Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik heb nog wel bosje salie liggen, zal ik dat vast aansteken voor de zuiverende werking?
Laptop ligt vooral op mijn bovenbenen Spijker, buik is niet zo heel fijn, of op het de leuning en ik zit rechtop. Echt liggen is sowieso niet het allerlekkerste standje zeg maar!

Zeg lekkere snoesjes van me, ik ga lekker naar boven, in bad en lekker naar bed.. Mocht er niets doorzetten, dan ben ik hier morgen weer, anders misschien vannacht nog wel.

DAAG!!!!
DTEEZ!
.
.
Succes Djoels!
...
Slaap lekker Djoels

Kijk ik hier morgen even weer en ga nu mijn eigen buik-in-wording in bed leggen.
Welterusten!
.
quote:Spijker schreef op 09 februari 2010 @ 20:20:

[...]

KK, een waarschuwing! Niet te veel teruglezen, want er zijn net enge details gegeven over zwangerschappen en bevallen die we helemaal niet moeten weten als we ooit ook nog eens een eigen JBG-tje willen produceren!

Verder zit ik hier naast de drankkast, kom je er ook bij? Ik zal trachten mijn nieuwsgierigheid te onderdrukken. De drankkast lijkt me geweldig! Schenk maar in!
anoniem_81122 wijzigde dit bericht op 09-02-2010 20:48
Reden: +s
% gewijzigd
Djoels slaap lekker mop, wij vieren hier de op stapel staande geboorte fijn door tot de kleine wereldburger haar intrede heeft gemaakt en als dat nog een week moet duren dan so be it!

* misschien wel grappig om dit topic te saven voor later, het is en blijft toch heel bijzonder, de tijd voor je je kindje in je armen hebt *
Uhm, ik voel me zo'n gluurder, heb mee gelezen, vind het heel bijzonder om het op deze manier 'mee' te maken.

Slaap lekker en als het zover is: Kick ass!
Baren Djoels!
Gut daar hebben we Tijgermeisje...de gluurder ook weer. Neem een borrel en join in on the fun!
Is er al geweed?!!!!
slaap lekker!
hahhaha 'geweed'
Waar is toch de tijd gebleven dat ik tot ver na middernacht met Djoels zat te bomen over wie de langste benen van ons twee heeft!

Zitten we met z'n allen klaar hier voor wat morele support. Ieder met z'n eigen waterkokert en een paar lakens naar de kl... en dan gaat ze weer naar bed.

Dat is zo niet Djoels, vroeg naar bed...

Nou, ik rij maar weer naar huis. .
quote:eleonora schreef op 09 februari 2010 @ 20:58:

Is er al geweed?!!!!

Welnee!

Ik rij inmiddels ook weer naar huis. Was jij dat trouewns met die witte lap om je hoofd die zo hysteritsch liep te gillen in de straat bij Djoels? Mens, het gaat weer goed met die verkoudheid van jou.
quote:eleonora schreef op 09 februari 2010 @ 20:58:

Is er al geweed?!!!!Gewied wel, in haar yoniflora vanmiddag. Maar dat wist je al...

deze is op het randje hoor, ik zoek simpelweg wat zweverige plaatjes om een serene sfeer te creëren en dit is wat ik vond..praying to the Yoni

.

eh...okee. In plaats van een kerststal heb ik dit volgend jaar....
Is het ook mogelijk om een alarm in te stellen voor dit topic? Mocht het vannacht beginnen, dat ik dan op de hoogte ben... of moet ik gewoon met wallen bij mn sollicitatiegesprek aankomen morgen?
quote:Norre schreef op 09 februari 2010 @ 21:01:

[...]

Welnee!

Ik rij inmiddels ook weer naar huis. Was jij dat trouewns met die witte lap om je hoofd die zo hysteritsch liep te gillen in de straat bij Djoels? Mens, het gaat weer goed met die verkoudheid van jou.

Ik zong een oud-mongools baringslied.

Hysterisch gillen.......barbaar die je d'r bent!
Slaap lekker Djoels. Ik werd na het strippen om 5 uur wakker 's nachts en 5 uur later was het kind er. Zo snel kan het gaan.

Zet hem op JBG!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:kathykatinka schreef op 09 februari 2010 @ 21:04:

Is het ook mogelijk om een alarm in te stellen voor dit topic? Mocht het vannacht beginnen, dat ik dan op de hoogte ben... of moet ik gewoon met wallen bij mn sollicitatiegesprek aankomen morgen?

Ja.

Dat laatste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven