werk te gaan!Ben al vier maanden niet geweest, en mijn werk is best leuk. Mijn werkgever is alleen een verschrikkelijke eikel. Maar ik ben inderdaad op zoek naar iets anders. Dit gezeur tijdens mijn verlof is de druppel
quote:AlettaJacobs schreef op 09 februari 2010 @ 15:39:

Ik ben mijn rechtsbijstandsverzekering aan het inschakelen en ik ben daarvoor alle mogelijk relevante documenten aan het verzamelen en inscannen. Dit is zulk kut- werk, ik heb hier zo ontzettend geen zin in.



Ik ben verdorie officieel nog steeds met zwangerschapsverlof en moet van mijn huilende kind weglopen om met mijn advocaat te kunnen bellen. Ik haat mijn werk. Was daar niet laatst een topic over, over wat je haat? Nou bij deze: ik haat mijn werk.hebben die rechtsbijstandsverzekering en je werk iets met elkaar te maken? Maw lig je in de clinch met je werkgever?
quote:Stephanietje schreef op 09 februari 2010 @ 15:30:

Haha, hoe lang moet je lopen?0,5 uuuuren. quote:Ik was naar een andere supermarkt gegaan die hier in de buurt scheen te zitten. Vol goede moed op pad, maar nergens een supermarkt te bekennen...Je kent je eigen buurtwinkels niet? Raar!
Alle reacties Link kopieren
quote:coucou303 schreef op 09 februari 2010 @ 15:45:

[...]





hebben die rechtsbijstandsverzekering en je werk iets met elkaar te maken? Maw lig je in de clinch met je werkgever?



Oh, ik was niet heel duidelijk he? Komt door slaapgebrek; ik heb er vannacht weer eens niet van geslapen. Mijn dochter van 15 weken slaapt door, ik niet



Goed, ik ga even een potje huilen, daarna gaat het wel weer.
Alle reacties Link kopieren
hey, dat klinkt niet zo goed aletta. Wil je je hart luchten?



Misschien heb je dat trouwens al gedaan hoor, heb het begin van het topic niet gelezen.



Ben zelf plaatjes aan het zoeken voor mijn pp presentatie. En ze hebben maar niet de goede resolutie.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, het opruimen is al aardig opgeschoten. Ik mag nu even pauze. De tip van koffie en harde muziek is een goeie! Hoewel ik niet veel te lezen tegenkom, ik doe vooral heel erg lang over kleren uitzoeken.

Wat een rotklus is dat! Maar dat ligt misschien aan mij, ik kan niks weggooien. Alles is 'best nog wel leuk' ook al is het meer dan een jaar niet gedragen



Stephanietje goed van je boodschappen! Maar idd...waar is het brood?
Alle reacties Link kopieren
Ooooh Aletta. Hier heb je even een dikke kus!

Ik hoor het al, jij moet echt dringend een andere baan!

Daar ik af en toe over magische krachten bezit... Nog voorkeur voor een branche? Dan zwaai ik even met mijn stafje!
Alle reacties Link kopieren
AlettaJacobs al uitgehuild?

Wat rot zo'n eikel als baas...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 15:37:

[...]



Volgens mij moet je terug naar de winkel... Je hebt nl nog steeds geen boterhammen gekocht om morgen mee te nemen...Hahaha, nee, die lagen nog in de vriezer kwam ik achter toen ik even keek wat ik nou precies moest hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:geve schreef op 09 februari 2010 @ 15:48:

[...]



0,5 uuuuren.



[...]



Je kent je eigen buurtwinkels niet? Raar! Haha nee, want deze zit diep in de wijk en ik durf daar nooit zo goed te komen want daar zijn de laatste maanden meerdere mensen vermoord enzo. Maar luiheid overwint angst blijkbaar
quote:geve schreef op 09 februari 2010 @ 15:09:

[...]



Hier nog een zeurende bejaarde, want die moet straks te voet naar huis want zijn auto deed het niet vanmorgen. Uuuuuren tegen de koude gure wind in lopen, zoooveel zin in. quote:geve schreef op 09 februari 2010 @ 15:48:

[...]



0,5 uuuuren.



[...]



OMG, dus over een stukje waar je een half uurtje over loopt neem jij normaal gesproken de auto?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwarktaart schreef op 09 februari 2010 @ 15:57:

Ben ik weer, het opruimen is al aardig opgeschoten. Ik mag nu even pauze. De tip van koffie en harde muziek is een goeie! Hoewel ik niet veel te lezen tegenkom, ik doe vooral heel erg lang over kleren uitzoeken.

Wat een rotklus is dat! Maar dat ligt misschien aan mij, ik kan niks weggooien. Alles is 'best nog wel leuk' ook al is het meer dan een jaar niet gedragen



Stephanietje goed van je boodschappen! Maar idd...waar is het brood? Kun je de 'best nog wel leuk' kleren niet op een zolder stallen? Als je ze dan mist binnen een x aantal maanden mogen ze terug in de kast, anders moeten ze echt weg?
oja, kind is gehaald hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 09 februari 2010 @ 16:01:

[...]





[...]





OMG, dus over een stukje waar je een half uurtje over loopt neem jij normaal gesproken de auto?

Nou, ik kan me wel voorstellen dat je geen zin hebt om elke ochtend veel eerder weg te gaan.. (is geen ochtendmens).



Maar kon je dan niet met de fiets ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 09 februari 2010 @ 16:02:

oja, kind is gehaald hoor Je hebt hem toch wel even ingewreven wat je allemaal niet voor hem over hebt, in deze kou naar school komen enzo he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 09 februari 2010 @ 15:58:

Ooooh Aletta. Hier heb je even een dikke kus!

Ik hoor het al, jij moet echt dringend een andere baan!

Daar ik af en toe over magische krachten bezit... Nog voorkeur voor een branche? Dan zwaai ik even met mijn stafje!



Oh joepie, graag! Doe maar iets in het bedrijfsleven. Alles is goed zolang het maar geen overheid of onderwijs is. Iets met communicatie, beleid of training, lijkt me geweldig!



@Liselotte: mijn werkgever en ik hebben een verschil van mening en het heeft mijn werkgever behaagd om dat tijdens mijn zwangerschapsverlof tot een hoogtepunt te laten komen. Vandaar dat ik me nu, in de tijd die ik eigenlijk bij mijn dochter had willen zijn, voorbereid op een juridische procedure. Ik baal nogal, en heb net een stevig potje zitten janken. Inmiddels gaat het wel weer een beetje (dat slaapgebrek helpt niet zo goed voor een stabiele gemoedstoestand).



*zucht* Ik wou dat ik een normale werkgever had. Gelukkig tovert Marielle een nieuwe baan voor me. Dat geeft de burger moed!
Alle reacties Link kopieren
Zoooooo geen zin om:



*Bedden te verschonen

*Aardappels te schillen

*Was te vouwen

*Laptop dicht te klappen en al het bovenstaande te gaan doen
quote:Stephanietje schreef op 09 februari 2010 @ 16:04:

[...]



Je hebt hem toch wel even ingewreven wat je allemaal niet voor hem over hebt, in deze kou naar school komen enzo he?Ja, want ik moest wel helemaal 5 minuten met de fiets. Als beloning mag ik nog even rustig forummen nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stephanietje schreef op 09 februari 2010 @ 16:02:

[...]



Kun je de 'best nog wel leuk' kleren niet op een zolder stallen? Als je ze dan mist binnen een x aantal maanden mogen ze terug in de kast, anders moeten ze echt weg?Zou eventueel kunnen, probleem is dat we weinig ruimte hebben en ik gewoon echt wat dingen weg moet gooien, ik heb kleding liggen van wel 5 jaar oud. Het is gewoon veel te veel, heb ongeveer 4 vuilinszakken met 'twijfelkleren', dat schiet gewoon niet op.
Alle reacties Link kopieren




Hokus pokus pilates pas, ik wou dat AlettaJacobs een communicatief adviseur bij een bedrijf dat Time-management trainingen geeft was!



(Deze wens hoort normaliter binnen 2 maanden uit te komen)
Alle reacties Link kopieren
Ik moet afwassen. Geen zin!

Maar daarna mag ik van mezelf een cake gaan bakken. Wel zin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven